Ok wist niet dat TS friettent bedoelde. In dat geval heb ik er geen problemen mee, beter dan dat kunstmatige voedsel bij de Mac.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:22 schreef Lord_Cardigan het volgende:
je spreekt het uit als FRIETTENT of FRITUUR en niet als snackbar
Dubbele topicwending!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:24 schreef solyaris het volgende:
Alleen HBO`ers eten friet. WO`ers eten patat!
Ik liep er langs. De koffie was op dus ik moest mij buiten vertonenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:24 schreef TNA het volgende:
Jij was er dus ook.
goede signalering, maar friet/patat hbo/wo discussies mogen vanaf nu per postduif verder, niet in dit topicquote:
Tenzij je in een voor jou vreemde stad even snel een patatje wilt pakken en dus niet dichtbij woontquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:22 schreef swarmahoer het volgende:
er daadwerkelijk gaan zitten is idd triest
Dan koop je een frietzak of zoek je een eetcafe.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Tenzij je in een voor jou vreemde stad even snel een patatje wilt pakken en dus niet dichtbij woont
een snackbar is toch gewoon een eetcafé..quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan koop je een frietzak of zoek je een eetcafe.
Nee, in een eetcafe hebben ze doorgaans vlees, en geen verwerkte troepquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:29 schreef Meddo het volgende:
[..]
een snackbar is toch gewoon een eetcafé..![]()
en met een zak patat over straat lopen is nog veel triester
de snackbars hier zijn wel een stuk luxer dan dit hok. in dit ding zou ik ook niet gezien willen wordenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:29 schreef solyaris het volgende:
friettent
[ afbeelding ]
Patatkraam
[ afbeelding ]
Snackbar
[ afbeelding ]
dan haal je toch bij de burgerking of de macdonalds ietsquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Tenzij je in een voor jou vreemde stad even snel een patatje wilt pakken en dus niet dichtbij woont
Wil je "afhaalpatat" ook even transformeren? Voordat je daar weer de discussie over krijgt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan koop je een frietzak of zoek je een eetcafe.
Ik kijk het dan ook niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:31 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Wat ik trouwens het allerergste vind van dit topic is het woord 'patatzaak' dat zeggen volgens mij echt alleen maar amsterdamse tokkies, mijn maag trekt er van samen.
Frietkot.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
snackbar?
Je bedoelt vast de patatzaak?
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:23 schreef Lord_Cardigan het volgende:
weet je trouwens hoe fakking lekker alles van de friettent is?
een aanvulling:quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:29 schreef solyaris het volgende:
friettent
[ afbeelding ]
Patatkraam
[ afbeelding ]
Snackbar
[ afbeelding ]
Juist.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:24 schreef solyaris het volgende:
Alleen HBO`ers eten friet. WO`ers eten patat!
Wie prefereert er nou een frikandel boven een kroket?!? BEN JE NIET GOED WIJS OFZO??!!!!1!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:27 schreef Meddo het volgende:
Als je haast hebt is het ideaal. Maar de snackbars die ik ken hebben ook echt een aparte zit ruimte, dan is het acceptabel.
Patatje met en frikandel speciaal (curry):
[ afbeelding ]
Dus jij vindt ook dat het friet is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:41 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
deze studente zou ik wel een frietje mee willen eten
Patatman!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:43 schreef Lord_Cardigan het volgende:
WO is sowieso alleen maar voor helden
Kan geen restaurant tegenop imo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
eensch met TS
in een frietkot "uit eten gaan"!!
friet haal je in een papieren tas en die vreet je thuis op met een blikje cola terwijl je al boerend op de bank naar deal or no deal ligt te kijken. Friet op een bord met mes en vork is geen frietquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Kan geen restaurant tegenop imo.
Friet![]()
Hij is zelfs de frietheld!!!! Patatman loopt gillend weg als hij hem ziet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:44 schreef Lord_Cardigan het volgende:
hij heet frietknaap, dat weet iedereen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:46 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Hij is zelfs de frietheld!!!! Patatman loopt gillend weg als hij hem ziet.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:51 schreef swarmahoer het volgende:
dit topic kan nog gered worden door frietgerelateerde plaatjes van mooie dames, anders is het gedoemd om de archieven in te duiken...
quote:
inderdaad, mensen die die gele reepjes van McDonalds friet durven noemenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:53 schreef IBAZ het volgende:
Bij McDonalds verkopen ze rommel die friet noch patat genoemd mag worden.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:53 schreef IBAZ het volgende:
Bij McDonalds verkopen ze rommel die friet noch patat genoemd mag worden.
En dan liefst zo stomdronken dat je het je niet meer kan herinneren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:55 schreef swarmahoer het volgende:
als je dronken bent dan is er niks mis mee met de macbehalve dat het alsnog niet vult
totdat je het de volgende ochtend in de overloop terug vindtquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:57 schreef IBAZ het volgende:
[..]
En dan liefst zo stomdronken dat je het je niet meer kan herinneren.
En dan een ander de schuld geven, dat is het mooiste.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
totdat je het de volgende ochtend in de overloop terug vindt
dat doe ik altijdquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:59 schreef IBAZ het volgende:
[..]
En dan een ander de schuld geven, dat is het mooiste.
had niet zo snel een plaatje van zo een lekkere kaaskroketquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:42 schreef solyaris het volgende:
[..]
Wie prefereert er nou een frikandel boven een kroket?!? BEN JE NIET GOED WIJS OFZO??!!!!1!![]()
En wat bak jij dan ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:02 schreef De_Melkboer het volgende:
Wat ik nog genanter vind dan gaan zitten bij de snackbar is het wachten, eerst wachten totdat je mag bestellen, en daarna nog een tijdlang wezenloos kijken totdat het klaar is. Nee dan bak ik ze liever thuis.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:01 schreef IBAZ het volgende:
Of dat je zegt: Gatver, er ligt kots met patat erin. Dat kan niet van mij zijn, want ik eet altijd friet.
kaassoufle, debiel!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:02 schreef Meddo het volgende:
[..]
had niet zo snel een plaatje van zo een lekkere kaaskroket
Zie hier wat ze eten boven de rivieren. Smerige standaard friet van McCainquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:27 schreef Meddo het volgende:
Als je haast hebt is het ideaal. Maar de snackbars die ik ken hebben ook echt een aparte zit ruimte, dan is het acceptabel.
Patatje met en frikandel speciaal (curry):
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |