De dancemoves en routines zijn gewoon te verwachten, en ik denk ook op een behoorlijk niveau. Ik las laatst dat men verwachtte dat MJ in slow-motion zou moonwalken maar kom op, hij is 50, geen 80.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:47 schreef Myers het volgende:
Wat verwachten jullie van deze concerten? Enkel playback en zonder zijn vette dancemoves? Of kan er nog wel wat pit in zitten zoals vroeger?
De Bad tour had nog vrij veel live, de Dangerous tour al een stuk minder en de History tour nóg minder. Ik verwacht dus niet dat er nu ineens een hoop live gezongen gaat worden. Qua moves is natuurlijk lastig te voorspellen - hij heeft sinds 2001 geen hele show meer gedaan volgens mij - maar die beelden van die concerten destijds in New York zien er op zich nog best okay uit qua dans IMO...quote:Op zondag 8 maart 2009 13:47 schreef Myers het volgende:
Wat verwachten jullie van deze concerten? Enkel playback en zonder zijn vette dancemoves? Of kan er nog wel wat pit in zitten zoals vroeger?
Toen ik dit stukje las in hun algemene voorwaarden wist ik alweer genoeg. Ze doen aan wederverkoop van kaartjes. Je kaartje komt niet op je eigen naam te staan.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:49 schreef Rnnz het volgende:
Ik ga me pas zorgen maken over hotels wanneer ik de kaartjes in m'n handen heb. Vind het behoorlijk kut dat het niet via een Nederlandse officiële site wordt aangeboden.
@Bergie: geen ervaring met die site maar ¤299,- voor het goedkoopste kaartje?
quote:Artikel 8. Overmacht
1. Tekortkomingen in de uitvoering van de overeenkomst kunnen niet aan een partij worden toegerekend indien zij niet te wijten zijn aan de schuld van die partij, noch krachtens de wet, de overeenkomst of in het verkeer geldende opvatting voor zijn rekening komen.
2. Een beroep op overmacht staat 4ALLtickets open indien de tekortkoming van 4ALLtickets een geheel of gedeeltelijk een gevolg is van oorlog, mobilisatie, onlusten, overstroming, brand, ongevallen, stakingen, bezettingen, maatregelen van overheidswege, niet levering van benodigde tickets aan 4ALLtickets door derden, en andere onvoorziene omstandigheden.
3. Ingeval 4ALLtickets door overmacht niet in staat is tot levering van één of meer tickets aan koper, is 4ALLtickets gehouden de door koper voor die tickets betaalde prijs aan deze te vergoeden.
Dat Michael Jackson op zijn vijftigste playbacked oké maar gisteren bij Paul de Leeuw stond James Morrisson onwijs te playbacken. Wat een domper was dat. Of het geluid was gewoon out of sync..quote:Op zondag 8 maart 2009 13:52 schreef Rnnz het volgende:
[..]
De dancemoves en routines zijn gewoon te verwachten, en ik denk ook op een behoorlijk niveau. Ik las laatst dat men verwachtte dat MJ in slow-motion zou moonwalken maar kom op, hij is 50, geen 80.![]()
Voor de rest 50 % pre-recorded (opgenomen in studio) en 50 % 'gewoon' live. Verwacht dat hij de moeilijkere nummers (Smooth Criminal, Stranger In Moscow) zal playbacken, maar klassiekers als Beat It en Billie Jean wil en zal zingen.
Volgens mij playbackte hij hier toen maar 1 of 2 nummers (nieuwe, van Bad).quote:Op zondag 8 maart 2009 13:52 schreef PimD het volgende:
De Bad tour had nog vrij veel live.
Smooth Criminal en The Way You Make Me Feel.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:14 schreef matthijst het volgende:
[..]
Volgens mij playbackte hij hier toen maar 1 of 2 nummers (nieuwe, van Bad).
Had jij niet aan het begin en eind van het nummer een keer dat de mimiek en het geluid niet klopte dan.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:14 schreef Rnnz het volgende:
Haha, ik heb het optreden toevallig gezien en James zong live hoor, en vrij matig ook.
Kan ik me niet herinneren, was net thuis van werk en behoorlijk afgepeigerd.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:16 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Had jij niet aan het begin en eind van het nummer een keer dat de mimiek en het geluid niet klopte dan.
Al was het wel erg goed met Sabrina Stark
Een blue-ray versie en een haarscherpe beamer en dan een zaal vol met mensen is ook wel geweldig denk ikquote:Op zondag 8 maart 2009 14:24 schreef Janena het volgende:
Ik zou niet vertrouwen op die ticketbureaus, de officiele verkoop is nog niet eens gestart en de normale prijzen liggen op 50-75 pond (55-85 euro ongeveer).
Hoe komen ze trowuens bij die datums:8,9,10,11,12 juli etc....
Als het meezit komen er nog wel wat concerten bij, ik zou er serieus geen 300 euro voor neerleggen.
Tsja, dat is het irritante. Mensen die altijd maar lopen mee te kankeren met de generale opinie mee, en ons lekker gefrustreerd er tegenin laten gaan. Maar op het moment suprème willen ze allemaal een kaartje met de flinke kans dat de mensen die het verdienen naast de pot pissen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil een kaartje.![]()
Maar een miljoen al, kom op zeg. Alsof al die mensen allemaal zoals ik al jaren gefrustreerd op MJ fanboards rondhangen. Ik wil voorrang.
Ik hoop ze te krijgen via - via, maar ben opzich ook wel bereid om er de volle pond voor te betalen. Ik woon zelf in Londen dus dat is geen probleemquote:Op zondag 8 maart 2009 16:57 schreef matthijst het volgende:
Je mag er max 4 kopen. Wat gaan jullie (proberen te) doen? Gewoon 4 bestellen?
Dat is beter (voor die concerten dan), dan zou ik ook wel gaan als die kaarten echt maar 60-70 euro kosten.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik hoop ze te krijgen via - via, maar ben opzich ook wel bereid om er de volle pond voor te betalen. Ik woon zelf in Londen dus dat is geen probleem
wie heeft zich al aangemeld voor de presale?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:53 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Het enige wat wij vooralsnog weten:
- Londen - O2 Arena
- 10 concerten, vanaf 8 juli
- Prijzen tussen de 55 en de 85 euro
- Voorverkoop start woensdag, echte verkoop vrijdag
- www.michaeljacksonlive.com kun je je aanmelden voor de pre-sale
Dan kan jij mij vast wel vertellen hoe ik een nederlands nummer op ticketmaster moet opgeven.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik hoop ze te krijgen via - via, maar ben opzich ook wel bereid om er de volle pond voor te betalen. Ik woon zelf in Londen dus dat is geen probleem
Ik heb me aangemeld voor die presale, maar don't get your hopes up. De kans dat je erbij zit is gewoon te klein.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:03 schreef Fok_Fok het volgende:
[..]
wie heeft zich al aangemeld voor de presale?
Met 0031 en dan de 6[rest van je telefoonnummer] moet voldoende zijn lijkt me? Als je dat vanuit hier in de uk zou bellen moet dat lukken. Volgensmij zit er geen verschil tussen +316 of 0031 6quote:Op zondag 8 maart 2009 19:07 schreef kevootzz het volgende:
[..]
Dan kan jij mij vast wel vertellen hoe ik een nederlands nummer op ticketmaster moet opgeven.
Bijv. 0251-843235 en 06-13429528. Moet je dat zo laten? Of +316 ervoor? Of wat anders?
Danku
Houd ik je aanquote:Op zondag 8 maart 2009 16:56 schreef Rnnz het volgende:
Beter gaan we niet stressen mensen, als we het willen krijgen we echt wel een kaartje.
20 concerten x 20.000 plaatsen = 400.000 tickets. Als dat binnen 10 minuten uitverkocht is vreet ik m'n schoen op.
Hehe, ik heb voormezelf wel een beetje besloten dat ik toch echt tickets wil hebben. Al acht ik de kans groot dat veel zakenbedrijven hier in de city in londen wel tickets uitdelen qua management. Dat gebeurt wel vaker. Zakenrelaties en dergelijke.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |