Maar, niemand hoeft er op te klikken hoor ... dan doen ze toch echt zelf.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
doe eens lief Jim, en stop eens met die link steeds te posten
Dat zou kunnen.quote:hij kan ook uit je sig gehaald worden
je snapt um welquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar, niemand hoeft er op te klikken hoor ... dan doen ze toch echt zelf.
[..]
Dat zou kunnen.
Om eerlijk te zijn, heb ik die doorgegeven aan mijn leerlingenquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
je kreeg die site zeker via 1 van je leerlingen
zelfde niveau enz
basisschool?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
je kreeg die site zeker via 1 van je leerlingen
zelfde niveau enz
en je bent nog niet ontslagen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, heb ik die doorgegeven aan mijn leerlingen
als mijn zoon thuis komt dat hij van de meester een link heeft gekregen over enlarge your penis hang ik toch direct met de politie en de schoolleiding aan de telefoon hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen niemand anders vinden die dit werk wil doen.
Je mag tegenwoordig ook niks meer als docent, leerlingen een opvoedkundige mep meegeven is ook al uit den bozequote:Op donderdag 5 maart 2009 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
als mijn zoon thuis komt dat hij van de meester een link heeft gekregen over enlarge your penis hang ik toch direct met de politie en de schoolleiding aan de telefoon hoor
goed bezigquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
als mijn zoon thuis komt dat hij van de meester een link heeft gekregen over enlarge your penis hang ik toch direct met de politie en de schoolleiding aan de telefoon hoor
Is het wat het nieuwe project?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nieuw project, dus kan dan niet meteen gaan zitten fokken.
En nu thuis, wachten op de cv fixer.
Echo99 - Free unban card.
Doe niet zo bekrompenquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ah, ein piemol expertquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:51 schreef yvonne het volgende:
Der Penis von SuperwormJim ist jetzt 283cm!
Feli...quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:51 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zit weer waar ik ooit ben begonnen, op de helldesk.
En je mag als leraar ook al niet meer zeggen dat Hitler eigenlijk best een puike vent wasquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig ook niks meer als docent, leerlingen een opvoedkundige mep meegeven is ook al uit den boze
Hehe ja en hij lag opgeslagen in Keulen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:51 schreef yvonne het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:51 schreef Netsplitter het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Feli...![]()
Ik zit thuis sinds maandag. Geen opdrachten meer bij mijn werkgever
quote:
Lol van wie en voor wie?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:51 schreef Netsplitter het volgende:
Yvonne, trollen en ander gebagger. Nu weten we het wel. Mail over een week of 2 maar. Haast je niet...quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:51 schreef yvonne het volgende:
ik ken hetquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Feli...![]()
Ik zit thuis sinds maandag. Geen opdrachten meer bij mijn werkgever
Ik zou een goeie FA zijn. Al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:54 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Yvonne, trollen en ander gebagger. Nu weten we het wel. Mail over een week of 2 maar. Haast je niet...
Ordinaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |