quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Hm, iemand die Jos dus heeft.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
http://jordyvdp.hyves.nl/
Kut, maar nu weet je ook wie ik ben.
Rhythm?quote:
Sackboy?quote:
Kut dat wilde ik niet posten maar die smiley vervong m'n tekst.quote:
Heb je alvast een nieuwe account klaar staan voor straks?quote:
Vervong.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kut dat wilde ik niet posten maar die smiley vervong m'n tekst.
Yep.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb je alvast een nieuwe account klaar staan voor straks?
SRSLY?quote:
Is het Narcotic van Liquido ?quote:
Jij denkt dat je veel van ons weet, maar durf te wedden, dat ik meer van jou weet dan jij van mij.quote:
Ik zie nog steeds geen PMquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij denkt dat je veel van ons weet, maar durf te wedden, dat ik meer van jou weet dan jij van mij.
Ja dat geloof ik best.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij denkt dat je veel van ons weet, maar durf te wedden, dat ik meer van jou weet dan jij van mij.
En je bezorgt me de kriebels met je post.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Doet ie nietquote:
Zweet je al lekker?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En je bezorgt me de kriebels met je post.
Ik houd niet van geintjes, als er niets zinnigs bij zit, dan zal ik zo meteen even jouw identiteit bekend maken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik best.
Misschien moet je eens op Santos inloggen en in je PM's kijken.
Dan moet je hem wassenquote:
Bedankt voor je PM. Ik weet genoeg.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik houd niet van geintjes, als er niets zinnigs bij zit, dan zal ik zo meteen even jouw identiteit bekend maken.
Pm maar naar mij.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik houd niet van geintjes, als er niets zinnigs bij zit, dan zal ik zo meteen even jouw identiteit bekend maken.
komt eraanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |