quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Ja het mag sowiesoquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, maar dat was ook bij een dikke duitser, dan mag dat
EEn practicum, moesten we in een kalfshart snijden. Kregen we zo'n hart met longen, slokdarm en luchtpijp er nog aan. Zonder handschoenen, ga maar even snijden
Was serieus hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond je opmerking grappig.
Alsnog was het een verzoek of je het niet vaker zou willen doen dus verwacht ik een reactie van jouw kantquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je hebt me al genaaid, met als gevolg note +1. Valt weinig meer aan te doen, gok ik.
Ja, maar dat stinkt als de tering hoor, dat wil je echt niet op je hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja het mag sowiesoLekker van dat bloed wat op je gezicht spat als je lekker aan het snijden bent
Dat wil niet zeggen dat het raar is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Uh.. mij is dat eigenlijk nog nooit overkomen.
JA WEET IK.quote:
Ik ging in de 2e toen met biologie bij het ontleden van een hart een beetje met dat scalpel in dat hart zitten stekenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja het mag sowiesoLekker van dat bloed wat op je gezicht spat als je lekker aan het snijden bent
Ja, dat heb ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Herkenbaar btw
Ik wil ook altijd rennen, maar dan voelt het alsof ik door hele dikke modder ofzo ren.
Laatst had ik btw wel dat ik flink door kon rennen
Noh, wilde ze dat je in haar ging steken of wat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ging in de 2e toen met biologie bij het ontleden van een hart een beetje met dat scalpel in dat hart zitten steken
Vond m'n lerares niet zo leuk.
Zo erg was een en ander toch niet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:00 schreef Breathtaking het volgende:
Alsnog was het een verzoek of je het niet vaker zou willen doen dus verwacht ik een reactie van jouw kant!
Jawel hoor! Want alles wat anders is dan hoe Emimich het beleefd is raar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het raar is.
quote:
En dan wakker worden, zwemmend in je eigen zweetquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ookals ik bang ben in mn droom gaat alles opeens heeeeul langzaam.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Noh, wilde ze dat je in haar ging steken of wat?
Nah, eerder tekenend over de schijnbare impact van FOK op iemands leven.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:00 schreef Breathtaking het volgende:
Dat wil niet zeggen dat het raar is.
Ooh daar droom ik ook vaak genoeg over hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:57 schreef Sena het volgende:
[..]
Ik had bij jou eerder verwacht dat het seksuele uitspattingen zouden zijn, maar konijnen... Konijnen! Toe maar hoor, boefje.
Vast welquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:57 schreef reetveter het volgende:
HE BT, wel eens over deze hunk hier gedroomd?
hiihi
Die is ook gaaf ja.quote:
Die wenkbrauwen van dat meisjequote:
duistere clip menquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja altijd lekker, zo'n dode rat in je blote handen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, maar dat stinkt als de tering hoor, dat wil je echt niet op je hebben.
Gaan wij een keer een ratje snijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |