90quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:20 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Die moet sowieso een heel nieuw pak aangezien hij anderhalve maand later zichzelf met 90 tegen een vangrail aanwerkte en de ambulancebroeders zijn pak hebben open geknipt.
quote:
Beter heb je het over Cageon, mijn reacties zijn uiteraard nooit iets anders dan hoogstaand geweest.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Van baggeruser naar een topnotering met aanzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achja, nu ik nog jong ben kan het nog. Straks ben ik oud en heb ik liposuctie nodig om op een triumph te passen zoals bepaalde figuren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach een agent op een mooie motor heeft toch iets van een vlag op een modderschuit.![]()
![]()
En moet je zien waar die nu terecht is gekomen.quote:![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
90Dat zijn toch geen snelheden
![]()
[..]
![]()
[..]
Beter heb je het over Cageon, mijn reacties zijn uiteraard nooit iets anders dan hoogstaand geweest.zo dan, mooie inhaal race.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Achja, nu ik nog jong ben kan het nog. Straks ben ik oud en heb ik liposuctie nodig om op een triumph te passen zoals bepaalde figuren.![]()
![]()
[..]
En moet je zien waar die nu terecht is gekomen.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Hej, ik zei niks, je trekt zelf je conclusiesquote:
En Bazziek zegt:quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:46 schreef Cageon het volgende:
[..]
Hej, ik zei niks, je trekt zelf je conclusies![]()
I knowquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:41 schreef Roderick2085 het volgende:Sommige opdrachten kosten gewoon echt teveel tijd
Mijn nichtje spreek ik over twee weken weerquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:17 schreef bvvt het volgende:
Hey Rib - niet te laat maken dude
![]()
Ben trouwens nog altijd benieuwd wie dat nichtje is van jou......
![]()
Ach no guts no gloryquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:12 schreef TataK het volgende:
[..]
Je moet wel lef hebben om schijt te hebben aan die koekblikkers achter je en gewoon een file te veroorzaken
Het was toch genoeg om het er bijna mee te doen. Maandag krijgt hij zijn 13e en hopelijk een na laatste operatie.quote:
Jij neemt je vriendin mee + keuring door foto's vantevoren?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zeg Bazzie, we mogen vast allemaal wel eventjes een rondje op je Triumph rijden ?toch
![]()
Koop nou eens wat minder meuk voor die GS en spaar voor een betere basis.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mijn hart ging even sneller kloppen, ik zag op MF een GSXR600 K4 ( ook een K5, zonder schade) kontje te koop voor een schappelijke prijseven kijken of ik snel mail terug krijg
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
want ik heb gister per direct ontslag genomen na ruzie met een collega...
Ik kom wel voor de BBQ en een ritje als het allemaal niet te hard gaat ivm inrijden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:45 schreef Cageon het volgende:
volgens de verwachtingen is zaterdag nog wel een mooie dag om het op zijn minst te proberen/plannen.?
Weet niet hoe de anderen zitten die mogelijk ook willen rijden?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm jammer, denk dat het nog niks word zondagMja ik stap nu weer op de motor, richting men meisje. Nee ik hoef niet te werken :R want ik heb gister per direct ontslag genomen na ruzie met een collega...
Bochtjes rijden danquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:53 schreef Cageon het volgende:
blijf dan maar thuis, de TLR moet wakker gemaakt worden
Neh, we zullen op de rechte stukken 'wachten'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Geen bbq overigens, dat zou XX regelen!Smoesjes, jij is jarig, jij doet BBQ regelen.
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je was wel zo trots op je baan wat ontspoorde er
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bochtjes rijden dan
Ja BBQ is prima! Maar dan in de zomer of op het circuit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Smoesjes, jij is jarig, jij doet BBQ regelen.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bochtjes rijden dan
Je hebt iig een excuus dat je de fiets nog in moet rjiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die staat vastquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:47 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja BBQ is prima! Maar dan in de zomer of op het circuit.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:47 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je hebt iig een excuus dat je de fiets nog in moet rjiden.
die staat al >3 jaar vastquote:
Dat is geen excuus, zo hard rijden we niet op de weg.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En is maar een 675 he
Kan niet op tegen al dat zware geweld.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:39 schreef Cageon het volgende:
ff inventariseren wie er mogelijk interesse hebben in een ritje dit weekend (bij droog weer uiteraard)
BazzieK op zondag en zaterdag?
12 hele PK's! En koppel natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:42 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, zo hard rijden we niet op de weg.
Daarnaast heeft de TLR maar ~<120pk denk dat die triumph aardig in de buurt komt
Geerd kon toch ook altijd mee komen met de div, pk's of koppel zijn geen excuus!quote:
Tjeh, kon "vroegah" redelijk meekomen op de meets. Toen marokkanen nog geen allroads reden en geert nog 25KW reed.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
Geerd kon toch ook altijd mee komen met de div, pk's of koppel zijn geen excuus!
Ik rij nog steeds zo goed als dagelijks. Gebruik em ook voor woon-werk e.d. Verveelt nooitquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:03 schreef bvvt het volgende:
Voor mij ziet het er naar uit dat ik pas tegen de zomer weer wat tijd heb om te rijden.
Heb de komende tijd erg weinig tidj in de weekenden
Ik denk dat ze op de verkeerde golffrquentie aan het praten warenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je was wel zo trots op je baan wat ontspoorde er
![]()
Mensen die hun leven op straat gooien......[/aluhoedje]quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Yup... net terug van launch party van Yunoo
URL + PICS + INSTRUCTIESquote:Op maandag 2 maart 2009 08:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dan begrijp je mijn opmerking verkeerd en misschien had ik hem iets verder kunnen uitweiden (maar was druk gister). Via dat centrale verzekeringstopic daar heb ik gewoon maximale no-claimkorting gekregen (75%) zonder de schadevrije jaren te hebben moeten opgeven.
En voor de rest
kom maar naar het westen zaterdagquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:39 schreef Cageon het volgende:
ff inventariseren wie er mogelijk interesse hebben in een ritje dit weekend (bij droog weer uiteraard)
OPM op zondag?
BazzieK op zondag en zaterdag?
CP helemaal niet?
Anders dan moeten we t een andere keer schedulen.
Cageon bedoeld achterwiel peekaas. De TLR heeft er rond de 135 aan de krukas.quote:
Vergeet Allah niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:39 schreef Wifebeater het volgende:
Gewoon, king of all [punt] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:22 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op de verkeerde golffrquentie aan het praten waren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fipo
Ken een paar van die jongens een beetje, toen werden we zomaar uitgenodigdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:27 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Mensen die hun leven op straat gooien......[/aluhoedje]
Maar desalniettemin, vanwaar de eer om aanwezig te mogen zijn
HvA'ers?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ken een paar van die jongens een beetje, toen werden we zomaar uitgenodigd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna 9 uur dan komen de eerste collega's binnendruppelenmzzl [/OPM]
![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:52 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
HvA'ers?Nee, UU'ers..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna 9 uur dan komen de eerste collega's binnendruppelen [ afbeelding ] mzzl [/OPM]
Ik gebruik het ook niet echt veel hoor, ging alleen gewoon ff m'n adresboek toevoegen![]()
ik moet de eerste nog zien die naar het oosten komt voor een meet.quote:
en wat voor nut heeft dat YUNOO I KNOW?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:27 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Mensen die hun leven op straat gooien......[/aluhoedje]
Maar desalniettemin, vanwaar de eer om aanwezig te mogen zijn
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
en wat voor nut heeft dat YUNOO I KNOW?
Moeilijk he, website lezenquote:Yunoo geeft je inzicht in je persoonlijke financiën, vergroot je financiële kennis en helpt je geld besparen.
Yea right, alsof ik daar wat aan heb.quote:
naar het oosten is veel verderquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:57 schreef Cageon het volgende:
[..]
ik moet de eerste nog zien die naar het oosten komt voor een meet.
hey, maar jij bent toch al in het oosten geweest afgelopen jaar - met je afgebroken uitlaat nog welquote:
Je ziel verkopen aan de commerciele wereld, meedoen aan Orwell, politiestaat, 3e wereldoorlog, etc.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
en wat voor nut heeft dat YUNOO I KNOW?
Waar kan ik mijn DNA en stamcellen heen sturen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:54 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Je ziel verkopen aan de commerciële wereld, meedoen aan Orwell, politiestaat, 3e wereldoorlog, etc.
Nu weet ze je ook op fok te vinden dude.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:01 schreef Geluidsoverlast het volgende:
[CP]
ik kan zondag wel, maar dan is het slecht weerMorgen zit er niet in
tenzij jullie naar het westen komen
![]()
Denk dat het dus niks word
Ik kijk het zondag nog wel even aan
laat hier nog weten wat ik doe
[/CP]
De enige meet waar ik bij was en ze rijden naar het oostenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:24 schreef bvvt het volgende:
[..]
hey, maar jij bent toch al in het oosten geweest afgelopen jaar - met je afgebroken uitlaat nog wel
Nijmegen lag aan de andere kant van de waalquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
De enige meet waar ik bij was en ze rijden naar het oosten
(ik wist tot op het moment dat ik tomtom aanzete voor de terugweg echt niet waar ik uithing)
sorry mate morgen wordt meeten niks voor mij en zondag = p00bweerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:47 schreef Cageon het volgende:
nou de meet moeten we maar verplaatsen, ben bang dat het niks word.
Ik ga wel proberen er nog ff tussen uit te knijpen om klein rondje te rijden.
precies, daarom ga ik er niet meer heenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:24 schreef bvvt het volgende:
[..]
hey, maar jij bent toch al in het oosten geweest afgelopen jaar - met je afgebroken uitlaat nog wel
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 07:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
precies, daarom ga ik er niet meer heen
Zijn mokkel kan em nu gaan controleren op internet en in het speciaal FOK!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:06 schreef koffiekoekje het volgende:
Heeft Cocktailprutser een beetje last van een identiteitscrisis![]()
Dat was voor mij ook rede om m'n nieuwe motortje maar eens op te halenquote:
vriendeljk van de dealer om er geen benzine in te gooienquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:51 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook rede om m'n nieuwe motortje maar eens op te halen
[ afbeelding ]
Kilometerstand: 2
Status: geen benzine
je hebt toch zoiets als een benzine metertje?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:51 schreef Kevjan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar op te halenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:51 schreef Kevjan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je had beter een nieuwe camera kunnen kopenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:51 schreef Kevjan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft er 2 km mee gelopen hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:05 schreef Cageon het volgende:
[..]
je hebt toch zoiets als een benzine metertje?
alhoewel met 2km er wel ERG weinig in zit..
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je had beter een nieuwe camera kunnen kopen
quote:
wat moet je dan ook in tiel dude.... daar komt nog geen goeie hond vandaanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Duidelijk meer uitleg nodig.
![]()
Net ook lekker gereden, alleen fucking druk in Tiel + veel pekel. Daar komen we dus nooit meer.
Cursusje fietspadracenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:41 schreef bvvt het volgende:
[..]
wat moet je dan ook in tiel dude.... daar komt nog geen goeie hond vandaan
ff iets verder door rijden richting nijmegen/arnhem en dan de dijkjes op duiken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Duidelijk meer uitleg nodig.
![]()
Net ook lekker gereden, alleen fucking druk in Tiel + veel pekel. Daar komen we dus nooit meer.
Inderdaad daar in de omgeving ook dijkjes gereden, maar waar precies. God mag het weten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
ff iets verder door rijden richting nijmegen/arnhem en dan de dijkjes op duiken.
heb ik ook gedaan, rullen zijn zo goed als weg van t circuit rijden
manier van insturen en bochten maken heeft dat mee te maken. Voor worden ze kleiner naarmate je wat vaker rijd op je fiets. (Sneller met meer vertrouwen in sturen etc)quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Inderdaad daar in de omgeving ook dijkjes gereden, maar waar precies. God mag het weten.Heb overigens zeer kleine schaamrandjes achter en gigantische voor. Hoe komt dat zo.
![]()
Als een motor uit z'n krat komt dat zit er vaak genoeg benzine in om naar de pomp te rijden...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:56 schreef bvvt het volgende:
[..]
vriendeljk van de dealer om er geen benzine in te gooien
(hebben ze het uberhaubt verteld?
Zal volgende keer wel ff roepen, rijd toch vaak die richting uit als ik ga rijden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:09 schreef Cageon het volgende:
[..]
Had t ff laten weten, hadden we kunnen meeten als je toch richting deze kant ging.
Had de dealer dat niet voor je kunnen doen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:09 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Als een motor uit z'n krat komt dat zit er vaak genoeg benzine in om naar de pomp te rijden...
Bij de mijne dus net niet
De pomp is 700\800 meter verderop alleen moest ik 'm de ringweg overduwen![]()
Maar ach... Het zonnetje scheen immers, geen haast
Samsung Mobile ja!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je had beter een nieuwe camera kunnen kopen
Ik heb geen rijklaarmaak kosten betaaldquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Had de dealer dat niet voor je kunnen doen?
Tjah, dat scheelt natuurlijk ook wel flink.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:12 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Ik heb geen rijklaarmaak kosten betaald
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tjah, dat scheelt natuurlijk ook wel flink.
Is cool.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zal volgende keer wel ff roepen, rijd toch vaak die richting uit als ik ga rijden.
Een nieuwe fiets kopen en dan op 189 euro besparen...quote:
Tank benzine zat dan wel weer bij de prijs inquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
Een nieuwe fiets kopen en dan op 189 euro besparen...![]()
Maargoed, moet je zelf weten.
Is natuurlijk wel weer een circuitdag! Je hebt groot gelijk.
hmm aan de andere kant, hoeveel geld heb je er uiteindelijk nog aan uit moeten geven?
- Koelvloeistof lijkt me?
- tank Benzine
- Olie ?
Oftewel scheelt je maar 90 euro ofzo.
snap er geen ruk meer vanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Tank benzine zat dan wel weer bij de prijs in.
Koelvloeistof en olie zit er allemaal al in.
In de rijklaarmaak prijs zit het transport vanaf de importeur naar de dealer, het aanvragen van het kenteken en nog wat administratieve rompslomp. Vervolgens zitten er nog wat manuren bij voor het uitkratten van de motor en een volle tank benzine...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:24 schreef Cageon het volgende:
[..]
snap er geen ruk meer van![]()
Wat de neuk doen ze dan wel voor t rijklaar maken
terecht dat je het zelf doet dan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:36 schreef Kevjan het volgende:
[..]
In de rijklaarmaak prijs zit het transport vanaf de importeur naar de dealer, het aanvragen van het kenteken en nog wat administratieve rompslomp. Vervolgens zitten er nog wat manuren bij voor het uitkratten van de motor en een volle tank benzine...
Alles wat manuren betreft heb ik zelf gedaan... Uitkratten stelt geen reet voor; blikken constructie er van af, ruitje erop, spiegels rechtzetten en accu vullen en monteren... Dat was een uurtje werk wat dus gewoon 189 euro zou gaan kosten
Je weet nu in iedergeval hoeveel er maximaal in gaat ..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:09 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Als een motor uit z'n krat komt dat zit er vaak genoeg benzine in om naar de pomp te rijden...
Bij de mijne dus net niet
De pomp is 700\800 meter verderop alleen moest ik 'm de ringweg overduwen![]()
Maar ach... Het zonnetje scheen immers, geen haast
of uit kan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
Je weet nu in iedergeval hoeveel er maximaal in gaat ..
Neeej was nachtje weg, skydiven in Roosendaal, outlet shoppen, en heel erg jarig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:09 schreef Den_Haag het volgende:
lekker stukkie gereden vandaag. bijna nog ff bij WB op de koffie geweest...maar ja, die moet oppas spelen
ja, ook al is het te laat - Feliquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neeej was nachtje weg, skydiven in Roosendaal, outlet shoppen, en heel erg jarig.
Voor nog acht minuten.![]()
@zootje lawaai: nice pics.![]()
zonnetje schijnt en t blijft sowieso droog tot een uurtje of 2 a 3 denk ik.quote:
Alleen dropoff-pickup. Hoor net dat het om 20.00 uur begint, dus wellicht toch nog tijd om te rijden die vrijdagquote:Op zondag 8 maart 2009 12:11 schreef Cageon het volgende:
je gaat ook mee naar t concert, ipv alleen dropoff / pickup ?
meer dan genoeg tijd als je t mij vraagtquote:Op zondag 8 maart 2009 12:41 schreef TataK het volgende:
[..]
Alleen dropoff-pickup. Hoor net dat het om 20.00 uur begint, dus wellicht toch nog tijd om te rijden die vrijdag![]()
Met dat natte weer en flink optrekken paar keer gehad idd, echt van uhh?? uit de versnelling geschotenquote:Op zondag 8 maart 2009 12:27 schreef Geluidsoverlast het volgende:
Hmm ik moet zo ook nog naar een verjaardag van een vriend, het weer is eigenlijk wel prima zo hier in HardinxveldWolken, maar ook zon, wegen redelijk goed droog. Niet dat je met een GS500 snel je achterwiel uit laat breken ofzo
![]()
van CP
En WB! *0* gefeliciteerd
Waren dat niet de cadeaus voor je vriendin?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neeej was nachtje weg, skydiven in Roosendaal, outlet shoppen, en heel erg jarig.
Huhquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Tank benzine zat dan wel weer bij de prijs in.
Koelvloeistof en olie zit er allemaal al in.
Nog gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En jij ook nog gefeliciteerdquote:
vast niet, die heeft een verjaardagquote:Op zondag 8 maart 2009 13:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
goed plan![]()
CP zin om een keer met echte manneh te rijden
Ben jij ook jarig geweest dan? Heb ik kennelijk even zitten slapenquote:
Tip: zoek de dichtstbijzijnde rotonde ! Bespaart je een hoop rechte stukken om naar je rondje rijden toe te gaanquote:
Oei, zie net dat het een Speed Triple was. Volgende keer beter lezen TataKquote:Op zondag 8 maart 2009 14:18 schreef TataK het volgende:
Die Street Triple rijders toch![]()
![]()
Ik weet wel zeker dat het Bazziek niet was![]()
![]()
http://www.motorfreaks.nl(...)el-niet-grappig.html
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:22 schreef TataK het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik alleen op de wereld ben. Ga er dus maar vandoor
hebbie em laten stuiteren???quote:Op zondag 8 maart 2009 15:05 schreef Worldbeater het volgende:
Ships, blijkbaar is de rechterkant erg popuair met vallen.
Alleen dat kuipdeel en een subframepje nog en SZRie is weer in showroomstaat.![]()
hej je hebt wat gemistquote:Op zondag 8 maart 2009 12:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hej je hebt wat gemist
ik had je nog gesmst..was niet Cageon
ik ken datquote:Op zondag 8 maart 2009 18:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Geloof dat ik nu toch wel een beetje aan de grens van GS begin te raken
Zo gekocht.quote:
hehequote:Op zondag 8 maart 2009 19:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
![]()
![]()
Had net zoals bijna elke zondagmet kameraden wat afgesproken, hoorde toevallig mobiel van me ouders gaan
ik dacht ff kijken "rijden"?? uhh moet 1 van die fok gasten zijn
![]()
Nouja heb je meteen me nieuwe nummer
Die wil wel alleen de grond speling net als de divquote:Op zondag 8 maart 2009 19:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hehesave as... toch es een keer die 12 van je in actie zien
Niet echtquote:Op zondag 8 maart 2009 19:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
krijg je daar meer grondspeling meetemps gaan iig de goeie kant op
Schokbreker van een nieuwere Trophy monteren.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:26 schreef Geerd het volgende:
Die wil wel alleen de grond speling net als de div
Vanmiddag acht gradenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
krijg je daar meer grondspeling meetemps gaan iig de goeie kant op
zekerquote:Op zondag 8 maart 2009 19:42 schreef Geerd het volgende:
Niet echtmaar om ff een dijkje te pakken wel
warm genoeg om ff een dijkje te pakken welquote:Op zondag 8 maart 2009 19:48 schreef Worldbeater het volgende:
Vanmiddag acht graden, voelde veel warmer.
![]()
En voor de Mac.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
warm genoeg om ff een dijkje te pakken wel![]()
lijkt wel of ie steeds harder gaat bij inzoomen van de demberquote:Op zondag 8 maart 2009 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En voor de Mac.![]()
Ben vanmiddag als proefritje 70 km binnendoor gereden.![]()
Nog een winderige GSM opname.![]()
<knip>
He, andere filmpje nog niet ready@Youtube.![]()
![]()
Kijk dat schatje staan in de modder.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En voor de Mac.![]()
Ben vanmiddag als proefritje 70 km binnendoor gereden.![]()
Nog een winderige GSM opname.![]()
<knip>
He, andere filmpje nog niet ready@Youtube.![]()
![]()
Pff, dat ik daar nog nooit gereden hebquote:Op zondag 8 maart 2009 21:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Net toevallig voor iemand dit gedaan om em te laten zien, hier vast ook wel bekendde heerlijke Ooysedijk
`
De Ooydijk, van Nijmegen naar Millingen en terug
Wonen jullie al samen.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:26 schreef -XX- het volgende:
Haha, die opmerking kevjan![ afbeelding ]
-die had ik dus getypt...
Je weet dat het de bedoeling is om op zo'n apparaat te gaan zitten en ermee te rijdenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wonen jullie al samen.![]()
![]()
![]()
Blubber.. deeez is voor mijn huis.
![]()
Lekker dingetje hoor die SZR.
Heb een potentiele koper gemaild met de beelden. Daarom.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:34 schreef koffiekoekje het volgende:
Je weet dat het de bedoeling is om op zo'n apparaat te gaan zitten en ermee te rijden't is geen tuin ornamentje
![]()
Vroeger... Toen zondag nog een rustdag wasquote:Op zondag 8 maart 2009 22:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb een potentiele koper gemaild met de beelden. Daarom.
Maar onderweg reed ze toch wel weer erg lekker.![]()
En nu de dubbele carburateur blijkbaar eindelijk goed werkt was zelfs met SZRie de weg te vol met koekblikken.
Laat staan op een 12.
Vroeger, toen ik het me kon veroorloven om niks aan huiswerk te doen en toch de opleiding te halenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Vroeger... Toen zondag nog een rustdag was
Autoloze zondagquote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef koffiekoekje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Worldbeater op 09-03-2009 10:12:08 ]
Doorleren is een keuze. [/Makster]quote:Op zondag 8 maart 2009 23:10 schreef Roderick2085 het volgende:
Vroeger, toen ik het me kon veroorloven om niks aan huiswerk te doen en toch de opleiding te halen![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Autoloze zondag.. doe maar volgende week
wie gaan er allemaal mee?
Hmm, misschien heb ik dan wel tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, op dit soort momenten vraag ik me soms wel af of het en goeie keuze isquote:Op zondag 8 maart 2009 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doorleren is een keuze. [/Makster]![]()
Ik hoefde dus idd nooit huiswerk te maken.![]()
![]()
Beter ga ik voor deze opdracht wel een voldoende halen, anders ga ik serieus denken om dit vak gewoon volgend jaar maar weer te doen
![]()
Nu maar ff pitten![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohnee kut... ik moet werken dit weekend![]()
Neeeeeeee!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wonen jullie al samen.![]()
![]()
![]()
Blubber.. deeez is voor mijn huis.
![]()
Lekker dingetje hoor die SZR.
Filmpje, filmpje.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:21 schreef bvvt het volgende:
Was weer een leuke salsa avond
O nee, dit is een motor clup
[..]
zaterdag heb ik wel tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Autoloze zondagquote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef koffiekoekje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wifebeater nog geinteresseerd?![]()
Nieuwe pic voor de OPM zou ook leuk zijn.![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Moest nog wat editten, zit er een weekend naast.![]()
![]()
![]()
[..]
Autoloze zondag.. doe maar volgende week 22 maart.
Oe, dat komt misschien nog wel beter uit... waarschijnlijk kan ik dan welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wifebeater nog geinteresseerd?![]()
Nieuwe pic voor de OPM zou ook leuk zijn.
Eindelijk weer eens rijden
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
m'n zwager jarig - zuipfeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wifebeater nog geinteresseerd?![]()
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Begin van de middag en ochtend kan ik wel een rondje. vlieg om half 7 naar Manchester.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wifebeater nog geinteresseerd?![]()
ikookhier jeweetzquote:
gekken allemaalquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zolder is al tm juli volgeboekt..gaat weer lekker hard
yep, moet t eigenlijk afleren...quote:
Beter dan mijn, voel me kut als ik van dat hok af leun houdingquote:Op maandag 9 maart 2009 22:53 schreef Cageon het volgende:
mijn houding kan duidelijk nog wat beter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geerd, ik pm je morgen nog wel ff. Ben hele fucking dag @ werk geweest.
Herkenbaar, ik bakte er ook niks van in t begin, voelde niet fijn en was gewoon Kut.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beter dan mijn, voel me kut als ik van dat hok af leun houdingKrijg het echt niet voor elkaar om fatsoenlijke bochten te rijden terwijl ik er af hang. Zeker niet als ik snel tussen links en rechts moet switchen op dijkjes.
de term dikke kont krijgt wel een andere betekenis zoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vandaag eventjes een goedkoop stuk plastic opgehaald, GSXR600 K4 kontdeelStiekem wel tof op de GS, alleen iets breed, zou hem wat moeten versmallen om hem netjes pas te maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar voorlopig blijft het de ori kont, subframe heb ik niet zomaar in een middag verbouwd, en tot die tijd wil ik gewoon rijden ( ook met vriendin af en toe achterop )
Dat vind ik nou eens een goed plan!quote:
Je moet wel met wat beters aankomen dan datquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat vind ik nou eens een goed plan!
Dan neem ik wel weer roomsoesjes mee omdat bazzie die zo graag eet.
Paaseieren?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:47 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je moet wel met wat beters aankomen dan dat
Welke paar puntjes dan. Je bent natuurlijk nu de race houding expertquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik bakte er ook niks van in t begin, voelde niet fijn en was gewoon Kut.
Maar als je paar puntjes toepast dan voelt het direct beter aan, waar je mee kan beginnen is alleen je bovenlichaam de bocht in te leunen zonder te verzitten. Komt bij dat daar het merendeel van het gewicht zit.![]()
Ok, twijfelachtig zonder haren op je hoofd natuurlijk.
Hoe gaat het met het bouwen van flamoes-racing.nl?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:02 schreef Cageon het volgende:
zo stukje "biografie" geschreven voor de site.
Zoals gepland uiteraard veel te lang.
Moet er ff in gaan snoeien, vandeweek.
Dan ff de agenda/kalender simpel uitschrijven om toch tijdelijk de belangrijkste shit er op te hebben staan en dan kan ik de site alvast online gooien.
De rest kan dan op de achtergrond verder ontwikkeld worden.
Zorg dat je je buitenste been/knie klemt tegen de tank en voetsteun.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Welke paar puntjes dan. Je bent natuurlijk nu de race houding expert
Alleen jammer dat ik tegenwoordig wat minder bovenlichaam en meer haar heb
Je eet alles gewoon vrijwillig opquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niks wat me gedwongen gevoerd kan worden.
Goed, t worden eerst "statische paginas" om t ff snel in de lucht te krijgen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het bouwen van flamoes-racing.nl?
Wat wil je met zo'n boze neger en anarchistische kraker er bij. Voelde me dusdanig onveilig dat ik geen keus had dan de soesjes op te eten.quote:
Eigenlijk is dit niet eens goed zinnig uit te leggen zonder goed beeld van wat je nu doet / probeert.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:52 schreef Cageon het volgende:
[..]
Zorg dat je je buitenste been/knie klemt tegen de tank en voetsteun.
Leg je buitenste arm tegen de tank (kan lastig worden, ivm SBK stuur en minder race houding)
en je bovenlichaam ernaast bewegen, probeer ook vooral NIET aan je stuur vast te houden.
Ben benieuwtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:54 schreef Cageon het volgende:
[..]
Goed, t worden eerst "statische paginas" om t ff snel in de lucht te krijgen.
met 2 weken is die denk ik al online. (Zonder verslagen/foto gallerij etc)
Zal dan 'nieuws' hebben, iets over mij, iets over de motor en de kalender voor t seizoen.
Daarna ga ik op de achtergrond alles netjes maken zoals ik het wil hebben zodat ik nooit geen HTML meer hoef te zien om de site bij te werken.
Die foto moet echt van het internet af worden gebrandquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die foto moet echt van het internet af worden gebrandvertel vertelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee had m nog keurig online staanquote:
80%quote:
Die vind ze zelf niet zo leukquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat een hoop zooi heb je gast
[ afbeelding ]
Daar rijden ze nog met peerd ende wagen. Ergo, geen filesquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:56 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
Groningen is ook een klein stukje
Guuhh...!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat een hoop zooi heb je gast
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Guuhh...!!oud.
Hoe is die foto op internet beland dan?![]()
Of die heeft ooit eens een blauwe maandag op mijn fotoboek gestaan.
bericht van 17 nogwat was op me werkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:53 schreef bvvt het volgende:
ik ook - 6,7 heen en 6,7 terugOok lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |