Ongelofelijk, waar gaat het heen met de maatschappij ..quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
En je mag als leraar ook al niet meer zeggen dat Hitler eigenlijk best een puike vent was
Serieus waar
Onderwijs
Leuke projecten inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ordina
Zit er voor een maand, dus tegen de tijd dat ik ingewerkt bent is het weer over.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig ook niks meer als docent, leerlingen een opvoedkundige mep meegeven is ook al uit den boze
quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hehe ja en hij lag opgeslagen in Keulen?
Zeg, je hapt wel goed he ...quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
je gaat je eigen kind maar slaan van de mijne blijf je af
?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:56 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Leuke projecten inderdaad
Het zuigt behoorlijk. Verwacht binnenkort een briefje van de kantonrechter te krijgen.
normaliter alleen januari en begin februari.quote:
ik pm je wel evenquote:
Moet die maar niet zo vervelend zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
je gaat je eigen kind maar slaan van de mijne blijf je af
in het kader van ontwikkelingshulp?quote:
he bahquote:
dat was post 3100quote:
In het kader van cultureel erfgoed.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
in het kader van ontwikkelingshulp?
Je krijgt pas een topic wanneer je op de 10K zit.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
In het kader van cultureel erfgoed.
Wegens bedrijfseconomische redenen.quote:
Die heb ik dan gemist.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je krijgt pas een topic wanneer je op de 10K zit.
ik heb dr nog maar 29802quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je krijgt pas een topic wanneer je op de 10K zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |