Ik ook.quote:
rechts klikken op de mp3, en dan instellingen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:08 schreef Echo99 het volgende:
Ja effe iets anders.... Als ik nu een mp3tje open op mijn PC opent ie in een programmatje power DVD ofzo... Hoe zorg ik ervoor dat mp3 automagisch in Media Player geopend worden?
Dan moet je de file extensie koppeling veranderen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:08 schreef Echo99 het volgende:
Ja effe iets anders.... Als ik nu een mp3tje open op mijn PC opent ie in een programmatje power DVD ofzo... Hoe zorg ik ervoor dat mp3 automagisch in Media Player geopend worden?
2de muisknop magische eigenschappenquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:08 schreef Echo99 het volgende:
maak jij die voor me dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je krijgt pas een topic wanneer je op de 10K zit.
Idd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er meer hoor.
quote:
pm echoquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:08 schreef Echo99 het volgende:
Toevallig niet denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:16 schreef cablegunmaster het volgende:
have fun , je bent toch niet toevallig van baal als achternaam?
[Forum] Banmeldtopic. Met of zonder reden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[Forum] Banmeldtopic. Met of zonder reden.
het hupt zie
dat je op zoek gaat naar de g-spot van een man met je handquote:
kutquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic. Met of zonder reden.
ah een expert, doe eens nader uitleggen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat je op zoek gaat naar de g-spot van een man met je hand
Zonder paint aubquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ah een expert, doe eens nader uitleggen?
[Forum] Banmeldtopic. Met of zonder reden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ah een expert, doe eens nader uitleggen?
285quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar, niemand hoeft er op te klikken hoor ... dan doen ze toch echt zelf.
[..]
Dat zou kunnen.
ben jij dat echt in je fobo ?quote:
Wie?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:13 schreef dagdag het volgende:
Doe je handen in de lucht Daar is hij
dagdag
mijquote:
ja dagquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:13 schreef dagdag het volgende:
Doe je handen in de lucht Daar is hij
dagdag
snel frans pratenquote:
Kom hier vanwege het uitwisselings project ...quote:
Ah... Ben jij die knul uit het Pieter Baan Centrum?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:18 schreef dagdag het volgende:
[..]
Kom hier vanwege het uitwisselings project ...
Asielzoeker dus?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:18 schreef dagdag het volgende:
[..]
Kom hier vanwege het uitwisselings project ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |