Tsja, dat is het irritante. Mensen die altijd maar lopen mee te kankeren met de generale opinie mee, en ons lekker gefrustreerd er tegenin laten gaan. Maar op het moment suprème willen ze allemaal een kaartje met de flinke kans dat de mensen die het verdienen naast de pot pissen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil een kaartje.![]()
Maar een miljoen al, kom op zeg. Alsof al die mensen allemaal zoals ik al jaren gefrustreerd op MJ fanboards rondhangen. Ik wil voorrang.
Ik hoop ze te krijgen via - via, maar ben opzich ook wel bereid om er de volle pond voor te betalen. Ik woon zelf in Londen dus dat is geen probleemquote:Op zondag 8 maart 2009 16:57 schreef matthijst het volgende:
Je mag er max 4 kopen. Wat gaan jullie (proberen te) doen? Gewoon 4 bestellen?
Dat is beter (voor die concerten dan), dan zou ik ook wel gaan als die kaarten echt maar 60-70 euro kosten.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik hoop ze te krijgen via - via, maar ben opzich ook wel bereid om er de volle pond voor te betalen. Ik woon zelf in Londen dus dat is geen probleem
wie heeft zich al aangemeld voor de presale?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:53 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Het enige wat wij vooralsnog weten:
- Londen - O2 Arena
- 10 concerten, vanaf 8 juli
- Prijzen tussen de 55 en de 85 euro
- Voorverkoop start woensdag, echte verkoop vrijdag
- www.michaeljacksonlive.com kun je je aanmelden voor de pre-sale
Dan kan jij mij vast wel vertellen hoe ik een nederlands nummer op ticketmaster moet opgeven.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik hoop ze te krijgen via - via, maar ben opzich ook wel bereid om er de volle pond voor te betalen. Ik woon zelf in Londen dus dat is geen probleem
Ik heb me aangemeld voor die presale, maar don't get your hopes up. De kans dat je erbij zit is gewoon te klein.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:03 schreef Fok_Fok het volgende:
[..]
wie heeft zich al aangemeld voor de presale?
Met 0031 en dan de 6[rest van je telefoonnummer] moet voldoende zijn lijkt me? Als je dat vanuit hier in de uk zou bellen moet dat lukken. Volgensmij zit er geen verschil tussen +316 of 0031 6quote:Op zondag 8 maart 2009 19:07 schreef kevootzz het volgende:
[..]
Dan kan jij mij vast wel vertellen hoe ik een nederlands nummer op ticketmaster moet opgeven.
Bijv. 0251-843235 en 06-13429528. Moet je dat zo laten? Of +316 ervoor? Of wat anders?
Danku
Houd ik je aanquote:Op zondag 8 maart 2009 16:56 schreef Rnnz het volgende:
Beter gaan we niet stressen mensen, als we het willen krijgen we echt wel een kaartje.
20 concerten x 20.000 plaatsen = 400.000 tickets. Als dat binnen 10 minuten uitverkocht is vreet ik m'n schoen op.
Hehe, ik heb voormezelf wel een beetje besloten dat ik toch echt tickets wil hebben. Al acht ik de kans groot dat veel zakenbedrijven hier in de city in londen wel tickets uitdelen qua management. Dat gebeurt wel vaker. Zakenrelaties en dergelijke.quote:
Presale heb je geen UK-telefoonnummer voor nodig, want kan ook met alleen een emailadres.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Haha, ik zie net dat er alleen UK Mobile Numbers Only zijn. Heb ik ff mazzel![]()
![]()
Zo bijzonder is dat toch niet?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:56 schreef Rnnz het volgende:
Beter gaan we niet stressen mensen, als we het willen krijgen we echt wel een kaartje.
20 concerten x 20.000 plaatsen = 400.000 tickets. Als dat binnen 10 minuten uitverkocht is vreet ik m'n schoen op.
Weet niet, geen ervaring met zulke aantallen.. maar het lijkt me sterk toch?quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga in ieder geval tot 500 euro voor een ticket als het zover moet komen.... hoop gewoon normale prijs maarja...
Hehe, en dan nog een keer dunnetjes over doen met Get Itquote:Op maandag 9 maart 2009 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Slechtste nummer van Bad, vind ik.Twee legendes, en dan dat maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |