quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:27 schreef sander89 het volgende:
[Vanavond:
- Johnny de Mol over Down met Johnny.
- Benno Baksteen reageert op het rapport van de vliegcrash.
- Passagiers Mustafa Atman en Mustafa Bahcecioglu.
- Create Your World-finalist Geliza Nicolaas.]
Mustafa neemt deze keer ook ze neef Mustafa mee.
Ze hebben maar 2 smaken: De crisis of de crash. Plus iemand met een nieuw boek of een nieuw liedje als sidekick.quote:
Die andere halaltrut zit er vast over een week of 2 wel als ze weer beter is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:19 schreef Veerboot het volgende:
Gelukkig niet weer dat Halal-figuur. Die Mustafa was wel een geschikte kerel.
Ik huiver nu alquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:52 schreef Specularium het volgende:
Kijk die Sjonnie daar eens met zijn gore slierten zitten.
Supermarkt-directeuren en oud-ministers zijn ook erg populair.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze hebben maar 2 smaken: De crisis of de crash. Plus iemand met een nieuw boek of een nieuw liedje als sidekick.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:02 schreef tong80 het volgende:
Bij Pieter ben ik nooit bang dat ie niet kan landen met zijn vleugels.
jaja, elke schadevergoeding gaat naar een goed doel. Ik geloof er geen barst van, maar hij kan leuk lullen.quote:
Ik geloofde het ook niet nee, vooral de stelligheid waarmee hij het leek te moeten zeggen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
jaja, elke schadevergoeding gaat naar een goed doel. Ik geloof er geen barst van, maar hij kan leuk lullen.
Volgens verdient die gast genoeg met zijn bedrijf dus ik geloof hem wel, maar misschien is zijn goededoel familie in Turkije.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
jaja, elke schadevergoeding gaat naar een goed doel. Ik geloof er geen barst van, maar hij kan leuk lullen.
hij ging antwoorden voor zn collega (dacht ik toch?), niet erg taktisch en dat bleek ook uit de non-verbale uitdrukking van die andere mustafaofweetikhoedieheette..quote:
Ik vind het mooi wat ze doetquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik word altijd een beetje onpasselijk van mensen die menen mooi te moeten doen door te laten weten dat ze goede doelen steunen.
Johnny de Mol doet me altijd hieraan denken:quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Leuk meisje.![]()
Afblijven Johnny.
Ik bedoelde dan ook Mustafa.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:36 schreef Specularium het volgende:
Ach, rot toch op Sjonnie, je gaat negers toch ook niet pigmentgehandicapt noemen?
Wacht even, hier kom ik wel voor terugquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:36 schreef Specularium het volgende:
Ach, rot toch op Sjonnie, je gaat negers toch ook niet pigmentgehandicapt noemen?
Na z'n belofte nu moet hij wel (als ze wint dan)quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als ze verliest dan krijgt ze niets. Ik vond 'r niet zo bijzonder eigenlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:50 schreef Superheld het volgende:
[..]
Na z'n belofte nu moet hij wel (als ze wint dan)
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:51 schreef Specularium het volgende:
Een mongooltje stak 4 vingers op terwijl hij 3 bedoelde.
Lachen joh! Lolleromfg. Echt, hele bijzondere mensen.
Met zijn vieze slierten.
Heel makkelijk altijd om maar lekker anti De Mol te zijn. Oh ja, Talpaquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:51 schreef Specularium het volgende:
Met zijn vieze slierten.
Dit is toch absurd ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Heel makkelijk altijd om maar lekker anti De Mol te zijn. Oh ja, Talpa
Ikzelf ben helemaal niet zo anti-De Mol. Ik ben vooral anti-Sjonnie.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt, maar ik ben fan van Frasier!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is authentiek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik vond haar ook niet zo bijzonder. Ze kwam op mij ook niet bijster intelligent over. Ze trapte allerlei open deuren in en verviel verder in clichés, op mij kwam ze eigenlijk over als iemand die de schijn ophoudt dat ze traumatische ervaringen allemaal prima op eigen kracht heeft verwerkt en daar ontzettend trots op is, en dus als voorbeeld wilt dienen voor anderen, maar die in de toekomst des te harder door de mand gaat vallen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als ze verliest dan krijgt ze niets. Ik vond 'r niet zo bijzonder eigenlijk.
ja het is een smerig baasjequote:Op woensdag 4 maart 2009 23:51 schreef Specularium het volgende:
Met zijn vieze slierten.
Issie ook. Ambro, jij kent hem misschien ook wel. Hij werkte een jaar of wat terug bij Alanya in Roosendaal, de beste donerzaak van Nederland. Excellente broodjes, en zeer klantvriendelijk. Ik kreeg altijd wat extra vlees, omdat een vriend van me bij hem in de klas had gezetenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:18 schreef qonmann het volgende:
Mustafa, een heel wat geschiktere kerel dan die potentiële graaier die bij DWDD zat
Lekkere MILF.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:17 schreef Haaibaaike het volgende:
- Staatssecretaris Jet Bussemaker
Interessantquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:17 schreef Haaibaaike het volgende:
- Kok Michèl Kagenaar levert zijn Michelinster in.
Wie zegt dat het haar eigen gebit is ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mwah.. ze heeft echt gruwelijk lange tanden..
Klopt. Maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mwah.. ze heeft echt gruwelijk lange tanden..
Is dat een beroep?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:56 schreef Aoristus het volgende:
Jet komt op mij altijd over als zo'n rode wijn nippende 40+ er die de boot heeft gemist (wat dat ook moge zijn). Ze is vast een uitstekende pijpster
Saai.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond 23.05 uur, NED 1:
Onder meer:
- Staatssecretaris Jet Bussemaker over vrouwenbesnijdenis.
- Havenman van het jaar Ben Vree.
- Kok Michèl Kagenaar levert zijn Michelinster in.
Weer een advocaat ..quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:27 schreef Specularium het volgende:
Ook nog een of andere zeikadvocaat zometeen.
truequote:Op donderdag 5 maart 2009 23:20 schreef sander89 het volgende:
Gelukkig heb ze het niet over de crisis meer, gewoon leuke verhalen krijg je tenminste beetje beeld van het bedrijf.
Ik ook. Krijg gewoon woede van zulke beelden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:37 schreef qonmann het volgende:
ff weggezapt..
ik dook effe achter me pc.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:37 schreef qonmann het volgende:
ff weggezapt..
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg.
Ze kijkt zo schuchter-verlangend. Met van die dauwige ogen.
En haar stem is zachter dan van de meeste vrouwelijke politici. Check onderstaand filmpje, daar krijgt ze een kerel op bezoek en tegen hem praat ze soms heel samenzweerderig en dan weer zeer helder en alert, alsof ze stiekem ontzettend geil is en het liefst ter plekke door hem gevingerd wordt.
Op het eind van het filmpje heeft ze het over schaamlipcorrecties. Dat laatste woord noemt ze wel een paar keer, zonder gêne.Bij dat fragment kon ik niet anders dan keihard op 'r fappen.
![]()
Anyway, vanavond toch maar even kijken.
Eens jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:50 schreef Adelante het volgende:
Voor een Spong of Moscovich heb ik altijd een groot respect en daar kan ik geboeid naar luisteren, maar deze man heeft echt niets voor hem spreken: geen uitstraling, geen kapsel, een gako pak en beeldspraak die tenenkrommend is.
Advocaatje gister gezien bij DWDD? Daar is deze man een ware pro bij.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:50 schreef Adelante het volgende:
Voor een Spong of Moscovich heb ik altijd een groot respect en daar kan ik geboeid naar luisteren, maar deze man heeft echt niets voor hem spreken: geen uitstraling, geen kapsel, een gako pak en beeldspraak die tenenkrommend is.
Die voor die graaiturk?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Advocaatje gister gezien bij DWDD? Daar is deze man een ware pro bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |