quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:56 schreef KingOfPop het volgende:
En hij wil het niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi, ga ik daar heen.quote:
Dat is nog wel het ergste van allesquote:
Nou doe eens niet zo gemeen joh.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:57 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een ontzettend vieze wijven voor de mensen die mijn post gemist hadden.
Echt om te kotsen. Zo ordinair. Alsof ze tussen de kleurenprinter gevallen zijn met hun Picasso's op de armen![]()
![]()
Wat die DJ zegt!quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:57 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een ontzettend vieze wijven voor de mensen die mijn post gemist hadden.
Echt om te kotsen. Zo ordinair. Alsof ze tussen de kleurenprinter gevallen zijn met hun Picasso's op de armen![]()
![]()
KANKERoasisquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:58 schreef NoelGallagher het volgende:
k had het over die tatttoo, niet over die mannenkop
Gemeen ? Gemeen ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou doe eens niet zo gemeen joh.
Zelfs "theezakjes" is nog teveel eer.quote:
Ja, vroeg ik me ook af toen ik beter keek.quote:
Exact mijn gedachtegang!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gemeen ? Gemeen ?
Mijn ogen zo hard kwetsen, das pas gemeen !
Godverdomme, dat ziet d'r toch niet uit van die hele schilderijen op de arm. Tuig![]()
![]()
En als die wijven kids hebben gekregen en het uitgelubbert is dan lach ik ze uit. Zo:
HAHHAHAHAAHHAHAHA check je arm uitgelubberde hoer !111 EINZ !111__1111 Is het soms met waterverf BWHEHEHEHEHEHEHE !
zie bovenstaand.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gemeen ? Gemeen ?
Mijn ogen zo hard kwetsen, das pas gemeen !
Godverdomme, dat ziet d'r toch niet uit van die hele schilderijen op de arm. Tuig![]()
![]()
En als die wijven kids hebben gekregen en het uitgelubbert is dan lach ik ze uit. Zo:
HAHHAHAHAAHHAHAHA check je arm uitgelubberde hoer !111 EINZ !111__1111 Is het soms met waterverf BWHEHEHEHEHEHEHE !
zie bovenstaand.
Zullen we een hyve oprichten?quote:
Nou, ik hoefde daar niet beter voor te kijken hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, vroeg ik me ook af toen ik beter keek.
Eens.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:02 schreef Skylark. het volgende:
Trouwens, ik vond Anouk best lekker als ze geen tattoo'shad gehad.![]()
Zoutzuur is een betere oplossing.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zijn die in de bleekmiddel gevallen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Hoe weet jij dat nu weer?quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:02 schreef Skylark. het volgende:
Trouwens, ik vond Anouk best lekker als ze geen tattoo'shad gehad.![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoutzuur is een betere oplossing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
[..]
Zoutzuur is een betere oplossing.Heel matig, echt heeeeeeeeel matigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
[..]
Zoutzuur is een betere oplossing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Flitser. Oh ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zijn die in de bleekmiddel gevallen ofzo.
Kijk eens een reactie boven je en een reactie onder je.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heel matig, echt heeeeeeeeel matig
Misschien moet ze uberhaupt onder de bestraling.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien moet ze die tetten even wat bruiner tatoeeren !
FF bruinbakken!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien moet ze die tetten even wat bruiner tatoeeren !
Ga eens naar pagina 2 ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net oliebollen.
Dezelfde maat en kleur.
Word je daar wit van?quote:
Ik mis de rozijntjes.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net oliebollen.
Dezelfde maat en kleur.
Net zo sappig?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net oliebollen.
Dezelfde maat en kleur.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ga eens naar pagina 2 ja.
Pagina 1 onderaan leest niemand.
Heulwel paupert.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ga eens naar pagina 2 ja.
Pagina 1 onderaan leest niemand.
Wat een kut fotograaf dan.quote:
Hou maar op over tieten, anders komen er weer 3000000 plaatjes van lekkere vrouwen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die tieten zijn er anders overgekookt uit.
Wat een lelijke memmen.
Dagdag!quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:09 schreef jordeeeh het volgende:
Ah, ik trok een snottebel uit m'n neus die tot in m'n neusholte zat, fucking vaag gevoel
Faal.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:10 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit eten, pannekoekerts!
Groetjes.
-weg-quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:10 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit eten, pannekoekerts!
Groetjes.
Godver ik lig plat..quote:
Ben je al. In ieder geval het chickie gedeelte.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:15 schreef Acinonyx het volgende:
Ik wil een tattoo van een draak over mijn arm, wordt ik dan ook een ruig chickie ?
Drakenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:15 schreef Acinonyx het volgende:
Ik wil een tattoo van een draak over mijn arm, wordt ik dan ook een ruig chickie ?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:15 schreef Acinonyx het volgende:
Ik wil een tattoo van een draak over mijn arm, wordt ik dan ook een vuig chickie ?Ja.
Tattoosquote:
Schuimbekkend niet, de rest welquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:16 schreef BobbyB het volgende:
Maar goed, halve SC ligt nu schuimbekkend achter hun PC?
Draken van tattoosquote:
[IQM]quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:16 schreef BobbyB het volgende:
Kheb m al weggehaald.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:16 schreef BobbyB het volgende:
Niet spotten met IQM.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[IQM]
Ik zal je moeder eens laten schuimbekken.
[/IQM]
Afwassenquote:
K zal bij jou eens iets anders laten schuimenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[IQM]
Ik zal je moeder eens laten schuimbekken.
[/IQM]
Lang leve de quotesquote:
Ik spot niet met IQM. Ik date met IQM, 19 maart.quote:
Het cappuccino apparaat?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K zal bij jou eens iets anders laten schuimen
't dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik bedenk me net iets... dat plaatje moet je posten als er in R&P iemand met epilepsie aankomt, dikke lol manquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:16 schreef BobbyB het volgende:
Ja bitch, veel plezier.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik spot niet met IQM. Ik date met IQM, 19 maart.
Waar is je UI? We moeten hier geen mensen zonder UI.quote:
haar afwaswater ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben anders dan jullie.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar is je UI? We moeten hier geen mensen zonder UI.
Alsof het krijgen van een toeval iets grappigs isquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik bedenk me net iets... dat plaatje moet je posten als er in R&P iemand met epilepsie aankomt, dikke lol man!!
Het is dan in ieder geval geen toeval meer.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof het krijgen van een toeval iets grappigs isgrow up.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Na 19 maart. Niet nu.quote:
Weet ik. Ik jou ook.quote:
quote:
Het was maar een idee...quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof het krijgen van een toeval iets grappigs isgrow up.
Ach, als t hard genoeg gaat komt er vanzelf wat sop bij.quote:
Wat vind ze van wat?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe vindt die vriendin van je dat?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is dan in ieder geval geen toeval meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Zonder neusquote:
Dubbel faalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ik opperde ook nog een vriendin te nemen. Voor 20 euro mag je Sanna hebben.quote:
PARDONquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik opperde ook nog een vriendin te nemen. Voor 20 euro mag je Sanna hebben.
Wel.quote:
Ik bedoelde niet jou. En ik vroeg je wat.quote:
Dat zal vast. Volgens mij heb jij hele andere plannen. Iets met een kelder.quote:
Heb je ook nog wat in de aanbieding of watquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze wel eerst even uit de kleren gaan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:28 schreef jordeeeh het volgende:
Goed, vanaf NU stop ik met zo te doen jegens de dames in dezen slowchat.
Zij verdienen ook om normaal behandelt te worden.
Dat je zo een beetje met mij zit te flik vlooien.quote:
Ik heb heul geen kelder, althans hier niet..quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zal vast. Volgens mij heb jij hele andere plannen. Iets met een kelder.
Dat zei ik 820 delen geleden ook.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:28 schreef jordeeeh het volgende:
Goed, vanaf NU stop ik met zo te doen jegens de dames in dezen slowchat.
Zij verdienen ook om normaal behandelt te worden.
Zulks een vuilak.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat je zo een beetje met mij zit te flik vlooien.
Behandel me dan maar als een stuk vuil.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze wel eerst even uit de kleren gaan.
Hoeft zij niet te weten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat je zo een beetje met mij zit te flik vlooien.
Daar kan je veel bier van kopenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was maar een grapjequote:Op woensdag 4 maart 2009 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Behandel me dan maar als een stuk vuil.
Ik heb ook nog Stella voor een tientje. Alleen wel uitkijken voor d'r kin want die is scherp.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat in de aanbieding of wat20 euro kom nou..
Dat van mij ook, ik wilde net foto's gaan posten.quote:
Daarbij heb ik van boswachter begrepen dat zij zich laat nemen door negers dus heb er dan ook niet zo'n probleem mee.quote:
Oh, maar die hoef ik niet hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat van mij ook, ik wilde net foto's gaan posten.
Wat gaat gebeuren?quote:
+ die rode bmw?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Stella voor een tientje. Alleen wel uitkijken voor d'r kin want die is scherp.
Hè bah.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarbij heb ik van boswachter begrepen dat zij zich laat nemen door negers dus heb er dan ook niet zo'n probleem mee.
Nee, inderdaadquote:
Vrouw of bier... ik zou het wel weten hoor.quote:
Vrouw met bier.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, inderdaad![]()
[..]
Vrouw of bier... ik zou het wel weten hoor.
Ja inderdaad. Daarom hoopte ik dat het wat tussen ons werd.quote:
Ik ook wel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, inderdaad![]()
[..]
Dump je haar dan, of blijf je bij haar, voor de spanning die door ons lichaam gaat als we bij jou thuis slapen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Daarom hoopte ik dat het wat tussen ons werd.
Vrouw dus in mijn geval. Ik lust geen bierquote:
Berenburg?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vrouw dus in mijn geval. Ik lust geen bier
Als het wat word tussen ons dump ik haar, duh!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dump je haar dan, of blijf je bij haar, voor de spanning die door ons lichaam gaat als we bij jou thuis slapen?
Same.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vrouw dus in mijn geval. Ik lust geen bier
Breezer Ananas.quote:
Waarom laat je je niet gewoon betrappen met me?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als het wat word tussen ons dump ik haar, duh!
Oh, jij wil het weer spannend houden?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom laat je je niet gewoon betrappen met me?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom laat je je niet gewoon betrappen met me?
En jij denkt dat je slaapt als je bij hem thuis bent?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dump je haar dan, of blijf je bij haar, voor de spanning die door ons lichaam gaat als we bij jou thuis slapen?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, inderdaad![]()
[..]
Uhu. Dat ze 4 april heel blij thuiskomt en dat ik dan op haar plekje lig.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, jij wil het weer spannend houden?
Wat nou?quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En jij denkt dat je slaapt als je bij hem thuis bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stil nou. Nu wil ze straks niet meer. Dat moest als een onaangename verassing komen.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
[..]
En jij denkt dat je slaapt als je bij hem thuis bent?Tuurlijk niet, die vent ligt zeker en vast hele oerwouden om te zagen snachtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Of,, als je een vrouw hebt, heb je ook geen zorgen over dat je bier moet halen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Natuurlijk, als je het bier hebt dan heb je de vrouw, het duurt alleen eventjes en je moet geluk hebben dat de vrouw van bier houd maar dat zit wel goed tegenwoordig
[..]
En jij denkt dat je slaapt als je bij hem thuis bent?Als dat klaar is kan ik tevreden in slaap vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Oh sollyquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Stil nou. Nu wil ze straks niet meer. Dat moest als een onaangename verassing komen.
En de gevoelens van zijn vriendin danquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uhu. Dat ze 4 april heel blij thuiskomt en dat ik dan op haar plekje lig.![]()
[..]
Wat nou?
Die ken ik toch niet. Vang jij haar maar op.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En de gevoelens van zijn vriendin dan!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uhu. Dat ze 4 april heel blij thuiskomt en dat ik dan op haar plekje lig.![]()
Daar heeft Bobby met z'n tong in gehangen, hell noquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die ken ik toch niet. Vang jij haar maar op.
Niet alleen mij tong heeft erin gehangenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daar heeft Bobby met z'n tong in gehangen, hell no
Zei je moeder ook vannacht.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je mag best rekening met een ander houden hoor
Blackzillaquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]Ja en dan komt Blackzilla achter haar aan gelopen die ze uit LA heeft meegelopen en gooit ons het huis uit.
Niet alleen hij, weet jij wat daar allemaal rond loopt in de V.S. ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je mag best rekening met een ander houden hoor
quote:
Het enige dat vrouwen willen voelen is een flinke staafmixer in zichquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En de gevoelens van zijn vriendin dan!
Geilquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]Ja en dan komt Blackzilla achter haar aan gelopen die ze uit LA heeft meegelopen en gooit ons het huis uit.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet alleen mij tong heeft erin gehangen![]()
Dat je daar rekening mee moet houden?quote:
Mij lijkt het pijnlijk maar goed. Ieder z'n ding.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het enige dat vrouwen willen voelen is een flinke staafmixer in zich
Laat maar, als ik 'm uit moet leggen vind ik het ineens niet leuk meer.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Dat je daar rekening mee moet houden?
Of zei ze dat Bobby met haar tong er in had gehangen?
Oh je laat je ook nog even door Blackzilla afwerken?quote:
Ehmm, Amerikanen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Niet alleen hij, weet jij wat daar allemaal rond loopt in de V.S. ?
No thanks.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh je laat je ook nog even door Blackzilla afwerken?
Ik vind jou een eng mannetje.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het enige dat vrouwen willen voelen is een flinke staafmixer in zich
Dat dus, daarom wil ik ook verder met Sanna. We passen zo goed bij elkaar.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Niet alleen hij, weet jij wat daar allemaal rond loopt in de V.S. ?
Ik snap heus wel wat je bedoeldequote:Op woensdag 4 maart 2009 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laat maar, als ik 'm uit moet leggen vind ik het ineens niet leuk meer.
Komt je moeder bij de bakker, gaat ze de bakker neuken en dan krijgt ze zo broodkruimels in haar kut want die bakker verveelt zich natuurlijk ook wel eens als ie daar zo helemaal alleen brood staat te bakkenquote:
En negers.quote:
Eigenlijk wel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat dus, daarom wil ik ook verder met Sanna. We passen zo goed bij elkaar.
Juist.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Komt je moeder bij de bakker, gaat ze de bakker neuken en dan krijgt ze zo broodkruimels in haar kut want die bakker verveelt zich natuurlijk ook wel eens als ie daar zo helemaal alleen brood staat te bakken![]()
VRAAG ER DAN NIET NAAR COLUMBO!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik snap heus wel wat je bedoeldeMaar je zei t op de verkeerde manier.
Ja ik. Voor 20 euro. Lees je in.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:48 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, heeft iemand een vriendin te koop?
Wel m'n zusje.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:48 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, heeft iemand een vriendin te koop?
quote:
Wat kan ik verwachten voor die 20 euro?quote:
quote:
Veel! Ze heeft in ieder geval een goed salaris.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat kan ik verwachten voor die 20 euro?
Is ze goed in bed, en loopt ze alleen op de witte gedeeltes van een zebrapad?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Veel! Ze heeft in ieder geval een goed salaris.
Ja. Er zijn reviews terug te lezen op bangbros.com en nee.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is ze goed in bed, en loopt ze alleen op de witte gedeeltes van een zebrapad?
?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is ze goed in bed, en loopt ze alleen op de witte gedeeltes van een zebrapad?
Dan ben ik bang dat het niet gaat werken tussen ons.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. Er zijn reviews terug te lezen op bangbros.com en nee.
Ik hou van je, lieverd. Ik wil je nooooooooooit meer kwijt.quote:
Ik loop wel altijd op de witte delen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat het niet gaat werken tussen ons.
Toch tvp i.v.m. potentiele aanbiedingen.
Link en prijs graag.quote:
19 maart.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hou van je, lieverd. Ik wil je nooooooooooit meer kwijt.
Een matchquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik loop wel altijd op de witte delen.
Weet haar profielnaam zo niet, moet je even zoeken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Link en prijs graag.
En ja Jordeeh, ik weet de belangrijke zaken des levens op waarde te schatten.
Je kan het haar wel leren. Voor die 20 euro moet je wel zelf nog wat africht werk doen natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat het niet gaat werken tussen ons.
wait... what?!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een match![]()
.
Als je nu ook nog zou beweren dat als je in de auto zit en er zit een vuiltje op de ruit, dat je daar dan mee over andere auto's die tegemoet komen heen gaat springen door je hoofd te bewegen ben ik verliefd op je.
Ik volg wel druppels als het regentquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een match![]()
.
Als je nu ook nog zou beweren dat als je in de auto zit en er zit een vuiltje op de ruit, dat je daar dan mee over andere auto's die tegemoet komen heen gaat springen door je hoofd te bewegen ben ik verliefd op je.
Welke shampoo gebruikt ze? (ik wil wel waar voor m'n geld natuurlijk)quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan het haar wel leren. Voor die 20 euro moet je wel zelf nog wat africht werk doen natuurlijk.
Ja of dat je als het zonnig is en je zit op de fiets en de bomen werpen schaduwen over het fietspad, dat je alleen mag trappen in de zon.quote:
Mijn shampoo gebruikt ze. Blijft d'r haar zo mooi in model van.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Welke shampoo gebruikt ze? (ik wil wel waar voor m'n geld natuurlijk)
Ik geil op lekkere geurende haren.
Dat doe ik wel eensquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja of dat je als het zonnig is en je zit op de fiets en de bomen werpen schaduwen over het fietspad, dat je alleen mag trappen in de zon.
Ik ben met weinig tevreden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik volg wel druppels als het regent
Doeg wijffiequote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja of dat je als het zonnig is en je zit op de fiets en de bomen werpen schaduwen over het fietspad, dat je alleen mag trappen in de zon.
Ik moet namen hebben!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn shampoo gebruikt ze. Blijft d'r haar zo mooi in model van.
Omfg dude. Ik spring altijd met een denkbeeldige pixel over de auto's en bomen heenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een match![]()
.
Naar bloemen en het heeft nog een vleugje wat ik niet plaatsen kan maar wat het wel afmaakt.quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Omfg dude. Ik spring altijd met een denkbeeldige pixel over de auto's en bomen heenEn dan mag je de grond niet langer dan 2 sec aanraken.
(Naja dat deed ik vroeger vaak en nu heel af en toe
)
BobbyB Spermalon voor extra veel volumequote:Op woensdag 4 maart 2009 19:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet namen hebben!
Henk, Bertold, Jean-Claude.
Vast mirre.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Naar bloemen en het heeft nog een vleugje wat ik niet plaatsen kan maar wat het wel afmaakt.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef IQM het volgende:
De dekselse Bupatih had er ooit een goed topic over geopend: Bepaalde rituelen toen je klein was.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vast mirre.
Geen idee hoe het ruikt maar het is een mooie naam.
Ja dat vond ik zo heerlijk chillquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een lotgenoot! Ik sta niet meer alleen in deze wereld! Mij werd altijd gevraagd wat me bezielde met m'n hoofdbewegingen![]()
![]()
!
Ik doe ze nog steeds.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef IQM het volgende:
De dekselse Bupatih had er ooit een goed topic over geopend: Bepaalde rituelen toen je klein was.
Is dat niet die dooie?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vast mirre.
Geen idee hoe het ruikt maar het is een mooie naam.
Goed topic.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef IQM het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat vond ik zo heerlijk chill![]()
. En soms ook op de beat/rimte van de muziek springen
Mensen, lijkt of ik mezelf zie sprekenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat vond ik zo heerlijk chill![]()
. En soms ook op de beat/rimte van de muziek springen
quote:
En dan heb je geen zin meer maar je kan niet stoppen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mensen, lijkt of ik mezelf zie spreken
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mensen, lijkt of ik mezelf zie spreken
En daar raak je dan van in coma zeker? Ik geloof er geen flikker van.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is een Noorse bloemsoort, maar contact met de huid kan kanker veroorzaken.
K had t t over als in vriendin van Noorsbloedquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is een Noorse bloemsoort, maar contact met de huid kan kanker veroorzaken.
Ja dan ga je afquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En dan heb je geen zin meer maar je kan niet stoppen.
Ik ook, met een vleugje natuurwetenschappen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K had t t over als in vriendin van Noorsbloed
Soms neurie ik dan mee, dan vaag mee springen op die stoeptegelsquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En dan heb je geen zin meer maar je kan niet stoppen.
Ik had er een hyves over gemaakt, maar die sloeg niet aan omdat ik geen zin had om hem m'n vriendenlijst op te dringen dus heb ik hem verwijderd.quote:
Stoer mehn, maak emquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]!
Ik wou er laatst een topic over maken omdat ik dacht dat ik de enige was met deze minigame fetish![]()
![]()
Doe ik ook vaak jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:05 schreef jordeeeh het volgende:
Zigzaggen tussen de witte strepen op t fietspad.
Wat weet je van mij allemaal dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:06 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben benieuwd wie Skylark. is eigenlijk. Hij weet wel veel van de SC en SCers
Het is een kloon, hij had een andere account. Mag ie zelf wel zeggen welke.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:06 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mét ap-pa-ra-ten, waar je bang van wordt, maar Sanna zal er van smullen
Ananas toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het is een kloon, hij had een andere account. Mag ie zelf wel zeggen welke.
Ja ik bedoel ook wat het oude account was.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het is een kloon, hij had een andere account. Mag ie zelf wel zeggen welke.
Ow kut... hij weet toch niet dat ik...quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:06 schreef BobbyB het volgende:
kan niet, Ananas is een stomme kanker-lul en Skylark is nog redelijk aardigquote:
Nee joh. Volgens mij is het sackboy.quote:
Lekker voor mquote:
Eentje die nu niet meer actief is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook wat het oude account was.
Ik zou em joinen als die er nog was.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had er een hyves over gemaakt, maar die sloeg niet aan omdat ik geen zin had om hem m'n vriendenlijst op te dringen dus heb ik hem verwijderd._!
Ja maar dan heb ik geen echte klachtquote:
Doe eens PMenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Eentje die nu niet meer actief is.
Dat wij de enige zijn die deze stoere hobby hebben.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik geen echte klacht
Zak hooi, ik vertrouw je.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Eentje die nu niet meer actief is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |