Pfjieuw*quote:
True, maar ik ben vaak snel vatbaar voor dingen vandaar dat ik echt als 'de dood' ben dat er iets gebeurd..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
je moet er gewoon niet teveel aanklooien/denken/druk om maken, schoonmaken 1/2 x per dag en verder niks
verzorgen = spoelen in jou woorden?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
als je het gewoon 1/2 keer per dag verzorgd/schoonmaakt en er evrder af blijft zal het minder snel ontsteken dan er continu aan te zitten klooienen mocht het desondanks toch gaan onsteken is het vervelend maar echt geen wereldramp maar op de foto's ziet t er prima uit dus zal vast goedkomen
Ziet er idd keurig uit. Alleen ik persoonlijk vind je bolletje nogal klein? Lijkt wel of je hem er zo door het gat heen kunt trekken?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:20 schreef Assiej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*please ignore my nasty nails*
14 mm er weer in gedaan en gaan spoelen, hij brand nog steeds wat maar is niet rood verder...
dit (mijn wondje/piercing gat) ziet er toch normaal "gezond" uit toch ?...
Thanks voor de reacties verder, geeft iig bevestiging van de kenners hier haha
Er zit geen bolletje op, daar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:36 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ziet er idd keurig uit. Alleen ik persoonlijk vind je bolletje nogal klein? Lijkt wel of je hem er zo door het gat heen kunt trekken?
Fijn dat hij dan opnieuw wordt gezet maar wat onwijs klote dat hij er gewoon uitviel zeg!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:57 schreef hdmedewerker het volgende:
Over 2 maanden word mijn dermal anchor opnieuw gezet
Hangt er vanaf hoe je het oprekt, als je in een week naar 10mm gaat ofzo dan zal die vast niet dichtgroeien, maar 1mm per maand ofzo, dan is de kans groter dat die dichtgroeit.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:14 schreef BOVICE het volgende:
Hallo
Ik zit er over te twijfelen om mijn oor op te rekken, heb er nu een tongpiercing () in zitten maar wil graag een tunnel.
Tot hoe groot kan je maximaal oprekken dat hij wel weer dichtgroeit??
Lees hier in ieder geval wat tips & tricks betreffende stretchen, ook met veilige tijdspanne: http://forums.bodyartforms.com/forums/t/5641.aspxquote:Op maandag 30 maart 2009 21:14 schreef BOVICE het volgende:
Hallo
Ik zit er over te twijfelen om mijn oor op te rekken, heb er nu een tongpiercing () in zitten maar wil graag een tunnel.
Mijn tunnel is er een tijdje uitgeweest, vanwege een ontsteking. Maar omdat ik een aantal jaren geleden te snel heb opgerekt, is hij nooit helemaal dichtgegaan. Ervaring van kennissen wijst echter uit dat hij weer bijzonder klein word zonder littekenweefsel.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:14 schreef BOVICE het volgende:
Hallo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |