Dat filter doe je er zo op! Alleen die tank was ff link...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Geen problemen mee.![]()
Meneer hield er alleen wel een blauwe vinger aan over.![]()
![]()
Bij een unox kraampje in een hotdog kostuum...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:52 schreef rib-1 het volgende:
Hola
Ducati SF morgen maar eens goed bekijken
Samen met Cageon![]()
Waar staat -XX-
Links heb ik soepel rubber, rechts hard kunstof.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:52 schreef Kevjan het volgende:
Dat filter doe je er zo op! Alleen die tank was ff link...
In een half jaar had m'n nagel de meest mooie kleuren gehad om er vervolgens maar af te vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spiegels staan ondersteboven (zijn kijkdingen voor op een 1198, niet voor een streetfighter)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MM is een sleutel motorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
hoop dat het morgen een beetje knap is,wil ook wel weer eens een rondje doenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:46 schreef Geerd het volgende:
tvp, vandaag de 40k erop gezet 9k alweer gereden![]()
Nu pas.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:44 schreef Den_Haag het volgende:
binnenkort de olie verversen. heb de onderdelen binnen![]()
Ach ja, t'is winter.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:46 schreef Geerd het volgende:
tvp, vandaag de 40k erop gezet 9k alweer gereden![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:11 schreef ikookhier het volgende:
MM is een sleutel motorniks voor mij dus
De enige ex'motor van mij die gewoon start.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
quote:driver schreef op 24 februari 2009 @ 20:42:
Vanmiddag besloot ik spontaan mijn M.M te gaan wassen maar gezien het feit dat ik hem al wat maandjes heb en hem bij W.B op een aanhanger heb meegenomen zonder de M.M te hebben horen lopen (kwestie van vertrouwen ofcourse ) was ik toch benieuwd of ie zou starten.
1 keer drukken en direct starten hoezo startproblemeniets gas en direct afslaan
opnieuw starten direct weer aanslaan
...tering WB wat klinken die dempers gruwelijk mooi en hard, een demper trilt binnenin wat maar who cares.
M,n buurman kwam er zelfs voor naar buiten die dreunde binnen weg maar rijdt ook motor dus vondt het wel gaaf .hellum op ,jas aan ,handschoenen aan en
vervolgens rustig weggereden en onderweg nog 3 keer afgeslagen eenmaal warm liep ie als de bekende brandweer net als 2,5 jaar geleden toen ik op deze zelfde M.M bij Star Twin een proefrit ermee reedt.
Als ie zo blijft starten en rijden ben ik er heel erruggg happy mee .
Maar misschien laat ik wel ffe db killers maken want de dempers klinken wel fiksachtig voor mij geen probleem maar met name in Duitsland wel denk ik.
Sporttravel!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:52 schreef rib-1 het volgende:
Hola
Ducati SF morgen maar eens goed bekijken
Samen met Cageon![]()
Waar staat -XX-
anticlimax!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Sporttravel!
Op de foto hoor. En dit keer zonder snot uit mijn neus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
B-Kingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:06 schreef BazzieK het volgende:
Deze dan weer niet gezien.
[ afbeelding ]
![]()
Die mag haar haar wel eens wassen. Het lijkt wel vet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:06 schreef BazzieK het volgende:
Deze dan weer niet gezien.
[ afbeelding ]
![]()
Das vaselinequote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die mag haar haar wel eens wassen. Het lijkt wel vet.
Daar wordt Heineken even hard ge-ownd.quote:
Jij morgen in soortgelijke pose voor Befjan op de foto, krijg je van mij een complimentje over je haar.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nooit twee dezelfde woorden in een zin gebruiken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:11 schreef -XX- het volgende:
Niet verwachten dat je daar ook van alles krijgt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 08:45 schreef Cageon het volgende:
morguh, zo naar de motorbeurs, ben benieuwd of er wat te zien valt![]()
Pappa meequote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet verwachten dat je daar ook van alles krijgt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hola
17graden is toch lekkerder
27graden is nog lekkerder.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hola
Er was iets met spanje................quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hola
Een tekening/poster van Kevin Schwantz gekregenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet verwachten dat je daar ook van alles krijgt.
hoe was de vakantie?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hola
Verwacht je zoveel problemen dan met dat ding dat je zoveel gereedschap moet bergen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
Een tekening/poster van Kevin Schwantz gekregen![]()
Heb gekocht: borgdraad, borgbare pennen voor de remblokjes/remklauw.
Wat foam, bril en Alpinestar GP pro![]()
owja, pic van de gereedschapskist +borgtang / draad.
[ afbeelding ]
niet als je gaat klussenquote:
ruim half weekje oom geholpen met van alles, half weekje vakantie in 16-17-18 gradenquote:Maar wat heb je gedaan.
nicequote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet als je gaat klussen
[..]
ruim half weekje oom geholpen met van alles, half weekje vakantie in 16-17-18 graden
nicequote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
Een tekening/poster van Kevin Schwantz gekregen![]()
Heb gekocht: borgdraad, borgbare pennen voor de remblokjes/remklauw.
Wat foam, bril en Alpinestar GP pro![]()
owja, pic van de gereedschapskist +borgtang / draad.
[ afbeelding ]
yupquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:41 schreef Geerd het volgende:
nice
8 maart gassen eh!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yupmaar tis hier >8 graden, met droog weer begint het erop te lijken
gassen op assenquote:
Nee man, meet nav mijn verjaardag op 7 maart.quote:
Hahaquote:quad was net ff te duur voor een dagje, kan ik net zo goed een crosser halen daro
ow uiteraardquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:47 schreef Cageon het volgende:
Nee man, meet nav mijn verjaardag op 7 maart.![]()
ouwequote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ow uiteraardws deze week nog een paar keer vragen
Ik herkende je niet zonder snotquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Sporttravel!
Op de foto hoor. En dit keer zonder snot uit mijn neus.
En ik maar denken wat moet die kerel met een poster van kevin's schwantzquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:25 schreef Cageon het volgende:
Pic van Kevin Schwantz poster
[ afbeelding ]
Was goed je gezien te hebbenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:49 schreef Cageon het volgende:
Rib-i nog ff gemeet, die was weer verkocht aan de B-King. Snap nog niet waarom je voor een b motor valt![]()
Was gezellig ff gekletst te hebben.
Verdeling in percentage van de bezoekers bij de gereedschapstands:quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:10 schreef Cageon het volgende:
gereedschap heb je nodig om te sleutelen en dat is idd wat meer nodig dan bij normaal straat gebruik.
Denk alleen al aan bandenwisselen
Hé wat jammer!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:21 schreef rib-1 het volgende:
Hola
[..]
Ik herkende je niet zonder snot![]()
Was goed je gezien te hebbenDe foto is mislukt, jouw collega had zwaar last van van de bibbers
Op hoeveel manieren kan je -XX- uitspreken dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hé wat jammer!![]()
@Caegon!: Sorry, ik herkende je gezicht niet meer!En hoe jij je nick uitspreekt, doet mij nog meer brainstormen!
![]()
FOK MC. JAAAAAAAAA dan weet ik het wel hoor.
min-keer-keer-min tochquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Op hoeveel manieren kan je -XX- uitspreken dan?
IOHquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:21 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En ik maar denken wat moet die kerel met een poster van kevin's schwantz![]()
/Rare mensen op fok
Ik bedoel zijn nick!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Op hoeveel manieren kan je -XX- uitspreken dan?
Die vent werkt gewoon teveelquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:33 schreef -XX- het volgende:
Waar was jij? Je liet je soulmate alleen.
Haar?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die vent werkt gewoon teveel![]()
Wanneer komen de foto's van Befjan van je 'haar'?
Dat film je dan weer niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:05 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Hoe zat dat met die BMW spiegel die je eraf getrapt had?
Moet dat nou...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:05 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Hoe zat dat met die BMW spiegel die je eraf getrapt had?
Begrijpelijk, voor de verandering had ik mijn haren in 'model'quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hé wat jammer!![]()
@Caegon!: Sorry, ik herkende je gezicht niet meer!![]()
t is trouwens Cageon, spreek uit als: Cage - onquote:En hoe jij je nick uitspreekt, doet mij nog meer brainstormen!![]()
Ja ik dacht ff dat ik de verkeerde voor me hadquote:FOK MC. JAAAAAAAAA dan weet ik het wel hoor.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:27 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Verdeling in percentage van de bezoekers bij de gereedschapstands:
98% Harley Riders
1 % KTM
1% Huismoeders/-vaders die iets voor kindlief kopen
is wel fijn iddquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:15 schreef ikookhier het volgende:
handige gereedschapskist Cageonik heb alles door de kamer liggen
waar het hart vol van is stroomt de mond van over?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:21 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En ik maar denken wat moet die kerel met een poster van kevin's schwantz![]()
/Rare mensen op fok
De volgende keer herken ik je wel! Meteen! Of je nu lang of kort haar heb.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:54 schreef Cageon het volgende:
[..]
Begrijpelijk, voor de verandering had ik mijn haren in 'model'![]()
[..]
t is trouwens Cageon, spreek uit als: Cage - on![]()
[..]
Ja ik dacht ff dat ik de verkeerde voor me had![]()
toen dacht ik "Magic word! FOK!MC".![]()
Zo'n fotograaf zei nog tegen me, jij wil vast op de foto!
Met zo'ndat niet speciaal was en ook nog is een lelijke aprilia
![]()
Mafkees...
dus ik zei: "Nee, ik heb me helm niet op."
![]()
Daar wist ie weinig op te zeggen.
Ja best!quote:Op zondag 1 maart 2009 17:09 schreef bvvt het volgende:
rustug
'T lukte niet om em in één van die parkeervakken te krijgenquote:Op zondag 1 maart 2009 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
op verzoek dan toch maar![]()
[ afbeelding ]
Univéquote:Op zondag 1 maart 2009 19:40 schreef wibraman het volgende:
Hé motorfanaten!
Weet niet of hier de juiste plaats is, maar ik heb m'n (eerste) motor gekocht en ben nu een beetje aan het rondkijken voor de verzekeringen. Ik hoop mijn rijbewijs over 2 weken te hebben, en dan dus lekker te kunnen touren.
Nu is het wel zo dat er zoveel verschillende verzekeringen zijn. Mijn vraag aan jullie is dan ook welke verzekeringmaatschappij nu de beste voorwaarden met een goede prijs heeft, en wat jullie ervaringen met die maastschappij.
Ter info: Ik heb 0 opgebouwde schadevrije jaren, wil in de winter ook gewoon doorrijden, en wil alleen W.A. verzekeren.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want op internet kan ik alleen prijsvergelijkingen eigenlijk...
quote:
Wat Vrouwenmepper zegt dusquote:Op zondag 1 maart 2009 20:04 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Weet niet exact welke verzekering goedkoopst/best is, maar ben zelf wel tevree met Univé(
) KNMV is zogenaamd voor en door motoren, maar alleen goedkoop als je ook lidmaatschap á ... 25 eypo neemt oid
Uiteindelijk zijn ze gewoon een tussenpartij voor een andere verzekering en is het naampje anders
Let iig op de voorwaarden, er zijn partijen die je verplichten 's nachts binnen te stallen (alleen van toepassing bij WA+). KNMV heeft dat vanaf een bepaalde catalogusprijs, Univé niet
Cageon mag wibraman inwijden, wou het zelf niet doen want Den_Haag gooide roet in het eten met z'n kutopmerking
Hier ook Kageejon btw
Ben SBK en SSP aan t kijken. ander keertje.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:04 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Cageon mag wibraman inwijden, wou het zelf niet doen want Den_Haag gooide roet in het eten met z'n kutopmerking
quote:Hier ook Kageejon btw
best lastig met 2 wielen meerquote:Op zondag 1 maart 2009 19:24 schreef koffiekoekje het volgende:
'T lukte niet om em in één van die parkeervakken te krijgen![]()
thxquote:
Ik heb toch 28 dagen de tijd om hem te verzekeren?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:47 schreef Den_Haag het volgende:
stel je vraag op motor-forum.nl
oh ja, en je moet hem nu al verzekerd hebben!
Univé hoor ik dus tot nu toe al het vaakst voorbij komen. Ik zag zelf op vergelijksites London Verzekeringen heel goedkoop zijn, maar die hebben dan slechtere voorwaarden neem ik aan?quote:Op zondag 1 maart 2009 20:04 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Weet niet exact welke verzekering goedkoopst/best is, maar ben zelf wel tevree met Univé(
) KNMV is zogenaamd voor en door motoren, maar alleen goedkoop als je ook lidmaatschap á ... 25 eypo neemt oid
Uiteindelijk zijn ze gewoon een tussenpartij voor een andere verzekering en is het naampje anders
Let iig op de voorwaarden, er zijn partijen die je verplichten 's nachts binnen te stallen (alleen van toepassing bij WA+). KNMV heeft dat vanaf een bepaalde catalogusprijs, Univé niet
Cageon mag wibraman inwijden, wou het zelf niet doen want Den_Haag gooide roet in het eten met z'n kutopmerking![]()
gast je luistert niet echt he...quote:Op zondag 1 maart 2009 20:23 schreef wibraman het volgende:
[..]
Ik heb toch 28 dagen de tijd om hem te verzekeren?
[..]
Univé hoor ik dus tot nu toe al het vaakst voorbij komen. Ik zag zelf op vergelijksites London Verzekeringen heel goedkoop zijn, maar die hebben dan slechtere voorwaarden neem ik aan?
En inwijden? Wat moet ik daar onder verstaan?
daar is de inwijdingquote:Op zondag 1 maart 2009 20:26 schreef Cageon het volgende:
gast je luistert niet echt he...
GA NAAR MOTOR-FORUM!
Dit is een motor-club. Geen verzekerings advies kantoor. Nou opzoutuh!
Okido, ondanks het vriendelijke onthaal zal ik niet meer posten danquote:Op zondag 1 maart 2009 20:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
GA NAAR MOTOR-FORUM!
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
lekker weertje om te
[ url=http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/B12/DSC04253-25.jpg]rijden[/url]
Bora1200?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
op verzoek dan toch maar![]()
[ img]http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/B12/DSC04252-30.jpg[/img]
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:33 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
[..]
Bora1200?![]()
Kom je wel vooruit met zo weinig cc's voor een auto die minstens 5x zo zwaar is dan je Bandit1200?
Props![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:30 schreef wibraman het volgende:
[..]
Okido, ondanks het vriendelijke onthaal zal ik niet meer posten dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
SBK stond ff op pauze om kitkat en dubbelfris te halen.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:36 schreef Wifebeater het volgende:![]()
Net had ie geen tijd en nou quote ie zelfs binnen edits
ghequote:Op zondag 1 maart 2009 20:33 schreef Wifebeater het volgende:
Bora1200?![]()
Kom je wel vooruit met zo weinig cc's voor een auto die minstens 5x zo zwaar is dan je Bandit1200?
Props![]()
kkkkk<< puzzel maar uit ikookhier
![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:37 schreef Cageon het volgende:
[..]
SBK stond ff op pauze om kitkat en dubbelfris te halen.
heb geen honger iddquote:Op zondag 1 maart 2009 20:54 schreef Wifebeater het volgende:
Manieuit, zonder rel krijg ik 't ook wel op![]()
iig makkelijker tussen de toetsen weg te halen dan broodkruimelsquote:Op zondag 1 maart 2009 20:42 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus ik heb voor niks uitgepakt?
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
iig makkelijker tussen de toetsen weg te halen dan broodkruimels
Jij bukt, iemand anders spuugt eens flink. Even op je tanden bijten, maar na ee paar dagen kun je echt wel weer zitten.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:23 schreef wibraman het volgende:
En inwijden? Wat moet ik daar onder verstaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:17 schreef ikookhier het volgende:
Je weet dat jezelf ook 2 K's in je naam hebt zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waar begin ik
vrijdag wilden we dus naar de beurs, via MF nog extra gratis kaartje geroggeldenne dus vriendin verrassen met een bezoekje
Toen we vertrokken begon het al te regenen, maargoed je bent een motorrijder of je bent het niet
Komen we daar aan, en ze had mij helemaal niet verwacht, ze was sprakeloos...
half uur later stapten we weer op, richting Utrecht. Zijn we $@#%$@#^@$# nog geen 7 km verder, begint de GS van een maat te ploffen en te knallen, tot hij uitviel. Vluchtstrook op gedoken, tank en kappen er af, bougies, alles gecontroleerd wat er kon, maar helaas moesten we dat ding af laten slepen. Conclusie, dynamo kapot
Ben met vriendin weer naar haar huis gereden, mee gegeten, en savonds naar huis. Vrienden met de GS + sleepdienst + eigen motor van degene met ANWB pas weer naar huis.
Besloten om zondag dan maar te gaan. Met de autoen dat hebben we geweten ook, 3 uur over de reis gedaan, waarvan 1.5 uur op kruispunt lunetten in de file
![]()
![]()
@#T$@%T$@ net als vorig jaar.... waarom we toen zeiden dat we gewoon met de motor zouden gaan, wist ik meteen weer.
![]()
Anyway, beurs viel weer tegen,en heb 2 stukken plastic met klittenband gekocht, hoop ze binnekort kapot te rijden
moet je vrienden zoeken op een hoger niveau. MF misschien?quote:
Neequote:Op zondag 1 maart 2009 21:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je weet dat jezelf ook 2 K's in je naam hebt zitten
Nog hogerquote:Op zondag 1 maart 2009 21:59 schreef Cageon het volgende:
[..]
moet je vrienden zoeken op een hoger niveau. MF misschien?
Idd een zeer zeldzaam model. Megabedankt.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
brommer voor jullie op de foto gezet
dan zullen we even voordoen hoe je die kunstof dingen opmaaktquote:Op zondag 1 maart 2009 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
hey volgende week is t al zo ver he
Beter zet je die wijven fatsoenlijk op de fotoquote:Op zondag 1 maart 2009 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
wat hij zegtquote:Op zondag 1 maart 2009 22:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Beter zet je die wijven fatsoenlijk op de foto
speciaal voor jou 4 kippen op de achtergrond, fapzequote:Op zondag 1 maart 2009 22:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Idd een zeer zeldzaam model. Megabedankt.
Touchéquote:Op zondag 1 maart 2009 21:59 schreef Cageon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Beter zet je die wijven fatsoenlijk op de foto
graagquote:Op zondag 1 maart 2009 22:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
dan zullen we even voordoen hoe je die kunstof dingen opmaakt
en dan alle trash talk missen hier op fok????quote:Op zondag 1 maart 2009 21:59 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dan mot je ook nie klagen niequote:Op zondag 1 maart 2009 22:31 schreef bvvt het volgende:
[..]
en dan alle trash talk missen hier op fok????
kiiijjjjjjjkquote:Op zondag 1 maart 2009 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoiets?
Beetje laffe herder iddquote:Op zondag 1 maart 2009 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
hoe t net niet moetquote:Op zondag 1 maart 2009 22:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
graagal hoop ik voor die tijd toch mijn 1e krassen er al op gezet te hebben
![]()
Toch niet zoals op MF als een aap hangendquote:Op zondag 1 maart 2009 22:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
graagal hoop ik voor die tijd toch mijn 1e krassen er al op gezet te hebben
![]()
quote:
auto rai?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:36 schreef bvvt het volgende:
[..]
kiiijjjjjjjk
dat noem ik nog eens mooie auto rai fotos
nah, bijnaquote:Op zondag 1 maart 2009 22:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Toch niet zoals op MF als een aap hangend
Ohw cagejon had je al les gegeven![]()
Gaat de goede kant op.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoiets?
Ik denk dat de steps eerder aan de beurt zijn dan je knienenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Et zijn wel echt heul dunne plakjes plastiek voor die 15 euro, maargoedmoet k platter he
misschien wel zo
![]()
[ afbeelding ]
steps heb k al aan de grond gehad jaquote:Op zondag 1 maart 2009 22:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk dat de steps eerder aan de beurt zijn dan je knienen
Of de gehele motor/IOHquote:Op zondag 1 maart 2009 22:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk dat de steps eerder aan de beurt zijn dan je knienen
Zo bespaar je je sliders ook nog eensquote:Op zondag 1 maart 2009 22:37 schreef Cageon het volgende:
[..]
hoe t net niet moet
[ link | afbeelding ]
hoe t al wat beter is
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
hoe t dan echt moet
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
steps heb k al aan de grond gehad jahier nog een oud filmpje van de zomer, nu ga ik toch wel stukken platter, voor mijn gevoel zit men knie nog zon 10 cm van het asfalt af op dit moment met lekker rijden
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
GA NAAR MOTOR-FORUM!
En dat is de zachte manierquote:Op zondag 1 maart 2009 21:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jij bukt, iemand anders spuugt eens flink. Even op je tanden bijten, maar na ee paar dagen kun je echt wel weer zitten.
quote:
Ik had wel scherpere/betere foto's verwachtquote:Op zondag 1 maart 2009 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoiets?
hmmmm, keep talking dudequote:Op zondag 1 maart 2009 23:01 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Mogelijk dans je trouwens weleens met mijn nichtje]
quote:
1600 isoquote:Op zondag 1 maart 2009 22:55 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik had wel scherpere/betere foto's verwacht
daar hebben ze flitsers voor uitgevonden.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
1600 isoik haat binnen fotograferen....
Doen we wel offlinequote:
I don't wanna knowquote:Op zondag 1 maart 2009 23:05 schreef Cageon het volgende:
horizontaal dansen?
Canon EOS40Dquote:Op zondag 1 maart 2009 23:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hey kap eens, mijn banners veranderen van porno op motoren, naar fotocamera aanbiedingen
Ik heb geen verstand van fotograferen, voor mijn part is het 13 ISOquote:Op zondag 1 maart 2009 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
1600 isoik haat binnen fotograferen....
En GSM webquote:Postvak In [2] Ongelezen
Er liggen meerdere geheime liefdes voor je klaar. Lees ze nu hier!
www.LiefdesBerichten.com
Televisie op de PC kijken
Kijk nu voor eenmalig ¤ 6,95 voortaan TV via uw computer
www.televisieonline.com
Scheiden van uw Partner?
Geen Advocaten, Dus Goedkoper. Ervaren Echtscheiding Specialisten.
Easy-Echtscheiding.nl
Gevoelens Songtekst?
"Ik stopte voorgoed in amper 3 uren Mijn kinderen zijn zo trots op me!"
StopNuMetRoken.com/Stop-Met-Roken
ik zoek werk
vacaturen zoeken banen in de regio
www.zoekbaan.nl
Ziggo Eredivisie Live
Alle eredivisie wedstrijden LIVE op 4 kanalen. Nu voor maar ¤ 14,95 p/m
www.Ziggo.nl/Eredivisie
A6 3.2 FSI Quattro kopen?
Sedan, Zilver, 2005, 80.794Km Tiptronic, Dealer Onderhouden.
www.Zijm.nl/audi
Stuur maar vast foto's, dan kan ik kijken of ze iets kunnen makenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:22 schreef Cageon het volgende:
o @ Rib, misschien is t handig om te wachten tot ik mijn startnummer zeker weet?
Die twee middelste zijn van MF!quote:
dan begrijp je mijn opmerking verkeerd en misschien had ik hem iets verder kunnen uitweiden (maar was druk gister). Via dat centrale verzekeringstopic daar heb ik gewoon maximale no-claimkorting gekregen (75%) zonder de schadevrije jaren te hebben moeten opgeven.quote:
je hebt al mail als t goed isquote:Op zondag 1 maart 2009 23:24 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Stuur maar vast foto's, dan kan ik kijken of ze iets kunnen maken![]()
je hebt mijn mobielle nummer / e-mailquote:
indeed, you don'tquote:I don't wanna know
2baans rotonde hier in Wijchenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nice, het begin is er![]()
![]()
in welke bocht heb je hem gezet?
olie... oneffenheden in de wegquote:Op maandag 2 maart 2009 19:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
grotere rotondes zijn aardig om te beginnen, kan wel tricky zijn met olie etc.
beter een mooi boggie nemen
Nou heeft Rib-i geen excuus meer om geen motor te rijdenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Toffe TZR dithttp://www.motor-forum.nl(...)een-spotprijs-1.html
Hier loopt tenminste de olietemperatuur niet op.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:09 schreef TataK het volgende:
Nou heeft Rib-i geen excuus meer om geen motor te rijden![]()
Volgens Cageon en Rib-i loopt de temperatuur alleen op als je iets horizontaal berijdtquote:Op maandag 2 maart 2009 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hier loopt tenminste de olietemperatuur niet op.![]()
![]()
Verdomde 2 takt.
Onervarenheid bij de eerste, gebrek aan conditie bij de tweede.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:28 schreef TataK het volgende:
Volgens Cageon en Rib-i loopt de temperatuur alleen op als je iets horizontaal berijdt
Bebe kan binnenkort achterop.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:28 schreef stinkie het volgende:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=380106442941
pimpgoodies gekocht
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hier loopt tenminste de olietemperatuur niet op.![]()
![]()
Verdomde 2 takt.
voor dat geld wil ik er ook wel ff mee spelen... als ik het hadquote:Op maandag 2 maart 2009 20:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Toffe TZR dithttp://www.motor-forum.nl(...)een-spotprijs-1.html
Congrats CPquote:
Yea dat zal t zijnquote:Op maandag 2 maart 2009 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Onervarenheid bij de eerste, gebrek aan conditie bij de tweede.
Wie ben je en waar zijn de pics van je bikequote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk het beste motorblad? Ben van plan om een abbo te nemen op moto73.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:28 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wie ben je en waar zijn de pics van bier en tieten?
even serieusquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:29 schreef Cageon het volgende:
[..]
Congrats CP
Dan gaat de meet 8maart niet door
Ook goedquote:
dat komt hier hodfr maar binnen zonder kloppen en verwacht meteen dat we zijn vragen wel even beantwoorden. Voorstellen lulquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk het beste motorblad? Ben van plan om een abbo te nemen op moto73.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ga je nog eens een nieuwe link in je sub zettenquote:
Alweer stukquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:31 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ga je nog eens een nieuwe link in je sub zettenDeze werkt al weken niet meer
Gefixedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:31 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ga je nog eens een nieuwe link in je sub zettenDeze werkt al weken niet meer
Wat mij betreft wel, wat de rest betreft geen idee. Dat is altijd afwachten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
even serieuswordt et nou onog wat 8 maart? Hyves attendeerde me er op dat een goede vriend van me dan jarig is
![]()
quote:
Bij -XX- in de tuinquote:
who are you?quote:
meet nav mijn verjaardag op 7 maartquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:48 schreef Geerd het volgende:
Wat is der 8 maart dan?
quote:
Ik niet denk ikquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:47 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, wat de rest betreft geen idee. Dat is altijd afwachten.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:26 schreef ikookhier het volgende:
Het lijkt wel een hoeren kast hier,al die gasten die komen binnen lopen
quote:
Beetje flauw.quote:
Helemaal geen verkeerd blad.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kijk,quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje flauw.
[..]
Helemaal geen verkeerd blad.
Smaak is natuurlijk persoonlijk, even kort door de bocht:
Hou je van reizen en verhalen kies je eerder de Promotor, snelheid de Motorplus, streetfighters en verbouwen de Kickstart, veel vergelijkende testen de Motor Magazine, oldskool de Motor Klassiek, etc.
Voor de moderne licht sportieve motorrijder met een beetje avontuur in de genen is de Moto73 een Nederlands getinte goede keuze. Zit vrij dicht tegen de Motorplus met een knipoogje Promotor.
Papier en het aantal pagina's heeft nog wel eens weg van een leeskrant.
37ers rulen.quote:
Zo... dat zijn al drie koekblikken die ik bij OPM voorbij heb zien komen.quote:
mijn verzameling blikken heeft minder gekost dan de jouwequote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:35 schreef Worldbeater het volgende:
Zo... dat zijn al drie koekblikken die ik bij OPM voorbij heb zien komen.
Veel woon~werken maakt meer kapot dan je lief is.
Ja, maar jij bent ook zo'n 30 jaar jongerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mijn verzameling blikken heeft minder gekost dan de jouwevoorgaande waren allen brikkies btw
nee, met vrouwen en kinderen...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook zo'n 30 jaar jongerKosten komt met de jaren
KNMIquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:23 schreef Den_Haag het volgende:
wordt het een beetje redelijk weer dit weekend?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:16 schreef ikookhier het volgende:
Ik heb gemist wie jij ook weer wasFoto's van je bike zou kunnen helpen!!
OMG... per ongeluk in een members only topic gepost???quote:
Doh.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:36 schreef uppie83 het volgende:
[..]
[..]
OMG... per ongeluk in een members only topic gepost???
Ooit in een ver ver verleden AHUM heb ik wel eens een paar posts in de MC slowchat gedropt. Maar das denk al wel bijna weer een jaar geleden ofzo. Soms heb ik ineens weer zo'n impuls en dan drop ik weer eens een postjequote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:37 schreef Cageon het volgende:
[..]
Doh.
Je moet ze ook alles uitleggen tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:36 schreef uppie83 het volgende:
[..]
[..]
OMG... per ongeluk in een members only topic gepost???
zie ik daar nou schaamrand?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:11 schreef uppie83 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vooruit.. mijn vader en ik op de fiets.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:11 schreef uppie83 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Je bedoelt dat enorme stuk plastic op zijn fiets?quote:
Blijkbaar ben ik niet de enige die dingen zietquote:
Gewoon de banden de schuld geven.quote:
Ik rij al drie jaar in St(r)atus voor 2400 euro.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mijn verzameling blikken heeft minder gekost dan de jouwevoorgaande waren allen brikkies btw
Zoals al gezegd - marktplaats is your friendquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:48 schreef uppie83 het volgende:
Mag ik ook meelachen?
Oh en nog een vraag. Weet iemand of er ergens ook motorkleding te huur is. Soms willen er wel eens mensen een weekendje mee, maar hebben geen kleding en vinden het ook niet de moeite om dit voor een weekendje aan te schaffen.
Zodra wij klaar zijn.quote:
Die moet sowieso een heel nieuw pak aangezien hij anderhalve maand later zichzelf met 90 tegen een vangrail aanwerkte en de ambulancebroeders zijn pak hebben open geknipt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zodra wij klaar zijn.
Als je toch bezig bent op marktplaats koop dan meteen een nieuwe spijkermotorbroek voor je pa.
Ja, goed gedaan toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Van baggeruser naar een topnotering met aanzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:40 schreef Cageon het volgende:
Ja, goed gedaan toch?![]()
Heb net zoveel fietsen als jij! Dat heeft er vast mee te makenAch een agent op een mooie motor heeft toch iets van een vlag op een modderschuit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The king of all reed toch ook gewoon een 25 KwBandit 600.![]()
![]()
Yup... net terug van launch party van Yunooquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:45 schreef Cageon het volgende:
je maakt nog is wat mee, op zo'n woensdag avond.
Liever niet, ben al drie avonden bezig aan iets waar ik geen probleem in zag.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:45 schreef Cageon het volgende:
je maakt nog is wat mee, op zo'n woensdag avond.
Amazing discovery! Tell Sell the real deal.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:53 schreef Roderick2085 het volgende:
Yup... net terug van launch party van Yunoo
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Liever niet, ben al drie avonden bezig aan iets waar ik geen probleem in zag.![]()
![]()
Hopelijk komt de bonus snel. Wil wel weer eens op het ding rijden. 50 pk, ik kijk er naar uit.![]()
Je moet wel lef hebben om schijt te hebben aan die koekblikkers achter je en gewoon een file te veroorzakenquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:11 schreef uppie83 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hé WB. King of all what?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach een agent op een mooie motor heeft toch iets van een vlag op een modderschuit.![]()
The king of all reed toch ook gewoon een 25 KwBandit 600.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |