quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:07 schreef behangplakker het volgende:
Nondeju, ik heb me een scheet gelaten, ik vind hem zelf gewoon echt stinken
1000 wordt vannacht omstreeks half 3 geopend, mark my words.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:07 schreef behangplakker het volgende:
Hee, we zijn al bijna bij #1000. Dat topic moet wel overdag zijn, en iemand moet een speciale OP maken ofzo
Zeg even wanneer, dan neem ik vrij de dag erna, om het te vieren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
1000 wordt vannacht omstreeks half 3 geopend, mark my words.
Moet je aankomende zaterdag vrij nemen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zeg even wanneer, dan neem ik vrij de dag erna, om het te vieren.
ik moest kloppen want de bel deed het nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:09 schreef de_boswachter het volgende:
mOAH gertje
Ik probeerde ook een keer 's nachts de SC te versnellen met spam, maar bio was nog op om 5uquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
1000 wordt vannacht omstreeks half 3 geopend, mark my words.
Vrijdag Fok!meet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zeg even wanneer, dan neem ik vrij de dag erna, om het te vieren.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Margarita Ovcharenko.
Ik ben heteroseksueel. Ik vind het vrouwelijk lichaam alleen interessant.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:13 schreef Skylark. het volgende:
Kan er ook eens een heteroseksuele FoK'ster in deze SC komen?
We matchen al op twee punten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben heteroseksueel. Ik vind het vrouwelijk lichaam alleen interessant.
Ik luisterde deze:quote:
Kan er ook eens een homoseksuele Fok!ker in deze SC komen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:13 schreef Skylark. het volgende:
Kan er ook eens een heteroseksuele FoK'ster in deze SC komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Dus jij vind vrouwen ook alleen interessant en voor de rest niets?quote:
Moeten dood.quote:
Mwoahhhhhh, amai, even ene kaka leggen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik zit namelijk ook op Fok! en in de SC.
Die is inderdaad wel tof ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik luisterde deze:
En mijne is leuker[ afbeelding ]
Kun je ook beneden-de-riviers praten?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mwoahhhhhh, amai, even ene kaka leggen.
Nee, beetje diversiteit in mijn belevingswereld kan geen kwaad.quote:
Mag ik ze dan naar jou toe sturen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee, beetje diversiteit in mijn belevingswereld kan geen kwaad.
Dat zou ik bijna vergeten. En de regendruppels.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En het zebrapad.
Ik ga eten. :3
Die is geniaal manquote:
Ik kan van alles, wat je maar wilt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kun je ook beneden-de-riviers praten?
Raak je anus eens aan met je tong.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik kan van alles, wat je maar wilt.
Diversiteit betekende ongeveer alle soorten in een gelijkmatige hoeveelheid aanwezig, dus niet 99% huppelkutquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik ze dan naar jou toe sturen?
*Kijkt KOP hoopvol aan...
Toch een soort kers op de taart.quote:
Je kunt ook te ver gaan he.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Raak je anus eens aan met je tong.
Ja, maar het zijn er niet zo veel...quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Diversiteit betekende ongeveer alle soorten in een gelijkmatige hoeveelheid aanwezig, dus niet 99% huppelkut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die is geniaal man!
Dit is natuurlijk ook vet:
RV lust die spekjes nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch een soort kers op de taart.
Spreekwoordelijk dan, want ik lust geen kersen.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die is geniaal man!
Dit is natuurlijk ook vet:
Respect mijn filmpjes!quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
RV lust die spekjes nietVerpest vaak voor mij de boerenkool als hij er is
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn er niet zo veel...Je voelt je eenzaam..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:
Mooi rijtje, maar alleen voor in een discotheekquote:
De herinneringen van mentale theo gaan vooral over fysieke sarahquote:
Jammer is dat.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
RV lust die spekjes nietVerpest vaak voor mij de boerenkool als hij er is
Dat nummer is dus zó vet, echtquote:
Nee, jij?quote:
Ik haat mensen die bijna niks lustenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammer is dat.
Ik heb een zusje wat vrijwel niets lust
Mijn eerste singlequote:Op donderdag 5 maart 2009 18:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat nummer is dus zó vet, echtToen iedereen op mijn school erop uitgekeken was, luisterde ik hem nog talloze malen
We zaten altijd 3 kwartier aan tafel en toen kon ik niet meer buitenspelenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik haat mensen die bijna niks lustenAls ze alles gewoon proeven lusten ze er toch wel veel van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We zaten altijd 3 kwartier aan tafel en toen kon ik niet meer buitenspelen
Buiten spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs de straatstenen wilden niet met ons soort spelen !
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
AH, internetvrienden zijn beter...quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee joh, met aldi internetvrienden om mij heen.
Da's zieligquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:30 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Buiten spelen?Zelfs de straatstenen wilden niet met ons soort spelen !
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:28 schreef de_boswachter het volgende:
Kent iemand dit WoW filmpje ?
Heb een hekel aan WoW, maar deze gast is briljant. Gaan ze iets aanvallen met de beste clan op dat moment van heel WoW. 1 gast zorgt ervoor dat de beste WoW spelers allemaal uitgeroeid worden
Geniaal die gast. En die voorbesprekingWTF
Vet hequote:
quote:
Leroy, your just.. stupid as hellquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vet he![]()
Hoe verbaasd ze ook doen als blijkt dat een van hun mede-nerds hun allemaal erin genaaid heeft
Prachtig
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOY JENKINS
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zou ik bijna vergeten. En de regendruppels.
[ afbeelding ]
OMGGGGGGG ben jij nou Limburgerquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Ik heb geen carnaval gevierd, maar hoorde hem voorbijkomen op zo'n paupervalswagen.
Ben wel even bij StatieFestatie wezen kijken, maar verder ook niks.
Waarom gaan ze er allemaal achteraan dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:28 schreef de_boswachter het volgende:
Kent iemand dit WoW filmpje ?
Heb een hekel aan WoW, maar deze gast is briljant. Gaan ze iets aanvallen met de beste clan op dat moment van heel WoW. 1 gast zorgt ervoor dat de beste WoW spelers allemaal uitgeroeid worden
Geniaal die gast. En die voorbesprekingWTF
Prachtig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Leroy, your just.. stupid as hell
Om hun maat te reddenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom gaan ze er allemaal achteraan dan?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Prachtig.
Kan me echt de frustratie van die gasten voorstellen. 24/7 achter de pc gezeten om bij de beste clan van WoW te horen en dan flikt een of andere volslagen mafkees hen dit. Wanneer ik WoW had gespeeld had ik dat kunnen zijn
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOY JENKINS !
Mij zie je dan met mijn poppetje heel erg raar doen omdat ik mijn koptelefoon aan het wegsmijten ben, en daarna elk voorwerp dat ik maar vind. Want het enige leven dat ik dan nog had is naar de klotequote:Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Prachtig.
Kan me echt de frustratie van die gasten voorstellen. 24/7 achter de pc gezeten om bij de beste clan van WoW te horen en dan flikt een of andere volslagen mafkees hen dit. Wanneer ik WoW had gespeeld had ik dat kunnen zijn
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOY JENKINS !
K vind t wel geniaalquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Om hun maat te redden
Ze denken allereerst dat hij het niet begrepen heeft en proberen hem nog te reden om zo hun missie te redden(schijnt een of andere belangrijke missie ofzo te zijn, weet ik veel)
Ik heb een Jupiler tas van Fortuna.quote:
Ah, wilde daar net naar gaan kijkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Leeroy_Jenkins
Heeft ook zijn eigen Wiki
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Leeroy_Jenkins
Heeft ook zijn eigen Wiki
quote:It features a group of players discussing a detailed battle strategy while one of their members, Leeroy, is away from his computer. Their plan is ruined when Leeroy returns and, ignorant of the strategy, immediately charges headlong into battle shouting his own name as a battle cry. His companions rush to stop him, and his subsequent actions ruin the meticulous plan and the encounter ends in failure for the group. His response to the other players' reactions, "at least I have chicken", was also much parodied.
lekkere posequote:Op donderdag 5 maart 2009 18:43 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ana Maria.
Aha. IK dacht dat ik de enige wasquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:44 schreef Skylark. het volgende:
WD, ben jij een kloon van BobbyB?
Je doet me aan hem denken qua postgedrag.
Ik ben Sanna en ik ben geen kloon van wie dan ook hier.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:44 schreef Skylark. het volgende:
Mijn volgende vraag was hoe je in dat geval je zusje had weten over te halen voor de cam te verschijnen met dat papiertje voor NG erop.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben Sanna en ik ben geen kloon van wie dan ook hier.
Maar ik ben dan wel jou kloonquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben Sanna en ik ben geen kloon van wie dan ook hier.
Ho, wacht ! WD, tel. nummer/msn van je zusje?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn volgende vraag was hoe je in dat geval je zusje had weten over te halen voor de cam met dat papiertje voor NG erop.
Heb jij ook zo gezegd van wie je een kloon bent?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:44 schreef Skylark. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Dat ben ik dus.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn volgende vraag was hoe je in dat geval je zusje had weten over te halen voor de cam te verschijnen met dat papiertje voor NG erop.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb jij ook zo gezegd van wie je een kloon bent?Zei is geen persoonlijk voornaamwoord, schat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Dat leed ik al af uit je vorige antwoord.quote:
Ik heb wel een zusje, ja. Maar die is 12 en ik wil haar niet voor de leeuwen werpen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ho, wacht ! WD, tel. nummer/msn van je zusje?
Oh, laat maar. Ik wil geen Fok!kers op msnquote:
Ik ben net 16 joh, dat kan makkelijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb wel een zusje, ja. Maar die is 12 en ik wil haar niet voor de leeuwen werpen.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oh, laat maar. Ik wil geen Fok!kers op msn
Aiggght, stinkjongquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zei is geen persoonlijk voornaamwoord, schat.
Read my lips.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben net 16 joh, dat kan makkelijk
Wie zegt dat ik een leeuw ben?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb wel een zusje, ja. Maar die is 12 en ik wil haar niet voor de leeuwen werpen.
Ik moest iets verzinnenquote:
Dan wacht ik wel 3 jaar, 19 en 15 is altijd goedquote:
Mijn zusje is 15. Kun je mooie lesbi foto's van maken.quote:
Yo Jossel!quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:50 schreef afcajos het volgende:
Jeeeujj 4 kaartjes besteld voor ajax - marseille in 428Wie gaat nog meer?
Ik las "12" en "zusje" in 1 zin?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben al geweesd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:50 schreef afcajos het volgende:
Mijn zusje heeft 12 genitiale wratten.quote:
Ikke.quote:
Dan zit ik hier vast nog.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik moest iets verzinnen![]()
[..]
Dan wacht ik wel 3 jaar, 19 en 15 is altijd goed
Had Joey opdracht gegeven, maar ging iets mis ofzo waardoor geen kaartenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:50 schreef afcajos het volgende:
Heb je ook een cam bij der in de kamer opgehangen ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn zusje is 15. Kun je mooie lesbi foto's van maken.
Mijn god, dat ik dit zeg.![]()
![]()
Nee, die heeft ze gevonden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb je ook een cam bij der in de kamer opgehangen ofzo?
Tong zit hier al 10 jaar, dus dan kan jij hier wel 3 jaar zitten, ja.quote:
Ja dat kanker systeem van ajax lag continu plat waardoor je geen kaarten kon bestellen. Ik heb ook een half uur op f5 lopen rammen voordat ie het deed. Of je had naar de sigarenboer moeten gaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Had Joey opdracht gegeven, maar ging iets mis ofzo waardoor geen kaarten
LEkkahquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft 12 genitiale wratten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
rijst?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:52 schreef behangplakker het volgende:
Nu ben ik echt eten
Dude, seriously, wil je dat ik naakte mannen post of heb je toch liever het vrouwelijk schoon?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn zusje is 15. Kun je mooie lesbi foto's van maken.
Mijn god, dat ik dit zeg.![]()
![]()
Ja.quote:
Ik stopt al.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dude, seriously, wil je dat ik naakte mannen post of heb je toch liever het vrouwelijk schoon?
[..]
Ja.
Hou je kop, kutjong.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zeker van die breezahspiegelpics mee gemaakt?
Wil je nog een film met me kijken of ben je bang dat ik stiekem toch op vrouwen val?quote:
Is goed, kun je 14 maartquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil je nog een film met me kijken of ben je bang dat ik stiekem toch op vrouwen val?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Stiekm bedoel ik het allemaal goed hoor sackboy
Tot nu toe wel, ja. En ik ben hetero, oke!quote:
Thanks, heb ik toch nog iets om de wc mee door te spoelen.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Stiekm bedoel ik het allemaal goed hoor sackboy
ben jij lesbiesquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tot nu toe wel, ja. En ik ben hetero, oke!
Was dat maar zo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:56 schreef afcajos het volgende:
Skylark, regel jij hier nou vrouwen via fok
Wie niet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:56 schreef afcajos het volgende:
Skylark, regel jij hier nou vrouwen via fok
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Was dat maar zo.
Ben jij trouwens online, kmoet je nog wat erzählen.
Ge weatj mer noeets.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Denken dat skylark sackboy is![]()
Was het maar zo, ik mis sackboy
Denken dat ik dat denkquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Denken dat skylark sackboy is![]()
Was het maar zo, ik mis sackboy
bi danquote:
GODVERDOMME!quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een mooie foto, net als de andere foto's die ik gepost heb.
Denken dat ik denk dat jij denkt dat ik dat denkquote:
Ik passquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Denken dat ik denk dat jij denkt dat ik dat denk
quote:
Dat vroeg ik vanmiddag ook alquote:
wolvendagen is lekkerderquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:00 schreef afcajos het volgende:
Is wolvendagen de nieuwe bt?
Inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat vroeg ik vanmiddag ook al
Iedereen geilt op haar, en ze post vrouwenmenschen..
T is net BT
En BobbyB.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
T is net BT
Ik neem aan dat je liever hebt dat ik naakte vrouwen post dan dat ik naakte mannen post, niet waar?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
T is net BT
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je liever hebt dat ik naakte vrouwen post dan dat ik naakte mannen post, niet waar?
Hm, denk tquote:
Van mij hoeft beiden niet zoquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je liever hebt dat ik naakte vrouwen post dan dat ik naakte mannen post, niet waar?
Het is gewoon een saillant detail, zoals Chris zou zeggen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ontkenningsfase?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK BEN GEEN KLOON!!11!!!1!!!einz!!!!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, denk t
Jij ook? K zie jou ook bijna nooit meer btw, kut autist
[..]
Van mij hoeft beiden niet zo
Jammer danquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, denk t
Jij ook? K zie jou ook bijna nooit meer btw, kut autist
[..]
Van mij hoeft beiden niet zo
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kanker op man, ik was er vorige week nog. En ik ben elke vrijdag in t hoekje.
Ik heb een youtube account met filmpjes.quote:
Hmm ik werk tot 5 uur, misschien dat ik wel ff langshopquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]Maar ik zie je nooit
Kom morgen anders even een patatje halen
Begint dr naam met een R?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm ik werk tot 5 uur, misschien dat ik wel ff langshopIk ken een zeker vrouwmensch wat dan ook wel weer komt
quote:
Robinquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm ik werk tot 5 uur, misschien dat ik wel ff langshopIk ken een zeker vrouwmensch wat dan ook wel weer komt
Ik sprak haar vanochtend ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Robin
K zag haar vandaag nog bij de busZe zei iets over dat ze iets nieuws had en jij het helemaal te gek vond ofzo
Iets met parels en zwijntjes.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik sprak haar vanochtend ookze had gister 4 paar nieuwe schoenen gekocht, wtf
Ah, ze zei dat jij ze helemaal geweldig vond ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik sprak haar vanochtend ookze had gister 4 paar nieuwe schoenen gekocht, wtf
Goed hoor en nee. Was wel de planning maar gaat niet door.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe is het in Amerika, trouwens? Daar zit je toch?
Oh, net of ik gezegd heb dat ik haar schoenen geweldig vondquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah, ze zei dat jij ze helemaal geweldig vond ofzoEn dat ze ze in het hoekje wel zou laten zien.
Mooi dat ik morgen (op werk na) niet naar t hoekje ga.
Die is wel fucking lekker, moet ik zeggen.quote:
quote:
Sinds wanneer heb ik die mooie titel?quote:
Oh kutquote:
Had ze een spandoek bij met Jos erop?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah, ze zei dat jij ze helemaal geweldig vond ofzoEn dat ze ze in het hoekje wel zou laten zien.
Mooi dat ik morgen (op werk na) niet naar t hoekje ga.
Jammer dat het mijn zus toch niet is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die is wel fucking lekker, moet ik zeggen.
Ik ben een gezichten-jongeman.
Las mal sehen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een youtube account met filmpjes.
Geeft niet, maar ze is wel superknap.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jammer dat het mijn zus toch niet is.
Zoals het hoort.quote:
Wat een C_N praktijken dit weer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jammer dat het mijn zus toch niet is.
Eens.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die is wel fucking lekker, moet ik zeggen.
Ik ben een gezichten-jongeman.
Moet je je even bedenken dat ik in plaats van haar een man met tieten had gepost.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geeft niet, maar ze is wel superknap.
quote:
hey hallo, zeggen we niks meer?quote:
Half schreeuwendquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Oh, net of ik gezegd heb dat ik haar schoenen geweldig vond! zei ze dat tegen jou of schreeeuwde ze weer door de hele bus dat ze met mij gepraat had,.
Je hebt de Camilla Belle posts van mij en dagdag gemist vanochtend!quote:
Ja inderdaad.quote:
Really? In welk deelquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt de Camilla Belle posts van mij en dagdag gemist vanochtend!
Jawel, ik zei "Hoi pipo's"quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij zei ook niks tegen mij, liefje
Vies eng mehn.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Vies eng mehn.Je bent de broer die ik nooit hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( kut zusjes
)
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
FF kijken.. vanochtend... dat was 20 delen terug of zoquote:
Oh okee. moment...quote:
Broertje hoor, je bent een jaar ouder geloof ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je bent de broer die ik nooit had( kut zusjes
)
Hoi lief!quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:19 schreef BobbyB het volgende:
Hallo pipo's en natuurlijk mijn allerliefste Sanna
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
FF kijken.. vanochtend... dat was 20 delen terug of zo
[KLB SC #989] Tietentietentietentietentieten
Maar die pics zal je vast wel kennen
Lols ik had altijd zo'n schatting dat je 20+ wasquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Broertje hoor, je bent een jaar ouder geloof ik
Ach ja IQMquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]![]()
Ja inderdaadMaar het blijft mooi om te zien.
IQM die daarna zegt dat een of andere random turk mooier is.
Alles goed met je?quote:
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Lols ik had altijd zo'n schatting dat je 20+ was.
Haha..quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Lols ik had altijd zo'n schatting dat je 20+ was.
Godver wat doe ik fout, lijk IQM wel, iedereen schat hem ook zo oudquote:
Iddquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ja IQMgoeie gozer hoor maar hier moest ik hem toch echt ongelijk in geven
Ja waarom is er geen topic met algemene informatie over iedereenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Godver wat doe ik fout, lijk IQM wel, iedereen schat hem ook zo oud
Ach arme schat toch. Ik kom zo wel een warme kop thee brengen. Met mij alles goed hoor.quote:
Ik heb liever iets koels voor op mijn hoofd, wil je dat brengen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach arme schat toch. Ik kom zo wel een warme kop thee brengen. Met mij alles goed hoor.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:26 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga vanavond nog Rubik's Kubus oplossen, nog nooit gedaan.
Nu ben ik toch maar poepen, heb ik nog steeds niet gedaan
Ja is ook goed.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb liever iets koels voor op mijn hoofd, wil je dat brengen?
Hmm... dat zou wel tof zijn om daar bij te zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:28 schreef KingOfPop het volgende:
Michael Jackson maakt comeback
AMSTERDAM - Michael Jackson maakt in juli zijn comeback met tien optredens in Londen. Het zullen zijn laatste concerten ooit zijn. Zo maakte de King of Pop zelf bekend tijdens een persconferentie.
De serie concerten gaat 'This Is It' heten.
Jackson verscheen bijna twee uur later dan aangekondigd op de persconferentie om zijn comeback en tevens definitieve afscheid wereldkundig te maken. De zaal was gevuld met uitzinnige fans.
Met de woorden "this is it, ik zie jullie in juli" vertrok de popster na luttele minuten alweer van het podium.
De concerten vinden plaats in de Londense O2 Arena. De eerste is op 8 juli 2009.
De kaartverkoop gaat vrijdag 13 maart om zeven uur 's ochtends van start via de website michaeljackson.com. Kaarten kosten omgerekend tussen 56 en 84 euro. De O2 Arena biedt plaats aan 20.000 bezoekers.
Heb je ook nog echt nieuws?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Jongens ik moet jullie wat vertellen. Ik ben homo
Ik trip hem hard hier, kanker daar moet ik bij zijn !quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
MJ
Billy Jean
Beat It
Smooth Criminial
Bad
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Jongens ik moet jullie wat vertellen. Ik ben homo
Ik vind MJ sowieso een baas.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
You rock my world vind ik ook een bazennummer
Heel veel kusjesquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit doet je niks?
OHHHHHH IK MOET BIJ DIE LIVE PLAYBACK SHOW ZIJNquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
You rock my world vind ik ook een bazennummer
Volgends mij wel duurquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
OHHHHHH IK MOET BIJ DIE LIVE PLAYBACK SHOW ZIJN
Kaarten kosten omgerekend tussen 56 en 84 euroquote:
Tussen 56 en 80 euro. Maar ja, er zullen wel weer van die malloten zijn veel kaarten opkopen en ze voor 900 euro gaan verkopen.quote:
Liev!quote:
Vrijdagochtend volgende week, begint de voorverkoop, heb ik tentamenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tussen 56 en 80 euro. Maar ja, er zullen wel weer van die malloten zijn veel kaarten opkopen en ze voor 900 euro gaan verkopen.En je mot er nog heen vliegen natuurlijk.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kaarten kosten omgerekend tussen 56 en 84 euroNja hopen dat je die nog kan krijgen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |