Té goed, ik stijg op bijna elk front boven mezelf uit (werk, vriendenkring, sport) en dat geeft me hoogtevrees, het moet een keer ergens misgaan !quote:
Your successtory continues, heerlijk toch. Ik vond dat ik zelf al niet mocht klagen met een dikke week slecht slapen als enige lichamelijke ongemakken.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:34 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Té goed, ik stijg op bijna elk front boven mezelf uit (werk, vriendenkring, sport) en dat geeft me hoogtevrees, het moet een keer ergens misgaan !
Verder heb ik vannacht ronduit slecht geslapen, ik weet niet of dat door het stoppen met blowen of roken is, maar ik ga ervan uit dat dat zich ooit wel weer stabiliseert. Maar ik mag totaal niet klagen !
Begrijp me niet verkeerd hoor, maar het gaat té goed. En ik ben opgegroeid met de wetenschap dat alles waar 'te' voor staat té is. Ik heb het niet alleen over het niet roken, echt álles loopt goed, ik zit in een adviesraad als nieuwkomer en ik kom momenteel met het ene na het andere perfecte idee, daar waar anderen vast slaan.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:37 schreef JJH het volgende:
Your successtory continues, heerlijk toch. Ik vond dat ik zelf al niet mocht klagen met een dikke week slecht slapen als enige lichamelijke ongemakken.
Ik heb nog niks gehoest, er komt soms wat los en dan denk ik, ha, weer een stuk gif wat niet vervangen wordt, maar ik heb een puike keel eigenlijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:26 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een rottig hoestje dat ik normaal zou wegroken. Maar ik laat me niet kisten door het kuchen!
Ja ik ben ook niet echt bang voor de rebound, dat staat er wat ongelukkig. Eigenlijk wil ik wel weer even met mijn voeten op de vloer gewoon, ik hou niet van die over-emotie enzo.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:28 schreef Copycat het volgende:
Gootsteen, geniet van de highs. Komen er weer lows, dan zie je dat dan wel weer. Nu al de eventuele beren op de weg tellen is nutteloos.
Geen dank , je doet het hartstikke goedquote:Op maandag 9 maart 2009 19:23 schreef oh-oh het volgende:Nou, hier posten lucht ook echt op.
Ik moest net ook eerst ff posten en daarna kon ik pas eten, ik moest het gewoon even kwijt![]()
Anyways, thnx voor het luisteren!
No Prob, ik post hier met dezelfde achterliggende gedachte, het lucht op en ik meen dat mensen dingen herkennen hier. Over een halfjaar neem ik een ander account en ontken alles.quote:
quote:Over een halfjaar neem ik een ander account en ontken alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |