Je hebt nog 7 werkdagen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:54 schreef Rnnz het volgende:
Ooh shit, nou je het zegt.. ik heb geen creditcardHoe moet ik nu aan kaartjes komen?
DamnPaypal?
Bron Wikipediaquote:The O2 Arena is a multi-purpose indoor arena located at the centre of The O2, a large entertainment complex on the Greenwich peninsula in south-east London, United Kingdom. It is the first American style arena in London.[1] With a capacity of up to 20,000 (16 000 on end-stage concert) depending on the event, it is one of the largest indoor arenas in Europe.[2]
Bronquote:Opening with 10 nights at The O2 arena on July 8th. Ticket price £75 / £65 / £50 + booking fees.
Hmm, dat kan nog lastig worden...quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:54 schreef Rnnz het volgende:
Ooh shit, nou je het zegt.. ik heb geen creditcardHoe moet ik nu aan kaartjes komen?
DamnPaypal?
Ik zou liever iets zien met minder obscuur werk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb ineens een idee. Een MJ-verzamelalbum getiteld "This Is It". Met onder andere Billie Jean, Beat It en Thriller voor het geval je die nog niet had.
Precies, media zeggen wel dat hij tientallen miljoenen opstrijkt, maar met 'slechts' 4 miljoen zou hij niet uit de schulden komen (niet dat hij financieel aan de grond zit, maar om even het standpunt van de media onderuit te halen hequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:58 schreef Bergie88 het volgende:
Even een snelle hele grove berekening.
[..]
Bron Wikipedia
[..]
Bron
Gemiddelde prijs 65 pond. 20.000 x 65 pond. = 1.3mln. pond x 10 = 13mln.
Volgens de wisselkoers gadget op google is 1 pond 1 euro 12 waard.
Maakt dus 13mln x 1.12= 14.560.000 euro
En dan is dit alleen de opbrengst van de kaartjes. Haal hier het aankondigen van vandaag af en het afhuren van een arena voor 10 avonden; kosten voor de concerten die verder gemaakt worden enz......
En wat houd hij er uiteindelijk aan over misschien 4 á 5 mln.. En dan schat ik nog erg hoog.
Dus dit is niet omdat hij financieel aan de grond zit. Dit is voor de fans(liefhebbers(Of waar je jezelf prettig bij voelt).
Jij snapt waar ik naar toe wilquote:(niet dat hij financieel aan de grond zit, maar om even het standpunt van de media onderuit te halen he)
Zou je even nu moeten kijken of ze tickets aanbieden voor het buitenland. Zou best kunnen. Anders ehm, tjah, even snel een creditcard aanvragenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:06 schreef Rnnz het volgende:
O2 verkoopt via Ticketmaster, toch? Nederland heeft ook een Ticketmaster. Zouden MJ tickets dan ook op de Nederlandse site kunnen komen, waar je met iDeal kunt betalen?
Bij de Nederlandse ticketmaster is de optie kies een locatie België, Nederland, Duitsland, Denenmarken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:06 schreef Rnnz het volgende:
O2 verkoopt via Ticketmaster, toch? Nederland heeft ook een Ticketmaster. Zouden MJ tickets dan ook op de Nederlandse site kunnen komen, waar je met iDeal kunt betalen?
Waar ik mij aan stoorde was de mimiek van Astrid Kersseboom. Zonder dat was het veel objectiever geweest.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:12 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
dat nos journaal .. is ook niet meer dan een roddel rubriek tegenwoordig
idd.. geen objectieve journalistiekquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:15 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Waar ik mij aan stoorde was de mimiek van Astrid Kersseboom. Zonder dat was het veel objectiever geweest.
Ik ben ook een arme student, echter met een creditcardquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:12 schreef Rnnz het volgende:
Hoe moet een arme student aan een creditcard komen?
Dat kan toch niet eens?
Mijn bank (Rabobank) geeft volgens mij alleen creditcards aan leden van 'Private Banking'. Oftewel, rijke mensen.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Bijna overal moet je minimaal 1000 euro netto per maand verdienen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben ook een arme student, echter met een creditcard
Studentencreditcard bij de INGquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:26 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Bijna overal moet je minimaal 1000 euro netto per maand verdienen.
Ah. Ik krijg geen stufi.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Studentencreditcard bij de ING
Erg vervelend, ik heb gisteren een aanvraag de deur uitgestuurd ter uitbreiding van m'n studentenpakket maar ik heb niet de optie 'Rabocard' gekozen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben ook een arme student, echter met een creditcard
Give In To Me| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |