Ik kan niet laten om op te merken dat het Blue Monday isquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:08 schreef Susi het volgende:
Ik zoek eigenlijk de titel/merk van een reclame.
De muziek is New Order - Blue Moon en dan wordt in de reclame gezongen 'how does it feel'
Edit : Ik krijg 'm net door
The Food of the Gods?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:17 schreef dragems het volgende:
ok ben een beetje hulp nodig.
ik zoek een film ik denk wel bijna 20 jaar oud. een triller (moet haast wel)
wat ik me nog kan herinneren is dat wetenschappers wereld honger proberen op te lossen en reuze tomaten kweken. die tomaten worden opgegeten door ratten die super groot worden en mensen aanvallen.
???
volgens mij is dat hem niet zal ff trailers bekijkenquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:28 schreef victorinox het volgende:
[..]
The Food of the Gods?
Food of the Gods II?
volgens mij is dat hem niet zal ff trailers bekijkenquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:28 schreef victorinox het volgende:
[..]
The Food of the Gods?
Food of the Gods II?
Deel 2 heeft alleen ratten en ook tomaten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:44 schreef dragems het volgende:
[..]
volgens mij is dat hem niet zal ff trailers bekijken
nee is hem niet zitten reuze kippen in deze en in die ik zoek alleen ratten.
Zal die ook nog even checken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, misschien is het The Promise of Red Cliff.
Ze hebben 'm bij CDWOW, maar hij draait momenteel ook nog in een paar Belgische bioscopen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:54 schreef JeMoeder het volgende:
Weet je waar ik die kan kopen? Bij BOL.com kan ik hem niet vinden.
Ik weet welke je bedoeld; één was met een verrekijker die die domme omgedraait had, een ander was met 'pull my finger' ... ik weet alleen nog dat die gemaakt waren door een bureau uit Amsterdam.quote:Op zondag 12 april 2009 01:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik zoek al een tijdje een reeks van grappige korte filmpjes die een aantal jaar geleden op mtv werden uitgezonden, met daarin 2 broers die werken op een autosloop. Eén van die broers is niet zo snugger en ik weet dat één van de twee Chris heet, ik kan alleen niet op de naam komen van de serie.
Alvast bedankt.
Bedankt voor de tip! Zijn dit de Aziatische versies (dus deel I en II - die ik beide moet bestellen) of kan ik de eerste versie bestellen en heb ik dan alles?quote:Op zondag 12 april 2009 10:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze hebben 'm bij CDWOW, maar hij draait momenteel ook nog in een paar Belgische bioscopen.
Dankjewelquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik kan niet laten om op te merken dat het Blue Monday is
Stay Alivequote:Op maandag 13 april 2009 23:37 schreef Mutijn het volgende:
Ik zoek een film die ik 2 jaar geleden op filmnet gezien heb op tv. De film gaat over een groep jongeren die een game spelen, en wat er in die game gebeurd, gebeurd ook in het egt, als men dood gaat in de game word hij ook op gruwelijke wijze vermoord, de game gaat over een huis, later gaan de jongeren ook naar dat huis toe om het raadsel op te lossen zeg maar, er overlijden ook mensen maar komen later dacht ik weer terug. Het is volges mij een horror film
Zou graag de naam van de film willen weten, hopelijk is mijn uitleg nog goed van wat ik kan herinneren van die film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |