Je bent niet spontaan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:39 schreef phluphy het volgende:
Nee, die bedoelde ik niet. Guess again.
Oh. Nou dan zou ik het niet weten eigenlijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:39 schreef phluphy het volgende:
Nee, die bedoelde ik niet. Guess again.
Correct geantwoord.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:44 schreef Bart het volgende:
Oh. Nou dan zou ik het niet weten eigenlijk
Je houdt niet van uitdaging?quote:
Mag dat niet danquote:
Jouw usericon is ook blauw...quote:
Doe je toch iets verkeerdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:19 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas kan ik daar niks mee , in tegenstelling tot jouw blauwe kleurtje
Je vergeet de geheime toetscombo: alt-F4quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:27 schreef mschol het volgende:
[..]
al van alles geprobeerd: klikken, dubbelklikken..
maar krijg er maar geen knopjes bij![]()
.
.
.
.
.
.
.
En wat moet ik dan doen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Je vergeet de geheime toetscombo: alt-F4
.
.
.
.
.
WTFROFLCOPTERBBQ!!!!!!!!!!!!!!!11!!1111!!!!!EINZ!!!!!!!!1337H4CKZ0RZ!!!!_!
Geld overmaken.quote:
mijn venster werd afgesloten... ownoes!!!!111!!111!!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Je vergeet de geheime toetscombo: alt-F4
.
.
.
.
.
WTFROFLCOPTERBBQ!!!!!!!!!!!!!!!11!!1111!!!!!EINZ!!!!!!!!1337H4CKZ0RZ!!!!_!
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:19 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn venster werd afgesloten... ownoes!!!!111!!111!!
Statische IP-adressen gebruiken?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:28 schreef KoekjesTwister het volgende:
Ik ga mijn SpeedTouch uit het raam gooien. Voor de zoveelste keer is mijn portmapping door de war.
Het probleem is dat mijn portmapping op IP gaat, wat erg vervelend is als al je apparaten elke keer weer een ander IP adres hebben. Iets dat eigenljk niet zou moeten.
Geen optie, ik wil compleet DHCP.quote:
En statisch DHCP is ook geen optie?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:39 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Geen optie, ik wil compleet DHCP.
Wat vervelend is, is dat de SpeedTouch in de GUI dus keurig een poortnummer op een hostname mapt. Ziet er erg netjes uit.
In de achtergrond zet hij feitelijk een poort op een bepaald IP-adres open. Wanneer deze computer dus een ander IP-adres krijgt ben ik al mijn mappings kwijt. Dat ziet er heel komisch uit, want al mijn mappings staan in de GUI dan opeens bij mijn notebook.
Kijk, dat is technisch begrijpelijk, maar geef in de GUI mij dan niet de impressie dat ik de poortnummers op een hostname open zet! Zet er dan duidelijk bij dat wanneer mijn IP-adres wijzigt, ik alles kwijt ben.
Volgens mij heeft echt elke speler daar last van tegenwoordigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:35 schreef Remsjo het volgende:
Vanmiddag deze gehaald.
[ afbeelding ]
Leuk apparaatje alleen het jammeren is dat de voorkant van glanzend plastic is. Afdrukken van vette vingers zijn dus snel zichtbaar.
in router IP adres aan mac adres koppelen en dat via dhcp uit laten delen? of snappen die routers dat niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:39 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Geen optie, ik wil compleet DHCP.
Wat vervelend is, is dat de SpeedTouch in de GUI dus keurig een poortnummer op een hostname mapt. Ziet er erg netjes uit.
In de achtergrond zet hij feitelijk een poort op een bepaald IP-adres open. Wanneer deze computer dus een ander IP-adres krijgt ben ik al mijn mappings kwijt. Dat ziet er heel komisch uit, want al mijn mappings staan in de GUI dan opeens bij mijn notebook.
Kijk, dat is technisch begrijpelijk, maar geef in de GUI mij dan niet de impressie dat ik de poortnummers op een hostname open zet! Zet er dan duidelijk bij dat wanneer mijn IP-adres wijzigt, ik alles kwijt ben.
Nee, dat kan deze router niet.quote:
Routertje erachter hangen...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:10 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Nee, dat kan deze router niet.
Kijk, met statisch IP is dit opgelost, maar dit is simpelweg een tekortkoming / fout in de router. Ik ga nog even met uPNP klungelen.
Dat kan, maar ik doe het liefst alles op één apparaat. Er draait ook een SIP-server op namelijk, inclusief twee vaste telefoonlijnen.quote:
Gedaan:quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:16 schreef iBolt het volgende:
Hebben mensen hier al de nerdtest gedaan?
http://nerdtests.com/ft_nt2.php
quote:From this time forward, you'll hold the title:
Cool Light-Weight Nerd
Carry it proudly!
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:16 schreef iBolt het volgende:
Hebben mensen hier al de nerdtest gedaan?
http://nerdtests.com/ft_nt2.php
quote:NerdTests.com says I'm a Non-Nerd
Ik wist hetquote:
Ik wist hetquote:Op zondag 22 maart 2009 01:24 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
NerdTests.com says I'm a Kinda Dorky Non-Nerd.
Het is een veel gehoorde klacht.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:47 schreef Sjowhan het volgende:
Laatste avond en dan weer werken. Vind het niet eerlijk dat het weekend veel harder gaat dan de werkweek
wastrommel: tambor de lavadoquote:Op maandag 23 maart 2009 19:31 schreef KoekjesTwister het volgende:
Weet iemand de correcte vertaling van "Wastrommel", "Waspoederbakje", "Centrifugesnelheid"?
Moet ik soms even langskomen?!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:36 schreef phluphy het volgende:
[..]
wastrommel: tambor de lavado
waspoederbakje: lavado tazón
centrifugesnelheid: velocidad de centrifugar
Astublieft.![]()
Dat is de alambre del fuego.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:43 schreef Nero22 het volgende:
Heren! (En dames natuurlijk...) Een vraagje. Wat houdt dat linker logo precies in? Ik zit er al een tijdje tegen aan te hikken, maar ik heb werkelijk geen idee. Weten jullie het?![]()
[ afbeelding ]
Danku.
Firewire.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:43 schreef Nero22 het volgende:
Heren! (En dames natuurlijk...) Een vraagje. Wat houdt dat linker logo precies in? Ik zit er al een tijdje tegen aan te hikken, maar ik heb werkelijk geen idee. Weten jullie het?![]()
[ afbeelding ]
Danku.
Jawel, met deze toets:quote:Op maandag 23 maart 2009 23:06 schreef Teteteterek het volgende:
Even een korte vraag als buitenstaander, is het mogelijk om een plaatje van het internet op te slaan zonder het gebruik van mijn rechter muisknop? Die is namelijk kapot
Plaatje slepen met linkermuisknop naar de tabblad-balk en vervolgens Pagina opslaan als?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:06 schreef Teteteterek het volgende:
Even een korte vraag als buitenstaander, is het mogelijk om een plaatje van het internet op te slaan zonder het gebruik van mijn rechter muisknop? Die is namelijk kapot
Mac OS X toevallig?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:25 schreef Teteteterek het volgende:
Beide manieren willen niet lukken.
Edit: Het lukt met ctrl + linker muisknop![]()
Nope, 'gewoon' windows xp met Operaquote:
Ik wist hetquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:20 schreef Jo0Lz het volgende:
Hoi...Ik ben nerd god.
[ afbeelding ]
Oh, en niet stoppen met posten na mijn reactie. Straks ben ik weer een killer.
waren idd wel erg opvallend veel starwars en startrek vragenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:08 schreef Jaheur het volgende:
Waarom ben ik geen nerd omdat ik niks van startrek en starwars weet :-(
[ afbeelding ]
Tegenwoordig ben je geen Nerd meer in de slechte vorm, maar een held!quote:
Pauper! Star Trek is gewoon de bom!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:26 schreef mschol het volgende:
[..]
waren idd wel erg opvallend veel starwars en startrek vragen
startrek is baggere troep
Heb ik altijd al gezegd. En lief. Zie TT.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben je geen Nerd meer in de slechte vorm, maar een held!
Dus ik neem het maar op als compliment...
Wat is jouw favo serie?quote:
Die van mij is met stipt op 1 Dexter. Geniaal!quote:
True, true...quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
Heb ik altijd al gezegd. En lief. Zie TT.
Ik had het over Star Trek seriequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Die van mij is met stipt op 1 Dexter. Geniaal!
Gaat het over?quote:The Wire kijk ik nu sinds dat topic over series downloaden, ook best heel leuk.
Lost heb ik tot en met S4 gevolgd, moet ik ook nog mee verder. Heroes moet ik ook nog downloadenquote:Vanavond weer LOST, Heroes en House.
Nee, Jericho was ook erg gaaf, helaas zijn ze daarmee opgehoudenquote:Hoeft niet altijd Sci-Fi, natuurlijk..
[..]
Maar toch wist ik hetquote:True, true...
Idd waar zijn de stargate vragenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:26 schreef mschol het volgende:
[..]
waren idd wel erg opvallend veel starwars en startrek vragen
startrek is baggere troep
Het enige waar ik hem van ken is 4chan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:00 schreef phluphy het volgende:
Dit is mijn favo:
Captain Picard on the bridge!
[ afbeelding ]
nu was je inderdaad een topic killerquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:51 schreef KoekjesTwister het volgende:
Dus dit is een topic killer?
Dat is altijd al zo geweest. Alsof het nu direct gewijzigd wordt en binnen een dag een sc wordt volgeluldquote:
Nog steeds zo ongeveer 300 postsquote:
We hebben onze momenten. Ben zelf net terug van het vivarium in utrecht:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest. Alsof het nu direct gewijzigd wordt en binnen een dag een sc wordt volgeluld
Je bedoelt te zeggen dat je gek bent op Nemoquote:
Oranje met paars nietwaar. Ook mijn favo combinatie!quote:
Nou nee, eigenlijk vind ik dat heel stom (als je de film bedoelt).quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat je gek bent op Nemo
Wat een Abba-wannabees!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:14 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Oranje met paars nietwaar. Ook mijn favo combinatie!
[ afbeelding ]
In dit geval hou ik meer van oranje dan paars.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:27 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nou nee, eigenlijk vind ik dat heel stom (als je de film bedoelt).![]()
Abba was oranje met blauw, ken je geschiedenis!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:28 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat een Abba-wannabees!![]()
En oranje met paars is o.k.
Maar oranje met groen is beter.
No way dat ik blabla wil kennenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:40 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Abba was oranje met blauw, ken je geschiedenis!
2000 euro voor die hele bak inclusief pomp filters etc etcquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |