dat de artsen geen oorzaak vinden is nog ergerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat je altijd infecties hebt lijkt me niet echt goed..
ik ken het, ik wil zooo graag me rechtertepel ook laten doen (links heb ik al) maar durf het gewoon echt niet meer, ik weet hoeveel pijn dat kreng me heeft gedaan, maar nee echt niet hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:20 schreef Maria2.0 het volgende:
Morgen is het zo ver!
Tong en rechtertepel....Met de linkertepel gaat het perfect, maar dat is natuurlijk ook geen wondje.
Tong is even afwachten of dat wel kan. Kan niet bij iedereen en ze moeten iets vóór het oude gaatje prikken. Dus ik hoop van harte dat het wel kan.
Ik ben, hoe stom het ook klinkt want ik weet hoe het voelt, weer als de dood voor de pijn. Vooral voor mijn tepel. Die deed de eerste keer al ontzettend veel pijn en nu moeten ze ook nog eens door een bestaand, half dicht gaatje gaan wroeten. Ieh!
geen idee welke piercing je hebt, maar jee, moet vast zeer gedaan hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:22 schreef Chav het volgende:
Ik stapte mn auto in en bleef met mn tas achter mn piercing haken
Een navelpiercing die vorige week gezet isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
geen idee welke piercing je hebt, maar jee, moet vast zeer gedaan hebben
ben zelf een aantal keer achter m'n microdermal blijven hangen, mijn god wat een ramp was dat zeg
over een tijdje voel je het niet meer als dat gebeurtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:22 schreef Chav het volgende:
Ik stapte mn auto in en bleef met mn tas achter mn piercing haken
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Wauw Pumpkinsoup! Mooi!
Ik weet niet of deze link al bekend was hier. Ik heb gister eventjes iets van 12 piercings besteld, tepelringen in allerlei kleuren en een heel stel tongpiercings, voor 10 euro en 5 euro verzendkosten![]()
http://www.crazy-factory.com/index.php?language=nl&gclid=CN-6pNbzs5kCFYND3god0jfS5Q
Het werkt vooralsnog prima! Gisteravond besteld, vanmorgen al een mailtje dat het verzonden is.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:59 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet.. Heb er net ook ff besteld. 2 zwarte tunnels van 10mm en 1 siliconen tunnel van 10mm
![]()
nicequote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
omdat ik weer eens zin had in oorbellen :]
Een silicone sieraad dat niet bij Kaos vandaan komt? Dat gaat tegen vallen!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:59 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet.. Heb er net ook ff besteld. 2 zwarte tunnels van 10mm en 1 siliconen tunnel van 10mm
![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een silicone sieraad dat niet bij Kaos vandaan komt? Dat gaat tegen vallen!
Je bent bekend met Kaos softwear? Dat is de beste kwaliteit die er is, al het andere irriteert vaak je oren, scheurt snel en stinkt (er zijn vast wel mensen die dat niet vinden/hebben, maar Kaos is nou eenmaal het bestequote:
Nooit van gehoordquote:Op maandag 23 maart 2009 18:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je bent bekend met Kaos softwear? Dat is de beste kwaliteit die er is, al het andere irriteert vaak je oren, scheurt snel en stinkt (er zijn vast wel mensen die dat niet vinden/hebben, maar Kaos is nou eenmaal het beste)
So true!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je bent bekend met Kaos softwear? Dat is de beste kwaliteit die er is, al het andere irriteert vaak je oren, scheurt snel en stinkt (er zijn vast wel mensen die dat niet vinden/hebben, maar Kaos is nou eenmaal het beste)
Ze verkopen het onder andere bij alloverpiercings.nl en bodyartforms.com. Het draagt heel erg fijn, en ze hebben diverse varianten:quote:Op maandag 23 maart 2009 18:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nooit van gehoordMaar ik heb nog niet betaald.. ik had verkeerde betaalmethode ingevuld
Mail gestuurd om bestelling te annuleren..
Geloof dat die dan inderdaad aan het genezen isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:37 schreef Maria2.0 het volgende:
Is godsgruwelijke jeuk aan je tepel met een vers er doorheen gejaste piercing nou een goed teken of niet?
Ik meen dat jeuk betekent dat het geneest maar ik weet het ff niet meer. Draaien doet wel pijn overigens
Waarom een spetum (verstopbaar) niet en een neusringetje (niet verstopbaar) wel?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
Kut dermal loopt weer te kloten, ik denk dat die weer aan het ontsteken is, komt pus en vies spul uit, en het is helemaal rood en doet pijn, maar goed. Ik heb me echt zovaak gestoten /ben zo vaak blijven haken de laatste 2 dagen, niet normaal, en om het nog leuker te maken trok ik hem er ook nog eens per ongeluk mee met m'n nagel ofzo, god wat een pijn.
En ik zat trouwens te denken aan een neuspiercing, wel een ringetje. Aangezien dat me ook wel tof lijkt, en een septum toch niet mag van m'n ma, en nog een lippiercing van mijn mama ook niets, dus misschien dat dat wel magMaar nu eerst mijn dermal ..
Omdat ze een septum écht écht niets vind, en nja ook al is het verstopbaar, ik doe het liever alleen als het mag van haar, ook al mag ik een piercing zetten zonder dat mijn ouders hoeven te tekenen ofzo.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom een spetum (verstopbaar) niet en een neusringetje (niet verstopbaar) wel?
Het doet spontaan weer pijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:01 schreef Empathologica het volgende:
@ Chav, Ik leef met je mee! Had het pas ook weer; lag maandag op m'n rug in bed en draai op m'n zij en sla keihard tegen m'n tepelpiercing aan die volgens mij zowat compleet door m'n tepel heen geslagen zat
Godverkutzooi dat deed nog meer zeer dan toen ik achter de douchedeur bleef haken!
Netjes! Gewoon doorgaan met huidige verzorgingquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:09 schreef Chav het volgende:
[..]
Het doet spontaan weer pijn![]()
Zo ziet het eruit. Het doet verder geen pijn ofzo. Ik zout en unicura maar en hoop er het beste van!
[ afbeelding ]
Ik zou een maatje groter proberenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:53 schreef Assiej het volgende:
Drama; Kom ik weer aan met mijn tongpiercing shizzle-gezeur![]()
Ik heb dus nog steeds tongpiercing
maar!
Ik ben van 19mm naar 16 gegaan, van 16 naar 14 en, van 14 naar 12mm lengte staafjes
Ik heb er nu 12 mm chirurgisch staal in zitten met acrylbolletjes erop
en ik heb nog wel wat ruimte over maar onder het bovenste bolletje ( dus bij het piercing gaatje aan de bovenkant van de tong )
brand mijn tong een beetje als ik bv. even met mijn piercing "speel" of even beweeg in mijn mond..
Ik heb de wond/het gat, al bekeken maar hij is niet rood verder...
Weet iemand maybe hoe dit kan en wat ik moet doen of?
Moet ik een grotere maat er even weer in doen of ? ( aangezien ik denk dat de maat niet veel scheelt omdat ik nog ruimte over heb? )
extra info? ; Mijn staafje, chirurgisch staal komt van alloverpiercings en heb ik wel goed gedesinfecteerd voor dat ie erin ging!sorry voor de questions steeds...
Heb hem sinds 9 febr.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik zou een maatje groter proberenEn daarna niet meer kutten met je piercing!! Hoelang heb je hem nu? Hoevaak heb je hem er al uitgehaald?
Gun het wat rust!
Je bent er gewoon teveel mee bezigquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
Heb hem sinds 9 febr.![]()
Hij zit verder niet te strak ofzo en elke keer als ze te groot worden ging het me irriteren dus merkte ik dat ie te groot werd ....
verder irriteertie niet alleen soms met "spelen"... of bepaalde bewegingen zeg maar ffe
Ik ook niet, tenzij het is om men ouders te sarrenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je bent er gewoon teveel mee bezigJust reeeeelaaaax, take your time!
Mensen kwamen er na een jaar pas mee van 'heb jij een tongpiercing?!' "Uhm, die heb ik al best een tijd ja, ik loop niet heel de tijd met mn tong uit mn bakkes dat ding te showen"![]()
Ik kreeg van Irene Bautz, Kammilosan mee. Daar moest ik mee spoelen. Was minder "agressief" dan listerine. Geen idee wat het was, behalve dat ze zei dat het op basis van kamille was, maar het heeft goed gewerkt, na paar dagen nergens last meer van...quote:
Heb destijds 2 piercings gehad in mijn tong en beiden met Listerine behandeld en natuurlijk goed je tong poetsen zoals je altijd doet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
btw, hoe doen jullie het met schoonmaken/reinigen/spoelen whatever iig de verzorging ervan ?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:51 schreef Assiej het volgende:
Óh! en ik las trouwens ergens dat als je piercing stinkt dat ie dan uitgekookt moet worden ?
De eerste keer spaghetti eten staat mij zo dus nog altijd bijquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:27 schreef Aneurism het volgende:
Een tip aan alle tongpiercinghebbers: Ga niet op dag 1 een stokbroodje eten... Omdat mijn tong niet helemaal lekker reageerde door de zwelling klapte deze dubbel, verdween op een of andere wijze tussen mijn kiezen waar ik vervolgens keihard in beet.
Ik heb de dermal in het midden van een ster gezetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:02 schreef Maria2.0 het volgende:
Waar heb je hem zitten hd?
Ik vind het erg doodeng uitzien op die youtube filmpjes
Ja, ik voelde gewoon dat ie eruit viel zeg maar, Oke ja, als ze dat willen vraag ik wel of ik dan mijn geld terug mag of dat ze een nieuwe zetten, zodra dit genezen is of zoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:11 schreef Twinky het volgende:
Eruitgevallendan is ie niet echt goed gezet!
Openhouden lijkt mij niet nodig, als ze 'm in hetzelfde gat zetten valt ie ertoch weer uit...
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:53 schreef Assiej het volgende:
Drama; Kom ik weer aan met mijn tongpiercing shizzle-gezeur![]()
Ik heb dus nog steeds tongpiercing
maar!
Ik ben van 19mm naar 16 gegaan, van 16 naar 14 en, van 14 naar 12mm lengte staafjes
Ik heb er nu 12 mm chirurgisch staal in zitten met acrylbolletjes erop
en ik heb nog wel wat ruimte over maar onder het bovenste bolletje ( dus bij het piercing gaatje aan de bovenkant van de tong )
brand mijn tong een beetje als ik bv. even met mijn piercing "speel" of even beweeg in mijn mond..
Ik heb de wond/het gat, al bekeken maar hij is niet rood verder...
Weet iemand maybe hoe dit kan en wat ik moet doen of?
Moet ik een grotere maat er even weer in doen of ? ( aangezien ik denk dat de maat niet veel scheelt omdat ik nog ruimte over heb? )
extra info? ; Mijn staafje, chirurgisch staal komt van alloverpiercings en heb ik wel goed gedesinfecteerd voor dat ie erin ging!sorry voor de questions steeds...
Pfjieuw*quote:
True, maar ik ben vaak snel vatbaar voor dingen vandaar dat ik echt als 'de dood' ben dat er iets gebeurd..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
je moet er gewoon niet teveel aanklooien/denken/druk om maken, schoonmaken 1/2 x per dag en verder niks
verzorgen = spoelen in jou woorden?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
als je het gewoon 1/2 keer per dag verzorgd/schoonmaakt en er evrder af blijft zal het minder snel ontsteken dan er continu aan te zitten klooienen mocht het desondanks toch gaan onsteken is het vervelend maar echt geen wereldramp maar op de foto's ziet t er prima uit dus zal vast goedkomen
Ziet er idd keurig uit. Alleen ik persoonlijk vind je bolletje nogal klein? Lijkt wel of je hem er zo door het gat heen kunt trekken?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:20 schreef Assiej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*please ignore my nasty nails*
14 mm er weer in gedaan en gaan spoelen, hij brand nog steeds wat maar is niet rood verder...
dit (mijn wondje/piercing gat) ziet er toch normaal "gezond" uit toch ?...
Thanks voor de reacties verder, geeft iig bevestiging van de kenners hier haha
Er zit geen bolletje op, daar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:36 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ziet er idd keurig uit. Alleen ik persoonlijk vind je bolletje nogal klein? Lijkt wel of je hem er zo door het gat heen kunt trekken?
Fijn dat hij dan opnieuw wordt gezet maar wat onwijs klote dat hij er gewoon uitviel zeg!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:57 schreef hdmedewerker het volgende:
Over 2 maanden word mijn dermal anchor opnieuw gezet
Hangt er vanaf hoe je het oprekt, als je in een week naar 10mm gaat ofzo dan zal die vast niet dichtgroeien, maar 1mm per maand ofzo, dan is de kans groter dat die dichtgroeit.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:14 schreef BOVICE het volgende:
Hallo
Ik zit er over te twijfelen om mijn oor op te rekken, heb er nu een tongpiercing () in zitten maar wil graag een tunnel.
Tot hoe groot kan je maximaal oprekken dat hij wel weer dichtgroeit??
Lees hier in ieder geval wat tips & tricks betreffende stretchen, ook met veilige tijdspanne: http://forums.bodyartforms.com/forums/t/5641.aspxquote:Op maandag 30 maart 2009 21:14 schreef BOVICE het volgende:
Hallo
Ik zit er over te twijfelen om mijn oor op te rekken, heb er nu een tongpiercing () in zitten maar wil graag een tunnel.
Mijn tunnel is er een tijdje uitgeweest, vanwege een ontsteking. Maar omdat ik een aantal jaren geleden te snel heb opgerekt, is hij nooit helemaal dichtgegaan. Ervaring van kennissen wijst echter uit dat hij weer bijzonder klein word zonder littekenweefsel.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:14 schreef BOVICE het volgende:
Hallo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |