Rap is niet goed. Rap is leuk.quote:
Een dikke emo die van Fall Out Boy houdt en én last.fm, én twitter, én ICQ, én flickr, en waarschijnlijk ook wel myspace, facebook en hyves heeft.quote:
Neger is geen scheldwoord hoor, het is een synoniem voor een negeroide persoon.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Een dikke emo die van Fall Out Boy houdt en én last.fm, én twitter, én ICQ, én flickr, en waarschijnlijk ook wel myspace, facebook en hyves heeft.
En dan andere mensen uitschelden, hihi. Dapper. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Een dikke emo die van Fall Out Boy houdt en én last.fm, én twitter, én ICQ, én flickr, en waarschijnlijk ook wel myspace, facebook en hyves heeft.
En dan andere mensen uitschelden, hihi. Dapper. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Hahah dat heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:29 schreef Birra het volgende:
Soulja Boy is geen rap, en die beat van hem heb ik een keer uit mijn hoofd in 5 minuten nagemaakt met FL Studio..
"Tyf op" zeg jij altijd tegen mensen die je lief vindtquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Neger is geen scheldwoord hoor, het is een synoniem voor een negeroide persoon.
Overigens hou ik niet van Fall Out Boy, ben ik geen emo, heb ik geen ICQ, geen facebook. En jij bent sowieso een kudtuser die niet eens bestaansrecht zou mogen hebben.
En je bent een newbie, dapper hoor.
Jupquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
"Tyf op" zeg jij altijd tegen mensen die je lief vindt?
Check je posthistory eens.quote:En waarom ben ik een kudtuser die niet een bestaansrecht zou mogen hebben?
Omdat je nieuwer dan mij bent en ik ben geen newbie dus jij wel.quote:En hoe kom je erbij dat ik een newbie ben?
Poen verdienen.quote:PS: waarom ga je naar concerten van bands die je niet goed vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |