abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66731845
game on
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_66731925
Hoi

Bij mijn schoonvader ging het soepeler trouwens, al ben ik die de eerste keer dat ik daar logeerde om 4:00 's nachts naakt letterlijk tegen het lijf gelopen op de gang
pi_66731952
Alleen mijn ex-schoonmoeder vindt mij niet zo tof... Maar goed das niet zo raar aangezien M. haar vriend was.
pi_66731969
Mooie titel
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:12 schreef texelonia het volgende:

[..]

kun je nu wel normaal met hem overweg?
Ja, het is een schat van een vent, zodra je weet hoe ie in elkaar zit Hij mist wat tact, maar hij is eigenlijk best aardig. Ook al dacht ie dat ik op het geld en het huis van m'n vriend uit was. Dat was dan wel erg dom geweest, om een kok met twee kinderen uit te kiezen.
Maar we kunnen nu erg goed met elkaar opschieten
quote:
Mijn schoonmoeder tijdens de eerste ontmoeting: "Met al Micha's vriendinnetjes was wel wat mis, dus wat is er mis met jou?"

Het is nooit meer goed gekomen
Ook hoi dan...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:18:03 #5
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66731981
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:13 schreef dutchie het volgende:

[..]

Je had kunnen antwoorden: "Dat ik een vriendinnetje ben."
Toon is destijds wel gelijk gezet Tex.
Ik had al ge-edit

Maar idd, ik was al onzeker toen en ben nooit zo goed met mensen ontmoeten. Dus toen kwam ik helemaal niet meer uit m'n schulp natuurlijk....

Er is trouwens wel een toepasselijke film op Net5 vanavond: Monster in Law (okay beetje flauw, maar ik vond hem toch best geestig)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 maart 2009 @ 16:18:57 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66732033
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:16 schreef freecell het volgende:
Hoi

Bij mijn schoonvader ging het soepeler trouwens, al ben ik die de eerste keer dat ik daar logeerde om 4:00 's nachts naakt letterlijk tegen het lijf gelopen op de gang
jij of hij?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66732035
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:17 schreef innepin het volgende:
Mooie titel
[..]

Ja, het is een schat van een vent, zodra je weet hoe ie in elkaar zit Hij mist wat tact, maar hij is eigenlijk best aardig. Ook al dacht ie dat ik op het geld en het huis van m'n vriend uit was. Dat was dan wel erg dom geweest, om een kok met twee kinderen uit te kiezen.
Maar we kunnen nu erg goed met elkaar opschieten
[..]

Ook hoi dan...
Das idd ook zo'n typische hoi
pi_66732038
Zet ik een heel verhaal neer, topic dicht

Middagggggg

Veel sterkte met alle ongemakken Mibos. Hier na mijn ongeluk alles vergoed gekregen gelukkig, zelfs een bedrag voor aangedaan leed.

Ow en vriendjes van dochters....leuk .
Dochterlief heeft in April alweer 3 jaar verkering

En straks komt ze thuis op de fiets en het regent hier pijpestelen , maar geen regenpak aan hé.
Als je zegt: "je hebt toch een regenpak?", dan krijg je niet eens meer antwoord maar alleen deze blik >>>

Hihi Freecell, nog nachtmerries van gehad ?
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_66732048
quote:
Hoi

Jij naakt of hij naakt? Wat Ynske zegt dus.
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:17 schreef Ticootje het volgende:
Alleen mijn ex-schoonmoeder vindt mij niet zo tof... Maar goed das niet zo raar aangezien M. haar vriend was.
Huh? Is M dan zeg maar je ex schoonvader en nu je man?
pi_66732119
quote:
Hoi

nu kom ik niet meer bij
mama van 3 kids!
pi_66732128
Nee, ik heb een hele lieve schonvader, dus het was neit zo erg Daarbij is hij naturist en dat maakte het al minder gênant vond ik (al ben ik van mezelf wel wat preuts).
Ik dacht: het is 4:00, ik kan wel even snel naar de wc en ik zag zo snel geen badjas oid. Alleen hij dacht hetzelfde En we wilden allebei net te snel die gang door....
*bots*
*kuch*

Hoi

edit: allebei naakt dus
pi_66732130
Innepin, ja eigenlijk een soort van wel. Alleen waren M. en mijn ex-schoonmoeder nooit getrouwd.

En regenpakken? Die zijn stom, ze laten zich liever natregenen als dat je in zo'n ding loopt. Dat snap je toch wel?
pi_66732199
Ja tuurlijk snap ik dat Tico , ik was vroeger net zo
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
pi_66732206
Freecell Ik zou me kapot schamen

Tico, woah, schandaal grapje hoor, het boeit mij verder ook niks!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 maart 2009 @ 16:23:45 #15
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66732224
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:21 schreef freecell het volgende:
Nee, ik heb een hele lieve schonvader, dus het was neit zo erg Daarbij is hij naturist en dat maakte het al minder gênant vond ik (al ben ik van mezelf wel wat preuts).
Ik dacht: het is 4:00, ik kan wel even snel naar de wc en ik zag zo snel geen badjas oid. Alleen hij dacht hetzelfde En we wilden allebei net te snel die gang door....
*bots*
*kuch*

Hoi

edit: allebei naakt dus
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66732283
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:23 schreef Fannie het volgende:
Ja tuurlijk snap ik dat Tico , ik was vroeger net zo
ik vind dan vooral de blik priceless! Heerlijk. Echt zo van hoe verzin je het?!

Kortom, hier wordt ook de regenbroek niet aangetrokken.
pi_66732296
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:23 schreef innepin het volgende:

Tico, woah, schandaal grapje hoor, het boeit mij verder ook niks!
Ja het past zo in een soap he?
pi_66732308
whahaha freecell
mama van 3 kids!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 maart 2009 @ 16:26:41 #19
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66732346
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:21 schreef Ticootje het volgende:

En regenpakken? Die zijn stom, ze laten zich liever natregenen als dat je in zo'n ding loopt. Dat snap je toch wel?
jamaar das logisch, daar ga je zo vies klef in zweten, dan kun je beter nat zijn van de regen dan van t zweet
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:26:53 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66732357
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:21 schreef Ticootje het volgende:
Innepin, ja eigenlijk een soort van wel. Alleen waren M. en mijn ex-schoonmoeder nooit getrouwd.

Je klinkt net als een oud wijf met die laatste zin!

Ik trek ze ook niet aan hoor. Heb er niet eens een maar het zijn ondingen. Je bent van binnen net zo nat, maar dan van de condens.
pi_66732398
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:23 schreef innepin het volgende:
Ja, dat deed ik ook
En dan 's morgens benedenkomen, hij aan de ontbijttafel....
ik: goedemorgen
hij: hoi!
  † In Memoriam † donderdag 5 maart 2009 @ 16:28:21 #22
7074 moussy
kuttekop
pi_66732421
Wat mijn schoonouders allemaal gezegd hebben over mij zal ik hier maar niet posten
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_66732436
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:26 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik trek ze ook niet aan hoor. Heb er niet eens een maar het zijn ondingen. Je bent van binnen net zo nat, maar dan van de condens.
Ja! Ik weiger ook om die krengen aan te trekken, dan maar nat!
pi_66732473
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:26 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Je zou me eigenlijk moeten horen zoals ik dat dan zeg. Dan is het een stuk leuker dan dat ik het zo opschrijf.

Nou ik ga naar huis, wish me luck. En hem ook
pi_66732505
Regenpakken zijn idd ondingen, net zoals regen cape's ......
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:31:49 #26
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66732553
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:28 schreef moussy het volgende:
Wat mijn schoonouders allemaal gezegd hebben over mij zal ik hier maar niet posten
Bij mijn schoonmoeder is het ook niet bij die ene opmerking gebleven Ze heeft me zelfs een keer hier op Fok! 'uitgescholden'

Maar goed, ik heb me daar al vaak genoeg over uit gelaten, dus laat ik dat verder maar niet meer doen...
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66732666
Mijn schoonmoeder leest wel mee op fok! Maar volgens mij niet hier. Wel in het babietjestopic ed... En ze zou me niet gaan uitschelden hier, dat weet ik zeker.

Kan iemand het ook even 19:45 maken oid?
Ik ben even zat van vandaag...
pi_66732715
Good luck for you Tico....en voor vriendlief
Agosj als ik daaraan terugdenk, dochter en vriend zaten hier altijd buiten op het bankje in de voortuin, en ik was nieuwsgierig dus ik blerde door het raam: "jullie mogen wel binnenkomen hoor, ik bijt nie"
Dochterlief: "Mam, doe normaal "
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:37:49 #29
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66732801
@mibos ik ben niet meer meegeweest, vond het echt wat aan de vroege kant.
vooral ook omdat ik gister pas rond half 2 snachts pas op bed lag. (drukke avond op het werk)

Wel hier even naar de stad geweest, daar allemaal leuke dingetjes gekocht voor zondag krijg er nu steeds meer zin in om mijn verjaardag te vieren.

en zo weer shoppen maar dan andere kleding en baby gerelateerde spulletjes

en over schoonouders gesproken, ik ga maandag helpen een rijstafel te maken bij de ouders van ben dan zoiezo toch vrij en geen andere plannen, dan kan ik net zo goed maar helpen ook.
Heb geen klagen tot nu toe

[ Bericht 16% gewijzigd door _Bar_ op 05-03-2009 16:45:25 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_66733229
Mijn schoonvader begon in het fries tegen me, omdat hij dacht dat ik dat niet zo verstaan volgens mij... wel dus . Verder volgens mij niet echt rare dingen verder.
Toen lief de eerste keer bij mijn ouders over de vloer kwam waren ze bezig met verbouwen en hadden ze zoveel hulptroepen over de vloer dat iedereen "hem" gelijk gezien had,
Fake it till you make it...
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:50:41 #31
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66733238
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:17 schreef Ticootje het volgende:
Dus jij bent er met de stiefvader van je vriendje vandoor gegaan?

Dus om de traditie voort te zetten moet Priscil maar een leuke gozer voor je meenemen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66733270
Heej viel de ontmoeting met mijn schoonouders nog wel mee als ik het zo lees, had ik erbij gezegd dat ik ook daar bleef slapen?. Leuk 's ochtends aan de ontbijttafel... Schaamde me kapot. En mijn schoonvader dacht alleen maar wat heeft hij nou dan mee naar huis gebracht. (ik zag er ook uit als iets wat de kat mee naar binnen had genomen. Look what the cat dragged in) Maar dat is inmiddels 11 jaar geleden.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  † In Memoriam † donderdag 5 maart 2009 @ 16:51:44 #33
7074 moussy
kuttekop
pi_66733280
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:31 schreef texelonia het volgende:

[..]

Bij mijn schoonmoeder is het ook niet bij die ene opmerking gebleven Ze heeft me zelfs een keer hier op Fok! 'uitgescholden'

Maar goed, ik heb me daar al vaak genoeg over uit gelaten, dus laat ik dat verder maar niet meer doen...
Ow ik ben ook niet altijd even vriendelijk tegen of over mn schoonouders hoor, ik denk dat we elkaar gewoon niet echt liggen, spijtig, ik heb ze ook niet zelf uitgekozen
pi_66733305
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:50 schreef E.T. het volgende:

[..]

Dus jij bent er met de stiefvader van je vriendje vandoor gegaan?

Dus om de traditie voort te zetten moet Priscil maar een leuke gozer voor je meenemen
pi_66733479
Mijn schoonmoeder vroeg in het Fries aan mijn vriend of ik wel Fries verstond waar ik naast stond..
Zo irritant he, mens ik sta er toch naast, je kan het ook al mij vragen?

Echt een band hebben we niet nee. Dat mens is wereldvreemd..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:02:35 #36
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66733701
Ik werd ook met open armen ontvangen door mijn schoonmama. Eerst werd ik door de toenmalige hond in mijn kruis gebeten (litteken zit er nog) en toen gaf ik haar een handje en stelde me voor 'Hallo ik ben Memmel Achternaam', keurig handje erbij. En zij zegt: 'Hallo ik ben J's moeder'. WTF? Heb je geen naam ofzo? Het is allemaal weer goed gekomen, maar mijn god, wat was dat een ijzige avond.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66733829
quote:
Hoi

Ik moet ineens denken aan die nieuwe reclame van KPN. Met die vrouw die zit te ' webcammen' met haar moeder en haar man uit de douche komt helemaal naakt voor die webcam staat en dan zegt: "wat een rare foto van je moeder" Waarop je die moeder op het scherm ziet met open mond. briljante reclame
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:06:15 #38
108648 cattie
lieve moeder
pi_66733837
Ik heb geen bijzondere ontmoetingen met mijn schoonouders gehad. Mijn man heeft mijn ouders boven mijn ziekenhuisbed leren kennen. Weer eens wat anders dan thuis op de bank!
pi_66733933
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:06 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik moet ineens denken aan die nieuwe reclame van KPN. Met die vrouw die zit te ' webcammen' met haar moeder en haar man uit de douche komt helemaal naakt voor die webcam staat en dan zegt: "wat een rare foto van je moeder" Waarop je die moeder op het scherm ziet met open mond. briljante reclame

Ik moest keihard lachen, ook van de nieuwe bavaria reclame!
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:09:17 #40
24188 Belana
kloon van belana
pi_66733946
en later zijn we zelf schoonmoeder, hoe zal er over ons gedacht worden lol
stormy waters...
sailin'
pi_66734040
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:09 schreef Belana het volgende:
Ik ben volgens mij zo'n schoonmoeder from hell
pi_66734048
Toen mijn schoonvader mij voor het eerst zag zei die daarna tegen z'n zoon, waar ik niet bij was: "Doe je wel voorzichtig met dat meisje, die breekt zo doormidden".

(Ik was very skinny )
pi_66734178
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:09 schreef Belana het volgende:
Mijn "schoonzoon" vind mij soms wel moeilijk , maar ook lief
  † In Memoriam † donderdag 5 maart 2009 @ 17:23:01 #44
7074 moussy
kuttekop
pi_66734425
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:12 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik ben volgens mij zo'n schoonmoeder from hell
ik ook
pi_66734772
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:35 schreef Fannie het volgende:
Good luck for you Tico....en voor vriendlief
Agosj als ik daaraan terugdenk, dochter en vriend zaten hier altijd buiten op het bankje in de voortuin, en ik was nieuwsgierig dus ik blerde door het raam: "jullie mogen wel binnenkomen hoor, ik bijt nie"
Dochterlief: "Mam, doe normaal "
hehehe
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:47:12 #46
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66735272
sicko's lopen hier rond zeg!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66735403
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:47 schreef RockabeIIa het volgende:
sicko's lopen hier rond zeg!
Klopt. Het ziet er niet goed uit voor onze toekomstige schoonzonen/dochters
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:24:57 #48
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66736337
Oh, de eerste ontmoeting was heel prima met mijn schoonouders. En nu nog wel. We komen gewoon allebei van een andere planeet en daarom begrijpen wij elkaar niet. Mijn schoonmoeder staat wel altijd voor ons (of haar zoons gezin) klaar.

Ze hadden het denk ik liever anders gezien dan een bijdehandte goedgebekte Hollander.
Mijn en zijn ouders verschillen echt dag en nacht.

Maar ik heb me vast voorgenomen lief, accepterend en aardig te zijn tegen alles wat mijn jongens mee naar huis nemen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_66736547
Eerste ontmoeting met mn schoonouders ging prima hahaha alleen ik voelde me wel enorm bekeken want mijn lief had het lumineuze idee om mij op zijn verjaardag voor te gaan stellen. "dan heb je gelijk alle familie gehad!"

Net zo'n kneus in de bus "ik ben gek op Japan en vooral die gadgets hè!! oh Japanners hebben zulke goeie electronica!! Ik wil echt alleen maar Japanse dingen hoor, iMac, iPod, Nokia, dat soort dingen"
Ik dacht eerst dat hij sarcastisch was maar hij was zwaar serieus...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66736553
Mijn eerste ontmoeting met mn schoonouders was best ok. We gingen uit eten en zn broertje was er ook bij.
Tis alleen jammer dat ik elke keer drie keer 'wat?' moest zeggen omdat k ze nie verstond. Hij komt uit West-Vlaanderen...Echt heel plat. Achja. Ze zijn gelukkig wel lief.
Ik heb nog geen kids, maar we zijn nu al protective over een eventuele dochter...
Elke knul die ons niet geschikt lijkt schoppen we eruit. En een leugentest bij binnenkomst!
pi_66736662
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:31 schreef huuphuup het volgende:
Eerste ontmoeting met mn schoonouders ging prima hahaha alleen ik voelde me wel enorm bekeken want mijn lief had het lumineuze idee om mij op zijn verjaardag voor te gaan stellen. "dan heb je gelijk alle familie gehad!"

Haha. Ik moet heel de familie ook nog...Ben doodsbang, als ik mn schoonouders al nie kan verstaan...Hoe moet dat als heel de familie bij elkaar is en ik als enige normaal nederlands kan praten..Hellup!
En ook zn vrienden van daar, heb er al een paar gehad, maar meneer wil me meenemen naar een groot feest, dak ze allemaal kan zien.
Ach, als we allemaal zat zijn spreken we wel de taal van de liefde ofzo
pi_66736730
Oh hier is het ook op de verjaardag van schoonmama geweest, was ik wel in een keer klaar. Iedereen dacht dat ik toch zo wer weg was...na 12 jaar ben ik dr nog steeds :p

Zo, de zuurkool is weer op, t was mjammie ! Nu staat de dvd van MWS lekker hard op
pi_66736898
Freecell! hahahahaha naaktlopert

Ik ben heel blij met mn schoonouders wat eigenaardigheden die iedereen heeft vind ik dat ik het echt met ze getroffen heb!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66737901
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:34 schreef skadhd het volgende:

[..]

Haha. Ik moet heel de familie ook nog...Ben doodsbang, als ik mn schoonouders al nie kan verstaan...Hoe moet dat als heel de familie bij elkaar is en ik als enige normaal nederlands kan praten..Hellup!
En ook zn vrienden van daar, heb er al een paar gehad, maar meneer wil me meenemen naar een groot feest, dak ze allemaal kan zien.
Ach, als we allemaal zat zijn spreken we wel de taal van de liefde ofzo
Dat zou ik dan maar niet hardop zeggen...
pi_66737910
Ooh freecell, ik zou me echt zooooo schamen als mij dat zou overkomen!
pi_66738311
met mijn vorige schoonpa ging ik gewoon naar de sauna hoor.
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:21:27 #57
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66738319
Oh ik ben echt in desperate need of chocolaaaaaaa!!! (dagelijks hoor, maar goed). Maar niks in huis, en ik heb al last vanbekken en harde buiken omdat ik teveel heb gedaan vandaag. Dus echt geen puf meer nog iets te halen. En Micha had een erg drukke dag vandaag en heeft al boodschappen gedaan(waarom heb ik toen niet om chocola gevraagd ) en gekookt, dus die heeft vast ook geen puf meer.

*zucht* waarom kun je nergens chocola thuis laten bezorgen
©Dumbo
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:24:30 #58
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66738433
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:21 schreef Ticootje het volgende:
met mijn vorige schoonpa ging ik gewoon naar de sauna hoor.
Ja maar daar ben je nu mee getrouwd toch?

©Dumbo
pi_66738470
Aww tex..balen is dat! Heb je ook geen chocopasta in huis? Of hagelslag ofzo?

Mijn eerste woorden van m`n schoonmoeder tegen mij waren 'Als je je kop niet houdt trek je je kleren maar aan en sodemieter je nu meteen maar naar huis' Dikke liefde tussen ons
Saartje
pi_66738537
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:10 schreef Reinhilde het volgende:
Ooh freecell, ik zou me echt zooooo schamen als mij dat zou overkomen!
Schamen: check
Nuja, ik kan tegenwoordig erg goed met TARA's vader (meteen eigenlijk wel) mag hem graag en TARA lijkt qua karakter best veel op hem
En hij heeft net genoeg van zijn moeder om hem dragelijk te maken als man
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:28:58 #61
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66738600
Wel duo penotti in huis ja. Maar daar heb ik dan weer eigenlijk geen zin in Ben dus welnog kritisch

Maar bij gebrek aan beter is het misschien geen slecht idee nee
©Dumbo
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:29:56 #62
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66738655
Al weet ik niet of we morgen dan wel genoeg brood hebben... *zuuuuuucht*
©Dumbo
pi_66738704
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
Aww tex..balen is dat! Heb je ook geen chocopasta in huis? Of hagelslag ofzo?

Mijn eerste woorden van m`n schoonmoeder tegen mij waren 'Als je je kop niet houdt trek je je kleren maar aan en sodemieter je nu meteen maar naar huis' Dikke liefde tussen ons
Dat riep ze door de deur heen hoop ik?

Ik herinner me wel nog dat de moeder van mn eerste vriendje mij niet aardig vond die jongen en ik hadden een knipperlicht relatie, hij ging steeds vreemd en ik was zo'n doos die hem tot 3 keer toe terugnam. Bij de derde keer begon ze erover tegen me dat ze het niet meer aan kon zien hoe ik steeds het hart van haar zoon brak en dat ze me niet meer over de vloer wilde hebben bij hun. Ja nog effe! Doos
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66738750
Texel
Je kan wel ben en jerry's (met chocola uiteraard) laten bezorgen natuurlijk
pi_66738875
Woah, Maneki, ouch Leuke eerste ontmoeting.

Mijn schoonmoeder komt zo even langs om een hele stapel babyspullen te brengen
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:44:40 #66
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_66739271
Wil iemand mij even helpen? Jolie heeft op 20 maart lentefeest op school en mag dan verkleed naar school. Lente, ja duh, is het thema. Ze gaat als vlinder want ze heeft zulke mooie vlindervleugels thuis. Maar tja wat moet ze daar bij aan en wat past nog meer bij een vlinder? Niks denk ik maar alleen maar vleugels om is misschien wat te saai voor d'r. Iemand een goed idee?
pi_66739312
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:31 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Dat riep ze door de deur heen hoop ik?

Ik herinner me wel nog dat de moeder van mn eerste vriendje mij niet aardig vond die jongen en ik hadden een knipperlicht relatie, hij ging steeds vreemd en ik was zo'n doos die hem tot 3 keer toe terugnam. Bij de derde keer begon ze erover tegen me dat ze het niet meer aan kon zien hoe ik steeds het hart van haar zoon brak en dat ze me niet meer over de vloer wilde hebben bij hun. Ja nog effe! Doos
erger..ze stond in haar pyjama midden in de slaapkamer van haar 25-jarige zoon
wij waren niet echt in pyjama

6 weken laten waren haar beruchte woorden 'maar je kan het ook weg laten halen?'

*zucht*
Saartje
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:46:37 #68
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66739340
wat leeuukk, schoonfamilieverhalen!
de ouders van mijn eerste vriendje vonden mij verschrikkelijk
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66739398
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:44 schreef Luchtbel het volgende:
Wil iemand mij even helpen? Jolie heeft op 20 maart lentefeest op school en mag dan verkleed naar school. Lente, ja duh, is het thema. Ze gaat als vlinder want ze heeft zulke mooie vlindervleugels thuis. Maar tja wat moet ze daar bij aan en wat past nog meer bij een vlinder? Niks denk ik maar alleen maar vleugels om is misschien wat te saai voor d'r. Iemand een goed idee?
Groene maillot en jurkje? Haarband in met van die balletjes op veren?
Saartje
pi_66739404
maneek, dat is vast niet meer goedgekomen.
pi_66739426
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:45 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

erger..ze stond in haar pyjama midden in de slaapkamer van haar 25-jarige zoon
wij waren niet echt in pyjama

6 weken laten waren haar beruchte woorden 'maar je kan het ook weg laten halen?'

*zucht*
Oi

Nog een keer oi

Is het ooit goed gekomen?
(met die tweede opmerking heeft ze meteen mijn volledige sympathie verspeeld trouwens)
pi_66739451
Och ja, ik tolereer haar als oma van de kinderen maar zal er nooit gezellig op de koffie gaan ofzo.
De jongens zijn helemaal dol op haar. Leuk voor hun, ik heb zelf vroeger nooit een oma gehad waar ik iets aan had
Saartje
  Jubileum moderator donderdag 5 maart 2009 @ 19:50:22 #73
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66739506
een rokje, glitterpanty en een leuk shirt zou Iris zeggen LB. daarbij wat vlinderschmink op het gezichtje en klaar ben je.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66739587
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Och ja, ik tolereer haar als oma van de kinderen maar zal er nooit gezellig op de koffie gaan ofzo.
De jongens zijn helemaal dol op haar. Leuk voor hun, ik heb zelf vroeger nooit een oma gehad waar ik iets aan had
En zij is toch wel dol op de kinderen nu?
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:54:15 #75
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_66739664
Schminken kan ik niet dus daar beginnen we niet aan maar gewoon maar een rokje en een panty ja. Ik weet ook niet zo goed hoe we dit kunnen pimpen. Zo'n haarband hebben we volgens mij nog Maneki maar daar had ik niet aan gedacht. Bedankt!
pi_66739671
jij kent de kindjes van maneki zeker niet? Daar kun je gewoon niet niet gek op zijn! Zeker saar!
pi_66739788
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:52 schreef freecell het volgende:

[..]

En zij is toch wel dol op de kinderen nu?
Ja hoor. Al heb ik nog steeds wel eens de neiging om als ze belt en om een van de jongens vraagt, te zeggen 'die is er niet, die is weggehaald'
Saartje
pi_66739805
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:54 schreef Ticootje het volgende:
jij kent de kindjes van maneki zeker niet? Daar kun je gewoon niet niet gek op zijn! Zeker saar!
Dank je wel voor je kaartje ook trouwens, lief ^_^
Saartje
pi_66740033
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:57 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Ja hoor. Al heb ik nog steeds wel eens de neiging om als ze belt en om een van de jongens vraagt, te zeggen 'die is er niet, die is weggehaald'

Kan het me nog voorstellen ook
pi_66740096
Begin nu trouwens toch wel wat zenuwachtig te worden voor morgen... Met uk naar de cardioloog.... Terwijl ik er al die weken zo relaxed over ben geweest...
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:05:52 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66740178
Oh ja, dat kan ik me wel voorstellen freccell. Gaat Tara mee?
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:06:21 #82
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_66740199
Maneki ..

Ik zag laatst een trouwbedankje en daarbij moest ik gelijk aan jou denken..
Maneki Neko's

Mijn schoonmoeder is echt een lieverd trouwens!
Vanaf dag 1 klikt het echt super!

Freecell
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_66740317
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:05 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, dat kan ik me wel voorstellen freccell. Gaat Tara mee?
Yep, gelukkig wel. Er staat 2 uur voor stond er in de brief. Ben benieuwd wat ze allemaal gaan doen en of we dan weer moeten wachten op allerlei uitslagen of meteen wat weten....
pi_66740334
waaaaaarrr zag je die?
Freecell snap ik dat je daar een beetje zenuwachtig om bent..logisch wel
Saartje
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:12:17 #85
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_66740447
Ik snor even mijn geschiedenis door
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:12:17 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66740448
2 uur!
Is Leander een beetje in zijn hum de laatste dagen? Zou wel fijn zijn ipv dat hij bijv. al een beetje mopperig is.
pi_66740497
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
waaaaaarrr zag je die?
Freecell snap ik dat je daar een beetje zenuwachtig om bent..logisch wel
Ik dacht huh? maneki neko's?
Google....
Zijn het gewoon die zwaaiende katten Dat wist ik helemaal niet!
pi_66740589
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:12 schreef Brighteyes het volgende:
2 uur!
Is Leander een beetje in zijn hum de laatste dagen? Zou wel fijn zijn ipv dat hij bijv. al een beetje mopperig is.
Vandaag in ieder geval niet Bijzonder chagrijnig...
Maar bij het cb is hij ook altijd blij, hij vindt dat gefrunnik wel leuk geloof ik.
We moeten hier om half 2 ongeveer weg, is ook midden in zijn slaapje.... ik ga dus maar even zijn slaapje vervroegen, haha. En de draagdoek mee.

En nu maar hopen dat ze geen reden vinden om bloed te prikken, das zo sneu
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:20:32 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66740813
Ja, dat is idd wel sneu, maar goed, ook wel zo over toch?

Balen dat het in zijn slaaptijd is, maar goed, met de draagdoek mee kan hij nog een tijdje dommelen bij jou.
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:20:34 #90
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66740814

[ Bericht 100% gewijzigd door texelonia op 05-03-2009 21:43:34 ]
©Dumbo
pi_66740907
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat is idd wel sneu, maar goed, ook wel zo over toch?

Balen dat het in zijn slaaptijd is, maar goed, met de draagdoek mee kan hij nog een tijdje dommelen bij jou.
Ja, in de doek slaapt hij wel inderdaad. Nog ff kijken hoe we gaan (lopen met buggy of fietsen met cosi) maar de doek gaat mee
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:23:05 #92
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_66740912
Het zijn gelukskatjes Freecell..

Ik kan de link niet zo snel meer vinden Maneek..
Maar het leek erg veel op dit : linkje !

Het zat aan een koordje met allemaal kraaltjes iig..
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:26:47 #93
190853 RockabeIIa
pi_66741049
Even melden dat ik in de tapasbar zit
pi_66741403
morgen moet jen weer bloedprikken. Dan is ze er volgens mij klaar mee.
pi_66741477
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Even melden dat ik in de tapasbar zit

Eet smakelijk!
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:40:23 #96
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66741591
hoe was het vriendje???
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 maart 2009 @ 20:44:14 #97
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66741734
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:40 schreef Memmel het volgende:
hoe was het vriendje???
jaaa vertell Tico
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66741936
Rocka, nu wil ik ook... smakelijk en geniet ervan!

Tico ben ook benieuwd!
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:51:18 #99
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66742019
Ik heb chocolaaaa!!! Ik bedacht me ineens dat er nog een balisto in m'n werktas zat!
©Dumbo
pi_66742150
haha, hij heeft geen referenties opgegeven

Nee we hadden afgesproken dat hij zich alleen voor kwam stellen en nog even niet bleef eten. Dus in totaal heb ik hem misschien 5 minuten gezien, want er moesten nog boodschappen gedaan worden.

Op mn hyves staan foto's van het eten vanavond. Erg leuk jen zelf laten eten. Ik ben zo blij met mn hondje.
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:22:12 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66743217
Whaaaaaaaaaaaaaaa!

Oh, dit heeft met WIDM te maken!
  Jubileum moderator donderdag 5 maart 2009 @ 21:23:10 #102
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66743269
nou moet ik echt even

Oh, I'm with BE dus
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66743286
be? Wat is wdmi?
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:25:51 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66743426
Lois! We zijn vandaag wel heel erg bezig samen.

Ticootje, het is Wie Is De Mol.
Vandaag de een na laatste aflevering!
pi_66743530
oh, dat kijk ik niet. Ik was film aan het kijken. Maar die valt tegen. En ik ben moe. Dus trusten allemaal.
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:31:06 #106
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_66743671
Ik kijk dus ook niet, maar kijk het morgen.
Wil dus echt niks weten hoor!
Vorige week kwam er op mijn hyves een www voorbij van een fanatieke twitteraar die liet weten het zo jammer te vinden dat Dennis eruit was. DAT WILDE IK NOG HELEMAAL NIET WETEN!
Als je niet lacht, ben je dood.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 5 maart 2009 @ 21:31:07 #107
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66743673
* Doet even mee met BE en Lois*

En ik was ervan overtuigd dat vandaaaag de laatste was!!
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:33:51 #108
1762 YPPY
Yppiaans
pi_66743815
Dat doen ze altijd, weten we nog niet wie het is.

En J. is niet thuis, dus ik kan niet eens boos worden op hem omdat het nog geheim is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:34:59 #109
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66743862
Freecell succes morgen in het zh!
Ik heb net een hele spannende House zitten kijken en dus weeeer WIDM gemist
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_66744104
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 21:31 schreef dutchie het volgende:
Ik kijk dus ook niet, maar kijk het morgen.
Wil dus echt niks weten hoor!
Vorige week kwam er op mijn hyves een www voorbij van een fanatieke twitteraar die liet weten het zo jammer te vinden dat Dennis eruit was. DAT WILDE IK NOG HELEMAAL NIET WETEN!
zeker bij Annemarie... ik las het ook....

Maar hier ook had het niet echt verwacht!

Mijn schoonmams is ook wel lief hoor. We moesten een lijstje maken wat we allemaal voor deze beeb nodig hadden en elke maand koopt ze iets... het lijstje is nog maar heel klein
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:39:56 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66744131
Ik wilde het nog zeggen saffier, maar vond het zo'n 'ja en? Lekker belangijk, veel plezier voor jou'-post.

Ik wist ook wel dat vandaag niet de ontknoping zou komen, maar spannend vind ik het wel!
Ik zeg niks hoor Dutch, maar als ik jou was zou ik ook mijn PC niet meer aan zetten tot ik kijken kon.
pi_66744170
wat is nog geheim YPPY?

ik volg WIDM niet. ben wel AZ-Nac aan 't kijken nou ja, nu is 't nog ff pauze. zometeen weer speuren of ik G zie in 't publiek . precies vandaag moest ie de hele dag (en nacht) zo'n hartkastje om, voor 't meten van die hartritmetoestand. gaat ie naar een voetbalwedstrijd! ben benieuwd naar de resultaten...

maneki, ik wist ook nooit wat je nick betekende, maar nu dus wel!! (had ik ook wel eens eerder kunnen bedenken, om daarop te googlen... ). ik dacht wel altijd al 'hoe komt ze daaaaaaaar nou bij.

haha huuphuup, ik las net over die japan-fanaat bij jou in de bus.

oh en ik heb een heel lief schoonmoedertje. we hebben wel es onze wrijvinkjes maar ik vind dat ik niks te klagen heb hoor. heb me wel bescheurd om een paar van jullie verhalen zonet.
pi_66744224
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 21:40 schreef bixister het volgende:
wat is nog geheim YPPY?

ik volg WIDM niet. ben wel AZ-Nac aan 't kijken nou ja, nu is 't nog ff pauze. zometeen weer speuren of ik G zie in 't publiek . precies vandaag moest ie de hele dag (en nacht) zo'n hartkastje om, voor 't meten van die hartritmetoestand. gaat ie naar een voetbalwedstrijd! ben benieuwd naar de resultaten...
oei.. daar zullen dan wel wat pieken op te zien zijn...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:42:13 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66744227
*dagboekgeneuzel*

[ Bericht 96% gewijzigd door BE op 05-03-2009 22:06:02 ]
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:42:46 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66744264
Bix, dat zal een mooie uitslag geven dan!
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:43:13 #116
3011 E.T.
pi_66744283
Dat ligt er natuurlijk aan of het spannend is, bix
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66744452
volgens mij is dat in zo'n stadion al gauw 't geval, ET. ze staan gelukkig wel voor (AZ dan he!)
pi_66744482
Oh dat kannog mooi pieken dan Bix Ik heb dinsdag mn kastje weer ingeleverd, hoop volgende week woensdag de uitslag te krijgen
Saartje
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:48:18 #119
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_66744535
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde het nog zeggen saffier, maar vond het zo'n 'ja en? Lekker belangijk, veel plezier voor jou'-post.

Ik wist ook wel dat vandaag niet de ontknoping zou komen, maar spannend vind ik het wel!
Ik zeg niks hoor Dutch, maar als ik jou was zou ik ook mijn PC niet meer aan zetten tot ik kijken kon.
Zijn er twitteraars actief dan?

Vicky, het was jou dus ookal opgevallen.
Ik moet t/m morgenavond dus even maar geen www-tjes kijken dan.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_66744539
maneki, jij moest 'm toch heel lang dragen he?
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:49:46 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66744611
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 21:48 schreef dutchie het volgende:

[..]

Zijn er twitteraars actief dan?

Vicky, het was jou dus ookal opgevallen.
Ik moet t/m morgenavond dus even maar geen www-tjes kijken dan.
Oh dat weet ik niet, daar kijk ik echt nooit, maar gewoon sowieso, zou het jammer vinden dingen te horen zeg maar. EN dat gaat via de pc toch sneller.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 5 maart 2009 @ 21:52:31 #122
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66744734
Ik probeer echt wel te voorkomen dat ik spoilers in m'n twitter zet over WIDM
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:53:45 #123
1762 YPPY
Yppiaans
pi_66744801
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 21:40 schreef bixister het volgende:
wat is nog geheim YPPY?
Wie de Mol is.

De administratie voor februari is weer af. We eindigen positief, maar de auto is pas in maart afgeschreven. Dat stel ik voorlopig maar uit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_66745159
oooh dat! hoera voor je administratie! ben jij de admin thuis?

en om nog even in voetbalsferen te blijven: NAC heeft zonet de gelijkmaker gescoord. hopelijk verGeet m'n G'tje niet dat ie beloofd heeft zich niet op te winden.
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:01:28 #125
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_66745240
Hmm schoonouders..
Ik ontmoette mijn schoonouders voor het eerst op oudjaarsavond na 12én (meer nieuwjaarsmorgen dus) en was n beetje erg dronken, zij waren gelukkig behoorlijk aangeschoten. Schaamde me dood
Maar zou ze niet kwijt willen
Mijn vriends schoonouders (mijn ouders dus) zijn de ideale voor een man, je ziet ze niet, je hoort ze niet eigenlijk zijn ze er gewoon niet
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_66745401
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 21:48 schreef bixister het volgende:
maneki, jij moest 'm toch heel lang dragen he?
3 weken..m`n vel viel er vanzelf af onder die plakkers na een tijdje
Saartje
pi_66745555
ooooooooooooh wat was/is WIDM spannend!###

Nog een week wachten .
pi_66745651
WIDM gekeken en House opgenomen. Ik ga denk ik zo naar bed, morgen maar house kijken.
En ik ben wel heel benieuwd wie de mol nou is... potverdikkie. Maar tot nu toe zit ik nog "goed" met mn verdenking, haha.
pi_66745708
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:05 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

3 weken..m`n vel viel er vanzelf af onder die plakkers na een tijdje
ik vrees dat die 24uur hier ook wat te weinig zal opleveren. maar 3 weken is wel heeeel lang zeg! kun je dan wel douchen??
pi_66745714
Oh, Nijna, dat heb ik ook! Ik zit ook nog goed!
pi_66746138
weer wie is de mol gemist

Maar ik heb voor taxi gespeeld de afgelopen 3 uur dus ik heb een excuus
Blegh ik ben gaar, ga ook zo naar mn bedje denk ik. Morgen weer vroeg dag.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66746457
ik heb ze allemaal nog op HDD staan Huup
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66746458
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:11 schreef bixister het volgende:

[..]

ik vrees dat die 24uur hier ook wat te weinig zal opleveren. maar 3 weken is wel heeeel lang zeg! kun je dan wel douchen??
Ik had extra pleisters en die dingen gingen erop met een soort drukkers, dus ik kon afkoppelen als ik moest douchen. Gelukkig
Saartje
pi_66746595
ah die ja. die had G de 1e keer in 't ziekenhuis ook. maar dit keer mag ie niet eens z'n shirt uitdoen vannacht. ben blij dat ie bij z'n voetbalvriend slaapt. (AZ staat inmiddels achter trouwens, niet zo behest! - zie ik hier van die advertenties opduiken: 'gratis bezorgd'. hoe raden ze 't he! )
pi_66746784
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef Vicky het volgende:
ik heb ze allemaal nog op HDD staan Huup
ik zou bijna gaan vragen om een cd-tje
maar gelukkig ben ik wel redelijk bij en het duurt ook geen maanden meer, dat scheelt

Nu op tv, "help de crisis, ga op vakantie in Nederland!" wat denken we? Ik denk dat Heemskerk zelf lekker richting de zon gaat en wij die economie maar sterken

Ook droog, Donner --> Nou ik ga lekker naar Italië en ik stuur wel een kaartje naar het kabinet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66747370
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:26 schreef bixister het volgende:
ah die ja. die had G de 1e keer in 't ziekenhuis ook. maar dit keer mag ie niet eens z'n shirt uitdoen vannacht. ben blij dat ie bij z'n voetbalvriend slaapt. (AZ staat inmiddels achter trouwens, niet zo behest! - zie ik hier van die advertenties opduiken: 'gratis bezorgd'. hoe raden ze 't he! )
whehe!
Hoe meer om van te houden, hoe meer ook om bezorgd voor te zijn
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 maart 2009 @ 22:40:02 #137
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66747469
Leuk al die schoonouderverhalen. Mijn eerste schoon-ontmoeting was in het ziekenhuis, waar qltels broer lag. Dus niet eerst schoonouders maar eerst zwager en wereldvreemde inmiddels-ex-schoonzus

Nou ja, bij ons gaat sowieso alles in een andere volgorde
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_66749784
docu over Fritzl nu op sbs6
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66750203
Dankje Dakota!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 00:13:03 #140
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_66751307
kijk jij ook?
wanna rub mah puppeh?!
pi_66751447
Ja
echt bah bah bah bah wat een griezel
  vrijdag 6 maart 2009 @ 00:21:55 #142
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_66751537
idd
wanna rub mah puppeh?!
pi_66753422
Schoonouders haha moest me net echt inhouden om niet hardop te lachen om jullie verhalen
Ik vind dat ik het getroffen heb met mijn schoonouders. Ze hebben, zoals huup ook al zei, hun eigenaardigheden, maar ze zijn wel aardig
En volgens mij vinden ze mij ook wel aardig
De rest van zijn familie vind ik dan wel weer apart. Althans vooral zijn neefjes en nichtjes en een oom van hem. Zijn opa en oma's zijn wel heel lief. Eigenlijk een soort reserve opa en oma's voor mij, aangezien ik er zelf geen meer heb
  vrijdag 6 maart 2009 @ 04:45:41 #144
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66753478
Goeiemoggel allemaal, zojuist ging ons alarm per ongeluk af, dus J. en ik waren gelijk wakker...pfff. NIets aan het handje gelukkig, maar wel een half uur te vroeg wakker. We gaan dus een half uurtje eerder naar Parijs. Dag allemaal tot morgenavond
pi_66753505
Ohw vandaar dat je zo vroeg ben
Dacht al, half uur eeerder dan de wekker.
Pff nog een 2,5 uur en dan mag ik naar huis woejjj. Ik wil slapen Tis veel te rustig vannacht
pi_66753627
veel plezier memmel

sonnetje lekker slapen dadelijk.
mama van 3 kids!
pi_66753732
Vergeet ik Memmel veel plezier te wensen in Parijs, nou bij deze, beetje laat waarschijnlijk maar toch

Dank je wel Popples Ben ik ook wel aan toe haha. Nou nog maar een half uur tot 3 kwartier werken. Komt zo de nachtdienst. En de eerste OK patiënt van vandaag komt ook over 10 min. Nou fijne dag allemaal vandaag met mooi weer:)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 maart 2009 @ 07:17:22 #148
13151 crew  Rewimo
pi_66753794
Mogge Heerlijk geslapen weer

Memmel, veel plezier in gai Paris (ook al lees je dit niet meer)

Takkeweer hier Vanmiddag krijgen vrienden van ons de sleutel van hun huis, kwartiertje hiervandaan (Kleve) en wij zijn he-le-maal niet nieuwsgierig Dus gaan we gelijk kijken zodra ze bellen dat ze klaar zijn bij de notaris.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 6 maart 2009 @ 07:42:48 #149
7074 moussy
kuttekop
pi_66753935
Mensen in Frankrijk hebben het boek morgen mag ik uit de kast nagespeeld... hoe triest
Jochie (7) jarenlang opgesloten in kamer

Voor zulke mensen mogen ze van mij de doodstraf van stal halen, ook al is dat nog te mild.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 07:44:33 #150
24188 Belana
kloon van belana
pi_66753946
ik las het gisteren ja, wat afschuwelijk. ik zou ook bijna voor de doodstraf zijn
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 6 maart 2009 @ 08:14:07 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66754211
Daar word ik nou echt letterlijk onpasselijk van, dat soort verhalen. Hoe kunnen mensen dat soort dingen doen met een kind...
  vrijdag 6 maart 2009 @ 08:30:25 #152
143848 huuphuup
Dorksided
pi_66754425
Goodmorning!

Dat nieuwsbericht is naar ja brrr.

Memmel veel plezier vandaag!! Succes met uitleven in de winkels
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66754481
Goeiemorgen!

Memmel veel plezier in Parijs!

Er zit hier al een wasje in, heb al gebankierd, afspraken gemaakt en ontbeten. Terwijl mn wekker pas om 09:15 gaat..
pi_66754566
bah vreselijk zulke ouders. ik snap dat nog steeds niet, hoe kun je zoiets in je kop halen.
mama van 3 kids!
pi_66754752
Memmel shop ze!

Naar bericht, blegh. Ik snap niet dat ouders het kunnen verzinnen...
  vrijdag 6 maart 2009 @ 08:46:30 #156
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_66754753
ik snap inderdaad ook niet hoe een ouder tot zo'n gruwelijke daad in staat kan zijn. Kom op het is je eigen vlees en bloed! Maar ja.. wie ben ik?
*Maffe maar weer terug kruipt onder een zware steen
Gewoon n stuiterballetje
  vrijdag 6 maart 2009 @ 08:50:41 #157
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66754858
hai
  vrijdag 6 maart 2009 @ 08:54:15 #158
190853 RockabeIIa
pi_66754953
Hoi
pi_66755002
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 08:50 schreef pinquit het volgende:
hai
Inktvis
  vrijdag 6 maart 2009 @ 08:57:47 #160
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66755043
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 07:42 schreef moussy het volgende:
Mensen in Frankrijk hebben het boek morgen mag ik uit de kast nagespeeld... hoe triest
Jochie (7) jarenlang opgesloten in kamer

Voor zulke mensen mogen ze van mij de doodstraf van stal halen, ook al is dat nog te mild.
Wat afschuwelijk...
De doodstraf is te goed voor ze. Opsluiten in een kamer met een matras en een knuffel, dat kunnen ze krijgen!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 08:59:01 #161
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66755073
Oh ja, en goeiemorgen
  vrijdag 6 maart 2009 @ 09:12:39 #162
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_66755444
de eerste keer dat ik mijn schoonouders ontmoette..was ik zwanger van hun kleinkind
wanna rub mah puppeh?!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 maart 2009 @ 09:14:57 #163
13151 crew  Rewimo
pi_66755514
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:12 schreef Dakota het volgende:
de eerste keer dat ik mijn schoonouders ontmoette..was ik zwanger van hun kleinkind
Ik ook geloof ik. Alleen wist ik dat nog niet
  vrijdag 6 maart 2009 @ 09:16:58 #164
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_66755570
en de eerste keer dat mijn vriend zijn schoonouders leerde kennen was op hun kraambezoek bij ons
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 09:18:51 #165
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66755626
haha dakoot. omg!

http://www.guyforceshiswi(...)enextthreeyears.com/
dit is grappig sowieso die url al

oh wat stom, hij wordt ingekort . er staat dus:
http:// www.guyforceshiswifetodressinagarbagebagforthenextthreeyears .com/
pi_66756095
mogguh!

pff wat erg van dat jochie. Hoe kune je zo zijn als ouder..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66756283
Ik snap dat niet van die ouders, je wilt toch onvoorwaardelijk het beste voor je kind ?
Hoe gek moet je wel niet zijn om dit je kind aan te doen.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 09:47:04 #168
3011 E.T.
pi_66756504
zo, de lintjes en opdrachten hangen... Ik hoop dat het droog blijft
pi_66756546
Feestje vandaag ?
Veel plezier !!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:00:48 #170
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_66756906
net als mockingbird don't sing

http://www.moviemeter.nl/film/11734
wanna rub mah puppeh?!
pi_66756962
goedemorgen
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:04:17 #172
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_66756980
môgguh
Saartje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 maart 2009 @ 10:06:15 #173
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66757034
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:47 schreef E.T. het volgende:
zo, de lintjes en opdrachten hangen... Ik hoop dat het droog blijft
veel plezier vandaag, ook voor de jarige Saskia
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66757099
Ik ga straks koffie drinken met mijn zusje... en haar nieuwe vriendje!
Ik ben heeeeeeel benieuwd.

Zal ik aardig zijn, of zal ik...
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:08:33 #175
1762 YPPY
Yppiaans
pi_66757120
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:00 schreef Dakota het volgende:
net als mockingbird don't sing

http://www.moviemeter.nl/film/11734
In de vorige quest stond hier een stuk over.

Goedemorgen nog! Ga zo de verse was ophangen en twee rekken afhalen en opvouwen, een peuter entertainen, een knuffel troosten, weer de peuter bezighouden, tandjes poetsen, de rest van de was doen, de katten van het houtwerk afhalen en boodschappen doen. Tot ooit!
*OUD heilige*
pi_66757212
hihi leuk al die vriendjes van zusjes/broertjes/enzo..

Ik kende mijn zwager al voordat hij iets met mijn zusje kreeg. Zijn vader is een indirecte collega van mijn moeder. Mijn moeder kende zelfs M. al voordat wij iets kregen.. M. is ook weer een indirecte collega van mijn moeder
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:12:28 #177
190853 RockabeIIa
pi_66757226
Yppy, tijd voor mobiel inet voor jou als ik het niet had was ik er nooiooooooit!! Bijna dan
pi_66757292
Vicky! Voor een nieuwe vent moet men dus bij jouw moeder zijn?

Ik neig trouwens naar aardig doen. Met misschien wat lullige vragen.
Hij is 25, en doet 2 studies, en dan daar niets over vragen maar wel wat zn vader doet ofzo.
Wat z'n lievelingskleur is.
Wat zn plannen zijn met mijn zusje
pi_66757321
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:15 schreef Reinhilde het volgende:
whaha zoiets ja
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 maart 2009 @ 10:16:25 #180
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66757322
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:15 schreef Reinhilde het volgende:

Ik neig trouwens naar aardig doen. Met misschien wat lullige vragen.
Hij is 25, en doet 2 studies, en dan daar niets over vragen maar wel wat zn vader doet ofzo.
Wat z'n lievelingskleur is.
Wat zn plannen zijn met mijn zusje
k geloof dat als ik t zusje zou zijn, dat ik t mn fam niet in dank af zou nemen als er een kruisverhoor gedaan zou worden....
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66757518
Gelukkig is het zusje precies hetzelfde, en een eerste ontmoeting is altijd een beetje een kruisverhoor, je leert elkaar tenslotte net kennen....

Blegh, nou is mn hele voorpret weg.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 maart 2009 @ 10:24:55 #182
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66757544
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:23 schreef Reinhilde het volgende:

Blegh, nou is mn hele voorpret weg.
sorry
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66757595
Nou ja. Geeft niet.

Ik ben weg!
pi_66757630
veel plezier
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66757980
veel plezier reinhilde.

Yppy succes met je drukke dag

ET succes met het feestje

wij zijn lekker lui aan het doen. heb ze verzorgd en een lief pakketje waar de tranen bij stroomden(hormonen) in gepakt.
verder lekker veel knuffelen vandaag.
mama van 3 kids!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:44:33 #186
190853 RockabeIIa
pi_66758202
Popples, heb ik ergens overheen gelezen?
Moet vandaag nog zitten op schoonmoeks bankje. Ze is jarig en het enige dat ik ervan denk is TAART!
Zal wel weer wat sonja bakker verantwoords zijn
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:46:03 #187
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_66758261
veel plezier reinhilde

ik zie binnenkort schoonouders voor het eerst.. en dan ook gelijk de rest ivm verjaardag van zijn vader en daarna pasen en ze'n oom en tante en dan zijn er nog de " sunday lunch"
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:47:07 #188
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_66758311
ach Rock kan misschien ook heel lekker zijn gefeliciteerd
pi_66758316
Iemand nog kastjes en muren over??
Ik loop er al de hele ochtend tegenaan

We hebben in nederland overal voorzieningen en potjes voor, maar niemand die me kan vertellen waar ik moet wezen, want we voldoen overal net niet aan de regels.
Of de kinderen van mijn werk passen niet in het juiste hokje
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:54:18 #190
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_66758570
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:08 schreef YPPY het volgende:

[..]

In de vorige quest stond hier een stuk over.

Goedemorgen nog! Ga zo de verse was ophangen en twee rekken afhalen en opvouwen, een peuter entertainen, een knuffel troosten, weer de peuter bezighouden, tandjes poetsen, de rest van de was doen, de katten van het houtwerk afhalen en boodschappen doen. Tot ooit!
juh..ik heb de nieuwe ook..met de einstein muts
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:56:55 #191
143848 huuphuup
Dorksided
pi_66758664
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:54 schreef Dakota het volgende:

[..]

juh..ik heb de nieuwe ook..met de einstein muts
hey staat er in de nieuwe of misschien in de vorige ook iets over "waarom japanners zo hard werken"?
ik heb gezocht maar kon het niet vinden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:01:13 #192
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_66758806
niet in de nieuwe Huup
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:03:04 #193
143848 huuphuup
Dorksided
pi_66758869
ah okay, dan misschien in de oude thnx.

mn docente had het erover dat ze geinterviewd was daarover en dat die interviewer echt een dork was "ja het móét wel genetisch zijn!" en dat zij steeds bleef zeggen van mja, ze werken hard want de huizen zijn duur enzo, niks genen ik ben benieuwd hoe het artikel uiteindelijk geworden is haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66758918
evenstar succes.

rocka succes bij je schoonmoeder. zal ik een limburgsevlaai voor je meenemen? hoezo geen taart?
nee je hebt nergens overheen gelezen. ik doe alle kleertjes van de dames weg vandaar dat janken allemaal Herinneringen kwamen boven

p_iglet vervelend dat je er telkens zo tegen aanloopt. hopelijk is er wel een oplossing ervoor.
mama van 3 kids!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:07:50 #195
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_66759010
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:47 schreef p_iglet het volgende:

We hebben in nederland overal voorzieningen en potjes voor, maar niemand die me kan vertellen waar ik moet wezen, want we voldoen overal net niet aan de regels.
Wat voor werk doe je?
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:13:40 #196
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66759202
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:47 schreef p_iglet het volgende:

Erg he? Dat mensen niet in hokjes passen. Hebben wij nou nooit last van...
wij hebben continu ruzie met o.a. het CIZ: nee mw, das een dubbele verstrekking dat kan niet...
pi_66759382
Ik heb vandaag achtereenvolgens aan de telefoongehad.

gemeente westland
gemeente den haag
jeugdsportfond
stichting sportbelang
centraal bureau van de organisatie
bureau jeugdzorg
william schikker groep
en uiteindelijk het nationaal fonds kinderhulp

en het ziet er eindelijk naar uit dat ik iig voor 1 jaar geregeld ga krijgen dat er 3 kinderen kunnen sporten
Tering wat een gedoe! De totale manuren die er ondertussen aan besteed zijn meer kosten dan het geld waar het omgaat

nu moet ik er voor 1tje nog een sport/vrijetijdsbesteding vinden, want alle hokjes passen niet (te lichamelijk gehandicapt voor de ene helft van de organisaties, te verstandelijk gehandicapt voor de andere helft)
CIZindiciaties zijn idd ook en leuke, vooral met voorzieningen ook en verhuizen van gemeente
pi_66759529
* flowerbox rolt binnen

Goeiesmorgens!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  Jubileum moderator vrijdag 6 maart 2009 @ 11:26:19 #199
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66759588
Ik zeg niks over het CIZ

Volgende even onder spoiler, kort verslag van alle muren en kastjes die ik de afgelopen dagen heb gehad. Even onder spoiler want het hoeft niet terug gevonden te worden met google.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig hebben de meeste gehandicapten mondige moeders en verzorgers, anders kom je nergens in Nederland geloof ik. (en dan bedoel ik niet brutaal mondig, maar gewoon redelijk en volhardend)
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 maart 2009 @ 11:28:37 #200
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66759678
wat fijn Lois
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:29:23 #201
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_66759715
Oh heerlijk Lois

en P-iglet fijn dat je nu iig iets bereikt heb, wel stom dat het zo moet..
pi_66759727
goed gedaan Loïs ! En wat fijn dat je een meedenkend iemand had !
pi_66759736
ik ben ff kids + vriendjes halen ! Tot later !
pi_66759840
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wist trouwens niet dat als je iets onder een spoiler plaatst dat het dan niet gevonden kan worden met google Handig!

[ Bericht 8% gewijzigd door flowerbox op 06-03-2009 12:39:48 ]
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_66759946
Lois wat super!
pi_66759976
Fijn Lois!!

Ik ga zo eens kijken of ik vandaag nog ergens bij een kapper terecht kan...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:39:31 #207
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66760080
ben blij voor jullie Lois
pi_66760159
Wat fijn lois!!
Zo'n gedoe altijd met al die regeltjes enzo, ik snap heel goed dat ze er moeten zijn, maar af en toe wordt je compleet gestoord ervan.
Helaas kan ik op mijn werk minder doen als ik zou willen, jammer voor de kinderen die bij ons wonen en dus geen ouders hebben die zo volhardend zijn. Ik merk steeds meer dat dat wel degelijk invloed heeft op de ontwikkeling van de kinderen en hun mogelijkheden nu en in de toekomst. We doen ons best, maar meer gaat helaas niet.
pi_66760755
lois wat fijn
mama van 3 kids!
pi_66760812
Prettig Loïs!
Gefeliciteerd!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 6 maart 2009 @ 12:22:01 #211
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66761572
Oh, regeltjes! Echt! Hopeloos!

Ik snap best dat er regels moeten zijn, maar het is soms wel echt ondoenlijk om nog iets voor elkaar te krijgen, helemaal als je inderdaad niet helemaal in de hokjes past.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:24:58 #212
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66761660
SPOILER
Wat goed Lois!!
Ylana
pi_66761668
Dat is echt geweldig lois
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 maart 2009 @ 12:25:36 #214
13151 crew  Rewimo
pi_66761686
Lois, wat fijn joh Hokjes zijn leuk, ware het niet dat iemand er maar zelden voor 100% inpast. En die ontbrekende procenten zijn precies genoeg om iets niet voor elkaar te krijgen
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:36:35 #215
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66762039
nu snap ik ook weer waarom ik m'n verjaardag niet zo graag vierde in het verleden.... er kan gewoon nooit iemand

word lekker rustig zo.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 6 maart 2009 @ 12:39:02 #216
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66762112
Het zijn ook vaak de goede die onder de kwaden lijden. Zo is het PGB onwijs ingeperkt omdat er zoveel misbruik van werd gemaakt. In plaats dat er beter gecontroleerd gaat worden, wordt de helft dan dus maar gewoon afgeschaft.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:43:25 #217
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66762248
Barretje dat is ook niet leuk
Alvast Van harte meid!

[ Bericht 18% gewijzigd door Saffier op 06-03-2009 13:00:13 ]
Ylana
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:44:52 #218
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66762301
pssst het is pas zondag hoor Saffier
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:50:11 #219
1762 YPPY
Yppiaans
pi_66762478
Ben ik weer.

Heb zelfs een maand gratis internet op m'n werkmobiel Rocka, alleen nog geen tijd en energie gehad daar achteraan te gaan.

Zeg niks over indicaties. Wel eens een iq test laten doen bij iemand van 83 die verstandelijk gehandicapt is, slechtziend en praktisch doof omdat ie in het gvt wil blijven wonen waar hij al vanaf z'n 18e woont.
Nu ook in de ouderenzorg dat mensen niet meer naar de dagbesteding kunnen. En Valys waar je niet vrijwillig een hogere kmprijs mag betalen als je een reiskostenvergoeding krijg. Nee, eerst de km'ers op en daardoor betaal je dus voor het doen van vrijwilligerswerk.

Weten de vtv'ers van MEE geen leuke activiteit voor je laatste kind p_iglet?

Fijn dat het toch gelukt is Lois, maar erg vervelend dat het zo moet.

Da's jammer Bar. Je bent toch niet op zo'n rare dag jarig?
*OUD heilige*
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:55:28 #220
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66762672
nationale vrouwendag
nee volgens mij is zondag buiten die vrouwendag een normale dag.

Ik herkende het nog uit de tijd dat ik nog ver weg woonde van mijn fam toen kwamen de meeste ook nooit,
maar nu alweer een aantal jaren in zeeland, heel dicht bij de fam zie ik dus nog niet.....
pi_66762805
ik ben helemaal happy !!!
SPOILER
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:00:05 #222
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66762830
wie of wat is MWS Stout?
pi_66762867
Gefeli Stout
Al weet ik niet waar je het over hebt
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:02:08 #224
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66762900
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:44 schreef _Bar_ het volgende:
pssst het is pas zondag hoor Saffier
Ik zeg toch niets verkeerd?

Stout ik jompel mee, maar waarvoor?
Ylana
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:02:51 #225
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66762919
das waar
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:03:48 #226
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_66762950
Michael W. Smith Stout of bedoel je iets of iemand anders?
pi_66762992
MWS : Klik hier voor zijn website en muziek

Is een americaanse Gospel/Praise artiest. Van zijn muziek krijg ik altijd zoveel energie ! Op een concert kan ik werkelijk maanden teren, het voelt voor mij alsof God erbij is en ons aanraakt.
pi_66763007
leuk stout

mibos alles nog een beetje op een rijtje gekregen?
mama van 3 kids!
pi_66763062
leuk stout ik heb nog een cd volgens mij van hem.
mama van 3 kids!
pi_66763094
Ja ! Michael W Smith !!

vrijdag 6 maart 2009 @ 13:07:57 #231
190853 RockabeIIa
pi_66763102
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:04 schreef Popples het volgende:
evenstar succes.

rocka succes bij je schoonmoeder. zal ik een limburgsevlaai voor je meenemen? hoezo geen taart?
nee je hebt nergens overheen gelezen. ik doe alle kleertjes van de dames weg vandaar dat janken allemaal Herinneringen kwamen boven
Ah nu snap ik je
pi_66763119
Ik heb alles Gisteren kwam de DVD binnen, ik heb dus de tv lekker hard aan nu !
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:09:34 #233
219033 Mibos2
pi_66763157
Nou Popples niet heel erg vanavond een herkansing want we werden gisteravond gebeld dat de tante/pleegmoeder van mijn lief gistermiddag op Curacao overleden is. Lag al vanaf de sinterklaas in coma/wakker/operatie's/stoma/hartaanvallen heel slecht in het ziekenhuis dus mijn lief was een beetje van slag af. Oom had haar in de keuken op de vloer gevonden na een hartaanval en blijkbaar heeft ze daar al wel wat langer gelegen. Hij was niet thuis en vond haar maar er was zoveel beschadigd dat ze niet meer te redden was maar mijn lief houd dan nog ergens de hoop dat ze nog bij zou komen en dit was nu in nog geen 24 uur bekeken door een infectie uiteindelijk.

Stout had ik het toch goed geraden...
pi_66763226
he gatver mibos. sterkte
mama van 3 kids!
pi_66763283
Gecondoleerd en sterkte, Mibos
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:16:10 #236
219033 Mibos2
pi_66763389
Het is vervelend maar het lastigste is dat ze aan de andere kant van de aardkloot wonen en mijn schoonmams nu hier is en niet daarnaartoe kan maar in juli voor 6 weken gaat en een andere tante van mijn lief woont daar en een andere tante van mijn lief woont half hier en half daar en die was nu toevallig daar en die komt volgende week weer naar hier dus dat was wel fijn. Je wilt erheen maar je kunt niet constant heen en weer vliegen dat gaat gewoon niet. Lief zijn oma is vorig jaar oktober hier overleden en toen waren hun niet hier. 1 tante van daar kwam naar hier voor drie weken en ze is net twee dagen weg of haar moeder overlijd. Je weet toch nooit of je op tijd of te laat komt. Toen mijn schoonvader overleed in 2000 op Curacao konden wij pas een vlucht 3 dagen later krijgen en toen was hij al begraven want daar houden ze nog steeds 24-48 uur aan door de warmte. Het blijft altijd lastig met begraven en ziek zijn zowel voor ons al voor hun.
pi_66763421
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:04 schreef Stout het volgende:
MWS : Klik hier voor zijn website en muziek

Is een americaanse Gospel/Praise artiest. Van zijn muziek krijg ik altijd zoveel energie ! Op een concert kan ik werkelijk maanden teren, het voelt voor mij alsof God erbij is en ons aanraakt.
Yay
Zullen we er een meet van maken? Ik wil ook wel! Waar en wanneer komt hij?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:17:19 #238
219033 Mibos2
pi_66763431
Stout die ogen zijn zo blauw dat het bijna niet echt is van MWS... Vind het ook lekkere muziek moet ik bekennen hoor!
pi_66763441
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:50 schreef YPPY het volgende:

Weten de vtv'ers van MEE geen leuke activiteit voor je laatste kind p_iglet?
daar ben ik nu ook al beland maar dan zitten we ook weer met het vervoer en financierings probleem....
stom gedoe allemaal!
pi_66763474
Ow, te lang open staan.
Het zit je even niet mee he Mibos? Eerst die knie en zo en nu weer dit soort dingen...
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:18:49 #241
1762 YPPY
Yppiaans
pi_66763482
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:17 schreef p_iglet het volgende:

[..]

daar ben ik nu ook al beland maar dan zitten we ook weer met het vervoer en financierings probleem....
stom gedoe allemaal!
Laat hen het anders proberen uit te zoeken, daar zijn ze voor.

Sterkte Mibos, het zit jullie wel tegen.
*OUD heilige*
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:20:40 #242
219033 Mibos2
pi_66763546
Al het goede komt in drieen zeggen ze toch nou de rottigheid ook volgens mij... Maar goed we nemen het maar zoals het is want het is niet anders!!!
pi_66763588
Mibos, gecondoleeerd en heel veel sterkte voor je !

Die ogen zijn 'helaas' echt zo blauw... Weet je hoe oud hij is ?
Hij komt 12 juni en 13 juni (jongerendag) dus ik ga 2x
Het is dus nog maar 97 dagen !!!
Mijn man wil zelf mee !! Ik ben heel blij (oke hij wil niet naar de jongerendag maar daar ga ik wel heen)
pi_66763642
Ik ga niet naar de jongerendag
Misschien de 12e wel!

* freecell loopt nu weer te zingen...
En bedankt hè? De rest van de dag in mijn hoofd
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:23:35 #245
219033 Mibos2
pi_66763661
Stout hij is iets van 50 toch?

Freecell dat is toch niet zo vervelend?
pi_66763688
hihi moet je die nieuwe CD aanzetten, nummer 3.... die krijg je echt niet uit je hoofd
pi_66763766
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:23 schreef Mibos2 het volgende:
Stout hij is iets van 50 toch?

Yep ! 52 (en opa ) Bij het vorige concert werd hij 50 en hebben we hem naar nederlandse traditie via GMI een doos met abraham kadootjes aangeboden. We hebben vernomen dat hij dat onwijs leuk heeft gevonden.

(hij was trouwens eergisterne in Nederland voor een besloten persconferentie en mini praise....)
pi_66763788
jeejtje zeg mibos het zit echt niet mee he

de jongerendag met Rebecca st. james was geweldig
voor mij geen jongerendag meer
mama van 3 kids!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:29:57 #249
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_66763944
mibos

Bar dat klinkt echt ontzettend bekend... probleem is hier hetzelfde.. Zal daarom ook wel zijn dat ik t niet meer vier of er moeite voor doe.. *dinsdag de sigaar is*
Gewoon n stuiterballetje
pi_66764003
* Stout valt ook niet echt meer onder de categorie jongeren....
pi_66764163
Ik wil graag Mila dr kleertjes straks als ze ze niet meer past aan een goed doel geven (voor kindjes in verre landen, mama's zonder geld of zoiets dergelijks) heeft iemand een idee waar en hoe ik dat het beste kan doen? (Gewoon in de kledingcontainer gooien vind ik niet goed genoeg, dan worden ze verkocht in de 2e handswinkel, ik wil er echt iemand mee helpen)
pi_66764493
Ik geef het mee met iemand die naar wit rusland gaat, die levert het af in een kindertehuis. Er is vast ook wel iemand bij jou in de buurt die dat doet.
pi_66764528
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:35 schreef Raissa het volgende:
Ik wil graag Mila dr kleertjes straks als ze ze niet meer past aan een goed doel geven (voor kindjes in verre landen, mama's zonder geld of zoiets dergelijks) heeft iemand een idee waar en hoe ik dat het beste kan doen? (Gewoon in de kledingcontainer gooien vind ik niet goed genoeg, dan worden ze verkocht in de 2e handswinkel, ik wil er echt iemand mee helpen)
raissa mag ik vragen waar je woon?
mijn schoonouders gaan elke half jaar of heel jaar naar hongarije. de vorige keer had ik ook 10 zakken vol kleren meegegeven. die hebben ze daar goed kunnen gebruiken ook was er een pleeggezin die een klein kindje kregen terwijl ze geen geld hadden voor kleren maar die kleren kwamen dus net op de juiste moment.
hun leveren het daar zelf af bij de mensen die het kunnen gebruiken.
misschien is zoiets een idee? maar je zou eventueel ook bij de voedselbanken kunnen inleveren?
mama van 3 kids!
pi_66764661
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:42 schreef Popples het volgende:

[..]

raissa mag ik vragen waar je woon?
mijn schoonouders gaan elke half jaar of heel jaar naar hongarije. de vorige keer had ik ook 10 zakken vol kleren meegegeven. die hebben ze daar goed kunnen gebruiken ook was er een pleeggezin die een klein kindje kregen terwijl ze geen geld hadden voor kleren maar die kleren kwamen dus net op de juiste moment.
hun leveren het daar zelf af bij de mensen die het kunnen gebruiken.
misschien is zoiets een idee? maar je zou eventueel ook bij de voedselbanken kunnen inleveren?
In lelystad.. Zoiets bedoel ik inderdaad! Moet zeggen dat mijn contacten hier niet dusdanig zijn dat ik iemand ken die dat doet Ik weet nog wel dat we vroeger op school (in Putten) een doosje mochten maken voor kindjes in een ver en arm land, daar mocht je dan speelgoed in stoppen, wat kleren, tandenborstel, een blikje voedsel enzovoort.. Misschien eens informeren in Putten of ik daar iets kan vinden.
pi_66765600
dat is een beetje verweg. als je het over een tijdje eens aangeeft als je het weg wilt doen.
misschien als ze eens in de buurt zijn want die reizen het hele land door om van alles voor die mensen op te halen.
mama van 3 kids!
pi_66765715
Popples, waar woon jij ? Ik kom nl regelmatig door heel nederland... en ook in lelystad al gezien (of je leest een profiel) en daar kom k dus net niet
pi_66766166
He, zit hier helemaal te jompelen .... wat goed nieuws al niet met je kan doen
pi_66766619
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:11 schreef Stout het volgende:
Popples, waar woon jij ? Ik kom nl regelmatig door heel nederland... en ook in lelystad al gezien (of je leest een profiel) en daar kom k dus net niet

wij rijden ook veel door nederland maar daar komen wij ook niet. ik kom wel eens in overijssel maar helaas ook voor mijn zusje te ver om het op te halen.
mama van 3 kids!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:42:13 #259
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_66766902
Raissa, sommige voedselbanken in NL. zijn er ook heelblij mee
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 maart 2009 @ 14:46:28 #260
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66767043
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:35 schreef Raissa het volgende:
er was laatst op tv bij Nederland Helpt een groep mensen die kleding en speelgoed verzameld voor een weeshuis in Polen
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:50:26 #261
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66767195
gaan middagdipjes ooit nog over? Ik word hier niet goed van
Ylana
  † In Memoriam † vrijdag 6 maart 2009 @ 15:02:55 #262
7074 moussy
kuttekop
pi_66767673
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:50 schreef Saffier het volgende:
gaan middagdipjes ooit nog over? Ik word hier niet goed van
nee ..
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:05:09 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66767756
Riassa, je kan ook evt. eens informeren bij het consultatiebureau. Mss zit daar wel iemand die een organisatie kent.
  † In Memoriam † vrijdag 6 maart 2009 @ 15:06:07 #264
7074 moussy
kuttekop
pi_66767795
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
Riassa, je kan ook evt. eens informeren bij het consultatiebureau. Mss zit daar wel iemand die een organisatie kent.
of via een kerk of zo.

P. zn tante zamelt in voor de kerk en dat gaat dan naar verschillende landen.
pi_66767932
Er zijn ook maatschappelijke instellingen die er misschien wat aan hebben. Ik begeleid zelf mensen met psychiatrische problematiek (en vaak ook schuldproblematiek). Daar zitten veel alleenstaande moeders tussen of jonge aanstaande moeders. Wij krijgen regelmatig babykleertjes of speelgoed van mensen en alle medewerkers nemen ook hun overbodige spullen vaak mee. Het komt altijd wel van pas om er iemand mee te helpen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:30:03 #266
144006 chacama
Ondernemend!
pi_66768634
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:10 schreef Igraine het volgende:
Er zijn ook maatschappelijke instellingen die er misschien wat aan hebben. Ik begeleid zelf mensen met psychiatrische problematiek (en vaak ook schuldproblematiek). Daar zitten veel alleenstaande moeders tussen of jonge aanstaande moeders. Wij krijgen regelmatig babykleertjes of speelgoed van mensen en alle medewerkers nemen ook hun overbodige spullen vaak mee. Het komt altijd wel van pas om er iemand mee te helpen.
klopt heb daar laastst een doos met hydrofiele doeken, rompers en slabben geleverd, wist niet dat je mensen zelfs met zulke simpele dingen al blij kon maken.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:35:04 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66768787
Bwuh... Eneco afrekening. Ik had wel verwacht dat we bij moesten betalen, nu natuurlijk veel meer thuis en veel meer gestookt met een klein kind erbij, maar het valt toch wel even tegen. 600 Euro, en dan natuurlijk gelijk het nieuwe maandbedrag erbij. Bah... Ik haat dat soort dingen. Gelukkig krijgen we wel het eea van de belasting terug om het op te vangen.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:48:22 #268
108648 cattie
lieve moeder
pi_66769317
Auuuw, BE, dat is niet tof...
  † In Memoriam † vrijdag 6 maart 2009 @ 15:51:50 #269
7074 moussy
kuttekop
pi_66769436
Oeh dat doet pijn in je portemetniks!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:52:37 #270
190853 RockabeIIa
pi_66769463
jee BE :x klot***
* RockabeIIa zit weer in de trein met Brentman. Naar oma...
pi_66769544
Pfff.600 euro is best heel veel

Dat hadden wij toen we net op ons zelf woonden in een tochtige flat in Hengelo, met als enige verwarming een gaskachel
Dat jaar na die rekening waren we een heel stuk zuiniger en wijzer geworden
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:58:34 #272
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_66769671
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:54 schreef mrien het volgende:
Pfff.600 euro is best heel veel

Dat hadden wij toen we net op ons zelf woonden in een tochtige flat in Hengelo, met als enige verwarming een gaskachel
Dat jaar na die rekening waren we een heel stuk zuiniger en wijzer geworden
oh waar woonde je dan ?
wanna rub mah puppeh?!
pi_66769719
Eerst in Veldwijk, later in de Hengelose Es
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:01:10 #274
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_66769764
veldwijk is dat bij de goudenregenstraat enzo? hengelose es heb ik ook gezeten en verder centrum en achter het station
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:02:45 #275
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66769815
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:02 schreef moussy het volgende:

[..]

nee ..
Gelukkig, weet ik waar ik aan toe ben

BE da's mooi zonde Eerste jaar dat we hier zaten (6 jaar geleden alweer) konden we 1500 bijbetalen was ook zo'n leuke rekening maar niet heus Dit jaar kregen we 25 euro terug!
Ylana
pi_66769835
In de buurt van de Goudenregenstraat ja. Vlakbij het FBK stadion en het spoor, tegenover het waterwingebied ofzo.
pi_66769879
*ploft neer*
pffffff.... koppijn
pi_66769960
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:04 schreef freecell het volgende:
*ploft neer*
pffffff.... koppijn
Oh, jij ook al? Ik heb al 2 roze pillen in mn mik..
Niks an
pi_66770121
Zware middag geweest als ik het zo lees in het babietjestopic
Dan kan ik me wel voorstellen dat je hoofdpijn hebt!
pi_66770293
Jep, heleboel gevlieg!
Dan merk ik toch nog wel dat mijn koppie enigszins geschud was

De arts zei trouwens tegen TARA dat ze bij mensen van zijn ehm.. *kijkt bij TARA langs* postuur.. *kuch, rood* wel vaker een ruisje hoorden

Wij vonden het heel grappig Ze wist duidelijk niet of ze het nou wel of niet kon zeggen
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:18:07 #281
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66770382
maar ik snap m niet
pi_66770387
Haha, lastig inschatten inderdaad of zo'n opmerking wel of niet goed zal vallen

Ik zit te wachten tot Lotte wakker wordt, dacht een half uur geleden al dat ze wakker was..maar nog steeds stil hier
Ik moet nog boodschappen gaan doen, maar het hoost hier
Ga wel met de auto maar eer ik daar aanbeland ben en Lotte in de maxi cosi heb zitten (die staat nog in de auto) ben ik best nat denk ik...
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:19:21 #283
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_66770428
voor iedereen die de docu van gisteren (Fritzl) en Mockingbird don't sng enzo interessant vonden

http://www.feralchildren.com/en/index.php
boeiend!
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:19:47 #284
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_66770441
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:18 schreef mrien het volgende:
Haha, lastig inschatten inderdaad of zo'n opmerking wel of niet goed zal vallen

Ik zit te wachten tot Lotte wakker wordt, dacht een half uur geleden al dat ze wakker was..maar nog steeds stil hier
Ik moet nog boodschappen gaan doen, maar het hoost hier
Ga wel met de auto maar eer ik daar aanbeland ben en Lotte in de maxi cosi heb zitten (die staat nog in de auto) ben ik best nat denk ik...
hier is t zonnig
wanna rub mah puppeh?!
pi_66770534
Nou hier regent het echt al de hele dag
Wordt je echt zo vrolijk van
pi_66770536
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:18 schreef pinquit het volgende:
maar ik snap m niet
Tara is nogal opvallend.. ehm.. slank zeg maar (huidig BMI bijna 15 )

En bij dunne mensen hoor je blijkbaar vaker bijgeluiden
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 maart 2009 @ 16:23:15 #287
13151 crew  Rewimo
pi_66770565
Lekker dat alles goed is met Leander
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_66770580
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:22 schreef mrien het volgende:
Nou hier regent het echt al de hele dag
Wordt je echt zo vrolijk van
Hier ook zeikweer
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:24:04 #289
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66770588
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:22 schreef freecell het volgende:

[..]

oow maar dat is toch niet erg om te zeggen? BMI van 15 trouwens omg!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:24:42 #290
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66770613
hier is het weer echt
pi_66770627
Hier is het stralend ! Zon, wel veel wind en daardoor koud, maar de jongens hebben de hele middag buiten gespeeld ; ze speelden jager/verzamelaartje (nav een boek van Timo) Heb wel foto maar die kan ik niet plaatsen ivm ander kind wat niet op internet mag.
pi_66770681
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:24 schreef pinquit het volgende:

[..]

oow maar dat is toch niet erg om te zeggen? BMI van 15 trouwens omg!
Ik denk dat ze het daarom niet durfde te zeggen
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:23 schreef Rewimo het volgende:
Lekker dat alles goed is met Leander
Jaaaa
pi_66770692
Zitten we toch weer in de verkeerde regio Freecell

En ze is wakker, op naar de regen supermarkt
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:29:38 #294
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_66770808
waar woon jij dan Freecell?
wanna rub mah puppeh?!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 maart 2009 @ 16:34:23 #295
13151 crew  Rewimo
pi_66770972
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:26 schreef freecell het volgende:
Ik denk dat ze het daarom niet durfde te zeggen
Alsof ie dat zelf niet weet
pi_66770999
Volgens de buienradar zitten jullie in Noord-Oost nederland
  † In Memoriam † vrijdag 6 maart 2009 @ 16:37:38 #297
7074 moussy
kuttekop
pi_66771097
hier is wel zon, maar ook veel wind... maar das altijd hier op het einde van de wereld en ik ben moe..
pi_66771215
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:29 schreef Dakota het volgende:
waar woon jij dan Freecell?
Groningen
pi_66771259
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:34 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Alsof ie dat zelf niet weet

Hij heeft geloof ik niet door dat het nogal opvalt in bepaalde situaties (zwembaden ed)
Lekker houden zo
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:54:07 #300
143848 huuphuup
Dorksided
pi_66771643
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:22 schreef freecell het volgende:

[..]

ja gek he, dat tocht lekker door
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')