abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66769574
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:37 schreef FANN het volgende:
Sideshowbobbie toen ik jouw bericht wilde quoten kreeg ik eerst dit;

met nog een héél lang verhaal erachteraan met code's die ik uiteraard hier niet neer ga zetten.

wat was dat?

LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!

Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!

en om antwoord te geven op je vraag nee in 1998 wist ik dat nog niet.
Je antwoord bericht van 15.25 uur durf ik niet meer te quoten om bovenstaande reden.
h@x0r

Nee, ik heb serieus geen idee hoe dat kan . Misschien moet je die foutmelding ff posten FOK!features, Bugs & Development

On topic:
Maakt verder niet uit dat je het in 1998 niet wist , meer om aan te geven dat dit soort verhalen al jaren de ronde doen, en hij wonderbaarlijk nog steeds niet op straat leeft. Zelfde geldt voor al die andere verhalen die de ronde doen. De één verzint het, de ander pikt het op enz.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:20:33 #152
62913 Blik
The one and Only!
pi_66770470
Op Radio538 waren ze er echt van overtuigd dat er nog meer concerten kwamen naast die in London
pi_66770751
Ben zijn muziek altijd blijven waarderen, maar hij playbackt tijdens optredens (in de jaren 90 al). Dus ik zou er geen geld voor over hebben om een opgemaakt lijk wat te zien ronddansen tussen allemaal hysterische mensen.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:40:14 #154
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_66771192
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:23 schreef Hapertje het volgende:
Hij is wel erg goedkoop. Kaartjes kosten tussen de 53 en 84 euro. Heeft hij zo hard geld nodig?
Als we het dan toch over goedkoop hebben:

Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_66771212
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:28 schreef northernlight81 het volgende:
Ben zijn muziek altijd blijven waarderen, maar hij playbackt tijdens optredens (in de jaren 90 al). Dus ik zou er geen geld voor over hebben om een opgemaakt lijk wat te zien ronddansen tussen allemaal hysterische mensen.
hij kan wel live

maar na de bad tour, zelden live idd
pi_66771263
Noax haal alsjeblieft die foto weg, bah..

Hoop dat MJ live gaat optreden!
pi_66771392
Persoonlijk maakt het me niet uit als hij zou playbacken, 't is toch de King of Pop, z'n laatste paar optredens ooit (?), en het wordt vast wel een machtige show. Zoals iemand al eerder zei hier, hij lijkt inderdaad best sterk te zijn weer, aan de hand van de beelden van de persconferentie. Dat belooft wat.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:47:45 #158
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_66771428
Ik snap niet dat mensen hier met zijn allen berekeningen maken over inkomsten (niet belangrijk,.. maar whatever) en dan de belangrijkste bron van inkomsten even overslaan.

wat dachten jullie van het geld dat hij binnenhaalt met de SPONSORING!!
als bijv. Pepsi hun naam hieraan wil verbinden vang je hiermee tientallen miljoenen.

dan krijg je alle drankverkoop, eventuele garderobekosten, dvd/cd verkoop, betaalde appearances in tv-interviews, uitzendrechten voor de show, merchandising, een dikke impuls in de platenverkoop, platen worden vaker gedraaid op radio dus ook daarvoor extra knaken in het laatje (uitzendrechten).
en zo zijn er nog legio middelen te verzinnen waardoor er extra geld binnenkomt.
het houdt echt niet op bij alleen maar kaartverkoop!!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:00:03 #159
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_66771825
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:47 schreef RSie het volgende:
Ik snap niet dat mensen hier met zijn allen berekeningen maken over inkomsten (niet belangrijk,.. maar whatever) en dan de belangrijkste bron van inkomsten even overslaan.
Tsja, en waarom speculeren, het is al genoemd:
Randy Phillips, president and chief executive of AEG Live, told The Times that the singer could earn “probably something pretty close to” £50 million for the London shows.

Future tours are likely to involve trips to New York, Paris and Mumbai.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_66771874
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:40 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

hij kan wel live

maar na de bad tour, zelden live idd
Maar in de 80's was hij ook gewoon meesterlijk. Dangerous en die history cd (en dan bedoel ik cd2, niet the best of cd) waren ook nog erg goed, maar live was het toen ook al niet meer geweldig. Behalve de show dan, maar juist bij MJ vind ik de muziek net het belangrijkste.
pi_66772039
Nou, even kijken naar die chat hoor
pi_66772102
Die Bert begrijpt de verkoop van kaarten al niet
pi_66772525
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:47 schreef RSie het volgende:

wat dachten jullie van het geld dat hij binnenhaalt met de SPONSORING!! [..]
Exact wat ik wilde gaan posten. Kaartverkoop is een fractie van de bakken met geld die men gaat verdienen aan deze concertreeks.
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:55 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik nooit begrepen. Paul was zelfs degene die MJ vertelde over zulke rechten.

Hij is natuurlijk jaloers dat de waarde van die rechten inmiddels vertriljoenvoudigd is.

[..]
Mwa. McCartney heeft altijd geweten wat het waard was, en heeft samen met Yoko (estate Lennon) de rechten van terug willen kopen in 1985. Doordat Yoko's adviseurs het op een cruciaal moment lieten afweten, heeft een vriend van hen, Michael Jackson, ze op het allerlaatste moment een poets heeft gebakken door nét iets meer te bieden. Ontzettend slimme zakelijke zet, maar het betekende het einde van hun vriendschap. Dat ging om 60% van de publishing rechten van de Beatles-catalogus, die te koop stonden.

Het hielp ook niet mee dat Jackson vervolgens toestemming gaf om de originele Beatles-muziek te laten gebruiken voor walgelijke reclame-campagnes, wat vervolgens weer heeft geleid tot een rechtzaak die The Beatles gewonnen hebben.

In de loop der jaren heeft Jackson steeds meer aandelen van de rechten (terug)verkocht aan Sony/ATV. Sinds 1995 is Jackson eigenaar van nog 'maar' 50% van de aandelen. Daar komt nog bij dat Lennon/McCartney al die tijd (vanaf de jaren '60 tot nu) 'gewoon' 50% van de totale royalties ontvangen hebben. Jackson ontving dus 25% van de royalties van 60% van The Beatles-nummers. Ontving, ja. Want Sony/ATV is op dit moment volledige eigenaar van de rechten, totdat Jackson een schuld van zo'n 200 miljoen aan Sony/ATV afbetaald. Dat laatste heb ik begrepen uit een artikel over eventuele nieuwe Beatles-uitgaven van een jaartje of 2 terug. Het zou er mee te maken hebben dat Jackson geld leent van Sony/ATV, om zijn levensstijl te kunnen handhaven. De Beatles-catalogus zou simpelweg gezien zijn dekmantel zijn.
pi_66772848
Zo, dat was de chat.

Niet heel erg boeiend overigens.
pi_66772870
Vond het op zich best een sympathieke gozer. Hier en daar kon hij meer weten, maar ach. Allang aardig om te zien dat iemand een goed woordje voor Michael doet
pi_66772907
Ja, dat inderdaad wel. Hij wist in ieder geval wel wat.
pi_66773242
Misschien dat hij zich weer laat sponsoren door Pepsi. Misschien dat we dan ook weer een nieuwe commercial krijgen:

pi_66773393
Ik denk dat we de twee personen naast Michael (Jennifer Batten - gitarist en Greg Phillinganes - toetsenist) ook kunnen verwachten deze zomer.

FOK!fotograaf vrijdag 6 maart 2009 @ 17:56:04 #169
159915 -Menn0-
MNO
pi_66773510
This is shit!

Wat een flut persconferentie zeg! Maar goed toch wel kaartje proberen te bemachtigen
,,/
pi_66774054
Kijk toevallig Editie NL op RTL 4 nu en ze hadden net als kop:

Michael Jackson naar Nederland?

Even kijken wat ze te zeggen hebben.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:21:51 #171
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_66774231
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:50 schreef Rnnz het volgende:
Ik denk dat we de twee personen naast Michael (Jennifer Batten - gitarist en Greg Phillinganes - toetsenist) ook kunnen verwachten deze zomer.

[ afbeelding ]
Batten Die vond ik er altijd zo tof uit zien
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:27:08 #172
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_66774375
Een grap... Vieze faggots
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_66774482
Hebben ze ook nog serieus een verslaggever naar de Arena gestuurd. Nitwits
pi_66774523
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hebben ze ook nog serieus een verslaggever naar de Arena gestuurd. Nitwits
Haha, geweldig inderdaad

Toch leuk. Een keer goede aandacht voor MJ.
pi_66775071
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:56 schreef -Menn0- het volgende:
This is shit!

Wat een flut persconferentie zeg! Maar goed toch wel kaartje proberen te bemachtigen
shit of geniaal?

hij heeft er heel veel aandacht mee gekregen

zo werkt hij meestal... heeft hij achteraf ook vaak toegegeven.. dat hij met opzet beetje bizar doet.. om aandacht te krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')