dank jequote:
Voor eten EN drinken had je ook alleen de onderkant van de foto in kunnen sturenquote:Op zondag 15 maart 2009 15:02 schreef pea4fun het volgende:
Als ik niks beters verzin heb ik natuurlijk deze vrij recente
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:49 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Voor eten EN drinken had je ook alleen de onderkant van de foto in kunnen sturen
imo niet echt een punt wat er uit springt, mijn intresse word afgeleid door de achtergrondquote:Op maandag 16 maart 2009 14:55 schreef Mirjam het volgende:
hallo!
ik kom ook maar weer eens kijken om het hoekje.
meningen anyone?
[ afbeelding ]
ff kleinere versie voor t overzicht
Leuk! Alleen het kader is niet echt mijn ding....quote:
Deze vind ik beter, alleen zou ik hem iets lichter maken.... beetje donker zo..quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:25 schreef Mirjam het volgende:
ik had deze ook nog, soesjeszwaantjes![]()
[ afbeelding ]
ik persoonlijk had het leuker gevonden als het focuspunt meer naar het midden had gelegen, volgens mij wordt de foto daar spannender van, maar hij's wel grappigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:09 schreef P.F het volgende:
Hier mijn foto, is hij goed genoeg om mee te doen?
[ afbeelding ]
Dat heb ik geprobeerd maar lukte mij nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik persoonlijk had het leuker gevonden als het focuspunt meer naar het midden had gelegen, volgens mij wordt de foto daar spannender van, maar hij's wel grappig
heel erg fijn! Kader is juist goed zo, zo ook de vignetteringquote:
ik vind 'm ook een beetje, ja, weet niet, euh, grauwig?quote:Op zondag 22 maart 2009 20:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heel erg fijn! Kader is juist goed zo, zo ook de vignettering
Heb deze gemaakt vandaag, maar door dat verrekte cokinfilter werd ie niet echt lekker scherp
[ afbeelding ]
ik heb ff gekeken, en heb inderdaad geen ideequote:Op maandag 23 maart 2009 13:14 schreef Ynske het volgende:
Kan iemand of user zubbzirro me uitleggen wat de ingezonden foto met het thema eten-drinken te maken heeft?
Misschien was ie nog bedoeld voor Abstract en kunstzinnig?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:14 schreef Ynske het volgende:
Kan iemand of user zubbzirro me uitleggen wat de ingezonden foto met het thema eten-drinken te maken heeft?
Hij oogt een beetje scheef...quote:Op zondag 22 maart 2009 20:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heel erg fijn! Kader is juist goed zo, zo ook de vignettering
Heb deze gemaakt vandaag, maar door dat verrekte cokinfilter werd ie niet echt lekker scherp
[ afbeelding ]
Geen idee, maar hij is in maart ingezonden, en het is niet juist om foto's te weigeren omdat ze niet met het onderwerp te maken zouden hebbenquote:Op maandag 23 maart 2009 13:14 schreef Ynske het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |