quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:40 schreef Viking84 het volgende:
Je zat al lang te azen op de lapo, Muis.
Het lulligste is dat, als je dat in OUD in een soortgelijke discussie zegt, je al die troelala's over je heen krijgt: 'je zegt dat nu wel, maar bij mijn partner was dat dus echt zo.'quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga het uitmaken met René vanavond
Ooh!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
Bewust kinderloos, in de 30 en nu?
het valt me ook mee dat het topic nog niet isquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het lulligste is dat, als je dat in OUD in een soortgelijke discussie zegt, je al die troelala's over je heen krijgt: 'je zegt dat nu wel, maar bij mijn partner was dat dus echt zo.'
Ja muts, maar dat zegt niet dat mijn partner niet de ware is
mijn vent is wel mijn warequote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ooh!
Ik dacht al, dat kan ze niet menen...
Tuurlijk komt het goed.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:44 schreef Mini_rulez het volgende:
VMW: meestal plan ik ook wel en dat is voor mij inderdaad de enige manier die werkt. Overdat is makkelijk want dan kan ik eigenlijk alleen eten wat ik zelf meeneem naar de uni. Verder tel ik meestal punten (tenzij ik er geen zin in heb, zoals de afgelopen paar dagen) en dan check ik voordat ik iets eet ook wel even of ik dan nog wel uitkom. Dat werkt eigenlijk altijd goed, maar afgelopen weekend had ik niks gepland omdat ik met anderen samen of buitenshuis at en sindsdien heb ik elke dag zoiets gehad van 'ach, ik zie wel'. Dat werkt dus niet.
Maar goed, vandaag ga ik me weer netjes aan m'n punten houden, dan moet het goedkomen.
\quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een vreselijk topic trouwens, in het begin tenminste... Ik had er vanochtend even in gekeken maar ik ben snel weer weggegaan.
Ben jij met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef Viking84 het volgende:
Misschien is het een idee om discussies in een ander topic ook in dat andere topic te laten?
Yep.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Tuurlijk komt het goed.
Ik kon me ook niet herinneren dat jij slechte lijstjes plaatste.![]()
Wat voor punten hou jij eigenlijk bij? WW?
bleekselderijquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef Muis006 het volgende:
Dames, I bid thee farewell voor vanmiddag!
Moge u rijk worden en veel bleekselderij eten.
Als ik op mijn werk ben, hou ik me bijna altijd aan mijn lijstjes. Ik neem dan allerlei gezonde dingen mee en daar moet ik het dan mee doen (heel soms haal ik een broodje ergens in de buurt, maar dat is zo duur dat ik dat maar 1x in de 2 maanden doe ofzo). Thuis vind ik het moeilijker. Dan zit ik te studeren en vergeet ik vaak te eten, en als ik er dan aan denk, wil ik snel en makkelijk iets eten. Dat resulteert vaak in of te weinig eten (bakje yoghurt/banaan/enz) of snaaien (koekjes/chips/chocola). Maar lijstes maken helpt wel degelijk op zulke momenten!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dank je.
Jij hebt toch ook altijd wel nette lijstjes, toch? Hou je je daar ook altijd aan?
Dat plannen helpt mij nogal, zeker nu ik de goede hoeveelheden en volgorde doorheb.
Door het plaatsen van het resultatenlijstje voel ik me nog meer gemotiveerd om niet vals te spelen.
ik lust heel geen bleekselderijquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef Muis006 het volgende:
Dames, I bid thee farewell voor vanmiddag!
Moge u rijk worden en veel bleekselderij eten.
Ik snap écht het probleem niet? Heb ik nou zulke leuke&normale vrienden? Natuurlijk verandert er veel als anderen kinderen krijgen, maar daar pas je toch -van twee kanten- je vriendschap op aan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een vreselijk topic trouwens, in het begin tenminste... Ik had er vanochtend even in gekeken maar ik ben snel weer weggegaan.
Oh, dat is wel fijn, krijg je qua volume ook redelijk wat binnen en dan voelt het niet alsof je aan het lijnen bent.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Yep.Redelijk streng, maar wel vrije porties fruit en groente en zoveel aardappels/pasta als je wilt voor een vast aantal punten, zodat je toch iets kunt eten als je echt wilt.
Tja, normale mensen wel zou je zeggen, maar in dat topic leek het alsof er alleen maar mensen zijn die of de hele dag over kinderen willen praten, of daar zo'n hekel aan hebben dat ze het zelfs van hun beste vrienden niet aan willen horen. Die mensen maken het zichzelf gewoon lastig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik snap écht het probleem niet? Heb ik nou zulke leuke&normale vrienden? Natuurlijk verandert er veel als anderen kinderen krijgen, maar daar pas je toch -van twee kanten- je vriendschap op aan?
Vooral het 'en nu?' in de TT vind ik verbazingwekkendquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tja, normale mensen wel zou je zeggen, maar in dat topic leek het alsof er alleen maar mensen zijn die of de hele dag over kinderen willen praten, of daar zo'n hekel aan hebben dat ze het zelfs van hun beste vrienden niet aan willen horen. Die mensen maken het zichzelf gewoon lastig.
Ja, precies.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat is wel fijn, krijg je qua volume ook redelijk wat binnen en dan voelt het niet alsof je aan het lijnen bent.
Ik mag van mezelf ook zoveel groente als ik wil.
Groente (behalve zie post hierboven).
Herkenbaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:50 schreef Phaidra het volgende:
Als ik op mijn werk ben, hou ik me bijna altijd aan mijn lijstjes. Ik neem dan allerlei gezonde dingen mee en daar moet ik het dan mee doen (heel soms haal ik een broodje ergens in de buurt, maar dat is zo duur dat ik dat maar 1x in de 2 maanden doe ofzo). Thuis vind ik het moeilijker. Dan zit ik te studeren en vergeet ik vaak te eten, en als ik er dan aan denk, wil ik snel en makkelijk iets eten. Dat resulteert vaak in of te weinig eten (bakje yoghurt/banaan/enz) of snaaien (koekjes/chips/chocola). Maar lijstes maken helpt wel degelijk op zulke momenten!
Lekker! Met gerookte kipfilet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
Ik eet vanavond bleekselderij. For real.
Met appel en cashewnoten.
Niet dat het nog enige zin heeft na dat achterlijke gevreet van net, maar ik lust dus wel graag bleekselderij
Misschien moet je dat vaker tussendoor snacken?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
Niet dat het nog enige zin heeft na dat achterlijke gevreet van net, maar ik lust dus wel graag bleekselderij
Ja, inderdaad! 'Net gehoord dat ik kanker heb, en nu?' zou ik begrijpen maar het is niet alsof je verrast kunt zijn ofzo door het feit dat je bewust kinderloos bent.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vooral het 'en nu?' in de TT vind ik verbazingwekkendDat lijkt me meer iets voor 'overhaast een abortus gehad, emotionele schade, en nu', zoiets
ik gok dat 't 'tenzij' is?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:58 schreef k_i_m het volgende:
In mijn "echte" leven heb ik dus echt noooooit gezeik tussen vrienden met en zonder kinderen. Echt niet eens een discussie. Met kinderen is prima, en zonder ook (mits vervelende drukke kinderen, maar dat spreekt voorzich). Ik snap niet waarom dat hier zo'n big issue is waar iedereen elkaar van zijn eigen punt wil overtuigen.
Ja, dat, precies! Alleen niet mits maar tenzijquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:58 schreef k_i_m het volgende:
In mijn "echte" leven heb ik dus echt noooooit gezeik tussen vrienden met en zonder kinderen. Echt niet eens een discussie. Met kinderen is prima, en zonder ook (mits vervelende drukke kinderen, maar dat spreekt voorzich). Ik snap niet waarom dat hier zo'n big issue is waar iedereen elkaar van zijn eigen punt wil overtuigen.
Deze mensen doen in het echt waarschijnlijk ook wel aardig tegen hun vrienden met kinderen, maar als ze dan op internet zo gaan lopen zeiken kun je je wel afvragen hoe echt die vriendschap is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:58 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou juist niks anders meer eten en m'n geweten proberen te sussen in de sportschool.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
stel hč, je neemt een pizza, wat zou je dan nemen om het schuldgevoel wat te beperken?
Chocoladesouffléquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
stel hč, je neemt een pizza, wat zou je dan nemen om het schuldgevoel wat te beperken?
Heb ik je op een idee gebracht?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, met een stukje rollade en wat aardappelgratinquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker! Met gerookte kipfilet?
En: welk gevreet?
Gewoon een hele lekkere. Niets schuldgevoel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zou juist niks anders meer eten en m'n geweten proberen te sussen in de sportschool.
Ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, met een stukje rollade en wat aardappelgratin
Straks als avondeten.
En het gevreet: zie vorig topic. Een hele verpakking Fudge & Choco
Ik kan mezelf echt niet tegenhouden. Dammit. En zometeen ook nog een cheesecake bakken
ja, maar, ja, maar... ik woog net weer 67.2quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon een hele lekkere. Niets schuldgevoel.
Als je dan toch pizza gaat eten, neem dan meteen gewoon wat je lekker vindt.
Als je gaat 'zondigen' kan je er maar beter van genieten ook
(Look who's talking)
Die ene met wat slagroom en witte chocolade er door gesmolten weer. Die evil one.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ookik doe een citroencheesecake (extra romige, met slagroom en limoncello) met een sour cream topping en dan geserveerd met een flats blueberryprut en een paar verse blauwe bessen. Jij?
Die conleche is me er toch een wijzerdquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:12 schreef conleche het volgende:
Greyssie: die cheesecake. Ik zou dat bewaren voor het weekend. Of komt er iemand op bezoek die je iets lekkers wil serveren? Anders zou ik het NIET doen. Dan vergeet je dat fudge-gedoe (wat is dat trouwens precies??) en eet je vanavond tonnen van die bleekselderijsalade, meet een paar plakjes rollade en laat je die gratin zitten en er is niets aan de hand.
Volgens mij kun je daar de pizza's niet aanpassen. Mark wil namelijk een pizza met twee smaken en die zijn er niet standaard met een dubbele bodemquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef progje het volgende:
moet je eens http://www.justeat.nl proberen echt handig
daar zitten NYP enzo ook altijd tussen
eenschquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij wil het alleen maar zeggen dat je je pizza bij een lekkere Italiaan moet halen, Vik.
hihi ik ben dus niet de enige die dat soort pizza's maar niks vindquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij wil het alleen maar zeggen dat je je pizza bij een lekkere Italiaan moet halen, Vik.
jawel vaak staat er een link tussen met stel je eigen pizza samenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar de pizza's niet aanpassen. Mark wil namelijk een pizza met twee smaken en die zijn er niet standaard met een dubbele bodem.
Leef je dan ook weer niet volledig uit hč, dit weekend. Gewoon lekker, maar niet extra eten 'omdat het bijna niet meer kan'.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene met wat slagroom en witte chocolade er door gesmolten weer. Die evil one.
En er bovenop wat blauwe bessen en frambozen.
Ik denk dat ik deze week me gewoon nog een slag in de rondte snaai en dat ik dan vanaf maandag ga proberen netjes te doen. Hoop dat het dan tussen mijn oren wat beter gaat, want nu trek ik het niet om čn niet te roken čn geen lekkere verkeerde dingen te eten.
Maandag gaat de knop om!
Dat lijkt me echt lastig ja! Er wordt hier wel regelmatig taart uitgedeeld (veel jarigen afgelopen maand) maar verder zijn er weinig ongezonde dingen aanwezig. Er staat een koelkast, waar ik voorgesneden fruit/rauwkost en yoghurt in kan bewaren en in mijn bureaula staat een pot pindakaas. Zo heb ik dus mogelijkheden genoeg, ideaal. De enige verleiding is de koffie-automaat waar redelijke cappuccino en chocolademelk in zit, maar die staat beneden (lees: 5 trappen naar beneden lopen of wachten op de lift). Dat doe je dus ook niet elk half uur.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:00 schreef progje het volgende:
als er nou geen ongezonde dingen waren op het werk was het voor mij ook een stuk eenvoudiger om me op het werk aan mijn lijstjes te houden...
Maar hier lunchen iedereen 's middags aan tafel (en worden er iedere middag ook tosti's gemaakt)... en dan zit ik weer aan mijn maaltijd salade.
En er staat 1 pot met dropjes en 1 pot met mini mars / twix / bounty enzovoort
oja en nog bastogne koeken en allerlei andere koeken
Choc & Fudge is evil ook. Ken je die koekjes met een plakje chocolade er bovenop? Nou, dan is in dit geval het koekje een plak fudge (caramel dus). Dus slechter dan slechtquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:12 schreef conleche het volgende:
Greyssie: die cheesecake. Ik zou dat bewaren voor het weekend. Of komt er iemand op bezoek die je iets lekkers wil serveren? Anders zou ik het NIET doen. Dan vergeet je dat fudge-gedoe (wat is dat trouwens precies??) en eet je vanavond tonnen van die bleekselderijsalade, meet een paar plakjes rollade en laat je die gratin zitten en er is niets aan de hand.
Gewoon van genieten en de rest van de week geen pizza meer nemen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk maakt dat wel uit en je hebt best ruggegraat, want om met vivi te spreken, anders had je al wel weer aan die kankerstokken gelurkt (of iets van die strekking).quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Choc & Fudge is evil ook. Ken je die koekjes met een plakje chocolade er bovenop? Nou, dan is in dit geval het koekje een plak fudge (caramel dus). Dus slechter dan slecht![]()
En ik heb er 6 op en er zaten er 6 in de verpakking, dus ik wil best doen wat jij zegt (tonnen van die bleekselderijsalade en een plakje rollade) maar ik denk dat het weinig meer uithaalt
Mijn ruggegraat is kwijt Co. En mijn goede instelling en humeur ook. Alles is kwijt eigenlijk. Maar ik heb goede hoop dat het snel weer terugkomt. Vanaf maandag denk ik maar, nu niet in elk geval
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gewoon van genieten en de rest van de week geen pizza meer nemen.
Het is niet alsof jij vaak zondigt, dus genieten!
Neem er ook een glaasje wijn bij!ja, ik heb me ervan laten verzekeren dat ik niets doms heb gezegd of gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat het allemaal vooral heel gezellig was
![]()
en we gaan wrsch toch voor het oorspronkelijke plan.
waren er vergeten vlees uit te halen, maar ik denk dat ik zo dan toch maar kip haal, want anders kost 't weer geld en nu zijn we zuinig enzo
Ja doei.
Zie PM lieverd!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
Co, de cheesecake die ik vandaag maak eet ik niet vandaag hoor, sowieso. Die moet nog een aantal uren in de koelkast na het bakken, dus dat wordt morgen onder X-factor ofzo.
Maar Tink heeft ook gelijk, het is niet alleen die peukies, ik zit gewoon in een dip. Maar die duurt me alleen veel te lang en ik ga me met de dag rotter voelen dus ik ga in het weekend even broeden op een oplossing. Vanavond even onder de zonnebank denk ik en zometeen maar weer een glas met Supradyn bruistablet. Baat het niet dan schaadt het niet.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
Co, de cheesecake die ik vandaag maak eet ik niet vandaag hoor, sowieso. Die moet nog een aantal uren in de koelkast na het bakken, dus dat wordt morgen onder X-factor ofzo.
Maar Tink heeft ook gelijk, het is niet alleen die peukies, ik zit gewoon in een dip. Maar die duurt me alleen veel te lang en ik ga me met de dag rotter voelen dus ik ga in het weekend even broeden op een oplossing. Vanavond even onder de zonnebank denk ik en zometeen maar weer een glas met Supradyn bruistablet. Baat het niet dan schaadt het niet.
Wandelen in de lunchpauze? (helpt stom genoeg echt) Leuke dingen doen? Mensen opzoeken, attente kaartjes sturen? Quality time met Heer G? Lekker uitgebreid koken?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
Licht aan de tunnel?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dikke kus voor Greys. Volgens mij zit ik nu ook in een dipje (en ik gok dat 't te maken heeft met het weer) en dat is kut. Maar er is altijd licht aan de tunnel
.
Ja, dat zei je vorige week ook al! Ik geloof je niet meerquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Licht aan de tunnel?.
Dit weekend schijnt de lente een glimp te laten zien.
Nouquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ja, dat zei je vorige week ook al! Ik geloof je niet meer.
En licht aan het einde van de tunnel.
Je mag niet feliciteren van Tinkquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:38 schreef BlaatschaaP het volgende:
En ben je jarig, Tink? Zoja, gefeliciteerd.
Ik wil zonquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou. Op Nu.nl staat dat we dit weekend een voorproefje krijgen
.
En damn, ik heb een financiele meevaller gehad en als ik geen schuld had om af te betalen was ik in het voorjaar even lekker een paar daagjes naar Parijs geweest ofzo.
Ik denk dat dat de mensen zijn die ineens nooit meer langskomen. Nou, en voor mensen die nooit meer langskomen komen er vanzelf weer mensen voorbij die wel langs willen komen. Problem solvedquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Deze mensen doen in het echt waarschijnlijk ook wel aardig tegen hun vrienden met kinderen, maar als ze dan op internet zo gaan lopen zeiken kun je je wel afvragen hoe echt die vriendschap is.
Als je het niet mee de zaal inneemt moet het lukken, toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:46 schreef Miss_S het volgende:
Vanavond onverwachts met mijn vriendje naar de bios, hopelijk kan ik van het snoep goed afblijven
(tvp)
Bah, financiele probs zijn naar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
En ik zit ook in de financiele problemen. Op zoek naar een extra baantje, maar ik weet niet wat!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |