Mij ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:54 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil na de wedstrijd iedereen wel masseren, maar ik blijf spits.
True ik zou er nog wel voor in zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:55 schreef Skylark. het volgende:
Mij lijkt het eigenlijk nog best lachen om tegen zo'n ploegje van ONZ te spelen.
Maarja, dat krijg je toch nooit geregeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind voetbaloutfits voor vrouwen behoorlijk zaaddodend.Ik weet niet of jij dat goed kan maken met de rest van je uiterlijk, omdat ik niet weet hoe je eruit ziet.
2x per weekquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Over twee weken is de eerste training
Ja hoor!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mij ook? Want ook van kijken kunnen je spieren vermoeid raken
Okay, deal.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:54 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil na de wedstrijd iedereen wel masseren, maar ik blijf spits.
Nee, is weer wat andersquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Da's toch geen vinkingmetal?
Handbalquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
IK BEN GVD KEEPER. Ben ook keeper geweest op handbalEn altijd met schoolvoetbal
Ja, dus?quote:
443 formatiequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:55 schreef Skylark. het volgende:
PK--Lakitu - WD
RV---- KoP----BK
----------- C_N----
Skylark (c) - xx - NG -xx
--4EverBlackEyed
| Lijnchiller: BT
Okee, ik denk: ik vraag het even.quote:
Wie nog meer, nog 1 verdedigertquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:55 schreef Skylark. het volgende:
PK--Lakitu - WD
RV---- KoP----BK
----------- C_N----
Skylark (c) - NG - xx
--4EverBlackEyed
en wie ben jijquote:
AHAHAHAHA HANDBALquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
IK BEN GVD KEEPER. Ben ook keeper geweest op handbalEn altijd met schoolvoetbal
Gaan we schelden?quote:
Nou, viking-metal gaat over... uhhh.... vikingen ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Okee, ik denk: ik vraag het even.
Linksbuiten, anyone?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:55 schreef Skylark. het volgende:
xx--Lakitu - WD
RV---- KoP----BK
----------- C_N----
Skylark (c) - NG -Devvie
--4EverBlackEyed
Een keiharde dame die elke speler onder de zoden traptquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als jullie niemand kunnen vinden wil ik wel, maar niet boos worden als ik faal!
Ik luister bij metal bijna niet naar de tekst.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou, viking-metal gaat over... uhhh.... vikingen ?
A1, maar wij hebben een goede club.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:58 schreef reetveter het volgende:
Dit niveau is toch niks waardWaar voetbalt iedereen
Ik 2e divisie at the moment A-leeftijd..
Doe eens aardig?quote:
Ik wil niks meer horen over vikingen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou, viking-metal gaat over... uhhh.... vikingen ?
12 spelersquote:
Killer heels aan, en dan van die goed geplaatste tacklesquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een keiharde dame die elke speler onder de zoden trapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |