Powerrangers enzo zekerquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee joh, ik word gewoon wit ....dat staat nog boven rood.
en een leuke subtitelquote:
ik heb net warme choco opquote:
het si nu echt lekker buiten hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Maar alleen als het buiten vriest.
ja pcies!quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
als murp wil dat het deel 3 is dan mag dat
Je hebt ook nog een kampvuur in je tuintje aangelegd?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het si nu echt lekker buiten hoor
en vuur is geil dus
quote:
JALOERS!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:36 schreef Het_hupt het volgende:
lol, ik kan Paul () zijn posts niet lezen
nee de vuurkorf staat in mn tuinquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een kampvuur in je tuintje aangelegd?
Ach, in andere SC posten ze ook gewoon plaatjes hoor...quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
en daar komen de plaatjes![]()
please mensen doe nou niet dat verziekt zo'n topic best wel
als mensen gaan janken doen ze het juist, laat ze lekker gaan, plaats een TR en negeer ze lekkerquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
1 plaatje.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, laten we het hebben over de dingen die wij nu aan het doen zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
2tr's per dag vind ik meer dan genoegquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:40 schreef murp het volgende:
[..]
als mensen gaan janken doen ze het juist, laat ze lekker gaan, plaats een TR en negeer ze lekker
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:43 schreef murp het volgende:
[..]
moet ik wel effe mn webcam aanzetten en op mn reet richten, daarna nog uploaden enzo ....
Ach, met een knikje is die ook al weer blij. Laat hem toch lekker..quote:
Vindt jij dat aantrekkelijk, vrouwenvoetbal?quote:
Ananas.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:48 schreef murp het volgende:
wie woondde er ook alweer dicht bij de bijlmerbajes? ik heb drank op vandaar de vergeetachtigheid...
Jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vindt jij dat aantrekkelijk, vrouwenvoetbal?
Korsakof!quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:48 schreef murp het volgende:
wie woondde er ook alweer dicht bij de bijlmerbajes? ik heb drank op vandaar de vergeetachtigheid...
Die is wel leuk ja, wie is dat? Maar dat is een uitzondering.quote:
Anouk Hoogendijk ( van fc Utrechtquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die is wel leuk ja, wie is dat? Maar dat is een uitzondering.
Alive and kicking, alleen niet op FOK!quote:
Voetbalvrouwenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Anouk Hoogendijk ( van fc Utrecht)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
misschien is ie er over een jaartje weer helemaal weer bij, dat weet je nooitquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alive and kicking, alleen niet op FOK!
doe eens kappen met die plaatjes Paul?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Anouk Hoogendijk ( van fc Utrecht)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel mooie plaatjes.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
doe eens kappen met die plaatjes Paul?
ik wist alleen niet dat die vent zo dik was, hij heeft wel een mooie stemquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:59 schreef -SG- het volgende:
[..].
* -SG- begint murp steeds aardiger te vinden![]()
.
Obesitas...quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:59 schreef murp het volgende:
[..]
ik wist alleen niet dat die vent zo dik was, hij heeft wel een mooie stem
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:00 schreef WurM het volgende:
Mooie OP weer... Jammer van de TT, maar mijn kans komt ongetwijfeld nog wel eens.
daarom, altijd blijven hopenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:00 schreef WurM het volgende:
Mooie OP weer... Jammer van de TT, maar mijn kans komt ongetwijfeld nog wel eens.
Nou eigenlijk...quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:02 schreef murp het volgende:
[..]
nee, hij was niet knap... ik hoefde m niet te neucken toch?
Moest toch even googlen om te zien wie dat is ...quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:10 schreef murp het volgende:
[..]
maar Israel Kamakawiwo'ole is toch al dood?
Wat?!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Moest toch even googlen om te zien wie dat is ...
[ afbeelding ]
dat is niet eens uit te sprekenquote:
Sweet mother of Jesusquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Moest toch even googlen om te zien wie dat is ...
[ afbeelding ]
Ja i know. Obesitas. Maar jij zou toch een trucje doen..quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:10 schreef murp het volgende:
[..]
maar Israel Kamakawiwo'ole is toch al dood?
kan zo maar zijn dat ie zwanger is van minstens 5 griekse godenquote:
Obesitas is geen leuke ziekte hoor..quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
kan zo maar zijn dat ie zwanger is van minstens 5 griekse goden
fijn dus ik mag gewoon mn tong breken over die naamquote:
Jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
fijn dus ik mag gewoon mn tong breken over die naam
Z'n voornaam zou niet zo moeilijk moeten zijn. Die wordt bijna dagelijks voorgezegd door de nieuwslezersquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
fijn dus ik mag gewoon mn tong breken over die naam
Nou vooruit.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:34 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga jullie alleen laten ... zometeen 'Malcolm in the middle' kijken![]()
Wel lief zijn hier he.
Tuuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:34 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga jullie alleen laten ... zometeen 'Malcolm in the middle' kijken![]()
Wel lief zijn hier he.
ja kut, ik was iets aan het opnemen. stoor jij mij... ander keer danmaarquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja i know. Obesitas. Maar jij zou toch een trucje doen..
He? Wat?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:44 schreef murp het volgende:
[..]
ja kut, ik was iets aan het opnemen. stoor jij mij... ander keer danmaar
Het is toch al opgenomen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:46 schreef murp het volgende:
[..]
ja, ik heb mn broek weer omhoog getrokken hoor
Kut man.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:46 schreef murp het volgende:
[..]
ja, ik heb mn broek weer omhoog getrokken hoor
ahaquote:
gelukkigquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
aha
dat maakt het allemaal heel duidelijk opeens
Blight is gewoon blij met mijquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
ik heb dus serieus waar 2 minuten over je onderschrift (of is dat je sig?) na moeten denken voor ik hem snapte
ja, alleen niet vandaagquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:06 schreef -SG- het volgende:
Ik verwacht dan nog wel iets van jou he murp.
zo blij dat een dag opeens veel meer uren heeftquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:06 schreef -SG- het volgende:
Ik verwacht dan nog wel iets van jou he murp.
webcamcybermsnsessie?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:07 schreef murp het volgende:
[..]
ja, alleen niet vandaag
maar dan wil ik wel iets terug
jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zo blij dat een dag opeens veel meer uren heeft
ik ben getrouwd en bijna pappaquote:
en dus kan je dan geen homowebcamcybermsnsessies hebben?quote:
neequote:Op woensdag 4 maart 2009 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en dus kan je dan geen homowebcamcybermsnsessies hebben?
tuurlijk welquote:
dan wil ik eerder met jou msnwebcamsex doen, je msn heb ik al en ik ben vandaag nog niet klaargekomenquote:
Wij doen irl. Tsssquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en dus kan je dan geen homowebcamcybermsnsessies hebben?
ik heb heul geen webcamquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:13 schreef murp het volgende:
[..]
dan wil ik eerder met jou msnwebcamsex doen, je msn heb ik al en ik ben vandaag nog niet klaargekomen
meedoen met 2 mannen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wij doen irl. Tsss. Je mag wel meedoen hoor
.
oh shitquote:
nee dank jequote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:22 schreef murp het volgende:
[..]
ik ben alles wat je wilt dat ik moet zijn![]()
[..]
of twee vrouwen
hmm met 2 vrouwenquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:22 schreef murp het volgende:
[..]
ik ben alles wat je wilt dat ik moet zijn![]()
[..]
of twee vrouwen
2 boys, one cup. Of 1 boy, 1 girl, 1 cup. Of..quote:
1 someone 1 somethingquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
2 boys, one cup. Of 1 boy, 1 girl, 1 cup. Of..
Ohnee laat maar..
Ben ik nu ook wel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom..
Het leek dan net of jij een shit user was..
de lieve ONZ usertjes liggen allemaal nu lekker te slapen, alleen de rauwe users zijn nog overquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Het is wel een beetje stilgevallen hè?
Oke dan ben ik weg.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:58 schreef murp het volgende:
[..]
de lieve ONZ usertjes liggen allemaal nu lekker te slapen, alleen de rauwe users zijn nog over
2!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:03 schreef -SG- het volgende:
HELP! Hoeveel hoofdstukken heeft het boek weg uit de peel?
ik heb alles doodgemodquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:13 schreef Olep het volgende:
[..]
Waar is de rest trouwens? Wat heb je gedaan?
Verdomme murp, ik hoop dat je achter de schermen een flinke tik op je vingers krijgt!quote:
van wie? hupt en ik zijn de enige 2 mods op ONZquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:15 schreef Olep het volgende:
[..]
Verdomme murp, ik hoop dat je achter de schermen een flinke tik op je vingers krijgt!
Ah, ik moet mijn sollicitatie nog sturen natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:16 schreef murp het volgende:
[..]
van wie? hupt en ik zijn de enige 2 mods op ONZ
ja kijken of je het redtquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:16 schreef Olep het volgende:
[..]
Ah, ik moet mijn sollicitatie nog sturen natuurlijk.
Nee toch?quote:
mmz, ik weet het nog niet zo met jouw, je bent een lekkere baggeraar, je post lekker mee, alleen zie ik niet echt hoe jij ONZ gaat modden enzo.. volgens mij gaat het echt een zooitje wordenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:22 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee toch?
Nu moet je aardig doen, en mijn vraag positief beantwoorden.
wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:24 schreef rulerofdeath het volgende:
was ik weer
motorrijles ging leuk en werken daarna ging ook wel mooi
Ach, de praktijk is toch de beste leerschool?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:25 schreef murp het volgende:
[..]
mmz, ik weet het nog niet zo met jouw, je bent een lekkere baggeraar, je post lekker mee, alleen zie ik niet echt hoe jij ONZ gaat modden enzo.. volgens mij gaat het echt een zooitje worden
iddquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:27 schreef Olep het volgende:
[..]
Ach, de praktijk is toch de beste leerschool?
bijbaantjequote:
je ging ook op een rare tijdstip tv kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:28 schreef iCor het volgende:
Alleen nog maar bagger op TV,dus ik ben er weerrrrrrrr
en is dat leuk? doe je dat met autocad ofzo?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bijbaantje
3d tekenen enzo, machines construeren
net zo'n geval als jou dusquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:25 schreef murp het volgende:
[..]
mmz, ik weet het nog niet zo met jouw, je bent een lekkere baggeraar, je post lekker mee, alleen zie ik niet echt hoe jij ONZ gaat modden enzo.. volgens mij gaat het echt een zooitje worden
met solidworksquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:29 schreef murp het volgende:
[..]
en is dat leuk? doe je dat met autocad ofzo?
ja en we kunnen geen 2 murpen in 1 murpboot hebbenquote:
heb je dan al wat voorbeelden die je heb gemaakt en die ook in de productie zijn gekomen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met solidworks
en het is best wel leuk om iets op de computer te tekenen en het dan later in de werkplaats te zien staan.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:31 schreef kurk_droog het volgende:
PFFFF. Ik heb zo vaak een SC proberen te openen hier. En nu mag het ineens wel? Wat een koekenbakkers zeg op fok
Ja niet dan?quote:
we zagen dat ONZ op dit moment nieuwe input nodig had en dat konden we in ieder geval doen met een SC, we waren nog op zoek naar jouw verzoek SC topic maar die konden we niet vinden, vandaar deze reeksquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja niet dan?Waarom mag jij het wel en ik niet? Mijn OP was zelfs beter. TJONGE JONG, de verloedering van fok op zijn best zeg
weet wat je dan moet doen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:36 schreef kurk_droog het volgende:
en die kleurtjes irriteren ook maar murp
murp en olep kunnen niet door 1 deur.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:31 schreef murp het volgende:
[..]
ja en we kunnen geen 2 murpen in 1 murpboot hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb onder andere afscherming voor een soort van freesmachine's gemaakt en een ophanging voor een aantal walsen. Die zitten nu allemaal aan de machine's. Dat is wel erg gaaf om te zien. Vooral die afscherming, want eerst waren het maar machientjes en nu zijn het echte machine's geworden, ze stralen nu veel meer uit.quote:[..]
heb je dan al wat voorbeelden die je heb gemaakt en die ook in de productie zijn gekomen?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Dat zag ik in 2008 al. Had gewoon even contact opgenomen. Dan trok ik dat topic zo uit mijn archief. droeftoeters. Ik wil een eervolle vermelding in de opquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:36 schreef murp het volgende:
[..]
we zagen dat ONZ op dit moment nieuwe input nodig had en dat konden we in ieder geval doen met een SC, we waren nog op zoek naar jouw verzoek SC topic maar die konden we niet vinden, vandaar deze reeks
ik kan de OP niet meer veranderen... sorryquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat zag ik in 2008 al. Had gewoon even contact opgenomen. Dan trok ik dat topic zo uit mijn archief. droeftoeters. Ik wil een eervolle vermelding in de op
tjah, ik vind deze avatar erg rustig voor jouw doenquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
murp en olep kunnen niet door 1 deur.leuk zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ik heb onder andere afscherming voor een soort van freesmachine's gemaakt en een ophanging voor een aantal walsen. Die zitten nu allemaal aan de machine's. Dat is wel erg gaaf om te zien. Vooral die afscherming, want eerst waren het maar machientjes en nu zijn het echte machine's geworden, ze stralen nu veel meer uit.en doe je meerdere projecten bij een klant of ga je via je bedrijf naar andere klanten?
hij ziet mn webicon of juist die anderequote:Op woensdag 4 maart 2009 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik vind deze avatar erg rustig voor jouw doen
en ik vind 'm best gaaf
Dan kan je vanavond rustig slapen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:43 schreef kurk_droog het volgende:
Kan heus wel![]()
En als ik die SC nou vind?
ik zie die stilstaande (gemaakt door Maisnon?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:40 schreef murp het volgende:
[..]
hij ziet mn webicon of juist die andere
hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:39 schreef murp het volgende:
[..]
leuk zegen doe je meerdere projecten bij een klant of ga je via je bedrijf naar andere klanten?
Ik zit in mijn klaagstoel dus het kanquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:48 schreef jordeeeh het volgende:
Dat mensen het in hun hoofd halen om te klachen over de ava van murp.
Daar zit ik altijd in.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zit in mijn klaagstoel dus het kan
rol dan eens een paar deuren verderquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zit in mijn klaagstoel dus het kan
hihi, ik rol heul nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
rol dan eens een paar deuren verder
Nee, een snel gesprek draad. Dus zo kort mogelijk en zo snel mogelijk naar de 13.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:52 schreef Siniti het volgende:
Hey hallo is dit een langzaam gesprek draad
je wordt er liever heen getrapt?quote:
Ok, dat word dan spammen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, een snel gesprek draad. Dus zo kort mogelijk en zo snel mogelijk naar de 13.
LAPOP
LAPO
LAPO
LAPo
Jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je wordt er liever heen getrapt?
Als je zo door gaat wel denk ik zo.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:01 schreef Quir het volgende:
[..]
Als je zo door gaat wel denk ik zo.
Hoop ik zo.
* rulerofdeath geeft kurk_droog een trapquote:
dat je niet meer wakker mag worden slaap zequote:Op donderdag 5 maart 2009 00:02 schreef kurk_droog het volgende:
ik ga slapen
doei
* zal mij niet meer vertonen hier!
hoiquote:
nu al?quote:
En zelf mooi in de KLB SC postenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:
waarom komen al die scheit-KLB-ers hier zeiken?
laat ze een eind oprotten
ja het is toch al de volgende dagquote:
volgens mij ben ik daar ook maar 1 keer geweestquote:
maar een goedemorgen topic is meestal pas vanaf 4-5 uurquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:32 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
ja het is toch al de volgende dag
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:55 schreef reetveter het volgende:
Er verscheen een kleine glimlach na het lezen van de TT.
En op de één of andere manier kom ik nu niet meer bij
EEN SC, HOE FUCKING KANSLOOS BEN JE ALS JE IN EEN FUCKING SC POST![]()
![]()
lozurs
Mja, k wist alleen dat k je naam had zien staan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij ben ik daar ook maar 1 keer geweest
HEUJ MAAR HOE DURF JIJ IK ZIE JOUW OOK HEUL VAAK IN DE KLBSC POSTEN DUS IK VIND HET RONDUIT BELACHELIJKE DAT JE DURFT TE IMPLEMENTEREN DAT IEDEREEN DIE IN EEN SC POST ENE LOSER IS WANT IK DENK DAT JIJ JEZELF GEEN LOSER VIND EN DAN ZOU JIJ JEZELF DUS OOK EEN LOSER VINDEN MAAR DAT VIND JIJ DUS NIET DUS VIND IK DAT JOUW MENING NIET KLOPTquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:55 schreef reetveter het volgende:
![]()
lozurs
Ik maakte niet kenbaar dat ik sarcastisch was.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:59 schreef Sena het volgende:
Kenbaar maken dat je sarcastisch was is hetzelfde als een grap uitleggen waanneer men je grap niet snapt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:11 schreef reetveter het volgende:
Ik heb aan de admin gemeld dat jij zei dat ik een loser ben.
onzinf heeft EINDELIJK een slowchat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 07:43 schreef Het_hupt het volgende:
Dagcijfers 4 maart
Top 100 van woensdag 4 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
06. 189 Het_hupt
11. 177 Huppelmuts
15. 168 murp
19. 160 Olep
50. 102 Ezechielk
Mij zet je er niet bij hequote:Op donderdag 5 maart 2009 07:43 schreef Het_hupt het volgende:
Dagcijfers 4 maart
06. 189 Het_hupt
11. 177 Huppelmuts
15. 168 murp
19. 160 Olep
50. 102 Ezechielk
quote:Op donderdag 5 maart 2009 07:43 schreef Het_hupt het volgende:
Dagcijfers 4 maart
06. 189 Het_hupt
11. 177 Huppelmuts
15. 168 murp
19. 160 Olep
50. 102 Ezechielk
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:55 schreef reetveter het volgende:
![]()
lozurs
baggeraarsquote:Op donderdag 5 maart 2009 07:43 schreef Het_hupt het volgende:
Dagcijfers 4 maart
04. 261 -SG-
06. 189 Het_hupt
11. 177 Huppelmuts
15. 168 murp
19. 160 Olep
50. 102 Ezechielk