2*0.5+5-5quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat wij in Nede3rland aan kaartjes kunnen komen?
Ik heb me ingeschreven voor die presale, maar daar heb ik 'nog' niks van gehoord.
Waarschijnlijk net zo'n grote kans als de Engelsen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat wij in Nede3rland aan kaartjes kunnen komen?
Ik heb me ingeschreven voor die presale, maar daar heb ik 'nog' niks van gehoord.
Oei.. al die support acts.. straks wordt het nog een soort MSG 2001 waarbij je eerst een lange tijd naar andere (inferieure) artiesten zit te kijken en op het eind Michael drie liedjes doet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:13 schreef Rnnz het volgende:
Verwacht z'n zusje Janet ook maar in Londen:
Janet Love has learnt that Janet will make a surprise appearance at one or more of brother Michael’s upcoming London concerts.
At a press conference today at London’s O2 Arena, Michael made a guest appearance to announce that he will be playing in the UK in July for 10 shows.
In a press release given to members of the media, it was announced that there would be several very special guests.
Janet Love - at the press conference in London today - was told by a very reliable management source that Janet would be one of those special guests.
More news to follow as we get it.
Nu alleen Jermaine 'Let's get serious' Jackson en we hebben drie voor de prijs van 1.![]()
*oeps, drie reactie's*
Heb jij wel eens concertkaartjes voor een concert in de USA proberen te bemachtingen via ticketmaster?quote:
http://www.knack.be/kanaa(...)n9-article30361.htmlquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee! Geld zal die man niet nodig hebben. Qua nettowinst haalt hij er niet zo gek veel mee uit hoor.
Ik wel, twee keer. Twee keer ook gelukt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb jij wel eens concertkaartjes voor een concert in de USA proberen te bemachtingen via ticketmaster?
Op wat baseren ze dat dan? Dat staat er niet bij... Bovendien, hoe weten ze in godsnaam wat voor schuld die man zou hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:09 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.knack.be/kanaa(...)n9-article30361.html
06/03/2009 10:00
Michael Jackson gaat in juli een concertreeks geven in de Londense O2 Arena.
"Ik ga alle songs brengen die de fans willen horen", verklaarde de vijftigjarige popster in de Britse hoofdstad. Volgens Jackson gaat het om zijn laatste muzikale prestatie.
De Britse krant Evening Standard becijferde dat Jackson 100 miljoen pond (112 miljoen euro) kan verdienen met de concerten, ongeveer het bedrag van de schuldenlast die hij nog moet aflossen.
Jackson gaf zijn laatste concerten in 1997. In 2001 bracht hij met Invincible zijn laatste album uit.
We zullen eens zien hoeveel hij weet.quote:Vandaag praten we over de concerten, zijn flamboyante levensstijl en al uw andere vragen over de King of Pop. Te gast is Bert Haandrikman, presentator van Radio2 en groot fan van Jackson.
Vast niet meer dan wij weten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
NOS doet vanmiddag tijdens de wekelijkse chat over, jawel, Michael Jackson.
[..]
We zullen eens zien hoeveel hij weet.
Het is om 17.05u. op http://www.nos.nl/nosjournaal/chat/ en via Journaal 24
Was ook meer een sarcastische nootquote:
Of ze calculeren de merchandising al in.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:16 schreef eriksd het volgende:
100 miljoen pond. 10 concerten x 23.000 man, die 60 eu per ticket betalen. 14 miljoen eu, na aftrek kosten houdt hij er misschien 10 miljoen aan over.
Tenzij dit het begin is van een veel grotere reeks, wat mij veel plausibeler lijkt
We gaan Bert eens goed aan de tand voelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Was ook meer een sarcastische noot![]()
ik weet niet hoe groot zijn schulden precies zijn maar veel zal hij er waarschijnlijk niet aan over houden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Op wat baseren ze dat dan? Dat staat er niet bij... Bovendien, hoe weten ze in godsnaam wat voor schuld die man zou hebben
En dan nog, ik zie geen berekening bij het bericht. Gewoon wat getalletjes noemen > heb je weer een mooi verband met die beweerde mega schuldenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
Of ze calculeren de merchandising al in.
Dat levert veel meer op dan de recette van een concert op zich.
Dat is inderdaad oud nieuws. Wist je dat ze dit in 1998 ook al riepen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:22 schreef FANN het volgende:
dat michael in geldnood zit is oud nieuws hoor.....
Paul is gewoon een gierige jenkerd. had ie ze zelf maar moeten kopen, de sloeberquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:41 schreef Prisonbreaker het volgende:
Anders moet hij alle beatles rechten weer netjes terugverkopen aan Paul!
Als je met merchandising de DVD bedoelt, + eventuele cd heb je gelijk. Maar Tshirtverkopen enz zijn nou niet daverend.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
Of ze calculeren de merchandising al in.
Dat levert veel meer op dan de recette van een concert op zich.
Ja, dat heb ik nooit begrepen. Paul was zelfs degene die MJ vertelde over zulke rechten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:46 schreef matthijst het volgende:
[..]
Paul is gewoon een gierige jenkerd. had ie ze zelf maar moeten kopen, de sloeber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |