gelukkig loop ik stagequote:Op donderdag 5 maart 2009 13:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat neem je goed aan, ook de crisis heeft hier toegeslagen
mwah, komt straks wel weer hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:05 schreef genakt het volgende:
[..]
gelukkig loop ik stage![]()
het word hier wel akelig stil oppeens
iedereen heeft pauze denk ikquote:
Ah, dat is kut.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat neem je goed aan, ook de crisis heeft hier toegeslagen
ja hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:10 schreef Olep het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk komt het vast weer goed.
is h_h schilder?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja hoor
opdrachten zijn al wel binnen, al ff het groene licht afwachten, en beter weer natuurlijk
Kijk aan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja hoor
opdrachten zijn al wel binnen, al ff het groene licht afwachten, en beter weer natuurlijk
Ja, tegenwoordig is alles al abnormaal duur, dus zonder werk zitten is, helemaal met deze crisis, niet erg gewenst lijkt mij.quote:
idd, de spaarcentjes willen wel op.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:17 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig is alles al abnormaal duur, dus zonder werk zitten is, helemaal met deze crisis, niet erg gewenst lijkt mij.
vandaag vrijquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:45 schreef genakt het volgende:
dit topic is officieel dood volgens mij![]()
saaie dag vandaag hier
gelukkig morge maar halve dag
op een vrijdag word er hier toch vrji weinig gedaanquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
vandaag vrijalleen morgen wel weer hele dag
altijd zo zuur voor het weekend, krijg dan toch niet veel meer gedaan.
mooi tochquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:07 schreef Het_hupt het volgende:
Dat Triggershot hier nog niet heeft gepost
niets zeggen dan hoorquote:
mwah, Trigger is zwaar ok hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:14 schreef genakt het volgende:
[..]
niets zeggen dan hoor
of weer frans praten![]()
Ja weet ik hoorquote:
dat is dan ook een faler 1e klas, die dagdagquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:17 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja weet ik hoor
maar dagdag niethij is nog irritanter als mij hehe
duidelijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat is dan ook een faler 1e klas, die dagdag
Romantischquote:
neequote:
het deel waar klb , onz probeerde over te nemenquote:
deel 1 t/m 5 gemistquote:
Maar ik sliepquote:
Donders, wat een schavuitenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:29 schreef genakt het volgende:
[..]
het deel waar klb , onz probeerde over te nemen
ik 1 t/m 3quote:
ik heb de eerste wel gezien maar vond het toen denk ik niet interessant genoegquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:38 schreef genakt het volgende:
kan ook niet ruiken dat deze topics er oppeens zijn
goedemiddag wie ben jijquote:
ik moest lachenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik heb de eerste wel gezien maar vond het toen denk ik niet interessant genoeg
1 van the watchmenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:50 schreef iCor het volgende:
[..]
Cor. In mijn vrije tijd ben ik ook een superheld maar ik praat daar niet graag over![]()
kom saaie pier, doe eens lief zijnquote:
Ik ken genoeg apple fanboys om te weten dat ik ze niet wil begroetenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kom saaie pier, doe eens lief zijn
ik weiger mannen met lippenstift te begroetenquote:

heb je die film gezien? Iemand vroeg of ik zin had om mee te gaan naar de bios. Is het de moeite waard?quote:
nog niet ik ga morgenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
heb je die film gezien? Iemand vroeg of ik zin had om mee te gaan naar de bios. Is het de moeite waard?
Ah, daar is-ie weerquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:53 schreef genakt het volgende:
[..]
ik weiger mannen met lippenstift te begroeten
[ afbeelding ]
we zijn hier om liefde te gevendaar is fok voor
sorry deze was een inkopper
ben jij dat echt ?quote:
ook de klb'ersquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:57 schreef Het_hupt het volgende:
iedereen is welkom, als ze maar lief zijn
tnxquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:55 schreef genakt het volgende:
[..]
er is was trouwens ook een topic over vanochtend effe zoeken
aub
Film: Watchmen
ik heb nog kaartjes die ik heb gehad vor kerstquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
tnxLijkt me wel een gave film maar downloaden blijft zo verleidelijk
Is Trifko al hier geweest?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:57 schreef Het_hupt het volgende:
iedereen is welkom, als ze maar lief zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |