Klinkt goed maar ik zit jammergenoeg op 10mm, anders had ik ze zeker van je overgenomen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:33 schreef Empathologica het volgende:
Heb trouwens m'n BAF bestelling binnen, voor het eerst dat ik spijt heb van een aankoop. De plugjes zijn super (double sided purple dichro), dus ene kant zilver, andere kant paars. Maar dat paars is in daglicht met groenig en dat heb ik al. Dus, is er iemand die een paartje dichro's van 8mm wil overkopen?
Kun je foto's maken waarbij de daglicht kleur goed te zien is? En is het deze versie?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:33 schreef Empathologica het volgende:
@ Debsterr, dat is echt super tof van die service ja! Heb ik ooit meegemaakt dat ik olive earskins kreeg terwijl ik doorzichtige besteld had, 2 voor de prijs van 1
Heb trouwens m'n BAF bestelling binnen, voor het eerst dat ik spijt heb van een aankoop. De plugjes zijn super (double sided purple dichro), dus ene kant zilver, andere kant paars. Maar dat paars is in daglicht met groenig en dat heb ik al. Dus, is er iemand die een paartje dichro's van 8mm wil overkopen?
dat heb ik ook hoor, ligt gewoon aan de pleisterquote:Op zondag 8 maart 2009 19:44 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn micro is al goed aan het genezenNu blijk ik alleen niet tegen bepaalde soorten pleisters te kunnen, zie je mooi de omtrek van een pleister op mijn pols
Ik wil ook ooit een Christina laten zettenquote:Op zondag 8 maart 2009 16:48 schreef Empathologica het volgende:
Wil er toch vanaf
En misschien volgende week christina laten zetten
Smeer er nu een lekkere créme op, dan trekt het wel wegquote:Op zondag 8 maart 2009 20:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
dat heb ik ook hoor, ligt gewoon aan de pleister
ik wil stiekem ook nog, maar ook weer niet..quote:Op zondag 8 maart 2009 20:56 schreef Empathologica het volgende:
Ohhhh ga mee! Ik wil wel maar durf niet, bang voor pijn, uitgroeien, problemen maar hij is mooi en en en aargh
Mag ik dan ook mee?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:08 schreef Empathologica het volgende:
Dan gaan we met z'n drieën! Misschien krijgen we korting
Netjes!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:46 schreef Debsterr het volgende:
Gister een pakketje gekregen van alloverpiercings, en had 2 witte i.p.v. zwarte spirals gekregen. Gelijk gemaild dat ik wel wat extra over wilde maken en dan allebei de kleurtjes krijgen/houden. Had ik een vandaag een mailtje dat ik de zwarte alsnog opgestuurd kreeg en de witte mocht houden omdat zij een fout hadden gemaakt, en dat ik niks extra's hoefde te betalen!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:12 schreef Chav het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Ik krijg al pijn aan mn crack als ik dit zie!
In mijn ervaring niet, en ik heb een gewone zowel als een inverse.quote:Maakt het trouwens heel veel uit om op je buik te slapen? Heb geprobeert om op mn zij en rug te liggen maar ben halfslaperig toch op mn buik gedraaid.
Paar jaar geleden te snel opgerekt. Gevolg was littekenweefsel, wat ik dus per ongeluk heb opengemaakt met nieuwe tunnel.. Maar zoals het nu gaat geneest het weer fatsoenlijk..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:58 schreef saaw het volgende:
Veel bloed gekost? Dat klinkt niet echt goed moet ik zeggen
Zolang er geen beweging in zit, ook niet bewegen. Het geneest van buiten naar binnen, en anders trek je de binnenkant kapot met de korstjes die je er dan in draait.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:39 schreef Chav het volgende:
Ik voel niet echt iets prikken met schoonmaken (zowel de zeezoutoplossing als de chloorhexidine) maar kan mn piercing nog steeds niet echt wiebelen.... Kga zo boodschappen doen en dan haal ik ff Unicura voor onder de douche, maar hoe nou het beste het schoonmaakmiddel in de wond te krijgen? Of zal het er toch wel onder komen?
hmm, nu ga ik toch weer twijfelenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn eerste bloedde ook als een rund en wilde het niet (steeds met naald gat iets groter maken, maar nog steeds niet ondraaglijk). Bij rings ging het zoooooveel sneller en vrijwel geen bloed, met alcohol op de avond ervoor nota bene. Nu heb ik zelf geen ervaring met de punchmethode, alledrie de keren was met een naald, maar echt bij rings of pleasure een paar seconden en ze zaten alletwee
Thanks, ik druk hem ook altijd ff zachtjes aan. Voel hem ook maar lichtelijk hoor, niet dat ie door mijn huid prikt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
elke dag goed aandrukken was het laatste advies dat ik kreeg bij mn nieuwste dermals dus dat zeker blijven doenmaar het plaatje voelen kan op zich geen kwaad hoor dat kan ik ook
geen ideequote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Mirjam, was jouw dermal met een punch of met een naald gedaan?
Ooh,quote:
heel extreem, was ook heel erg bang dat ik me broek uit moest en dat ie niet gezet kon worden zo klein, gelukkig kon hetquote:Op zondag 15 maart 2009 21:26 schreef Empathologica het volgende:
Denk ook niet dat het een schimmel is maar gewoon genezing, hoe jij het beschrijft komt me wel bekend voor.
Maar heb je maar zo'n klein hoedje dat ie maar 5mm is? Vond de mijne met 8mm al iniemini
Piercingforum.. Beetje dubbel gevoel krijg ik daarbij. Er zitten een paar mensen die heel erg veel verstand hebben van piercings incl zetten en genezing ervan en van de anatomie van het lichaam. Maar er zitten er ook ongelooflijk veel die een ongelooflijke dikke duim hebben en van rellen houden..quote:Op zondag 15 maart 2009 21:29 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
heel extreem, was ook heel erg bang dat ik me broek uit moest en dat ie niet gezet kon worden zo klein, gelukkig kon hetik heb zelf ook het idee dat het niets met een schimmelinfectie te maken heeft maar op het piercing forum blijven ze volhouden dat het dat weleens kan zijn mjah.
ja echt hoor, kijk maar eens in mijn topic, gaat er 1 lopen snauwen om niets, had er weer 1 niet gelezen, maar goed ik heb nu van drie piercers hetzelfde advies gehad over me VCH, en ik ga dat dus doen. en daar zijn hun allemaal tegen maar ik vertrouw de piercers.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Piercingforum.. Beetje dubbel gevoel krijg ik daarbij. Er zitten een paar mensen die heel erg veel verstand hebben van piercings incl zetten en genezing ervan en van de anatomie van het lichaam. Maar er zitten er ook ongelooflijk veel die een ongelooflijke dikke duim hebben en van rellen houden..
Zelf weer aan de slag om je half dichtgegroeide gat weer door te prikken? Klinkt naarquote:Op maandag 16 maart 2009 21:10 schreef miss-piggy het volgende:
heb wel neuspiercing gehad maar die vergat ik steeds na de operaties om er weer in te doen, na 2x opnieuw zelf te piercen vond ik het wel welletjes. maar ik mis m! dus na komende operatie ga ik weer zelf aan de slag![]()
maargoed... iemand idee om ouders over te halen?
Jup. Vanuit een normale oorbel kun je er een piercing [1.6mm] indoen. Dan voorzichtig rekken naar 2, 3 en dan 4 mm met genoeg genezingstijd tussendoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:16 schreef Robbb het volgende:
Ik ben aan het denken om kleine tunnels tot maximaal 4mm te doen, maar ik kom op internet nergens tegen hoe ik dit kan doen/laten doen. Moe tik eerst gewoon een normale oorbel hebben, en deze als ie genezen is langzaam naar 4mm rekken?
valt mee hoor, jezelf piercen. Gebeurt met een steriele naald. Al is deze naald veel dunner dan die van de piercing. Steriel werken is niet zo heel erg moeilijk met de juiste benodigdheden.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:48 schreef saaw het volgende:
[..]
Zelf weer aan de slag om je half dichtgegroeide gat weer door te prikken? Klinkt naar
Zou lekker even langs de piercer gaan als ik jou was!
En over dingen met ouders blijf ik er van overtuigd dat je een beetje naar ze hebt te luisteren. Ik wilde ook vanalles laten piercen maar mijn ouders waren het er niet mee eens en ik heb braaf gewacht tot ik het huis uit was [oke toen was ik vrij jong maargoed].
Wel zo volwassen en respectvol beide kanten op imho, maar iedereen denkt daar natuurlijk anders over.
"je laat geen gaten in je eigen lijf boren met kans op infecties zolang je hier in huis bentquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat zijn de redenen dat je een tongpiercing niet mag eigenlijk?
Maar dat argument hebben ze toch al zo'n beetje zelf onderuit geschopt toen ze ermee instemden dat je een neus en navelpiercing mocht hebben?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:03 schreef miss-piggy het volgende:
[..]
"je laat geen gaten in je eigen lijf boren met kans op infecties zolang je hier in huis bent"
ik wil al sinds me 15de een tongpiercing ben nu 19 en word over 2 maanden alweer 20, maar echt niet dat ik er 1 mag, maar loop wel met een tattoo over me rug, 2 navelpiercings (onder en boven), tragus en helix en heb zelfs lip gehad, komt vanzelf wel goed hoor daar niet van denk dat moeders de macht leuk vindquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat zijn de redenen dat je een tongpiercing niet mag eigenlijk?
Mits je oud genoeg bent, gewoon laten zetten, zo heb ik het ook gedaan. En dan nog, het is toch jouw lichaam?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:10 schreef miss-piggy het volgende:
ik wil een tongpiercingna mijn naderende operatie (als troost zeg maar
)
[knip]
maargoed... iemand idee om ouders over te halen?
Nee, in het begin af en toe als je tong gezwollen is, maar daarna niet meer. Mijn ervaring in ieder geval.quote:Oja... en hoe zit het met eten, blijft er niet onwijs veel voedsel achter bij de piercing?
Haha dat was bij mij ook, nu heb ik 2 lippiercings, 2 tunnels en 2 dermals, en nu is het van; ja maar, je raakt er verslaafd aan!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:03 schreef miss-piggy het volgende:
[..]
"je laat geen gaten in je eigen lijf boren met kans op infecties zolang je hier in huis bent"
je moet het zelf weten hoor, maar ik doe het niet, ik wacht welquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:29 schreef miss-piggy het volgende:
mijn neuspiercing heeft ook al erg vaak een infectie gehad, en altijd goed gekomen. en kheb altijd ergens een infectie in mijn lichaam, alleen ben ik nogsteeds niet achter waar.
heb heus wel respect voor mijn ouders, maar damn nog 5 jaar wachtenAls ik een infectie krijg is het toch mijn probleem, zij hoeven er niet mee rond te lopen. en ik weet heus wel wat ik doe, en hoe je iets moet verzorgen. maarhjaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |