Hihi.. Vikingen...quote:
Dat 2e is alleen een bonus. Het eerste is het belangrijkst.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan best mensen onder de zoden trappenof ik ook een bal kan raken is de tweede vraag.
Ik kan het best goed.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:01 schreef reetveter het volgende:
Ik wil niet met mensen samen die geen bal kunnen rakenWant dan is de kans te groot dat ik je de grond in scheld
JAH DAT WEET IK MAAR IK NOEMDE JOU EEN FRIET-ETER, MONGOOLquote:
Deze man kan je vertrouwen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:01 schreef reetveter het volgende:
Ik wil niet met mensen samen die geen bal kunnen rakenWant dan is de kans te groot dat ik je de grond in scheld
Wel op dago he?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Eigenlijk spelen jullie met 10 man, aangezien ik binnen 2 minuten toch wel een rode kaart heb.
Ik ben spits, ik ben cheerleader en ik ben masseuse.quote:
Zorgen we dat de referee een KLB 'er is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Eigenlijk spelen jullie met 10 man, aangezien ik binnen 2 minuten toch wel een rode kaart heb.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:02 schreef Skylark. het volgende:
-- BP -- Lakitu -- WD
-- RV -- KoP -- BK
----------C_N-------
Skylark (c0) - NG - Devvie --
---------4ebe-------
Meiden in het team, ik doe niet mee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:02 schreef Skylark. het volgende:
-- BP -- Lakitu -- WD
-- RV -- KoP -- BK
----------C_N-------
Skylark (c) - NG - Devvie --
---------4ebe-------
een R&P'er..quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zorgen we dat de referee een KLB 'er is.
Multifunctioneelquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben spits, ik ben cheerleader en ik ben masseuse.
Ik heb iemand in gedachten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Toch geen meisjes he?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:01 schreef reetveter het volgende:
Denk maar aan een mix tussen Vieira en Davids en dan heb je mijquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:01 schreef reetveter het volgende:
Adelante is de ref.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik zou mijn eigen vriendin de grond in boren (hihi, maar dan wel met schelden)quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
een R&P'er..dan troost ie ONZ als ze verliezen
![]()
Onmogelijk, zit al in een team ingedeeld.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:03 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb iemand in gedachten.
Hij is wel DJ en boswachter, hopelijk kan hij toch ondanks z'n drukke schema.
Och, als je een tijdje luisterd dan begin je de text vanzelf te horen, net als bij gewonere muziekquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik luister bij metal bijna niet naar de tekst.
Sporadisch wil het nog wel eens voorkomen...
Je blijft op die kaste terugkomen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:03 schreef Emimich het volgende:
Mijn team:
DJ; RickoKun, Emimich, afcajos, Lyzio; Chriz2k, Biogarde, Beauregard; BaronPils, De_Ananas, Herald.![]()
4-3-3 met Bio in de punt naar achteren.
Ja, zo hoorde ik laatst bij slipknot ook tekstquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Och, als je een tijdje luisterd dan begin je de text vanzelf te horen, net als bij gewonere muziek
Trainen is voor homo'squote:Op donderdag 5 maart 2009 16:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nice
Over twee weken de eerste training
Nohhhquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zou mijn eigen vriendin de grond in boren (hihi, maar dan wel met schelden)
Nah, ik hou van creativiteit. In balbezit zou mijn team in ieder geval geen problemen hebben, zonder bal wordt het lastig met 11 vedettes!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:04 schreef Skylark. het volgende:
Je blijft op die kaste terugkomen.
Lijkt wel die keepert met dat recordje van langste doel schoonhouden.
René, jij kan je massage vergeten. Teringleijer.quote:
Jaaaah des te leuker is het om dan de REF een harde rot-schop te verkopen als je een kaart krijgtquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
BOH 4EBE, JIJ KUNT DE HELE WEDSTRIJD NAAR MN KONTJE KIJKEN
smakelijkquote:
Wie masseert jou dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
René, jij kan je massage vergeten. Teringleijer.
Je zei pik, whihihihihiquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nohhhnou denk maar niet dat ik dat pik, ik zal jouw eens even onder de zoden trappen
!
Een junk als scheids!quote:
Ik hoef geen meisjes in het team. Met schoolvoetbal ook altijd, als er een meisje meedeed, deed ik niet mee. Gelukkig is dat maar 1 of 2 keer voorgekomenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
René, jij kan je massage vergeten. Teringleijer.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een junk als scheids!
Adelante mag dan jullie grensrechter worden, wij regelen wel Yvonne want dan staat iedereen buitenspel.
Nee, heb je er een voor mij?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je wel een leuke zonneklep? Ik wel namelijk, die dingen zijn echt de shit.
Oew gaaf welk liedje had jequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo hoorde ik laatst bij slipknot ook tekst![]()
Als we een beetje wat regelen, fixen we een toernooiquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:08 schreef Skylark. het volgende:
Nou jongens, het team is rond. We hebben geen buitenforums talent nodig, dus wat mij betreft kan de FoK! cup van start gaan.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoef geen meisjes in het team. Met schoolvoetbal ook altijd, als er een meisje meedeed, deed ik niet mee. Gelukkig is dat maar 1 of 2 keer voorgekomen.
Neequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, heb je er een voor mij?Welke kauwgum neem je?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Iedereen thuis 100 pushups per dag en 50 situps. Julie moeten wel fit zijn om 10 km te lopen over 90 min.
90 min ?! Godver dat kan je toch doen in een half uurtjequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Iedereen thuis 100 pushups per dag en 50 situps. Julie moeten wel fit zijn om 10 km te lopen over 90 min.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoef geen meisjes in het team. Met schoolvoetbal ook altijd, als er een meisje meedeed, deed ik niet mee. Gelukkig is dat maar 1 of 2 keer voorgekomen.
Ik zatquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:10 schreef reetveter het volgende:
Wie zit er eigenlijk op voetbal van ons?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Voor het ontbijt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wil ik wel doen hoor!quote:
Verscheidene:quote:
quote:
We moeten moordmachines zijn als we het veld opkomen.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik zatSuureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never workout
Heb het wel eens geprobeerd, maar viel er steeds vanaf. Stoelen bevallen me beter.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:10 schreef reetveter het volgende:
Wie zit er eigenlijk op voetbal van ons?
Tegen OUDquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als we een beetje wat regelen, fixen we een toernooi. Ieder subforum komt maar met een team op de proppen
BOOBIES!!!!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:10 schreef Chuck_Norris het volgende:. Ik ken een meisje die lange ballen echt dik kan stilleggen op haar borst. Maar ik moet dan altijd lachen
![]()
Ja kinderachtig maar het is een dom gezichtquote:
Vast wel als mede aankomend jurist.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeik heb er maar eentje, de ander heeft Mandy
misschien mag je die wel lenen.
En bubblicious, duh!
En die joker in de draaimolen als coachquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:03 schreef Emimich het volgende:
Mijn team:
DJ; RickoKun, Emimich, afcajos, Lyzio; Chriz2k, Biogarde, Beauregard; BaronPils, De_Ananas, Herald.![]()
4-3-3 met Bio in de punt naar achteren.
B&H's, allemaal van die ouwe mannetjes.quote:
*Notitie maakt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
We moeten moordmachines zijn als we het veld opkomen.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb het wel eens geprobeerd, maar viel er steeds vanaf. Stoelen bevallen me beter.
Gattuso represent.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
We moeten moordmachines zijn als we het veld opkomen.
SEXquote:
Goed ideequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:12 schreef reetveter het volgende:
Ik zeg we huren een veld in GRoningen, want dat kan bij de aclo
what in the fuck is een Flotocusquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En die joker in de draaimolen als coach
Achja, wat heb je nou helemaal aan tanden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vast wel als mede aankomend jurist.
Daar zit suiker in, dat is slecht voor onze tanden.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |