Wie masseert jou dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
René, jij kan je massage vergeten. Teringleijer.
Je zei pik, whihihihihiquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nohhhnou denk maar niet dat ik dat pik, ik zal jouw eens even onder de zoden trappen
!
Een junk als scheids!quote:
Ik hoef geen meisjes in het team. Met schoolvoetbal ook altijd, als er een meisje meedeed, deed ik niet mee. Gelukkig is dat maar 1 of 2 keer voorgekomenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
René, jij kan je massage vergeten. Teringleijer.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een junk als scheids!
Adelante mag dan jullie grensrechter worden, wij regelen wel Yvonne want dan staat iedereen buitenspel.
Nee, heb je er een voor mij?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je wel een leuke zonneklep? Ik wel namelijk, die dingen zijn echt de shit.
Oew gaaf welk liedje had jequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo hoorde ik laatst bij slipknot ook tekst![]()
Als we een beetje wat regelen, fixen we een toernooiquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:08 schreef Skylark. het volgende:
Nou jongens, het team is rond. We hebben geen buitenforums talent nodig, dus wat mij betreft kan de FoK! cup van start gaan.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoef geen meisjes in het team. Met schoolvoetbal ook altijd, als er een meisje meedeed, deed ik niet mee. Gelukkig is dat maar 1 of 2 keer voorgekomen.
Neequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, heb je er een voor mij?Welke kauwgum neem je?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Iedereen thuis 100 pushups per dag en 50 situps. Julie moeten wel fit zijn om 10 km te lopen over 90 min.
90 min ?! Godver dat kan je toch doen in een half uurtjequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Iedereen thuis 100 pushups per dag en 50 situps. Julie moeten wel fit zijn om 10 km te lopen over 90 min.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoef geen meisjes in het team. Met schoolvoetbal ook altijd, als er een meisje meedeed, deed ik niet mee. Gelukkig is dat maar 1 of 2 keer voorgekomen.
Ik zatquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:10 schreef reetveter het volgende:
Wie zit er eigenlijk op voetbal van ons?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Voor het ontbijt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wil ik wel doen hoor!quote:
Verscheidene:quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |