quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:56 schreef KingOfPop het volgende:
En hij wil het niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi, ga ik daar heen.quote:
Dat is nog wel het ergste van allesquote:
Nou doe eens niet zo gemeen joh.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:57 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een ontzettend vieze wijven voor de mensen die mijn post gemist hadden.
Echt om te kotsen. Zo ordinair. Alsof ze tussen de kleurenprinter gevallen zijn met hun Picasso's op de armen![]()
![]()
Wat die DJ zegt!quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:57 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een ontzettend vieze wijven voor de mensen die mijn post gemist hadden.
Echt om te kotsen. Zo ordinair. Alsof ze tussen de kleurenprinter gevallen zijn met hun Picasso's op de armen![]()
![]()
KANKERoasisquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:58 schreef NoelGallagher het volgende:
k had het over die tatttoo, niet over die mannenkop
Gemeen ? Gemeen ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou doe eens niet zo gemeen joh.
Zelfs "theezakjes" is nog teveel eer.quote:
Ja, vroeg ik me ook af toen ik beter keek.quote:
Exact mijn gedachtegang!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gemeen ? Gemeen ?
Mijn ogen zo hard kwetsen, das pas gemeen !
Godverdomme, dat ziet d'r toch niet uit van die hele schilderijen op de arm. Tuig![]()
![]()
En als die wijven kids hebben gekregen en het uitgelubbert is dan lach ik ze uit. Zo:
HAHHAHAHAAHHAHAHA check je arm uitgelubberde hoer !111 EINZ !111__1111 Is het soms met waterverf BWHEHEHEHEHEHEHE !
zie bovenstaand.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gemeen ? Gemeen ?
Mijn ogen zo hard kwetsen, das pas gemeen !
Godverdomme, dat ziet d'r toch niet uit van die hele schilderijen op de arm. Tuig![]()
![]()
En als die wijven kids hebben gekregen en het uitgelubbert is dan lach ik ze uit. Zo:
HAHHAHAHAAHHAHAHA check je arm uitgelubberde hoer !111 EINZ !111__1111 Is het soms met waterverf BWHEHEHEHEHEHEHE !
zie bovenstaand.
Zullen we een hyve oprichten?quote:
Nou, ik hoefde daar niet beter voor te kijken hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, vroeg ik me ook af toen ik beter keek.
Eens.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:02 schreef Skylark. het volgende:
Trouwens, ik vond Anouk best lekker als ze geen tattoo'shad gehad.![]()
Zoutzuur is een betere oplossing.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zijn die in de bleekmiddel gevallen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Hoe weet jij dat nu weer?quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:02 schreef Skylark. het volgende:
Trouwens, ik vond Anouk best lekker als ze geen tattoo'shad gehad.![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoutzuur is een betere oplossing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
[..]
Zoutzuur is een betere oplossing.Heel matig, echt heeeeeeeeel matigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
[..]
Zoutzuur is een betere oplossing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Flitser. Oh ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zijn die in de bleekmiddel gevallen ofzo.
Kijk eens een reactie boven je en een reactie onder je.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heel matig, echt heeeeeeeeel matig
Misschien moet ze uberhaupt onder de bestraling.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien moet ze die tetten even wat bruiner tatoeeren !
FF bruinbakken!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien moet ze die tetten even wat bruiner tatoeeren !
Ga eens naar pagina 2 ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net oliebollen.
Dezelfde maat en kleur.
Word je daar wit van?quote:
Ik mis de rozijntjes.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net oliebollen.
Dezelfde maat en kleur.
Net zo sappig?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net oliebollen.
Dezelfde maat en kleur.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ga eens naar pagina 2 ja.
Pagina 1 onderaan leest niemand.
Heulwel paupert.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ga eens naar pagina 2 ja.
Pagina 1 onderaan leest niemand.
Wat een kut fotograaf dan.quote:
Hou maar op over tieten, anders komen er weer 3000000 plaatjes van lekkere vrouwen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die tieten zijn er anders overgekookt uit.
Wat een lelijke memmen.
Dagdag!quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:09 schreef jordeeeh het volgende:
Ah, ik trok een snottebel uit m'n neus die tot in m'n neusholte zat, fucking vaag gevoel
Faal.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:10 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit eten, pannekoekerts!
Groetjes.
-weg-quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:10 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit eten, pannekoekerts!
Groetjes.
Godver ik lig plat..quote:
Ben je al. In ieder geval het chickie gedeelte.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:15 schreef Acinonyx het volgende:
Ik wil een tattoo van een draak over mijn arm, wordt ik dan ook een ruig chickie ?
Drakenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:15 schreef Acinonyx het volgende:
Ik wil een tattoo van een draak over mijn arm, wordt ik dan ook een ruig chickie ?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:15 schreef Acinonyx het volgende:
Ik wil een tattoo van een draak over mijn arm, wordt ik dan ook een vuig chickie ?Ja.
Tattoosquote:
Schuimbekkend niet, de rest welquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:16 schreef BobbyB het volgende:
Maar goed, halve SC ligt nu schuimbekkend achter hun PC?
Draken van tattoosquote:
[IQM]quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:16 schreef BobbyB het volgende:
Kheb m al weggehaald.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:16 schreef BobbyB het volgende:
Niet spotten met IQM.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[IQM]
Ik zal je moeder eens laten schuimbekken.
[/IQM]
Afwassenquote:
K zal bij jou eens iets anders laten schuimenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[IQM]
Ik zal je moeder eens laten schuimbekken.
[/IQM]
Lang leve de quotesquote:
Ik spot niet met IQM. Ik date met IQM, 19 maart.quote:
Het cappuccino apparaat?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K zal bij jou eens iets anders laten schuimen
't dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K zal bij jou eens iets anders laten schuimen
Ik bedenk me net iets... dat plaatje moet je posten als er in R&P iemand met epilepsie aankomt, dikke lol manquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:16 schreef BobbyB het volgende:
Ja bitch, veel plezier.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik spot niet met IQM. Ik date met IQM, 19 maart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |