quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:56 schreef KingOfPop het volgende:
En hij wil het niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi, ga ik daar heen.quote:
Dat is nog wel het ergste van allesquote:
Nou doe eens niet zo gemeen joh.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:57 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een ontzettend vieze wijven voor de mensen die mijn post gemist hadden.
Echt om te kotsen. Zo ordinair. Alsof ze tussen de kleurenprinter gevallen zijn met hun Picasso's op de armen![]()
![]()
Wat die DJ zegt!quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:57 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een ontzettend vieze wijven voor de mensen die mijn post gemist hadden.
Echt om te kotsen. Zo ordinair. Alsof ze tussen de kleurenprinter gevallen zijn met hun Picasso's op de armen![]()
![]()
KANKERoasisquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:58 schreef NoelGallagher het volgende:
k had het over die tatttoo, niet over die mannenkop
Gemeen ? Gemeen ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou doe eens niet zo gemeen joh.
Zelfs "theezakjes" is nog teveel eer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |