ben je gekwetst?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:53 schreef pijnappel het volgende:
[..]
Eerst je excuses aanbieden graag..
Goed idee!quote:
doen we niet, lees ff de andere SC door, dan weet je waaromquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:55 schreef Core. het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Een mooie SC OP mist nog. Die paar regels van yvonne staan zo 'kil'.
ja, heel erg.. maar ik mag blijkbaar niet om excuses vragen omdat meneer zich daar te goed voor voeltquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:58 schreef pijnappel het volgende:
[..]
ja, heel erg.. maar ik mag blijkbaar niet om excuses vragen omdat meneer zich daar te goed voor voelt
ik zal wel beginnen
Sorry Het_Hupt, sorry dat ik je het_faalt noemde![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
doen we niet, lees ff de andere SC door, dan weet je waarom
Ik bén stoer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:51 schreef amvrosios het volgende:
Nee,Mods doen altijd stoer... dat is hun ding
je bent liefquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:58 schreef pijnappel het volgende:
[..]
ja, heel erg.. maar ik mag blijkbaar niet om excuses vragen omdat meneer zich daar te goed voor voelt
ik zal wel beginnen
Sorry Het_Hupt, sorry dat ik je het_faalt noemde![]()
en ik danquote:
nee de users worden met de dag slechterquote:
ook goed.....quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:08 schreef genakt het volgende:
[..]
nee de users worden met de dag slechter
ja joh, jij brengt een lading kwaliteit meequote:
Dit dus, jij bent het perfecte voorbeeldquote:
YESquote:
heb ik niet gezechtquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja joh, jij brengt een lading kwaliteit mee
gezeCHTtquote:
Notebook is gewillig hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
hmm ik weet nog dat ik best blij was dat ONZ een eigen sc kreeg![]()
en toen kwamen er een stel zeikerds
daar heb ik niks aan maar ram gewoon op het tr knopje als het provocerende gedrag van die zeikerds te erg wordt.quote:
2e poging van de KLBers om deze SC over te nemenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:19 schreef Olep het volgende:
dagdag![]()
Zonder de rest van de posts in dit topic te lezen natuurlijk.
je mist er niks aan hoor olepquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:19 schreef Olep het volgende:
dagdag![]()
Zonder de rest van de posts in dit topic te lezen natuurlijk.
niemand neem t onz overquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
2e poging van de KLBers om deze SC over te nemen
Alweer?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
je mist er niks aan hoor olep
samenvatting:
klb: ONZ![]()
onz: KLB
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
vinden ze hun eigen SC niet meer leuk ofzo?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
de jaloezie druipt er vanafquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:22 schreef Olep het volgende:
[..]
Alweer?![]()
[..]
Wat zijn ze toch gezellig he?
Logisch natuurlijk, aangezien deze SC nu al beter is, terwijl dit nog maar het zesde deel is, en de KLB SC al bijna aan de 1000 zit.quote:
mij ook, zei al eerder, wie zich niet gedraagt, moet de gevolgen ook maar dragen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vinden ze hun eigen SC niet meer leuk ofzo?
het maakt me niet uit wie hier komt, maar gedraag je dan. Dat stomme gelul van bepaalde KLB-ers komt me onderhand de strot uit
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:24 schreef Olep het volgende:
[..]
Logisch natuurlijk, aangezien deze SC nu al beter is, terwijl dit nog maar het zesde deel is, en de KLB SC al bijna aan de 1000 zit.
Heel zen. Ja, zen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik heb daar net even gekeken en vind nu nog meer dan ooit tevoren dat onze OP perfect is zoals die is
rustgevend voor zowel de ogen als het scrollknopje en mijn scrollvingerquote:
ik vind dat die in OP moet als eerbetoon aan haar geniale ingeving om een ONZ SC te openenquote:
idnerdaadquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik vind dat die in OP moet als eerbetoon aan haar geniale ingeving om een ONZ SC te openen
we laten de OP zoals hij is, anders gaan die KLB trollen weer lopen te zeuren om hun UI in de OPquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik vind dat die in OP moet als eerbetoon aan haar geniale ingeving om een ONZ SC te openen
prachtige TTquote:
ja had het al gelezen duidelijk failquote:
ligt eraan watquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
zeker niemand hier die zin heeft om voor mij te gaan werken?
uhmquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:37 schreef genakt het volgende:
mijn topic daarintegen
Mossels scheten slecht voor milieu JAH DUH
[ afbeelding ]
ja dan moet ik gaan zoekenquote:
dat neem je goed aan, ook de crisis heeft hier toegeslagenquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:01 schreef genakt het volgende:
[..]
ja dan moet ik gaan zoeken
ik meen dan wel gewoon aan dat je niet werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |