2x per weekquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Over twee weken is de eerste training
Ja hoor!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mij ook? Want ook van kijken kunnen je spieren vermoeid raken
Okay, deal.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:54 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil na de wedstrijd iedereen wel masseren, maar ik blijf spits.
Nee, is weer wat andersquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Da's toch geen vinkingmetal?
Handbalquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
IK BEN GVD KEEPER. Ben ook keeper geweest op handbalEn altijd met schoolvoetbal
Ja, dus?quote:
443 formatiequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:55 schreef Skylark. het volgende:
PK--Lakitu - WD
RV---- KoP----BK
----------- C_N----
Skylark (c) - xx - NG -xx
--4EverBlackEyed
| Lijnchiller: BT
Okee, ik denk: ik vraag het even.quote:
Wie nog meer, nog 1 verdedigertquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:55 schreef Skylark. het volgende:
PK--Lakitu - WD
RV---- KoP----BK
----------- C_N----
Skylark (c) - NG - xx
--4EverBlackEyed
en wie ben jijquote:
AHAHAHAHA HANDBALquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
IK BEN GVD KEEPER. Ben ook keeper geweest op handbalEn altijd met schoolvoetbal
Gaan we schelden?quote:
Nou, viking-metal gaat over... uhhh.... vikingen ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Okee, ik denk: ik vraag het even.
Linksbuiten, anyone?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:55 schreef Skylark. het volgende:
xx--Lakitu - WD
RV---- KoP----BK
----------- C_N----
Skylark (c) - NG -Devvie
--4EverBlackEyed
Een keiharde dame die elke speler onder de zoden traptquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als jullie niemand kunnen vinden wil ik wel, maar niet boos worden als ik faal!
Ik luister bij metal bijna niet naar de tekst.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou, viking-metal gaat over... uhhh.... vikingen ?
A1, maar wij hebben een goede club.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:58 schreef reetveter het volgende:
Dit niveau is toch niks waardWaar voetbalt iedereen
Ik 2e divisie at the moment A-leeftijd..
Doe eens aardig?quote:
Ik wil niks meer horen over vikingen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou, viking-metal gaat over... uhhh.... vikingen ?
12 spelersquote:
Killer heels aan, en dan van die goed geplaatste tacklesquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een keiharde dame die elke speler onder de zoden trapt
Die heb ik al 100 keer gelezen, friet-vreterquote:
Welke club, wij zijn wel de hekkensluitert trouwensquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
A1, maar wij hebben een goede club.
Ik kan best mensen onder de zoden trappenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een keiharde dame die elke speler onder de zoden trapt
Me too.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
Ik bied me spontaan aan als meisje die kauwgomkauwend met een zonneklep op aan de zijlijn op het gras zit te kijken!
quote:
Ik zie het nu al: goed team.quote:
Drillsergeantquote:
HET IS PATAT!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die heb ik al 100 keer gelezen, friet-vreter
Ach hij is toch maar onze waterjongen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het nu al: goed team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |