Haha, vooral het koersverloop is grappig.quote:
intraday toch een mooi rendementquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:54 schreef Salt_Seafood het volgende:
wat een wereldkoop die ING aandelen!
quote:AMSTERDAM (Dow Jones)--Amsterdam Commodities nv (Acomo), een handelshuis in specerijen, ingredienten voor de voedingsmiddelenindustrie en natuurrubber, krijgt rond half maart een continue notering aan de Amsterdamse beurs, zo meldt het bedrijf donderdag in een persbericht.
De exacte datum zal nog door Euronext Amsterdam worden bekendgemaakt. Momenteel maakt Acomo nog deel uit van het Euronext veilingsysteem.
"Acomo besloot tot de overstap naar een continue notering vanwege de toegenomen interesse van investeerders in het fonds en de hiermee samenhangende stijging van het aantal transacties in het aandeel", aldus het handelshuis.
Natuurrubber... ik zie daar niet zoveel toekomst in. Chinezen hebben maar kleine pikkies.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:06 schreef Lemans24 het volgende:
Ik zie een nieuwe kans in de commodities en bovendien oer-Hollands:
[..]
Opa, wat is dat, ING?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:20 schreef Salt_Seafood het volgende:
Dat ik ooit mijn kleinkinderen kan vertellen dat opa ING aandelen heeft geklocht voor 2,65 per stuk, dat gaan die kleintjes nooit geloven!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:39 schreef Lemans24 het volgende:
DJ lijkt te blijven hangen tussen 6700 en 6750 en de AEX doet natuurlijk vrolijk mee met stabiliseren.
Worden ze genationaliseerd?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:34 schreef ItaloDancer het volgende:
Fortis op 84 cent?? (daylow 81 cent)
![]()
Blijkbaar zagen alleen d'n 'Ollanders er nog brood in, want het aandeel gaat uit de AEX en is gelijk de helft waard zo'n beetjequote:
12 maart duurt nog ff.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:53 schreef Gremen het volgende:
Het wordt wel eens tijd voor actie.
Tik die 200 aan, get over with it!
Dan daarna weer eens een duidelijke richting op
Ja, toen Wall Street opende, stond de AEX op 204, nu nog steeds. Geen richting meer, behalve rechtdoor!quote:
Spontaan kocht ik sprinters BAM longquote:
november?? dat is niet slecht dan...quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef pberends het volgende:
De Nasplaq overigens dicht tegen de November-low aan.
http://finance.yahoo.comquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:08 schreef Swetsenegger het volgende:
waar kan je ook alweer de aex over langere termijn bekijken? Dus van 1990 tot 2009 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |