dat de artsen geen oorzaak vinden is nog ergerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat je altijd infecties hebt lijkt me niet echt goed..
ik ken het, ik wil zooo graag me rechtertepel ook laten doen (links heb ik al) maar durf het gewoon echt niet meer, ik weet hoeveel pijn dat kreng me heeft gedaan, maar nee echt niet hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:20 schreef Maria2.0 het volgende:
Morgen is het zo ver!
Tong en rechtertepel....Met de linkertepel gaat het perfect, maar dat is natuurlijk ook geen wondje.
Tong is even afwachten of dat wel kan. Kan niet bij iedereen en ze moeten iets vóór het oude gaatje prikken. Dus ik hoop van harte dat het wel kan.
Ik ben, hoe stom het ook klinkt want ik weet hoe het voelt, weer als de dood voor de pijn. Vooral voor mijn tepel. Die deed de eerste keer al ontzettend veel pijn en nu moeten ze ook nog eens door een bestaand, half dicht gaatje gaan wroeten. Ieh!
geen idee welke piercing je hebt, maar jee, moet vast zeer gedaan hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:22 schreef Chav het volgende:
Ik stapte mn auto in en bleef met mn tas achter mn piercing haken
Een navelpiercing die vorige week gezet isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
geen idee welke piercing je hebt, maar jee, moet vast zeer gedaan hebben
ben zelf een aantal keer achter m'n microdermal blijven hangen, mijn god wat een ramp was dat zeg
over een tijdje voel je het niet meer als dat gebeurtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:22 schreef Chav het volgende:
Ik stapte mn auto in en bleef met mn tas achter mn piercing haken
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Wauw Pumpkinsoup! Mooi!
Ik weet niet of deze link al bekend was hier. Ik heb gister eventjes iets van 12 piercings besteld, tepelringen in allerlei kleuren en een heel stel tongpiercings, voor 10 euro en 5 euro verzendkosten![]()
http://www.crazy-factory.com/index.php?language=nl&gclid=CN-6pNbzs5kCFYND3god0jfS5Q
Het werkt vooralsnog prima! Gisteravond besteld, vanmorgen al een mailtje dat het verzonden is.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:59 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet.. Heb er net ook ff besteld. 2 zwarte tunnels van 10mm en 1 siliconen tunnel van 10mm
![]()
nicequote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
omdat ik weer eens zin had in oorbellen :]
Een silicone sieraad dat niet bij Kaos vandaan komt? Dat gaat tegen vallen!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:59 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet.. Heb er net ook ff besteld. 2 zwarte tunnels van 10mm en 1 siliconen tunnel van 10mm
![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een silicone sieraad dat niet bij Kaos vandaan komt? Dat gaat tegen vallen!
Je bent bekend met Kaos softwear? Dat is de beste kwaliteit die er is, al het andere irriteert vaak je oren, scheurt snel en stinkt (er zijn vast wel mensen die dat niet vinden/hebben, maar Kaos is nou eenmaal het bestequote:
Nooit van gehoordquote:Op maandag 23 maart 2009 18:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je bent bekend met Kaos softwear? Dat is de beste kwaliteit die er is, al het andere irriteert vaak je oren, scheurt snel en stinkt (er zijn vast wel mensen die dat niet vinden/hebben, maar Kaos is nou eenmaal het beste)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |