quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:24 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Minkuukel, wie vraagt om een ban krijgt een ban. Tevens IP-ban voor de rest van zijn VMBO
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:55 schreef donroyco het volgende:
ImTheBase, achter emosletjes aanzitten doe je maar in je eigen tijd. Mail over een maand maar terug.
en klonen,doe nog maar één weekje er bijquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:56 schreef Netsplitter het volgende:
Huppelmuts, 48 wegens onzinnige posts in SC.
En 'n week erbij, omdat ik moest lachen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Beauregard, vrijwillige ban wegens VMBOexamen, succes knul
Haal mijn pik eens uit je smoel joh, rat.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kloont door onder Lambiekje , week erbij.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:43 schreef -SG- het volgende:
KLB-SC, Heel de mik een perm ban. En KLB-SC wordt opgeschort.
!
Alleen kinderen die vragen worden overgeslagen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:10 schreef iamredleader het volgende:
iamredleader, verkapte ban-aanvraag
alle boeren een banquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:43 schreef -SG- het volgende:
KLB-SC, Heel de mik een perm ban. En KLB-SC wordt opgeschort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
ah ik zie dit topic nu pasquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
swarmahoer, klagen doe je alleen voor de schermen, per direct op zwart
HIJ BLIJFT HANGEN, VERVELEND HE!!!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:44 schreef TNA het volgende:
swarmahoer, mail maar weer eens als je Shift of Caps Lock weet te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |