ssst ik wachtte op mensen die zouden happenquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:06 schreef PallominnoX het volgende:
Ik moet morgen gewoon werken hoor.
So?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:09 schreef sitting_elfling het volgende:
eigenlijk voelt ts zich blijkbaar erg kut dat hij zo laat nog op is.
Meldkamerquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:09 schreef denkjedat het volgende:
[..]
jaaaa de eerste:D
voor de mensen die werken
watvoor werk doen jullie?
eerste 2 uur, pauperquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:13 schreef julian6 het volgende:
Eerste twee uur vrij2 uur langer Fok!ken.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:06 schreef PallominnoX het volgende:
Ik moet morgendadelijk gewoon werken hoor.
So?
watvoor werk doen jullie daaan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:17 schreef Laaiend_Bafgejoekelte het volgende:
[..]
zegtie toch zie tt jwtz
die speakerset blijft wel erg lang staan nuquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:10 schreef minthy het volgende:
Tja, een hunt op IBOOD... bijna elke 5 minuten een nieuwe aanbieding, ik blijf F5'en![]()
dat, ja...quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:10 schreef minthy het volgende:
Tja, een hunt op IBOOD... bijna elke 5 minuten een nieuwe aanbieding, ik blijf F5'en![]()
goeie uitlegquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:22 schreef nagel72 het volgende:
ben net thuis .. gewerkt tot 0.00 uur ... dus ff biertje en dan ook ma plat ... en uitslapen dus morgen hoef pas weer om half 3 bij de baas te zijn ...
vandaar dat ik nog zo laat opben
mensen die een baas hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:22 schreef nagel72 het volgende:
ben net thuis .. gewerkt tot 0.00 uur ... dus ff biertje en dan ook ma plat ... en uitslapen dus morgen hoef pas weer om half 3 bij de baas te zijn ...
vandaar dat ik nog zo laat opben
wat is ibood?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
dat, ja...
afgelopen tijd zijn er een paar aanbiedingen geweest die ik nog nèt iets te duur vond. Reden genoeg om even de F5 knop te beroeren, dus.
http://lmgtfy.com/?q=iboodquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:24 schreef denkjedat het volgende:
[..]
wat is ibood?
kleine uitleg misschien?
Klopt, zit ik ook niet op te wachten. Ik wil graag een tv voor bij mijn eergisteren bestelde WIIquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die speakerset blijft wel erg lang staan nu
Ah, nog éénquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
dat, ja...
afgelopen tijd zijn er een paar aanbiedingen geweest die ik nog nèt iets te duur vond. Reden genoeg om even de F5 knop te beroeren, dus.
Inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die speakerset blijft wel erg lang staan nu
Dat was dan een hele snelle, heb ik niet meegekregenquote:
Mogguhquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben net wakker.
je bent in slaap gevallen terwijl dat niet de bedoeling was aan je PI te zien ?quote:
ik heb er ook al genoeg dingen gekocht die ik nog nooit gebruikt heb maar ''die ongetwijfeld van pas zullen komen''quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:34 schreef denkjedat het volgende:
best wel een site waarbij je denkt van
die aanbiedingen kan ik niet laten liggen
niks voor mij zouden ze teveel winst aan mij maken
Mweh, ik wilde wel slapen.. Om acht uurquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je bent in slaap gevallen terwijl dat niet de bedoeling was aan je PI te zien ?
dat laatste helaasquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:43 schreef Thieske het volgende:
Ververst die ibood site vanzelf of moet ik dat als lui mens handmatig doen?
quote:
Zijn al geweest, waren erg snel wegquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:53 schreef Jordy-B het volgende:
Die slippers waren wel snel weg, hee. Of komen die nog en staan ze in de verkeerde volgorde op het productforum?
Bijna alles lijkt met %50 korting te zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:51 schreef Thieske het volgende:
Die bestekset laat ik ook schieten. Komt er ook wel eens fatsoenlijks langs?
wat zij quote dusquote:
Ik hoop het...quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:54 schreef minthy het volgende:
Wéér een camera. Zometeen weer oordoppen??
Eergisteren een Wii voor 199 euroquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:54 schreef denkjedat het volgende:
wat hebben jullie zoal gekocht op ibood?
uit mn hoofd: boormachine, bitjesset, laptop, mp3 speler, geheugenkaartjesquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:54 schreef denkjedat het volgende:
wat hebben jullie zoal gekocht op ibood?
ibood toch nog wel een leuk onderwerp ben ik achter gekomenquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:56 schreef Thieske het volgende:
Ik vind dit toch nog een nuttig topcic.Leuke site.
Jep... Nog geen problemen gehad.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:56 schreef denkjedat het volgende:
allemaal zonder klachten geregeld neem ik aan?
[nachtbrakers] waar ibood aan ons verdient?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:57 schreef swarmahoer het volgende:
iemand een goede TT suggestie dan, nu er een topicwending is ingezet
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:57 schreef swarmahoer het volgende:
iemand een goede TT suggestie dan, nu er een topicwending is ingezet
De levertijd is eigenlijk het enige wat een beetje te wensen overlaat, maar daar heb je het ook wel mee gehad. De aanbiedingen zijn vaak zo sterk dat je dat soort ongemakken graag op de koop toe neemt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:58 schreef Maikuuul het volgende:
1x had ik 2 weken moeten wachten op mijn parfum bij ibood
Maarja dat kwam door vertraging van de leverancier ( boeie zolang ik het product maar krijg )
Dan gooit er morgen maar een klb mod een slotje op. Dan is die hunt toch voorbij neem ik aan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:59 schreef denkjedat het volgende:
[..]
moet er wel wat te klagen zijn over ibood anders is het niet klb waardig
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:59 schreef denkjedat het volgende:
[..]
moet er wel wat te klagen zijn over ibood anders is het niet klb waardig
De hunt is dan ook voor die-hard iboodbezoekers.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:00 schreef swarmahoer het volgende:
klacht: ibood die mij niet op de hoogte stelt van deze actie
ibood bezoek je niet, daarvan krijg je elke dag een mailtjequote:Op donderdag 5 maart 2009 02:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De hunt is dan ook voor die-hard iboodbezoekers.
slim,quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, ts vroeg zich af wat iedereen nog zo laat op deed, ik begon over ibood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |