2!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:03 schreef -SG- het volgende:
HELP! Hoeveel hoofdstukken heeft het boek weg uit de peel?
ik heb alles doodgemodquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:13 schreef Olep het volgende:
[..]
Waar is de rest trouwens? Wat heb je gedaan?
Verdomme murp, ik hoop dat je achter de schermen een flinke tik op je vingers krijgt!quote:
van wie? hupt en ik zijn de enige 2 mods op ONZquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:15 schreef Olep het volgende:
[..]
Verdomme murp, ik hoop dat je achter de schermen een flinke tik op je vingers krijgt!
Ah, ik moet mijn sollicitatie nog sturen natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:16 schreef murp het volgende:
[..]
van wie? hupt en ik zijn de enige 2 mods op ONZ
ja kijken of je het redtquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:16 schreef Olep het volgende:
[..]
Ah, ik moet mijn sollicitatie nog sturen natuurlijk.
Nee toch?quote:
mmz, ik weet het nog niet zo met jouw, je bent een lekkere baggeraar, je post lekker mee, alleen zie ik niet echt hoe jij ONZ gaat modden enzo.. volgens mij gaat het echt een zooitje wordenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:22 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee toch?
Nu moet je aardig doen, en mijn vraag positief beantwoorden.
wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:24 schreef rulerofdeath het volgende:
was ik weer
motorrijles ging leuk en werken daarna ging ook wel mooi
Ach, de praktijk is toch de beste leerschool?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:25 schreef murp het volgende:
[..]
mmz, ik weet het nog niet zo met jouw, je bent een lekkere baggeraar, je post lekker mee, alleen zie ik niet echt hoe jij ONZ gaat modden enzo.. volgens mij gaat het echt een zooitje worden
iddquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:27 schreef Olep het volgende:
[..]
Ach, de praktijk is toch de beste leerschool?
bijbaantjequote:
je ging ook op een rare tijdstip tv kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:28 schreef iCor het volgende:
Alleen nog maar bagger op TV,dus ik ben er weerrrrrrrr
en is dat leuk? doe je dat met autocad ofzo?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bijbaantje
3d tekenen enzo, machines construeren
net zo'n geval als jou dusquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:25 schreef murp het volgende:
[..]
mmz, ik weet het nog niet zo met jouw, je bent een lekkere baggeraar, je post lekker mee, alleen zie ik niet echt hoe jij ONZ gaat modden enzo.. volgens mij gaat het echt een zooitje worden
met solidworksquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:29 schreef murp het volgende:
[..]
en is dat leuk? doe je dat met autocad ofzo?
ja en we kunnen geen 2 murpen in 1 murpboot hebbenquote:
heb je dan al wat voorbeelden die je heb gemaakt en die ook in de productie zijn gekomen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met solidworks
en het is best wel leuk om iets op de computer te tekenen en het dan later in de werkplaats te zien staan.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:31 schreef kurk_droog het volgende:
PFFFF. Ik heb zo vaak een SC proberen te openen hier. En nu mag het ineens wel? Wat een koekenbakkers zeg op fok
Ja niet dan?quote:
we zagen dat ONZ op dit moment nieuwe input nodig had en dat konden we in ieder geval doen met een SC, we waren nog op zoek naar jouw verzoek SC topic maar die konden we niet vinden, vandaar deze reeksquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja niet dan?Waarom mag jij het wel en ik niet? Mijn OP was zelfs beter. TJONGE JONG, de verloedering van fok op zijn best zeg
weet wat je dan moet doen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:36 schreef kurk_droog het volgende:
en die kleurtjes irriteren ook maar murp
murp en olep kunnen niet door 1 deur.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:31 schreef murp het volgende:
[..]
ja en we kunnen geen 2 murpen in 1 murpboot hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb onder andere afscherming voor een soort van freesmachine's gemaakt en een ophanging voor een aantal walsen. Die zitten nu allemaal aan de machine's. Dat is wel erg gaaf om te zien. Vooral die afscherming, want eerst waren het maar machientjes en nu zijn het echte machine's geworden, ze stralen nu veel meer uit.quote:[..]
heb je dan al wat voorbeelden die je heb gemaakt en die ook in de productie zijn gekomen?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Dat zag ik in 2008 al. Had gewoon even contact opgenomen. Dan trok ik dat topic zo uit mijn archief. droeftoeters. Ik wil een eervolle vermelding in de opquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:36 schreef murp het volgende:
[..]
we zagen dat ONZ op dit moment nieuwe input nodig had en dat konden we in ieder geval doen met een SC, we waren nog op zoek naar jouw verzoek SC topic maar die konden we niet vinden, vandaar deze reeks
ik kan de OP niet meer veranderen... sorryquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat zag ik in 2008 al. Had gewoon even contact opgenomen. Dan trok ik dat topic zo uit mijn archief. droeftoeters. Ik wil een eervolle vermelding in de op
tjah, ik vind deze avatar erg rustig voor jouw doenquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
murp en olep kunnen niet door 1 deur.leuk zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ik heb onder andere afscherming voor een soort van freesmachine's gemaakt en een ophanging voor een aantal walsen. Die zitten nu allemaal aan de machine's. Dat is wel erg gaaf om te zien. Vooral die afscherming, want eerst waren het maar machientjes en nu zijn het echte machine's geworden, ze stralen nu veel meer uit.en doe je meerdere projecten bij een klant of ga je via je bedrijf naar andere klanten?
hij ziet mn webicon of juist die anderequote:Op woensdag 4 maart 2009 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik vind deze avatar erg rustig voor jouw doen
en ik vind 'm best gaaf
Dan kan je vanavond rustig slapen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:43 schreef kurk_droog het volgende:
Kan heus wel![]()
En als ik die SC nou vind?
ik zie die stilstaande (gemaakt door Maisnon?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:40 schreef murp het volgende:
[..]
hij ziet mn webicon of juist die andere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |