abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 maart 2009 @ 14:30:27 #81
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_67101529
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:49 schreef -Robbedoes- het volgende:

[..]

Voor eten EN drinken had je ook alleen de onderkant van de foto in kunnen sturen
Afblijven! tis mijn dochter
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_67102283
hallo!
ik kom ook maar weer eens kijken om het hoekje.

meningen anyone?

ff kleinere versie voor t overzicht

[ Bericht 15% gewijzigd door Mirjam op 16-03-2009 21:54:37 ]
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_67113641
Cookies

When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_67188188
ik had deze ook nog, soesjeszwaantjes

donderdag 19 maart 2009 @ 00:05:49 #85
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_67193198
quote:
Op maandag 16 maart 2009 14:55 schreef Mirjam het volgende:
hallo!
ik kom ook maar weer eens kijken om het hoekje.

meningen anyone?

[ afbeelding ]

ff kleinere versie voor t overzicht
imo niet echt een punt wat er uit springt, mijn intresse word afgeleid door de achtergrond
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:17 schreef -Marjo- het volgende:
Cookies

[ afbeelding ]
Leuk! Alleen het kader is niet echt mijn ding....
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 22:25 schreef Mirjam het volgende:
ik had deze ook nog, soesjeszwaantjes

[ afbeelding ]
Deze vind ik beter, alleen zou ik hem iets lichter maken.... beetje donker zo..

Damn, ik zie allerlei lekkere dingen voorbij komen, en krijg wel honger, maar geen inspiratie...
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:02:42 #86
79550 Ymke
your ghost
pi_67212888
Het doek is binnen

Heb voor deze maand nog helemaal geen tijd gehad
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_67276331
Hier mijn foto, is hij goed genoeg om mee te doen?
pi_67276466
Ik denk dat ik deze keer oversla. Wel eindelijk een ideetje, maar geen tijd meer om het uit te werken waarschijnlijk. Jammer.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_67278282
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 20:09 schreef P.F het volgende:
Hier mijn foto, is hij goed genoeg om mee te doen?
[ afbeelding ]
ik persoonlijk had het leuker gevonden als het focuspunt meer naar het midden had gelegen, volgens mij wordt de foto daar spannender van, maar hij's wel grappig
pi_67279803
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 21:24 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik persoonlijk had het leuker gevonden als het focuspunt meer naar het midden had gelegen, volgens mij wordt de foto daar spannender van, maar hij's wel grappig
Dat heb ik geprobeerd maar lukte mij niet
  zondag 22 maart 2009 @ 20:55:47 #91
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_67305247
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:17 schreef -Marjo- het volgende:
Cookies

[ afbeelding ]
heel erg fijn! Kader is juist goed zo, zo ook de vignettering

Heb deze gemaakt vandaag, maar door dat verrekte cokinfilter werd ie niet echt lekker scherp

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 22 maart 2009 @ 23:27:12 #92
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_67310515
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:55 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Heb deze gemaakt vandaag, maar door dat verrekte cokinfilter werd ie niet echt lekker scherp

[ afbeelding ]
ik vind 'm ook een beetje, ja, weet niet, euh, grauwig?
het idee op zich is wel leuk
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 23 maart 2009 @ 13:14:37 #93
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67321849
Kan iemand of user zubbzirro me uitleggen wat de ingezonden foto met het thema eten-drinken te maken heeft?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 23 maart 2009 @ 13:33:21 #94
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_67322400
Heel erg leuk Marjo!!!

Ik heb eindelijk een idee, nu nog uitvoeren, dus eerst maar eens boodschappen doen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  maandag 23 maart 2009 @ 14:16:52 #95
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_67323802
Vind het best moeilijk, wil wel graag met ene persoon erbij, gewoon omdat mij dat meer aanspreekt.

zou een van deze kunnen ( de 1ste 2 dan)

of deze

of deze, maar hierbij vind ik de schaduw van haar handje best storend.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_67323888
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:14 schreef Ynske het volgende:
Kan iemand of user zubbzirro me uitleggen wat de ingezonden foto met het thema eten-drinken te maken heeft?
ik heb ff gekeken, en heb inderdaad geen idee
héééle hete pepers?
  maandag 23 maart 2009 @ 14:19:20 #97
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_67323897
-Marjo- , heel leuk, lekker kleurrijk!

puckzzz, hij is inderdaad wat flets.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_67328016
quote:
Misschien was ie nog bedoeld voor Abstract en kunstzinnig?
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:55 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij oogt een beetje scheef...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
  maandag 23 maart 2009 @ 16:23:45 #99
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_67328187
quote:
Geen idee, maar hij is in maart ingezonden, en het is niet juist om foto's te weigeren omdat ze niet met het onderwerp te maken zouden hebben .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 23 maart 2009 @ 16:41:34 #100
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_67328724
Misschien toch even vragen of hij de juiste foto heeft ingestuurd?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_67329075
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Geen idee, maar hij is in maart ingezonden, en het is niet juist om foto's te weigeren omdat ze niet met het onderwerp te maken zouden hebben .
Ja, dan kan je van alles gaan insturen
Woeiii - Blog
  maandag 23 maart 2009 @ 16:58:25 #102
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_67329364
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:51 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Idd
Maar als het niet aan het thema voldoet zal hij of zij vervolgens geen punten krijgen.
  maandag 23 maart 2009 @ 17:03:07 #103
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_67329567
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:51 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Klopt. Het is aan de stemmers. En dat gaat meestal toch prima.
Hoogachtend,
Erik.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 23 maart 2009 @ 17:11:19 #104
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67329871
ergens een beetje rare actie
maar t zou natuurlijk zo kunnen zijn dat hij/zij perongeluk het verkeerde bestandje gestuurd heeft (best logisch zo'n vergissing als je dus steeds username.jpg in moet zenden )
misschien toch maar een meeltje/pmmetje/postduifje ertegenaan om te vragen of t wel de juiste is?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 23 maart 2009 @ 17:27:51 #105
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_67330430
Iedereen kan in het centrale topic het onderwerp (ook in de TT), de uiterste inzenddatum en de overige foto's die er al staan zien, en zelf tot de conclusie komen dat zijn/haar foto er niet tussen past. En daar staat ook dat je een andere inzending kan versturen mocht je later een andere foto mee willen laten dingen, ipv de eerste.

Er komt ook een stukje eigen verantwoordelijkheid bij kijken, en ik vind het gewoon geen goede zaak als ik mensen moet gaan PM'en of mailen en ze moet adviseren om een andere foto in te sturen, of ze erop te wijzen dat met een foto de winkansen niet groot zijn of wat dan ook.

Als organisatie van een wedstrijd ga ik me niet bemoeien met wat iemand inzendt (tenzij natuurlijk de regels overtreden worden). Het is gewoon een kwestie van gewoon lezen wat er staat, voordat je een foto inzend. Doe je dat verkeerd? Niet de verantwoordelijkheid van de wedstrijdorganisatie.

En als jullie echt moeite hebben met iemand die een foto instuurt waar (volgens jullie, want wie weet wat de interpretatie van het onderwerp was van de betreffende user) het onderwerp niet in wordt nageleefd of je niet begrijpt wat er bedoeld wordt, wat houdt jullie dan tegen om er zelf een pm'tje tegenaan te gooien met een vraag om toelichting of een vraag of het onderwerp wel duidelijk is.
Hoogachtend,
Erik.
pi_67331093
Hmmmmm: 3 weken geleden de moeder aller buikgriepen, 5kg afgevallen, pas sinds een weekje weer normaal voedsel en dan is het onderwerp "eten en drinken"! Dat ligt hier nog erg gevoelig...

Weinig inspiratie en het eerste idee was een hommage aan mijn grote steun van de afgelopen tijd: de watermeloen. Dat werd alleen helemaal niks, waarschijnlijk doordat het stukje al oud was en richting slijmerig ging. Nog even door geploeterd en toen kwam er dit uit. Qua structuur, frisheid en het effect van de druppels ben ik wel tevreden alleen de scherpte had iets meer naar voren moeten liggen. Nu is er in het donkere gedeelte te veel scherp en in de kijkrichting naar achter net even te weinig. En zon om het nog een keer te proberen zie ik niet aankomen...

En een dikke vette off-topic-btw: Chicolate, de foto die je nog tegoed had (als je nog interesse hebt natuurlijk) moet ik nog steeds even opzoeken. In de loop van komende week moet dat wel goed komen.
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
pi_67331245
Ik heb nog interesse ja . Maar neem de tijd, ben nu toch te druk om er goed naar te kijken (tentamenweek, meteen ook de reden dat ik deze keer niet in kan zenden).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 23 maart 2009 @ 17:58:22 #108
52229 Chanty
pi_67331298
Ohe mooie lichtreflecties Maakt het een erg sprankelende foto.
pi_67331328
Hmm. Niet helemaal mee eens Erik. De taak van de wedstrijdleiding is om de wedstrijd in goede banen te leiden. Een foto die niets met het onderwerp te maken heeft kan verstorend werken op het verloop van de wedstrijd. In het beste geval krijgt die foto gewoon nul punten en is er wenig aan de hand. Toch zou het zo kunnen zijn dat een dergelijke foto wél punten krijgt, omdat de stemmer niet gelet heeft op het onderwerp of denkt 'schijt aan het onderwerp, ik stem op de mooiste foto'. Dat lijkt me niet wenselijk. Om een voorbeeld te noemen: als iemand een sexy foto van een mooie dame instuurt, zullen er vast mensen zijn die daar punten aan gaan toekennen - ook al is het onderwerp 'sneeuw'. De vraag is: willen we dat?
  maandag 23 maart 2009 @ 18:08:14 #110
52229 Chanty
pi_67331547
Je brengt me wel op ideeen *mompelt iets over meloenen.

Verder, ja het is misschien niet direct jullie taak en inderdaad hebben mensen een eigen verantwoordelijkheid. Maar kan me ook vindne in wat K_man verder zegt, dit soort zaken kunnen verwarrend en verstorend werken. Verder is er ook nog zoiets als: sociaal zijn en anderen helpen. Als iemand met zijn handen vol boodschappentassen bij de voordeur staat, hoef ik de deur ook niet open te houden. Maar als ik het wel doe, wordt dat wel enorm gewaardeerd.

Maar goed, als het echt zoveel moeite is voor jullie, ben ik best bereid om die persoon een pm te sturen en te vragen of hij de juiste foto gestuurd heeft en evt uitleg, want ik ben best nieuwsgierig op wat voor manier eten en drinken anders in deze foto terug komt.
pi_67332227
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:08 schreef Chanty het volgende:
Je brengt me wel op ideeen *mompelt iets over meloenen.
Oh meid, maak me gek! Die smiley voorspelt alleen weinig goeds geloof ik? Maar ben benieuwd wat je in gedachten hebt en ik wacht geduldig af...
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
  maandag 23 maart 2009 @ 18:43:56 #112
52229 Chanty
pi_67332474
Hmmm nu moet ik wel he
Maar bij gebrek aan andere ideeen Vriend maar meteen instructies voor de boodschappen gegeven
pi_67333001
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:59 schreef k_man het volgende:
Hmm. Niet helemaal mee eens Erik. De taak van de wedstrijdleiding is om de wedstrijd in goede banen te leiden. Een foto die niets met het onderwerp te maken heeft kan verstorend werken op het verloop van de wedstrijd. In het beste geval krijgt die foto gewoon nul punten en is er wenig aan de hand. Toch zou het zo kunnen zijn dat een dergelijke foto wél punten krijgt, omdat de stemmer niet gelet heeft op het onderwerp of denkt 'schijt aan het onderwerp, ik stem op de mooiste foto'. Dat lijkt me niet wenselijk. Om een voorbeeld te noemen: als iemand een sexy foto van een mooie dame instuurt, zullen er vast mensen zijn die daar punten aan gaan toekennen - ook al is het onderwerp 'sneeuw'. De vraag is: willen we dat?
Onder het mom van: "Ze is om op te vreten"...
Woeiii - Blog
  maandag 23 maart 2009 @ 21:49:02 #114
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_67339197
* PKfotografie heeft ook ingezonden
  maandag 23 maart 2009 @ 21:55:33 #115
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_67339425
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:01 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Onder het mom van: "Ze is om op te vreten"...

iets over tanden in willen zetten enzo
pi_67340168
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:55 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

iets over tanden in willen zetten enzo
Mijn vijf punten heb je binnen krijg ik dan wel het emailadres van de dame
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 23 maart 2009 @ 23:40:50 #117
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_67343607
pi_67352889
Chips mijn idee zit er al tussen. Kijken of ik het kan verbeteren. Anders gaat m'n coffee shot erop .
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:56:18 #119
204731 SchaapjesOpHetDroge
Door de wol geverfd
pi_67358290
Heb mijne ook reeds ingezonden, het is een andere geworden dan ik hier had gepost, ik zie soortgelijk idee er nog niet tussen staan.

@P_B, fijne foto, ik moet niet gelijk aan eten denken, maar dat a-typische vind ik wel mooi

@Emme-r-tje, Schattig, maar daar is eigenlijk ook wel alles mee gezegd
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:08:17 #120
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_67368740
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:56 schreef SchaapjesOpHetDroge het volgende:
Heb mijne ook reeds ingezonden, het is een andere geworden dan ik hier had gepost, ik zie soortgelijk idee er nog niet tussen staan.

@P_B, fijne foto, ik moet niet gelijk aan eten denken, maar dat a-typische vind ik wel mooi

@Emme-r-tje, Schattig, maar daar is eigenlijk ook wel alles mee gezegd
Dat is niet erg, ik verwacht ook niet van iedereen 5 punten... 4 is ook goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')