eens van Jason niet van die jointquote:Op zondag 15 maart 2009 16:18 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Van mij mag Jason Mraz wel komen
Ga ik lekker in het zonnetje met een dikke joint liggen luisteren
Eens van die joint, niet van Jasonquote:Op zondag 15 maart 2009 16:18 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Van mij mag Jason Mraz wel komen
Ga ik lekker in het zonnetje met een dikke joint liggen luisteren
ga je wel in het gras liggen tijdens het optreden dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eens van Jason niet van die joint
Dat hangt helemaal af van het feit OF er gras isquote:Op maandag 16 maart 2009 13:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga je wel in het gras liggen tijdens het optreden dan?
nee ik wil m wel zien en de kans dat Jason op LL komt is volgens mij best reël te noemen aangezien ook dit weer in de mailing list stond:quote:Op maandag 16 maart 2009 13:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga je wel in het gras liggen tijdens het optreden dan?
laat maar komenquote:We have more summer festival dates in Europe to announce!
Ik heb hem nog steeds niet gezien, dus van mij mag hij wel komen hoor !!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:32 schreef Leonos het volgende:
DIe Jason Mraz staat overal.
Om daar nou speciaal ruimte van ons kostbare Lowlands aan weg te geven....
in mijn voortent is altijd een plaatsje voor je vrijquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:09 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Eens van die joint, niet van Jason
Hm, ik heb ze vorig jaar op Solar gezien, en daar vielen ze me tegen. Maarja, ik ken Jiggy Dje verder niet echt, en hun act was nogal onverstaanbaar, dus ik kan denk ik niet een superobjectief oordeel vellen...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:46 schreef Drexl het volgende:
Kwam dit toevallig tegen:
20 april 2009 brengt Jiggy Djé zijn tweede album 'de Ark de Triomf'. Een plaat die niet meer gaat over 'Jiggy die praat over Jiggy die praat', maar over 'Jiggy die doet'. In datzelfde jaar verschijnt hij wederom in een film getiteld Carmen uit het Noorden (met o.a. Tigo Gernands), tourt hij door het hele land en speelt hij op grote festivals zoals Lowlands en verschilende bevrijdingsfestivals.
Bron: http://www.jiggydje.nl/
biografie
Weet niet of het bluf is, maar ik zou het toejuichen. In ieder geval weer eens een goede hiphopact.
Kaartje gelukkig in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |