Ja, het is een schat van een vent, zodra je weet hoe ie in elkaar zitquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:12 schreef texelonia het volgende:
[..]kun je nu wel normaal met hem overweg?
quote:Mijn schoonmoeder tijdens de eerste ontmoeting: "Met al Micha's vriendinnetjes was wel wat mis, dus wat is er mis met jou?"
Het is nooit meer goed gekomen
Ik had al ge-editquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:13 schreef dutchie het volgende:
[..]
Je had kunnen antwoorden: "Dat ik een vriendinnetje ben."
Toon is destijds wel gelijk gezet Tex.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:16 schreef freecell het volgende:
Hoi
Bij mijn schoonvader ging het soepeler trouwens, al ben ik die de eerste keer dat ik daar logeerde om 4:00 's nachts naakt letterlijk tegen het lijf gelopen op de gang
Das idd ook zo'n typische hoiquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:17 schreef innepin het volgende:
Mooie titel
[..]
Ja, het is een schat van een vent, zodra je weet hoe ie in elkaar zitHij mist wat tact, maar hij is eigenlijk best aardig. Ook al dacht ie dat ik op het geld en het huis van m'n vriend uit was. Dat was dan wel erg dom geweest, om een kok met twee kinderen uit te kiezen.
![]()
Maar we kunnen nu erg goed met elkaar opschieten![]()
[..]Ook hoi dan...
Jij naakt of hij naakt?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:16 schreef freecell het volgende:
Hoi
Bij mijn schoonvader ging het soepeler trouwens, al ben ik die de eerste keer dat ik daar logeerde om 4:00 's nachts naakt letterlijk tegen het lijf gelopen op de gang
Huh? Is M dan zeg maar je ex schoonvader en nu je man?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:17 schreef Ticootje het volgende:
Alleen mijn ex-schoonmoeder vindt mij niet zo tof... Maar goed das niet zo raar aangezien M. haar vriend was.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:16 schreef freecell het volgende:
Hoi
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:21 schreef freecell het volgende:
Nee, ik heb een hele lieve schonvader, dus het was neit zo ergDaarbij is hij naturist en dat maakte het al minder gênant vond ik (al ben ik van mezelf wel wat preuts).
Ik dacht: het is 4:00, ik kan wel even snel naar de wc en ik zag zo snel geen badjas oid. Alleen hij dacht hetzelfdeEn we wilden allebei net te snel die gang door....
*bots*
*kuch*
Hoi
edit: allebei naakt dus
ik vind dan vooral de blik priceless! Heerlijk. Echt zo van hoe verzin je het?!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:23 schreef Fannie het volgende:
Ja tuurlijk snap ik dat Tico, ik was vroeger net zo
Ja het past zo in een soap he?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:23 schreef innepin het volgende:
FreecellIk zou me kapot schamen
![]()
Tico, woah, schandaalgrapje hoor, het boeit mij verder ook niks!
jamaar das logisch, daar ga je zo vies klef in zweten, dan kun je beter nat zijn van de regen dan van t zweetquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:21 schreef Ticootje het volgende:
En regenpakken? Die zijn stom, ze laten zich liever natregenen als dat je in zo'n ding loopt. Dat snap je toch wel?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:21 schreef Ticootje het volgende:
Innepin, ja eigenlijk een soort van wel. Alleen waren M. en mijn ex-schoonmoeder nooit getrouwd.
En regenpakken? Die zijn stom, ze laten zich liever natregenen als dat je in zo'n ding loopt. Dat snap je toch wel?
Ja, dat deed ik ookquote:
Ja! Ik weiger ook om die krengen aan te trekken, dan maar nat!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Je klinkt net als een oud wijf met die laatste zin!
Ik trek ze ook niet aan hoor.Heb er niet eens een maar het zijn ondingen. Je bent van binnen net zo nat, maar dan van de condens.
Je zou me eigenlijk moeten horen zoals ik dat dan zeg. Dan is het een stuk leuker dan dat ik het zo opschrijf.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Je klinkt net als een oud wijf met die laatste zin!
Ik trek ze ook niet aan hoor.Heb er niet eens een maar het zijn ondingen. Je bent van binnen net zo nat, maar dan van de condens.
Bij mijn schoonmoeder is het ook niet bij die ene opmerking geblevenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:28 schreef moussy het volgende:
Wat mijn schoonouders allemaal gezegd hebben over mij zal ik hier maar niet posten
Dus jij bent er met de stiefvader van je vriendje vandoor gegaan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:17 schreef Ticootje het volgende:
Alleen mijn ex-schoonmoeder vindt mij niet zo tof... Maar goed das niet zo raar aangezien M. haar vriend was.
Ow ik ben ook niet altijd even vriendelijk tegen of over mn schoonouders hoor, ik denk dat we elkaar gewoon niet echt liggen, spijtig, ik heb ze ook niet zelf uitgekozenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:31 schreef texelonia het volgende:
[..]
Bij mijn schoonmoeder is het ook niet bij die ene opmerking geblevenZe heeft me zelfs een keer hier op Fok! 'uitgescholden'
Maar goed, ik heb me daar al vaak genoeg over uit gelaten, dus laat ik dat verder maar niet meer doen...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:50 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dus jij bent er met de stiefvader van je vriendje vandoor gegaan?
Dus om de traditie voort te zetten moet Priscil maar een leuke gozer voor je meenemen
Ik moet ineens denken aan die nieuwe reclame van KPN. Met die vrouw die zit te ' webcammen' met haar moeder en haar man uit de douche komt helemaal naakt voor die webcam staat en dan zegt: "wat een rare foto van je moeder" Waarop je die moeder op het scherm ziet met open mond.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:16 schreef freecell het volgende:
Hoi
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:06 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan die nieuwe reclame van KPN. Met die vrouw die zit te ' webcammen' met haar moeder en haar man uit de douche komt helemaal naakt voor die webcam staat en dan zegt: "wat een rare foto van je moeder" Waarop je die moeder op het scherm ziet met open mond.briljante reclame
Ik ben volgens mij zo'n schoonmoeder from hellquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:09 schreef Belana het volgende:
en later zijn we zelf schoonmoeder, hoe zal er over ons gedacht worden lol
Mijn "schoonzoon" vind mij soms wel moeilijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:09 schreef Belana het volgende:
en later zijn we zelf schoonmoeder, hoe zal er over ons gedacht worden lol
ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:12 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij zo'n schoonmoeder from hell
hehehequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:35 schreef Fannie het volgende:
Good luck for you Tico....en voor vriendlief![]()
Agosj als ik daaraan terugdenk, dochter en vriend zaten hier altijd buiten op het bankje in de voortuin, en ik was nieuwsgierig dus ik blerde door het raam: "jullie mogen wel binnenkomen hoor, ik bijt nie"![]()
Dochterlief: "Mam, doe normaal"
Klopt. Het ziet er niet goed uit voor onze toekomstige schoonzonen/dochtersquote:
Haha. Ik moet heel de familie ook nog...Ben doodsbang, als ik mn schoonouders al nie kan verstaan...Hoe moet dat als heel de familie bij elkaar is en ik als enige normaal nederlands kan praten..Hellup!quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:31 schreef huuphuup het volgende:
Eerste ontmoeting met mn schoonouders ging primahahaha alleen ik voelde me wel enorm bekeken want mijn lief had het lumineuze idee om mij op zijn verjaardag voor te gaan stellen. "dan heb je gelijk alle familie gehad!"
![]()
Dat zou ik dan maar niet hardop zeggen...quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:34 schreef skadhd het volgende:
[..]
Haha. Ik moet heel de familie ook nog...Ben doodsbang, als ik mn schoonouders al nie kan verstaan...Hoe moet dat als heel de familie bij elkaar is en ik als enige normaal nederlands kan praten..Hellup!
En ook zn vrienden van daar, heb er al een paar gehad, maar meneer wil me meenemen naar een groot feest, dak ze allemaal kan zien.
Ach, als we allemaal zat zijn spreken we wel de taal van de liefde ofzo
Ja maar daar ben je nu mee getrouwd toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:21 schreef Ticootje het volgende:
met mijn vorige schoonpa ging ik gewoon naar de sauna hoor.
Schamen: checkquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:10 schreef Reinhilde het volgende:
Ooh freecell, ik zou me echt zooooo schamen als mij dat zou overkomen!
Dat riep ze door de deur heen hoop ik?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
Aww tex..balen is dat! Heb je ook geen chocopasta in huis? Of hagelslag ofzo?
Mijn eerste woorden van m`n schoonmoeder tegen mij waren 'Als je je kop niet houdt trek je je kleren maar aan en sodemieter je nu meteen maar naar huis' Dikke liefde tussen ons
erger..ze stond in haar pyjama midden in de slaapkamer van haar 25-jarige zoonquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat riep ze door de deur heen hoop ik?
Ik herinner me wel nog dat de moeder van mn eerste vriendje mij niet aardig vonddie jongen en ik hadden een knipperlicht relatie, hij ging steeds vreemd en ik was zo'n doos die hem tot 3 keer toe terugnam. Bij de derde keer begon ze erover tegen me dat ze het niet meer aan kon zien hoe ik steeds het hart van haar zoon brak en dat ze me niet meer over de vloer wilde hebben bij hun. Ja nog effe!
Doos
Groene maillot en jurkje? Haarband in met van die balletjes op veren?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:44 schreef Luchtbel het volgende:
Wil iemand mij even helpen? Jolie heeft op 20 maart lentefeest op school en mag dan verkleed naar school. Lente, ja duh, is het thema. Ze gaat als vlinder want ze heeft zulke mooie vlindervleugels thuis. Maar tja wat moet ze daar bij aan en wat past nog meer bij een vlinder? Niks denk ik maar alleen maar vleugels om is misschien wat te saai voor d'r. Iemand een goed idee?
Oiquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
erger..ze stond in haar pyjama midden in de slaapkamer van haar 25-jarige zoon
wij waren niet echt in pyjama
6 weken laten waren haar beruchte woorden 'maar je kan het ook weg laten halen?'
*zucht*
En zij is toch wel dol op de kinderen nu?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Och ja, ik tolereer haar als oma van de kinderen maar zal er nooit gezellig op de koffie gaan ofzo.
De jongens zijn helemaal dol op haar. Leuk voor hun, ik heb zelf vroeger nooit een oma gehad waar ik iets aan had
Ja hoor. Al heb ik nog steeds wel eens de neiging om als ze belt en om een van de jongens vraagt, te zeggen 'die is er niet, die is weggehaald'quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:52 schreef freecell het volgende:
[..]
En zij is toch wel dol op de kinderen nu?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:54 schreef Ticootje het volgende:
jij kent de kindjes van maneki zeker niet? Daar kun je gewoon niet niet gek op zijn! Zeker saar!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ja hoor. Al heb ik nog steeds wel eens de neiging om als ze belt en om een van de jongens vraagt, te zeggen 'die is er niet, die is weggehaald'
Yep, gelukkig wel. Er staat 2 uur voor stond er in de brief. Ben benieuwd wat ze allemaal gaan doen en of we dan weer moeten wachten op allerlei uitslagen of meteen wat weten....quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:05 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, dat kan ik me wel voorstellen freccell. Gaat Tara mee?
Ik dacht huh? maneki neko's?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
waaaaaarrr zag je die?
Freecell snap ik dat je daar een beetje zenuwachtig om bent..logisch wel
Vandaag in ieder geval nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:12 schreef Brighteyes het volgende:
2 uur!![]()
Is Leander een beetje in zijn hum de laatste dagen? Zou wel fijn zijn ipv dat hij bijv. al een beetje mopperig is.
Ja, in de doek slaapt hij wel inderdaad. Nog ff kijken hoe we gaan (lopen met buggy of fietsen met cosi) maar de doek gaat meequote:Op donderdag 5 maart 2009 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat is idd wel sneu, maar goed, ook wel zo over toch?
Balen dat het in zijn slaaptijd is, maar goed, met de draagdoek mee kan hij nog een tijdje dommelen bij jou.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Even melden dat ik in de tapasbar zit
jaaa vertell Ticoquote:
zeker bij Annemarie... ik las het ook....quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:31 schreef dutchie het volgende:
Ik kijk dus ook niet, maar kijk het morgen.
Wil dus echt niks weten hoor!
Vorige week kwam er op mijn hyves een www voorbij van een fanatieke twitteraar die liet weten het zo jammer te vinden dat Dennis eruit was. DAT WILDE IK NOG HELEMAAL NIET WETEN!
oei.. daar zullen dan wel wat pieken op te zien zijn...quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:40 schreef bixister het volgende:
wat is nog geheim YPPY?
ik volg WIDM niet. ben wel AZ-Nac aan 't kijken nou ja, nu is 't nog ff pauze. zometeen weer speuren of ik G zie in 't publiek![]()
![]()
. precies vandaag moest ie de hele dag (en nacht) zo'n hartkastje om, voor 't meten van die hartritmetoestand. gaat ie naar een voetbalwedstrijd! ben benieuwd naar de resultaten...
Zijn er twitteraars actief dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde het nog zeggen saffier, maar vond het zo'n 'ja en? Lekker belangijk, veel plezier voor jou'-post.
Ik wist ook wel dat vandaag niet de ontknoping zou komen, maar spannend vind ik het wel!
Ik zeg niks hoor Dutch, maar als ik jou was zou ik ook mijn PC niet meer aan zetten tot ik kijken kon.
Oh dat weet ik niet, daar kijk ik echt nooit, maar gewoon sowieso, zou het jammer vinden dingen te horen zeg maar. EN dat gaat via de pc toch sneller.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:48 schreef dutchie het volgende:
[..]
Zijn er twitteraars actief dan?
Vicky, het was jou dus ookal opgevallen.
Ik moet t/m morgenavond dus even maar geen www-tjes kijken dan.
Wie de Mol is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:40 schreef bixister het volgende:
wat is nog geheim YPPY?
3 weken..m`n vel viel er vanzelf af onder die plakkers na een tijdjequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:48 schreef bixister het volgende:
maneki, jij moest 'm toch heel lang dragen he?
ik vrees dat die 24uur hier ook wat te weinig zal opleveren. maar 3 weken is wel heeeel lang zeg! kun je dan wel douchen??quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
3 weken..m`n vel viel er vanzelf af onder die plakkers na een tijdje![]()
Ik had extra pleisters en die dingen gingen erop met een soort drukkers, dus ik kon afkoppelen als ik moest douchen. Gelukkigquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:11 schreef bixister het volgende:
[..]
ik vrees dat die 24uur hier ook wat te weinig zal opleveren. maar 3 weken is wel heeeel lang zeg! kun je dan wel douchen??
ik zou bijna gaan vragen om een cd-tjequote:
whehe!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:26 schreef bixister het volgende:
ah die ja. die had G de 1e keer in 't ziekenhuis ook. maar dit keer mag ie niet eens z'n shirt uitdoen vannacht.ben blij dat ie bij z'n voetbalvriend slaapt.
(AZ staat inmiddels achter trouwens, niet zo behest! - zie ik hier van die advertenties opduiken: 'gratis bezorgd'. hoe raden ze 't he!
)
Wat afschuwelijk...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:42 schreef moussy het volgende:
Mensen in Frankrijk hebben het boek morgen mag ik uit de kast nagespeeld... hoe triest![]()
Jochie (7) jarenlang opgesloten in kamer
Voor zulke mensen mogen ze van mij de doodstraf van stal halen, ook al is dat nog te mild.
Ik ook geloof ik. Alleen wist ik dat nog nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:12 schreef Dakota het volgende:
de eerste keer dat ik mijn schoonouders ontmoette..was ik zwanger van hun kleinkind
veel plezier vandaag, ook voor de jarige Saskiaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:47 schreef E.T. het volgende:
zo, de lintjes en opdrachten hangen... Ik hoop dat het droog blijft
In de vorige quest stond hier een stuk over.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:00 schreef Dakota het volgende:
net als mockingbird don't sing
http://www.moviemeter.nl/film/11734
whaha zoiets jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:15 schreef Reinhilde het volgende:
Vicky!Voor een nieuwe vent moet men dus bij jouw moeder zijn?
![]()
k geloof dat als ik t zusje zou zijn, dat ik t mn fam niet in dank af zou nemen als er een kruisverhoor gedaan zou worden....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:15 schreef Reinhilde het volgende:
Vicky!Voor een nieuwe vent moet men dus bij jouw moeder zijn?
![]()
Ik neig trouwens naar aardig doen. Met misschien wat lullige vragen.
Hij is 25, en doet 2 studies, en dan daar niets over vragen maar wel wat zn vader doet ofzo.![]()
Wat z'n lievelingskleur is.
Wat zn plannen zijn met mijn zusje
juh..ik heb de nieuwe ook..met de einstein mutsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:08 schreef YPPY het volgende:
[..]
In de vorige quest stond hier een stuk over.
Goedemorgen nog! Ga zo de verse was ophangen en twee rekken afhalen en opvouwen, een peuter entertainen, een knuffel troosten, weer de peuter bezighouden, tandjes poetsen, de rest van de was doen, de katten van het houtwerk afhalen en boodschappen doen. Tot ooit!
hey staat er in de nieuwe of misschien in de vorige ook iets over "waarom japanners zo hard werken"?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:54 schreef Dakota het volgende:
[..]
juh..ik heb de nieuwe ook..met de einstein muts
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:47 schreef p_iglet het volgende:
Iemand nog kastjes en muren over??
Ik loop er al de hele ochtend tegenaan![]()
We hebben in nederland overal voorzieningen en potjes voor, maar niemand die me kan vertellen waar ik moet wezen, want we voldoen overal net niet aan de regels.
Of de kinderen van mijn werk passen niet in het juiste hokje
Erg he? Dat mensen niet in hokjes passen. Hebben wij nou nooit last van...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:47 schreef p_iglet het volgende:
Iemand nog kastjes en muren over??
Ik loop er al de hele ochtend tegenaan![]()
We hebben in nederland overal voorzieningen en potjes voor, maar niemand die me kan vertellen waar ik moet wezen, want we voldoen overal net niet aan de regels.
Of de kinderen van mijn werk passen niet in het juiste hokje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig hebben de meeste gehandicapten mondige moeders en verzorgers, anders kom je nergens in Nederland geloof ik. (en dan bedoel ik niet brutaal mondig, maar gewoon redelijk en volhardend)En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wist trouwens niet dat als je iets onder een spoiler plaatst dat het dan niet gevonden kan worden met googleHandig!
[ Bericht 8% gewijzigd door flowerbox op 06-03-2009 12:39:48 ]Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat goed Lois!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg toch niets verkeerd?quote:
Ah nu snap ik jequote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:04 schreef Popples het volgende:
evenstar succes.
rocka succes bij je schoonmoeder. zal ik een limburgsevlaai voor je meenemen? hoezo geen taart?
nee je hebt nergens overheen gelezen. ik doe alle kleertjes van de dames weg vandaar dat janken allemaal Herinneringen kwamen boven![]()
Yayquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:04 schreef Stout het volgende:
MWS : Klik hier voor zijn website en muziek
Is een americaanse Gospel/Praise artiest. Van zijn muziek krijg ik altijd zoveel energie ! Op een concert kan ik werkelijk maanden teren, het voelt voor mij alsof God erbij is en ons aanraakt.
daar ben ik nu ook al beland maar dan zitten we ook weer met het vervoer en financierings probleem....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:50 schreef YPPY het volgende:
Weten de vtv'ers van MEE geen leuke activiteit voor je laatste kind p_iglet?
Laat hen het anders proberen uit te zoeken, daar zijn ze voor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:17 schreef p_iglet het volgende:
[..]
daar ben ik nu ook al beland maar dan zitten we ook weer met het vervoer en financierings probleem....
stom gedoe allemaal!
Yep ! 52 (en opaquote:
raissa mag ik vragen waar je woon?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:35 schreef Raissa het volgende:
Ik wil graag Mila dr kleertjes straks als ze ze niet meer past aan een goed doel geven (voor kindjes in verre landen, mama's zonder geld of zoiets dergelijks) heeft iemand een idee waar en hoe ik dat het beste kan doen? (Gewoon in de kledingcontainer gooien vind ik niet goed genoeg, dan worden ze verkocht in de 2e handswinkel, ik wil er echt iemand mee helpen)
In lelystad.. Zoiets bedoel ik inderdaad! Moet zeggen dat mijn contacten hier niet dusdanig zijn dat ik iemand ken die dat doetquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:42 schreef Popples het volgende:
[..]
raissa mag ik vragen waar je woon?
mijn schoonouders gaan elke half jaar of heel jaar naar hongarije. de vorige keer had ik ook 10 zakken vol kleren meegegeven. die hebben ze daar goed kunnen gebruiken ook was er een pleeggezin die een klein kindje kregen terwijl ze geen geld hadden voor kleren maar die kleren kwamen dus net op de juiste moment.
hun leveren het daar zelf af bij de mensen die het kunnen gebruiken.
misschien is zoiets een idee? maar je zou eventueel ook bij de voedselbanken kunnen inleveren?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:11 schreef Stout het volgende:
Popples, waar woon jij ? Ik kom nl regelmatig door heel nederland... en ook in lelystad al gezien (of je leest een profiel) en daar kom k dus net niet
er was laatst op tv bij Nederland Helpt een groep mensen die kleding en speelgoed verzameld voor een weeshuis in Polenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:35 schreef Raissa het volgende:
Ik wil graag Mila dr kleertjes straks als ze ze niet meer past aan een goed doel geven (voor kindjes in verre landen, mama's zonder geld of zoiets dergelijks) heeft iemand een idee waar en hoe ik dat het beste kan doen? (Gewoon in de kledingcontainer gooien vind ik niet goed genoeg, dan worden ze verkocht in de 2e handswinkel, ik wil er echt iemand mee helpen)
nee ..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:50 schreef Saffier het volgende:gaan middagdipjes ooit nog over?
Ik word hier niet goed van
of via een kerk of zo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
Riassa, je kan ook evt. eens informeren bij het consultatiebureau. Mss zit daar wel iemand die een organisatie kent.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:10 schreef Igraine het volgende:
Er zijn ook maatschappelijke instellingen die er misschien wat aan hebben. Ik begeleid zelf mensen met psychiatrische problematiek (en vaak ook schuldproblematiek). Daar zitten veel alleenstaande moeders tussen of jonge aanstaande moeders. Wij krijgen regelmatig babykleertjes of speelgoed van mensen en alle medewerkers nemen ook hun overbodige spullen vaak mee. Het komt altijd wel van pas om er iemand mee te helpen.
oh waar woonde je dan ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:54 schreef mrien het volgende:
Pfff.600 euro is best heel veel
Dat hadden wij toen we net op ons zelf woonden in een tochtige flat in Hengelo, met als enige verwarming een gaskachel![]()
Dat jaar na die rekening waren we een heel stuk zuiniger en wijzer geworden
Gelukkig, weet ik waar ik aan toe benquote:
Oh, jij ook al? Ik heb al 2 roze pillen in mn mik..quote:
hier is t zonnigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:18 schreef mrien het volgende:
Haha, lastig inschatten inderdaad of zo'n opmerking wel of niet goed zal vallen
Ik zit te wachten tot Lotte wakker wordt, dacht een half uur geleden al dat ze wakker was..maar nog steeds stil hier
Ik moet nog boodschappen gaan doen, maar het hoost hier
Ga wel met de auto maar eer ik daar aanbeland ben en Lotte in de maxi cosi heb zitten (die staat nog in de auto) ben ik best nat denk ik...
Tara is nogal opvallend.. ehm.. slank zeg maarquote:
Hier ook zeikweerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:22 schreef mrien het volgende:
Nou hier regent het echt al de hele dag
Wordt je echt zo vrolijk van
oowquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Tara is nogal opvallend.. ehm.. slank zeg maar(huidig BMI bijna 15
)
En bij dunne mensen hoor je blijkbaar vaker bijgeluiden
Ik denk dat ze het daarom niet durfde te zeggenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:24 schreef pinquit het volgende:
[..]
oowmaar dat is toch niet erg om te zeggen?
BMI van 15 trouwens
omg!
Jaaaaquote:
Alsof ie dat zelf niet weetquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:26 schreef freecell het volgende:
Ik denk dat ze het daarom niet durfde te zeggen![]()
quote:
ja gek he, dat tocht lekker doorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Tara is nogal opvallend.. ehm.. slank zeg maar(huidig BMI bijna 15
)
En bij dunne mensen hoor je blijkbaar vaker bijgeluiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |