abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67016982
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 13:58 schreef saaw het volgende:
Veel bloed gekost? Dat klinkt niet echt goed moet ik zeggen
Paar jaar geleden te snel opgerekt. Gevolg was littekenweefsel, wat ik dus per ongeluk heb opengemaakt met nieuwe tunnel.. Maar zoals het nu gaat geneest het weer fatsoenlijk..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_67024655
bij mijn herniaoperatie is mijn microdermal eruit gefloept
ik vind het echt zóóó jammer, was er zó onwijs trots op.

en echt snel laten zetten doe ik denk ik niet, aangezien de pijn niet te harden was.

maar volgens mij was hgij gewoon niet vastgegroeid ofzo, het viel me wel altijd het op dat het prikgaatje dezelfde vorm behield, en blijkbaar zat 'ie echt niet vast, want hij is netjes uit het gaatje gefloept.

en ik heb er nit eens foto's van
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_67025436
wat jammer mirjam
pi_67029126
ja, vind het echt vreselijk jammer
pi_67029604
ik snap alleen nog steeds niet hoe t kan dat de pijn niet te harden was, vooral mn 2 nieuwste dermals bij rings of pleasure, geen centje pijn
pi_67029661
hij kreeg 'm er niet in gefrot, lukte maar niet, viel op gegeven moment bijna flauw.

bloeden ook joh.

misschien, als ik 'm opnieuw ga zetten, ga ik wel naar rings
pi_67029675
en laat ik 'm wat hoger zitten, dit was niet de meest handige plek ivm slapen, ik slaap altijd op mn zijn, dus hij lag steeds gesquashed tussen m'n boobs
pi_67029750
Mijn eerste bloedde ook als een rund en wilde het niet (steeds met naald gat iets groter maken, maar nog steeds niet ondraaglijk). Bij rings ging het zoooooveel sneller en vrijwel geen bloed, met alcohol op de avond ervoor nota bene. Nu heb ik zelf geen ervaring met de punchmethode, alledrie de keren was met een naald, maar echt bij rings of pleasure een paar seconden en ze zaten alletwee
  zaterdag 14 maart 2009 @ 09:39:45 #59
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_67032007
Ik voel niet echt iets prikken met schoonmaken (zowel de zeezoutoplossing als de chloorhexidine) maar kan mn piercing nog steeds niet echt wiebelen.... Kga zo boodschappen doen en dan haal ik ff Unicura voor onder de douche, maar hoe nou het beste het schoonmaakmiddel in de wond te krijgen? Of zal het er toch wel onder komen?
In me Burberry......
  zaterdag 14 maart 2009 @ 09:59:51 #60
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_67032334
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 09:39 schreef Chav het volgende:
Ik voel niet echt iets prikken met schoonmaken (zowel de zeezoutoplossing als de chloorhexidine) maar kan mn piercing nog steeds niet echt wiebelen.... Kga zo boodschappen doen en dan haal ik ff Unicura voor onder de douche, maar hoe nou het beste het schoonmaakmiddel in de wond te krijgen? Of zal het er toch wel onder komen?
Zolang er geen beweging in zit, ook niet bewegen. Het geneest van buiten naar binnen, en anders trek je de binnenkant kapot met de korstjes die je er dan in draait.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 14 maart 2009 @ 10:04:23 #61
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_67032432
Ok. Hij ziet er ook goed uit,niet echt rood ofzo. Alleen gisteren had ik mn ochtendjas wat strakker getrokken en leunde naar achter, auw! Maar de Unicura dan ook gewoon een beetje langs de randen soppen en dan de straal erop zetten?
In me Burberry......
pi_67033081
@ Chav, laat die chloorhexidine sowieso maar even staan, nergens voor nodig.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 10:57:05 #63
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_67033521
Daarom haal ik zometeen Unicura en maak het zeezoutmengsel Maar gewoon eromheen soppen?
In me Burberry......
pi_67034969
Ik heb geen ervaring met Unicura (doe eerlijk gezegt helemaal geen verzorging) maar denk dat je gewoon een pompje in je hand met water moet mengen en er omheen soppen ja.
pi_67035411
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 01:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn eerste bloedde ook als een rund en wilde het niet (steeds met naald gat iets groter maken, maar nog steeds niet ondraaglijk). Bij rings ging het zoooooveel sneller en vrijwel geen bloed, met alcohol op de avond ervoor nota bene. Nu heb ik zelf geen ervaring met de punchmethode, alledrie de keren was met een naald, maar echt bij rings of pleasure een paar seconden en ze zaten alletwee
hmm, nu ga ik toch weer twijfelen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 14 maart 2009 @ 12:54:08 #66
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_67036102
Mirjam, was jouw dermal met een punch of met een naald gedaan?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_67036584
Nu we toch bezig zijn met microdermals.. Mijne is al goed aan het genezen, heb hem nu 2 weken. Maar nu kan ik het plaatje voelen als ik er zachtjes op druk. Hoort dit of kan dit een teken van uitgroeien zijn?
pi_67044909
elke dag goed aandrukken was het laatste advies dat ik kreeg bij mn nieuwste dermals dus dat zeker blijven doen maar het plaatje voelen kan op zich geen kwaad hoor dat kan ik ook
pi_67047654
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
elke dag goed aandrukken was het laatste advies dat ik kreeg bij mn nieuwste dermals dus dat zeker blijven doen maar het plaatje voelen kan op zich geen kwaad hoor dat kan ik ook
Thanks, ik druk hem ook altijd ff zachtjes aan. Voel hem ook maar lichtelijk hoor, niet dat ie door mijn huid prikt.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 21:07:31 #70
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_67050868
Het is net of tie nu een beetje scheef gaat zitten terwijl ie wel recht gepierct is (gisteren en eergisteren zattie recht). Zwellingkje?

[ Bericht 2% gewijzigd door Chav op 14-03-2009 21:58:06 ]
In me Burberry......
  zondag 15 maart 2009 @ 01:28:04 #71
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_67058783
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Mirjam, was jouw dermal met een punch of met een naald gedaan?
geen idee
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 15 maart 2009 @ 09:06:14 #72
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_67061663
quote:
Op zondag 15 maart 2009 01:28 schreef Mirjam het volgende:

[..]

geen idee
Ooh, .
Nouja, mijnen iig met de punch-methode en bij mij viel de pijn best wel mee.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_67081385
Ik heb erg last van me VCH, ik zal even duidelijke info geven
ik was één keer per dag (ochtend) me muts, dit doe ik al járen en met me piercing doe ik niets extra, alleen water geen zeep.
er zit een titanium staafje in van 10 mm lang, ik hou ruim 5 mm over hij beweegt dus erg veel.
en verder ben ik vrij fors, mijn benen staan altijd tegen elkaar aan.

dit is een muts met alleen de clithood, het rode (je clithoodvel waar de piercing doorheen zit) voelt als eenschaafwond en doet pijn, ook de ingangswondjes doen pijn, het blauwe dus een mm naast me vch vel jeukt heel erg, nu schreeuwt iedereen schimmelinfectie maar ik las dat dat voornamelijk rond de vagina ingang voorkomt en op de schaamlippen, ik heb daar nergens last van, ook heb ik geen afscheiding, het is gewoon schoon, ik doe niets anders dan normaal maar de piercing bezorgt me wel genante situaties.
Iemand enig idee? meegemaakt? is het een ander soort infectie? kan het de lengte zijn? of misschien zelfs het titanium?
  zondag 15 maart 2009 @ 21:12:11 #74
92409 Twinky
Little star.
pi_67082861
ik zou even langs de piercer gaan. Wat ik me kan voorstellen isd at het staafje te lang is en dus teveel beweegt. Schimmelinfectie heeft niks te maken met piercings, het jeuken kan een vorm van genezen zijn?
pi_67083419
Denk ook niet dat het een schimmel is maar gewoon genezing, hoe jij het beschrijft komt me wel bekend voor.
Maar heb je maar zo'n klein hoedje dat ie maar 5mm is? Vond de mijne met 8mm al iniemini
pi_67083551
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:26 schreef Empathologica het volgende:
Denk ook niet dat het een schimmel is maar gewoon genezing, hoe jij het beschrijft komt me wel bekend voor.
Maar heb je maar zo'n klein hoedje dat ie maar 5mm is? Vond de mijne met 8mm al iniemini
heel extreem, was ook heel erg bang dat ik me broek uit moest en dat ie niet gezet kon worden zo klein, gelukkig kon het ik heb zelf ook het idee dat het niets met een schimmelinfectie te maken heeft maar op het piercing forum blijven ze volhouden dat het dat weleens kan zijn mjah.
  maandag 16 maart 2009 @ 08:43:20 #77
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_67092356
Vannacht 2x auw! 1e keer lag ik op mn buik en bewoog ik raar en de 2e keer ging ik er met mn hand langs (ik denk trekken ofzo), vond ze ook niet fijn! Verder voel ik m niet, jeukt het soms een beetje en gisteren onder de douche kon ik m met Unicura een heeeeeeel klein beetje omhoog doen.
In me Burberry......
pi_67103488
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:29 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

heel extreem, was ook heel erg bang dat ik me broek uit moest en dat ie niet gezet kon worden zo klein, gelukkig kon het ik heb zelf ook het idee dat het niets met een schimmelinfectie te maken heeft maar op het piercing forum blijven ze volhouden dat het dat weleens kan zijn mjah.
Piercingforum.. Beetje dubbel gevoel krijg ik daarbij. Er zitten een paar mensen die heel erg veel verstand hebben van piercings incl zetten en genezing ervan en van de anatomie van het lichaam. Maar er zitten er ook ongelooflijk veel die een ongelooflijke dikke duim hebben en van rellen houden..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  maandag 16 maart 2009 @ 18:59:05 #79
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_67110282
Nou, ik had al even een topicje geopend maar ik ben weer de trotse bezitter van een tepelpiercing.
Ik heb ze beide gepierced gehad, 5 jaar geleden uit gedaan. Spijt gekregen en vandaag bleek dat de linkertepel nog open was. Met een reknaald en wat poeren kon ze er een staafje inzetten van 1,2 mm.

De rechterkant lukte helaas niet. Die ga ik binnenkort opnieuw laten piercen.
Tong heb ik ook gehad in het verleden, zelfde verhaal dus ook die ga ik binnenkort weer laten doorboren
L'Enfer, c'est les autres.
pi_67115483
ik wil een tongpiercing na mijn naderende operatie (als troost zeg maar )

Enig probleem: ouders

Heb met navelpiercing al een heel gezeik gehad... en die heb ik nogsteeds niet
al wil ik die niet meer

heb wel neuspiercing gehad maar die vergat ik steeds na de operaties om er weer in te doen, na 2x opnieuw zelf te piercen vond ik het wel welletjes. maar ik mis m! dus na komende operatie ga ik weer zelf aan de slag

maargoed... iemand idee om ouders over te halen?

Oja... en hoe zit het met eten, blijft er niet onwijs veel voedsel achter bij de piercing?
pi_67120094
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:32 schreef theKiD het volgende:

[..]

Piercingforum.. Beetje dubbel gevoel krijg ik daarbij. Er zitten een paar mensen die heel erg veel verstand hebben van piercings incl zetten en genezing ervan en van de anatomie van het lichaam. Maar er zitten er ook ongelooflijk veel die een ongelooflijke dikke duim hebben en van rellen houden..
ja echt hoor, kijk maar eens in mijn topic, gaat er 1 lopen snauwen om niets, had er weer 1 niet gelezen, maar goed ik heb nu van drie piercers hetzelfde advies gehad over me VCH, en ik ga dat dus doen. en daar zijn hun allemaal tegen maar ik vertrouw de piercers.
  maandag 16 maart 2009 @ 23:48:31 #82
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_67122616
quote:
Op maandag 16 maart 2009 21:10 schreef miss-piggy het volgende:
heb wel neuspiercing gehad maar die vergat ik steeds na de operaties om er weer in te doen, na 2x opnieuw zelf te piercen vond ik het wel welletjes. maar ik mis m! dus na komende operatie ga ik weer zelf aan de slag

Zelf weer aan de slag om je half dichtgegroeide gat weer door te prikken? Klinkt naar
Zou lekker even langs de piercer gaan als ik jou was!

En over dingen met ouders blijf ik er van overtuigd dat je een beetje naar ze hebt te luisteren. Ik wilde ook vanalles laten piercen maar mijn ouders waren het er niet mee eens en ik heb braaf gewacht tot ik het huis uit was [oke toen was ik vrij jong maargoed].
Wel zo volwassen en respectvol beide kanten op imho, maar iedereen denkt daar natuurlijk anders over.
an urge to help mankind overcomes me
pi_67123350
Ik ben aan het denken om kleine tunnels tot maximaal 4mm te doen, maar ik kom op internet nergens tegen hoe ik dit kan doen/laten doen. Moe tik eerst gewoon een normale oorbel hebben, en deze als ie genezen is langzaam naar 4mm rekken?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 00:20:33 #84
74276 saaw
pi_67123437
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 00:16 schreef Robbb het volgende:
Ik ben aan het denken om kleine tunnels tot maximaal 4mm te doen, maar ik kom op internet nergens tegen hoe ik dit kan doen/laten doen. Moe tik eerst gewoon een normale oorbel hebben, en deze als ie genezen is langzaam naar 4mm rekken?
Jup. Vanuit een normale oorbel kun je er een piercing [1.6mm] indoen. Dan voorzichtig rekken naar 2, 3 en dan 4 mm met genoeg genezingstijd tussendoor.
Je gebruikt hiervoor zulk soort setjes
pi_67135380
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:48 schreef saaw het volgende:

[..]

Zelf weer aan de slag om je half dichtgegroeide gat weer door te prikken? Klinkt naar
Zou lekker even langs de piercer gaan als ik jou was!

En over dingen met ouders blijf ik er van overtuigd dat je een beetje naar ze hebt te luisteren. Ik wilde ook vanalles laten piercen maar mijn ouders waren het er niet mee eens en ik heb braaf gewacht tot ik het huis uit was [oke toen was ik vrij jong maargoed].
Wel zo volwassen en respectvol beide kanten op imho, maar iedereen denkt daar natuurlijk anders over.
valt mee hoor, jezelf piercen. Gebeurt met een steriele naald. Al is deze naald veel dunner dan die van de piercing. Steriel werken is niet zo heel erg moeilijk met de juiste benodigdheden.

Met navelpiercing was ik 15, nu zijn we 5 jaar verder. Braaf wachten tot ik het huis uit ben duurt mij nog veel te lang (+-5 jaar), als alles volgens plan verloopt.

OJa mocht toen geen navelpiercing, vroeg voor de gein of ik dan wel een neuspiercing mocht. Dat mocht... heb hem dus laten zetten terwijl ik hem eigenlijk niet eens wilde maar was er wel erg blij mee
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 maart 2009 @ 14:00:28 #86
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_67135436
Wat zijn de redenen dat je een tongpiercing niet mag eigenlijk?
pi_67135546
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:00 schreef ChipsZak. het volgende:
"je laat geen gaten in je eigen lijf boren met kans op infecties zolang je hier in huis bent "
pi_67137923
Als je met je knie op de grond valt krijg je ook last op infecties hoor. Dus ook niet vallen!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 maart 2009 @ 15:22:37 #89
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_67138094
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:03 schreef miss-piggy het volgende:

[..]

"je laat geen gaten in je eigen lijf boren met kans op infecties zolang je hier in huis bent "
Maar dat argument hebben ze toch al zo'n beetje zelf onderuit geschopt toen ze ermee instemden dat je een neus en navelpiercing mocht hebben?
pi_67139129
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:00 schreef ChipsZak. het volgende:
ik wil al sinds me 15de een tongpiercing ben nu 19 en word over 2 maanden alweer 20, maar echt niet dat ik er 1 mag, maar loop wel met een tattoo over me rug, 2 navelpiercings (onder en boven), tragus en helix en heb zelfs lip gehad, komt vanzelf wel goed hoor daar niet van denk dat moeders de macht leuk vind
  dinsdag 17 maart 2009 @ 15:54:43 #91
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_67139251
quote:
Op maandag 16 maart 2009 21:10 schreef miss-piggy het volgende:
ik wil een tongpiercing na mijn naderende operatie (als troost zeg maar )

[knip]

Mits je oud genoeg bent, gewoon laten zetten, zo heb ik het ook gedaan. En dan nog, het is toch jouw lichaam?
De reden die ik hierboven lees is ook een beetje bullshit, zonder een gat en/of wond in je lichaam kan je al infecties krijgen
Negeer bovenstaande zin als je moeder smetvrees heeft en je in een 100% steriele omgeving leeft
quote:
Oja... en hoe zit het met eten, blijft er niet onwijs veel voedsel achter bij de piercing?
Nee, in het begin af en toe als je tong gezwollen is, maar daarna niet meer. Mijn ervaring in ieder geval.

Oh, alleen af en toe een beetje kauwgom als het heel erg plakkerig is, maar dat heb je er zo weer af.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  dinsdag 17 maart 2009 @ 15:57:33 #92
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_67139374
Mijn moeder had m er denk ik uitgetrokken als ze erachter kwam Zodra ik 18 was mocht ik alles zelf weten. Dan heb ik nog een ma met een neuspiercing, 100000 oorbellen en tattoos die vroeger een rebel was
In me Burberry......
pi_67141421
puur uit mijn respect voor me moeder doe ik het niet, 20 of niet, ik woon onder haar dak, en ik hoef geen kostgeld te betalen, krijg alles wat me hartje begeert het kleine beetje wat ik kan doen is wachten tot ze toestemming geeft
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:52:45 #94
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_67141458
Respect? Ik was doodsbang voor mn moeder
In me Burberry......
pi_67144220
mijn neuspiercing heeft ook al erg vaak een infectie gehad, en altijd goed gekomen. en kheb altijd ergens een infectie in mijn lichaam, alleen ben ik nogsteeds niet achter waar.

heb heus wel respect voor mijn ouders, maar damn nog 5 jaar wachten Als ik een infectie krijg is het toch mijn probleem, zij hoeven er niet mee rond te lopen. en ik weet heus wel wat ik doe, en hoe je iets moet verzorgen. maarhjaaaa
  dinsdag 17 maart 2009 @ 19:39:03 #96
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_67146586
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:03 schreef miss-piggy het volgende:

[..]

Haha dat was bij mij ook, nu heb ik 2 lippiercings, 2 tunnels en 2 dermals, en nu is het van; ja maar, je raakt er verslaafd aan!
pi_67146790
mijn ouders hebben toen ik thuis woonde altijd zoiets gehad van: tja onze keus zou het niet zijn maar hey het is jouw lichaam
pi_67147357
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 18:29 schreef miss-piggy het volgende:
mijn neuspiercing heeft ook al erg vaak een infectie gehad, en altijd goed gekomen. en kheb altijd ergens een infectie in mijn lichaam, alleen ben ik nogsteeds niet achter waar.

heb heus wel respect voor mijn ouders, maar damn nog 5 jaar wachten Als ik een infectie krijg is het toch mijn probleem, zij hoeven er niet mee rond te lopen. en ik weet heus wel wat ik doe, en hoe je iets moet verzorgen. maarhjaaaa
je moet het zelf weten hoor, maar ik doe het niet, ik wacht wel ik heb wel intiem piercings, maar dat is echt voor mezelf
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 maart 2009 @ 20:21:14 #99
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_67148349
Dat je altijd infecties hebt lijkt me niet echt goed..
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:41:18 #100
74276 saaw
pi_67149171
Ik moet zeggen dat ik vind dat je na je 18e zelf moet weten watvoor piercings e.d je laat zetten, ook al woon je nog thuis. Het is jouw lichaam en je bent volwassen dus dat is imho je eigen zaak.

Zelf heb ik op een gegeven moment een traguspiercing gezet en pas toen bleek dat mn ouders geen voorstander van piercings waren. Toen ik het huis uit ging had ik eindexamens en ik had mijzelf mn lippiercing beloofd als cadeau voor mn diploma. Natuurlijk ben ik toen eerst een keer gezakt En heb toen ook echt een jaar gewacht en het jaar erop [de dag na mn diploma-uitreiking] alsnog gezet.

Tepelpiercing had ik toen al wel gezet. Mn ouders weten dat nogsteeds niet. Mocht het er ooit over gaan dan vind ik het geen probleem om te vertellen en ik zal er zeker niet over liegen maar ze zullen het niet zo snel zien en vinden het alleen maar vreselijk terwijl ze er zo geen last van hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')