quote:
inderdaad, mensen die die gele reepjes van McDonalds friet durven noemenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:53 schreef IBAZ het volgende:
Bij McDonalds verkopen ze rommel die friet noch patat genoemd mag worden.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:53 schreef IBAZ het volgende:
Bij McDonalds verkopen ze rommel die friet noch patat genoemd mag worden.
En dan liefst zo stomdronken dat je het je niet meer kan herinneren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:55 schreef swarmahoer het volgende:
als je dronken bent dan is er niks mis mee met de macbehalve dat het alsnog niet vult
totdat je het de volgende ochtend in de overloop terug vindtquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:57 schreef IBAZ het volgende:
[..]
En dan liefst zo stomdronken dat je het je niet meer kan herinneren.
En dan een ander de schuld geven, dat is het mooiste.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
totdat je het de volgende ochtend in de overloop terug vindt
dat doe ik altijdquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:59 schreef IBAZ het volgende:
[..]
En dan een ander de schuld geven, dat is het mooiste.
had niet zo snel een plaatje van zo een lekkere kaaskroketquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:42 schreef solyaris het volgende:
[..]
Wie prefereert er nou een frikandel boven een kroket?!? BEN JE NIET GOED WIJS OFZO??!!!!1!![]()
En wat bak jij dan ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:02 schreef De_Melkboer het volgende:
Wat ik nog genanter vind dan gaan zitten bij de snackbar is het wachten, eerst wachten totdat je mag bestellen, en daarna nog een tijdlang wezenloos kijken totdat het klaar is. Nee dan bak ik ze liever thuis.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:01 schreef IBAZ het volgende:
Of dat je zegt: Gatver, er ligt kots met patat erin. Dat kan niet van mij zijn, want ik eet altijd friet.
kaassoufle, debiel!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:02 schreef Meddo het volgende:
[..]
had niet zo snel een plaatje van zo een lekkere kaaskroket
Zie hier wat ze eten boven de rivieren. Smerige standaard friet van McCainquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:27 schreef Meddo het volgende:
Als je haast hebt is het ideaal. Maar de snackbars die ik ken hebben ook echt een aparte zit ruimte, dan is het acceptabel.
Patatje met en frikandel speciaal (curry):
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |