De mods toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:53 schreef Puala het volgende:
welke idioot heeft dat lange stuk ervoor bedacht, geen enkele leuke TT kan
in de laatste was het nog nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag netjes gedaan en doe ik echt netjes altijd
Misschien denken ze dat al welquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet alles verklappen, dalijk denken ze hier nog dat ik een softie ben
geen idee, vertel?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
Wtf is hier weer allemaal aan de hand?
quote:
wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
Wtf is hier weer allemaal aan de hand?
zo moeilijk is dat toch nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het duurt inderdaad even bij dit topic
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:53 schreef Puala het volgende:
welke idioot heeft dat lange stuk ervoor bedacht, geen enkele leuke TT kan
Okquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:07 schreef Puala het volgende:
[..]
sorry, maar vandaag geloof ik 2/3 topics geopend en elke mogelijkheid die ik bedacht kon niet
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:09 schreef PieterBas het volgende:
Woohoo.. ik heb mijn.. AH voetbalplaatjes boek vol.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb stiekem toch best spijt dat ik niet meegedaan heb
Mijn ouders spaarde eerst de plaatjes voor de buurjongens en mijn neef.. maar de collectie van ons werd zo groot.. dat wij ook maar een boek gingen halen..quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb stiekem toch best spijt dat ik niet meegedaan heb
Knap hoor, die dingen werden toch uitgedeeld bij de AH of kon je bij de klantenservice ophalen? Hoorde vandaag zoiets toen ik ff in de AH moest zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn ouders spaarde eerst de plaatjes voor de buurjongens en mijn neef.. maar de collectie van ons werd zo groot.. dat wij ook maar een boek gingen halen..
Op een gegeven moment waren de boeken van hen vol.. toen waren wij aan de beurt..
Heb nu ook Ben Sahar, Lasse Nilsson en Ola Toivonen
Geeft niet hoorquote:
Afhalen bij de klantservice. Ik kreeg ze daarentegen een van de buurjongetjes in ruil voor wat clublogo's..quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Knap hoor, die dingen werden toch uitgedeeld bij de AH of kon je bij de klantenservice ophalen? Hoorde vandaag zoiets toen ik ff in de AH moest zijn.
altijd dezelfdequote:Op donderdag 5 maart 2009 17:35 schreef Piles het volgende:
Ik wist een TT, maar iemand gooide deur in m'n gezicht![]()
![]()
Thuis trouwens
ook gratis is de metro kut hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:36 schreef Piles het volgende:
Oh, en ook nog even wat goed nieuws![]()
OV-chipkaart is eindelijk binnen![]()
Niet zo zeuren, valt best meequote:Op donderdag 5 maart 2009 17:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ook gratis is de metro kut hoor
2x per dag hier en even as we speakquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, valt best mee
Maar ik doe het dan ook maar 2x in de 3 maanden ofzo
ach ja.. in ben inderdaad wel met ongeveer 30 minuten thuisquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
we hebben hier niet eens een metro
die moet ik binnenkort ook eens kopenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Dingetjes moeten ff 8 minuten in de oven en dan lekker eten
Parijse metro-systeemquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach ja.. in ben inderdaad wel met ongeveer 30 minuten thuis
Er was een defecte metro geweest en ze hadden het erover dat er onregelmatig gereden werd, maar gelukkig kwam mijn metro binnen 2 minuten en had ik dus nergens last van
Nicoquote:
Die van mij ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:36 schreef Piles het volgende:
Oh, en ook nog even wat goed nieuws![]()
OV-chipkaart is eindelijk binnen![]()
Nee joh ga gewoon door met zeurenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nico
ZwaarBuitenlucht deed me wel goed maar nu weer binnen
En ik moet straks nog naar de snackbar ook
Ik zal proberen wat vrolijker te doen dan ik de rest van de dag gedaan heb
pff.. zit je echt niet mee he..quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nico
ZwaarBuitenlucht deed me wel goed maar nu weer binnen
En ik moet straks nog naar de snackbar ook
Ik zal proberen wat vrolijker te doen dan ik de rest van de dag gedaan heb
Dat wilde ik gewoon nog even kwijt.. We eten nooit dingen van de snackbar, maar vandaag opeens welquote:
Ach in Zeeland lopen ze wat achterquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb die van mij al bijna een maand
Je mag een avond zeuren van mij hoor, daar heb ik geen problemen mee. (gaan we met zen alle zeuren)quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat wilde ik gewoon nog even kwijt.. We eten nooit dingen van de snackbar, maar vandaag opeens welTiming he
Nee, maargoed hopelijk trekt de hoofdpijn weg (zal zo even paracetamolletje(s) nemen) en gaat het morgen allemaal weer beterquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
pff.. zit je echt niet mee he..
Om nu buiten te gaan zitten eten is natuurlijk nix
maar het feit dat je er bent is al goed
Met een OV chipkaart?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:08 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik reis er al meer dan een jaar mee
Neee dat wil ik niet want dan gaan we elkaar zitten deprimerenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
Je mag een avond zeuren van mij hoor, daar heb ik geen problemen mee. (gaan we met zen alle zeuren)
Ik woon zo goed als ik Rotterdam, ook toen ik nog thuis woonde, woonde ik in omgeving Rotterdam en ging er naar school. Dus ik deed als 1 van de eerste mee met die proefquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Met een OV chipkaart?
Ik heb er ooit eentje gewonnen via 9292ov.nl en toen zou er 7,50 saldo opstaan, stond er 5 euro opEn ja, ik heb ze een mail gestuurd
Op zich werkt het systeem best okee, in de metro dan. In de bus werkt het voor geen meter, want mensen stappen in, loggen in en loggen gelijk weer uit
that's the spiritquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee, maargoed hopelijk trekt de hoofdpijn weg (zal zo even paracetamolletje(s) nemen) en gaat het morgen allemaal weer beter
Tuurlijk ben ik ertenzij mijn hoofd te zwaar wordt, dan ga ik toch echt lekker naar bedje toe
Dan hebben we morgen een goede smoes om veel te fokkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Neee dat wil ik niet want dan gaan we elkaar zitten deprimeren
Niet? Oh ik vond het wel makkelijk, heb er een aantal keer de metro mee gepakt naar Amstelveen. Werkte primaquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik woon zo goed als ik Rotterdam, ook toen ik nog thuis woonde, woonde ik in omgeving Rotterdam en ging er naar school. Dus ik deed als 1 van de eerste mee met die proef
In de metro werkt het ook niet echt best hoor
Hebben we toch welquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:12 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dan hebben we morgen een goede smoes om veel te fokken![]()
Nou ja, het grootste probleem zit 'm in de spits. Dan zijn er maar een beperkt aantal poortjes en dan sta je op elkaar te wachten tot je erdoor mag. Verder is het alleen irritant dat ik maar op bepaalde plekken mijn abonnement kan verlengenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet? Oh ik vond het wel makkelijk, heb er een aantal keer de metro mee gepakt naar Amstelveen. Werkte prima
Wat gaat er mis dan?
Ja dat is wel waar.. Ik vraag me ook af hoe ze dat gaan doen als er brand is ofzo en al die poortjes dicht zittenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou ja, het grootste probleem zit 'm in de spits. Dan zijn er maar een beperkt aantal poortjes en dan sta je op elkaar te wachten tot je erdoor mag. Verder is het alleen irritant dat ik maar op bepaalde plekken mijn abonnement kan verlengen
Verder heb ik er niet zo heel veel op tegen..
blijft een stomme naamquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I know![]()
Ik heb net een chocoboy op dus dat verzacht ook
Nou ja.. dat is dus een van de problemen. Als je hard duwt of schopt gaan ze open (kader van veiligheid) en dat doet dus veel van dat tuig dat niet wil betalen. Hij maakt dan wel herrie, maar daar trekken ze zich toch niets van aan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar.. Ik vraag me ook af hoe ze dat gaan doen als er brand is ofzo en al die poortjes dicht zittenlijkt me niet bepaald bevorderlijk voor de veiligheid
gewoon voorkomen dat er überhaupt brand uitbreektquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar.. Ik vraag me ook af hoe ze dat gaan doen als er brand is ofzo en al die poortjes dicht zittenlijkt me niet bepaald bevorderlijk voor de veiligheid
waren ze laatst toch ook op aan het controleren?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou ja.. dat is dus een van de problemen. Als je hard duwt of schopt gaan ze open (kader van veiligheid) en dat doet dus veel van dat tuig dat niet wil betalen. Hij maakt dan wel herrie, maar daar trekken ze zich toch niets van aan.
Wat een stelletje idiotenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou ja.. dat is dus een van de problemen. Als je hard duwt of schopt gaan ze open (kader van veiligheid) en dat doet dus veel van dat tuig dat niet wil betalen. Hij maakt dan wel herrie, maar daar trekken ze zich toch niets van aan.
idd.. brand is voor mietjesquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gewoon voorkomen dat er überhaupt brand uitbreekt
Maar als de mietjes er toch voor zorgen dat er brand uit breekt wil ik toch kunnen maken dat ik wegkomquote:
Dat blijktquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daar heb je er hier genoeg van ja
Rotterdam hequote:Op donderdag 5 maart 2009 18:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daar heb je er hier genoeg van ja
Wij eten biefstuk met champignonnetjesquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik krijg er trek van.. Moet nog verzinnen wat ik vanavond ga eten
das waarquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar als de mietjes er toch voor zorgen dat er brand uit breekt wil ik toch kunnen maken dat ik wegkom
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wij eten biefstuk met champignonnetjesen patatjes
champignonsquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wij eten biefstuk met champignonnetjesen patatjes
he?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
heb al ruim 50 mg aan CO² emissie gereduceerd![]()
![]()
champignonsquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
champignons
misschien maar patatjes bakken ja
met mijn power saving functie van mijn moederbordquote:
Ik mag hopen dat m'n moeder dat niet doet neequote:Op donderdag 5 maart 2009 18:22 schreef dekkered het volgende:
[..]
![]()
![]()
(als de biefstuk niet te doorbakken is indergeval
)
jeej..quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
heb al ruim 50 mg aan CO² emissie gereduceerd![]()
![]()
Ik vind ze lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
champignons
misschien maar patatjes bakken ja
aahquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
met mijn power saving functie van mijn moederbord
pannekoekquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind ze lekkervooral bij biefstuk of in m'n pannenkoek
oh ik heb al 227120.573mg CO² emissie gereduceerdquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
met mijn power saving functie van mijn moederbord
wat dacht je van kaas en tomaat bij de pannenkoek?quote:
het is toch geen pizzaquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
wat dacht je van kaas en tomaat bij de pannenkoek?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
oh ik heb al 227120.573mg CO² emissie gereduceerd
Dat is zo extreem lekker!quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is toch geen pizza
Gewoon pannekoek met stroop
Kaasquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
wat dacht je van kaas en tomaat bij de pannenkoek?![]()
![]()
Met spekquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is toch geen pizza
Gewoon pannekoek met stroop
met n volgens mijn spellingscontrole (zit in firefox geloof ik)quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is het nou weer zonder n? Ik snap er geen hol meer van
dat heeft mijn vader ook een keer gegeten, maar dan ook met juûn erbij. Halverwege had hij het maar weggegooidquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
wat dacht je van kaas en tomaat bij de pannenkoek?![]()
![]()
Met wat erbij?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat heeft mijn vader ook een keer gegeten, maar dan ook met juûn erbij. Halverwege had hij het maar weggegooid
Kaasquote:
nee.. ik heb geen idee of het met of zonder is, maar sowieso zonder champignons voor mijquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is het nou weer zonder n? Ik snap er geen hol meer van
Alweer gelijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En het is inderdaad pannenkoek
pannenkoek, tomaat, kaas, juûn en poedersuiker erover.quote:
Kaasquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:29 schreef dekkered het volgende:
[..]
Kaas![]()
![]()
Bij een Pizza bij de pizzeria ook altijd extra kaas der op
Ooooh mag ik dan jouw portie champies?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee.. ik heb geen idee of het met of zonder is, maar sowieso zonder champignons voor mij
Dat lijkt me zo bizar ranzigquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
pannenkoek, tomaat, kaas, juûn en poedersuiker erover.
Ah, ja als je het uitspreekt hoor ik wel dat er uien mee bedoeld wordtquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:30 schreef dekkered het volgende:
[..]
Juûn (uien voor de normale nederlander)
ja hoor.. mijn champies en de restjes colaquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ooooh mag ik dan jouw portie champies?
in het oosten is het swiepelsquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah, ja als je het uitspreekt hoor ik wel dat er uien mee bedoeld wordt
daarom heeft hij het waarschijnlijk ook halverwege weggegooid. Het rook ook niet lekker.quote:
Omdat hij het niet lekker vond of wat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat heeft mijn vader ook een keer gegeten, maar dan ook met juûn erbij. Halverwege had hij het maar weggegooid
Ohquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:30 schreef dekkered het volgende:
[..]
Juûn (uien voor de normale nederlander)
Pannenkoeken met vis? Die hebben ze bij de pannenkoekenboerderijquote:
You're my heroquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja hoor.. mijn champies en de restjes cola
Ik wil wel weten hoe jij dat uitspreektquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah, ja als je het uitspreekt hoor ik wel dat er uien mee bedoeld wordt
Nouquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:32 schreef Piles het volgende:
Normaal is het hier tijdens etenstijd uitgestorven, maar nu ff niet
Kloptquote:
Pannenkoek met spek en champignonsquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:33 schreef Bravebart het volgende:
Pannenkoek met spek, kaas, ui en veeeel stroopHemels
denk het, of omdat het extreem goed vult en hij vol zatquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
Omdat hij het niet lekker vond of wat?
Neeeeee, moet met kaasquote:
Niet zoals het hoort denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:33 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik wil wel weten hoe jij dat uitspreekt![]()
Hoezoquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar moest ik vanmiddag nog aan denken
ajuin is toch ook de officiële (oud-)Nederlandse naam? Dat later verbasterd is tot ui.quote:
dat bedoel ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet zoals het hoort denk ik
Heb bij ons wel eens ABN-ers gehoord die dachten Zeeuws te kunnen: "juin"![]()
Eh ik gok zo ongeveer: Juuu-uhnquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:33 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik wil wel weten hoe jij dat uitspreekt![]()
Swiepels is bijna Zwiebeln en dat is Duitsquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Swiepels! Die ga ik onthouden.. Wedden dat niemand weet waar ik het over heb
Kan bestquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ajuin is toch ook de officiële (oud-)Nederlandse naam? Dat later verbasterd is tot ui.
Ik ookquote:
Reservebelgenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan bestIk ken nog steeds mensen die het zeggen
(reserve-) Belgen dacht ik ook
Succesquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ookMaar eens boodschappen doen
Die oosterlingen zijn toch ook half duits?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Swiepels is bijna Zwiebeln en dat is Duitsvoor uien
Succes en eet smakelijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ookMaar eens boodschappen doen
Jij zonder kaas, ik met extra kaas?quote:
Ik stem voor!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Succes en eet smakelijk![]()
[..]
Jij zonder kaas, ik met extra kaas?![]()
Whoehahahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is de officiële benaming hoor, van Zeeuws-VlamingenAl vinden ze zelf van niet
Brabanders toch ook?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is de officiële benaming hoor, van Zeeuws-VlamingenAl vinden ze zelf van niet
eigenlijk welquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die oosterlingen zijn toch ook half duits?
dus? dat hoor je niet hoor, dat schrijf je alleenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Er stond een dakje op de tweede 'u' hoor
denk dat je ze eerst moet inruilen voor geld en er dan pas mee kan betalenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:40 schreef The_Dean het volgende:
Dude's, vraag. Als ik tank bij de lokale benzinepomp krijg ik per zoveel liter een zegelDie zegels plak ik op een spaarkaart. Nu staat er op die spaarkaart dat ik óf Wehkampbonnen kan krijgen, óf 3,25 euro cash bij het tankstation.
Nu lijkt het me aannemelijk dat ik dan voor het bedrag van die spaarkaarten zou kunnen tanken, en dan die kaarten inleveren in plaats van euro's... Dus met die kaarten betaal, ipv geld...
Wat denken jullie?
Zeeuws-Vlamingen hebben wel meer afwijkingen, hebben ze het over de overkant en dan bedoelen ze niet eens zichzelfquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet niet, zou best kunnenquote:
Als je de cash bij het tankstation kan krijgen (dus niet gestort op rekening ofzo) kan dat gewoonquote:
Waarom zet je er dan een dakje op? Dat is toch veel te veel moeitequote:Op donderdag 5 maart 2009 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eigenlijk wel![]()
Maar ik wilde niemand voor het hoofd stoten, dus ik hield mijn mond
[..]
dus? dat hoor je niet hoor, dat schrijf je alleen
Wat ze weer gejat hebben van het Fryske woord 'sipels' [uitspraak: siepels]quote:
Lijkt me welquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:40 schreef The_Dean het volgende:
Dude's, vraag. Als ik tank bij de lokale benzinepomp krijg ik per zoveel liter een zegelDie zegels plak ik op een spaarkaart. Nu staat er op die spaarkaart dat ik óf Wehkampbonnen kan krijgen, óf 3,25 euro cash bij het tankstation.
Nu lijkt het me aannemelijk dat ik dan voor het bedrag van die spaarkaarten zou kunnen tanken, en dan die kaarten inleveren in plaats van euro's... Dus met die kaarten betaal, ipv geld...
Wat denken jullie?
dat is de offciële spelling, die heb ik niet verzonnen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarom zet je er dan een dakje op? Dat is toch veel te veel moeite
Ja, raar volk is hetquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeeuws-Vlamingen hebben wel meer afwijkingen, hebben ze het over de overkant en dan bedoelen ze niet eens zichzelf
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat ze weer gejat hebben van het Fryske woord 'sipels' [uitspraak: siepels]
Voltanken, kaarten overhandigen, geld krijgen, geld teruggeven en klaarquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
denk dat je ze eerst moet inruilen voor geld en er dan pas mee kan betalen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, raar volk is hetIk heb het ook wel eens over de overkant, maar dan bedoel ik gewoon Walcheren/Zuid-Beveland
Wat?quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dat kan heul niet
je hebt de Zeeuwse Eilanden en de overkant (Zeeuws-Vlaanderen)
fries is gewoon een dialect van Duits en Nederlandsquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat ze weer gejat hebben van het Fryske woord 'sipels' [uitspraak: siepels]
Lijkt me eerder andersomquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
fries is gewoon een dialect van Duits en Nederlands
Klopt hoorquote:
gewoon heel Oost-Nederland is een dialect van het Duitsquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
fries is gewoon een dialect van Duits en Nederlands
quote:
Whehequote:Op donderdag 5 maart 2009 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt hoorDe Nederlandse Taal was ooit zoals het Fries. Alleen een deel van de Nederlanders hebben zich door ontwikkeld, en een deel niet
Gelukkig nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt hoorDe Nederlandse Taal was ooit zoals het Fries. Alleen een deel van de Nederlanders hebben zich door ontwikkeld, en een deel niet
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Hele draad gewoon.. zitten 3 mensen tegne me te praten op msn, werd gebeld en ik probeer een serie te volgen.. En ondertussen probeeer ik ook hier te postenquote:
Had je toch een vrouw moeten wordenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hele draad gewoon.. zitten 3 mensen tegne me te praten op msn, werd gebeld en ik probeer een serie te volgen.. En ondertussen probeeer ik ook hier te posten
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:48 schreef Piles het volgende:
Jongens, allemaal een beetje rustiger posten, die ouwe vent kan het niet bijhouden
Multitaskenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hele draad gewoon.. zitten 3 mensen tegne me te praten op msn, werd gebeld en ik probeer een serie te volgen.. En ondertussen probeeer ik ook hier te posten
Hihiquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:48 schreef Piles het volgende:
Jongens, allemaal een beetje rustiger posten, die ouwe vent kan het niet bijhouden
hej mond dicht jij hequote:Op donderdag 5 maart 2009 18:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, raar volk is hetIk heb het ook wel eens over de overkant, maar dan bedoel ik gewoon Walcheren/Zuid-Beveland
dan doe je hem toch gewoon dicht?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:51 schreef Daph_ het volgende:
Mijn moeder heeft de badkamerdeur op zo'n manier open staan (niet in "het slot" en ook niet echt open) dat die deur door de tocht iedere keer tegen de deurpost aanbeukt
Waar je je al druk om kan makenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:51 schreef Daph_ het volgende:
Mijn moeder heeft de badkamerdeur op zo'n manier open staan (niet in "het slot" en ook niet echt open) dat die deur door de tocht iedere keer tegen de deurpost aanbeukt
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:53 schreef Daph_ het volgende:
Ik kan !@#*@&$$^#$ nog steeds geen patatjes halenIk heb al een uur een knorrende maag en ik wilde vroeg douchen enzo en nu loopt alles weer in de soep
![]()
Dit was echt de laatste keer dat ik klaag hoor
ach joh wat maakt het uitquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:53 schreef Daph_ het volgende:
Dit was echt de laatste keer dat ik klaag hoor
dan roep je hard 'ma doe die deur nou is dicht!!'quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan heb ik de poppen aan het dansenZe was nog in de badkamer
Jij weet niet hoe mijn moeder isquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
dan roep je hard 'ma doe die deur nou is dicht!!'
EENSquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
dan roep je hard 'ma doe die deur nou is dicht!!'
dan moet ze die deur maar niet open laten staanquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
dan roep je hard 'ma doe die deur nou is eens dicht!!'
je hebt ons ook nog nooit uitgenodigdquote:
Dat was ik ook aan het doenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het loopt leeg hier
Ik ga maar weer eens gamen![]()
Geluktquote:
Anders ga je maar fietsenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:22 schreef The_Dean het volgende:
Hopelijk genoeg om het te redden t/m dinsdag
Doe ik waarschijnlijk ook volgende week. Is ook maar 30 km, dus kan primaquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Anders ga je maar fietsen![]()
![]()
Moet ik ook![]()
geen problemen met de bonnen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gelukt
Hopelijk genoeg om het te redden t/m dinsdag
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee
Tankte voor 20 euro, moest 50 cent bijleggen
Wel eerst even gevraagd uiteraardik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
50 procent![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo Wie is de Mol? kijken. De finale.
quote:
Heyquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:29 schreef denB het volgende:
Hoi
Saaie dag!
Moest maar eens wat nuttigs gaan doen met mn leven
Dat is in ieder geval een nuttige bijdrage aan deze SC'squote:Op donderdag 5 maart 2009 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey
Kom hier veel posten, dat is voor veel mensen een 'oplossing'
Lekker gedoucht Daph?Voelt al weer wat beter?
Douchen is heerlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:44 schreef Piles het volgende:
Douchen is lekkerHalf uur is dan toch niet zo lang
20 minuten is bij mij normaal
Morgen nog een dagje thuis? Hopen dat het snel over is
Ik ook wel denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:48 schreef Psychonikeo het volgende:
ik vind douchen vaak fijner als in bad
Badderen vind ik ook heerlijk.. Tot het moment komt dat je voelt dat het water koud wordt en je eruit moet..quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:48 schreef Psychonikeo het volgende:
ik vind douchen vaak fijner als in bad
Na 1 dag alquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:46 schreef Daph_ het volgende:
Nou ik wil morgen eigenlijk wel gewoon naar kantoor, al is het maar om te proberen.. Ik haat thuiszitten, ik ga me snel vervelen
precies hetzelfde.. behalve een lekker bad.. tv erbij enzo.. veel schuimquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook wel denk ik
Wij hebben geen bad, dus een paar keer jaar is bad wel lekker op vakantie enzo, maar elke dag is douche lekkerderHeerlijk warm stromend water
dat doet ze anders ook welquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Na 1 dag alKun je toch de hele dag op Fok zitten
zo zonde is dat.. als dat water nou warm kon blijvenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Badderen vind ik ook heerlijk.. Tot het moment komt dat je voelt dat het water koud wordt en je eruit moet..
En na het badderen altijd even douchen
Ook het nadeel van een bubbelbad, heerlijk die bubbels, maar het water is zo snel koudquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo zonde is dat.. als dat water nou warm kon blijven
Huh, ik snap je niet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen ook?Om het kloppend te houden niet
wat overigens wel heeeeeel fijn is hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen ook?Om het kloppend te houden niet
[..]
Das waar
Ik zie verbanden die er niet zijnquote:
dr moet een themostaat inquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook het nadeel van een bubbelbad, heerlijk die bubbels, maar het water is zo snel koud
Kan ik op kantoor ook hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Na 1 dag alKun je toch de hele dag op Fok zitten
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie verbanden die er niet zijn![]()
Of je alleen in bad gaan ook beter vindJij bent namelijk de enige met vriendin hier
Daph heeft ook geen vriendin iddquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Of je alleen in bad gaan ook beter vindJij bent namelijk de enige met vriendin hier
Hell noquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daph heeft ook geen vriendin idd
Ik wilde niet vriend(in) zeggen, anders zou je reageren met: "Sinds wanneer heeft Bart een vriend"quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daph heeft ook geen vriendin idd
Uuuh, ik heb nog nooit met meer dan 1 in een bad gezetenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
weet ik tochquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Toen we vorige week ons spamrecord vestigden zat ik gewoon op stage hoor
Ik had sowieso iets te koppen gehadquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde niet vriend(in) zeggen, anders zou je reageren met: "Sinds wanneer heeft Bart een vriend"
Ik heb een vriend jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde niet vriend(in) zeggen, anders zou je reageren met: "Sinds wanneer heeft Bart een vriend"
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:56 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik had sowieso iets te koppen gehad
Kop die dan ff inquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:56 schreef Bravebart het volgende:
Uuuh, ik heb nog nooit met meer dan 1 in een bad gezetenPast niet enzo
Dat zouden we geheim houdenquote:
Piles had het over de hele dag fokken als je thuis was, ik zei dan ook dat je dat toch wel doet schatquote:
Sorryquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Piles had het over de hele dag fokken als je thuis was, ik zei dan ook dat je dat toch wel doet schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |