De mods toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:53 schreef Puala het volgende:
welke idioot heeft dat lange stuk ervoor bedacht, geen enkele leuke TT kan
in de laatste was het nog nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag netjes gedaan en doe ik echt netjes altijd
Misschien denken ze dat al welquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet alles verklappen, dalijk denken ze hier nog dat ik een softie ben
geen idee, vertel?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
Wtf is hier weer allemaal aan de hand?
quote:
wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
Wtf is hier weer allemaal aan de hand?
zo moeilijk is dat toch nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het duurt inderdaad even bij dit topic
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:53 schreef Puala het volgende:
welke idioot heeft dat lange stuk ervoor bedacht, geen enkele leuke TT kan
Okquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:07 schreef Puala het volgende:
[..]
sorry, maar vandaag geloof ik 2/3 topics geopend en elke mogelijkheid die ik bedacht kon niet
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:09 schreef PieterBas het volgende:
Woohoo.. ik heb mijn.. AH voetbalplaatjes boek vol.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb stiekem toch best spijt dat ik niet meegedaan heb
Mijn ouders spaarde eerst de plaatjes voor de buurjongens en mijn neef.. maar de collectie van ons werd zo groot.. dat wij ook maar een boek gingen halen..quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb stiekem toch best spijt dat ik niet meegedaan heb
Knap hoor, die dingen werden toch uitgedeeld bij de AH of kon je bij de klantenservice ophalen? Hoorde vandaag zoiets toen ik ff in de AH moest zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn ouders spaarde eerst de plaatjes voor de buurjongens en mijn neef.. maar de collectie van ons werd zo groot.. dat wij ook maar een boek gingen halen..
Op een gegeven moment waren de boeken van hen vol.. toen waren wij aan de beurt..
Heb nu ook Ben Sahar, Lasse Nilsson en Ola Toivonen
Geeft niet hoorquote:
Afhalen bij de klantservice. Ik kreeg ze daarentegen een van de buurjongetjes in ruil voor wat clublogo's..quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Knap hoor, die dingen werden toch uitgedeeld bij de AH of kon je bij de klantenservice ophalen? Hoorde vandaag zoiets toen ik ff in de AH moest zijn.
altijd dezelfdequote:Op donderdag 5 maart 2009 17:35 schreef Piles het volgende:
Ik wist een TT, maar iemand gooide deur in m'n gezicht![]()
![]()
Thuis trouwens
ook gratis is de metro kut hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:36 schreef Piles het volgende:
Oh, en ook nog even wat goed nieuws![]()
OV-chipkaart is eindelijk binnen![]()
Niet zo zeuren, valt best meequote:Op donderdag 5 maart 2009 17:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ook gratis is de metro kut hoor
2x per dag hier en even as we speakquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, valt best mee
Maar ik doe het dan ook maar 2x in de 3 maanden ofzo
ach ja.. in ben inderdaad wel met ongeveer 30 minuten thuisquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
we hebben hier niet eens een metro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |