Nee toch?quote:
mmz, ik weet het nog niet zo met jouw, je bent een lekkere baggeraar, je post lekker mee, alleen zie ik niet echt hoe jij ONZ gaat modden enzo.. volgens mij gaat het echt een zooitje wordenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:22 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee toch?
Nu moet je aardig doen, en mijn vraag positief beantwoorden.
wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:24 schreef rulerofdeath het volgende:
was ik weer
motorrijles ging leuk en werken daarna ging ook wel mooi
Ach, de praktijk is toch de beste leerschool?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:25 schreef murp het volgende:
[..]
mmz, ik weet het nog niet zo met jouw, je bent een lekkere baggeraar, je post lekker mee, alleen zie ik niet echt hoe jij ONZ gaat modden enzo.. volgens mij gaat het echt een zooitje worden
iddquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:27 schreef Olep het volgende:
[..]
Ach, de praktijk is toch de beste leerschool?
bijbaantjequote:
je ging ook op een rare tijdstip tv kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:28 schreef iCor het volgende:
Alleen nog maar bagger op TV,dus ik ben er weerrrrrrrr
en is dat leuk? doe je dat met autocad ofzo?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bijbaantje
3d tekenen enzo, machines construeren
net zo'n geval als jou dusquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:25 schreef murp het volgende:
[..]
mmz, ik weet het nog niet zo met jouw, je bent een lekkere baggeraar, je post lekker mee, alleen zie ik niet echt hoe jij ONZ gaat modden enzo.. volgens mij gaat het echt een zooitje worden
met solidworksquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:29 schreef murp het volgende:
[..]
en is dat leuk? doe je dat met autocad ofzo?
ja en we kunnen geen 2 murpen in 1 murpboot hebbenquote:
heb je dan al wat voorbeelden die je heb gemaakt en die ook in de productie zijn gekomen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met solidworks
en het is best wel leuk om iets op de computer te tekenen en het dan later in de werkplaats te zien staan.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:31 schreef kurk_droog het volgende:
PFFFF. Ik heb zo vaak een SC proberen te openen hier. En nu mag het ineens wel? Wat een koekenbakkers zeg op fok
Ja niet dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |