Té goed, ik stijg op bijna elk front boven mezelf uit (werk, vriendenkring, sport) en dat geeft me hoogtevrees, het moet een keer ergens misgaan !quote:
Your successtory continues, heerlijk toch. Ik vond dat ik zelf al niet mocht klagen met een dikke week slecht slapen als enige lichamelijke ongemakken.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:34 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Té goed, ik stijg op bijna elk front boven mezelf uit (werk, vriendenkring, sport) en dat geeft me hoogtevrees, het moet een keer ergens misgaan !
Verder heb ik vannacht ronduit slecht geslapen, ik weet niet of dat door het stoppen met blowen of roken is, maar ik ga ervan uit dat dat zich ooit wel weer stabiliseert. Maar ik mag totaal niet klagen !
Begrijp me niet verkeerd hoor, maar het gaat té goed. En ik ben opgegroeid met de wetenschap dat alles waar 'te' voor staat té is. Ik heb het niet alleen over het niet roken, echt álles loopt goed, ik zit in een adviesraad als nieuwkomer en ik kom momenteel met het ene na het andere perfecte idee, daar waar anderen vast slaan.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:37 schreef JJH het volgende:
Your successtory continues, heerlijk toch. Ik vond dat ik zelf al niet mocht klagen met een dikke week slecht slapen als enige lichamelijke ongemakken.
Ik heb nog niks gehoest, er komt soms wat los en dan denk ik, ha, weer een stuk gif wat niet vervangen wordt, maar ik heb een puike keel eigenlijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:26 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een rottig hoestje dat ik normaal zou wegroken. Maar ik laat me niet kisten door het kuchen!
Ja ik ben ook niet echt bang voor de rebound, dat staat er wat ongelukkig. Eigenlijk wil ik wel weer even met mijn voeten op de vloer gewoon, ik hou niet van die over-emotie enzo.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:28 schreef Copycat het volgende:
Gootsteen, geniet van de highs. Komen er weer lows, dan zie je dat dan wel weer. Nu al de eventuele beren op de weg tellen is nutteloos.
Geen dank , je doet het hartstikke goedquote:Op maandag 9 maart 2009 19:23 schreef oh-oh het volgende:Nou, hier posten lucht ook echt op.
Ik moest net ook eerst ff posten en daarna kon ik pas eten, ik moest het gewoon even kwijt![]()
Anyways, thnx voor het luisteren!
No Prob, ik post hier met dezelfde achterliggende gedachte, het lucht op en ik meen dat mensen dingen herkennen hier. Over een halfjaar neem ik een ander account en ontken alles.quote:
quote:Over een halfjaar neem ik een ander account en ontken alles.
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:44 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk trouwens en schattig!Volgens mij had Greys deze ook al eens gepost. Het Kruidvat heeft ze dus ook
Oe! Die wil ik ook!quote:Op maandag 9 maart 2009 19:44 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk trouwens en schattig!Volgens mij had Greys deze ook al eens gepost. Het Kruidvat heeft ze dus ook
Kweenie maar wil je een paar pakjes? Dan stuur ik ze naar je op als cadeautje omdat je zo'n knapperd bent én stressbestendig.quote:
Doordeweeks hè. Niet in de weekenden want dan is het mijn feestje maar ik dacht echt alleen maar aan chocolade en koekjes. Uiteindelijk op wat rijstewafels zitten knauwen maar toch..al die gedroomde kcal vliegen gelijk naar mijn kont.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:50 schreef Copycat het volgende:
En: ELKE DAG SPORTEN??? Als in ELKE DAG???
Ik vind mijn voornemen om weer te gaan poweryoga-en al heel stoer.
Omdat ze het waard zijn!quote:
NEE! Want ik dacht ik ga mopperen op Fok en dan zegt iedereen dat ik heel erg zielig ben en heus heel knap dat iondanks dat alles nog steeds heel naar is het toch ook heel fijn is om gestopt te zijn met een nare gewoonte en dat het heus ook heelheelheel knap van mij is dat ik toch gewoon gestopt blijf en dat ik heusheusheusheusheelheelheelheel zielig ben en dat iedereen ontzettend met me meeleeft en hiephoiwelkombijdegrootstefamiliievannederland!quote:Op maandag 9 maart 2009 08:38 schreef Noek het volgende:
DancingPhoebe, luchtte het wel op om er eergisteren even flink tegen aan te trappen? Ik kan het me wel voorstellen hoor. Good for you dat je toch doorzet. Wat maakte dan dat je ergerde aan zijn gerook, zijn afhankelijkheid of de geur?
Nee anders had ik dat allang gehad en ik heb alle bijwerkingen gehad behalve winderigheid maar dat was dan ook the bloody limit geweest.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:07 schreef Copycat het volgende:
DansendePhoebe: je bent zielig! Ik heb meelij! Kusjekroel en je bent veel mooier zonder sigaret! Net als ik. En ik was al zo mooi.
Noek: Liev! Ik kijk morgen wel even bij het Kruidvat hier en als ik ze niet vind, hou ik je eraan!
Greys, oh-oh en alle guys:.
Gelly: Welkom bij de club!
En nu ga ik douchen. Is een stijve nek ook een Champixbijwerking? Ik heb de bijsluiter weggegooid.
Welnee, dat komt niet alleen door het niet-roken. Maar da's niet geschikt voor publicatiequote:Op maandag 9 maart 2009 20:03 schreef Noek het volgende:
Aw, daar is onze dramaqueenie weer.Greys
Zeg, denk jij dat het allemaal komt door het niet roken?
Let wel een beetje op jezelf hè. Ik denk niet dat ik het getrokken als ik me zo had gevoeld als jij en zo lang ook dus hulde!![]()
Van mij ook Gelly!quote:Succes Gelly!
Ik moet wel enorm om je posts lachen.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:17 schreef Gootsteen het volgende:
Ik schijt trouwens postbode elastiekjes, qua kleur dan hè. Meer ga ik er maar niet over vertellen denk ik.
Eerst zien dan geloven.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:28 schreef elcastel het volgende:
Ik denk ook dat ik binnenkort maar eens stop.
Ik heb al tig stop pogingen gedaan maar dit keer gaat het lukkenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:33 schreef Gootsteen het volgende:
Ik voel me té goed Greys, maak je geen zorgen, of wel, maar ik ben gewoon mezelf hoor, alleen ik post nu wel héél frequent opeens. Ik beloof je meer posts.
Ow ja, succes alvast Gelly, maar eerst zien dan geloven.<--
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 06:49 schreef Gootsteen het volgende:
Ik heb iets beter geslapen, in ieder geval minder gezweet. Ik heb wel weer eerst 2-3 uur liggen woelen, maar toen ik sliep, sliep ik goed ook. Ik word alleen niet fit wakker, maar dat werd ik nooit.
Toch alweer 8 dagen op weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |