quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:27 schreef sander89 het volgende:
[Vanavond:
- Johnny de Mol over Down met Johnny.
- Benno Baksteen reageert op het rapport van de vliegcrash.
- Passagiers Mustafa Atman en Mustafa Bahcecioglu.
- Create Your World-finalist Geliza Nicolaas.]
Mustafa neemt deze keer ook ze neef Mustafa mee.
Ze hebben maar 2 smaken: De crisis of de crash. Plus iemand met een nieuw boek of een nieuw liedje als sidekick.quote:
Die andere halaltrut zit er vast over een week of 2 wel als ze weer beter is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:19 schreef Veerboot het volgende:
Gelukkig niet weer dat Halal-figuur. Die Mustafa was wel een geschikte kerel.
Ik huiver nu alquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:52 schreef Specularium het volgende:
Kijk die Sjonnie daar eens met zijn gore slierten zitten.
Supermarkt-directeuren en oud-ministers zijn ook erg populair.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze hebben maar 2 smaken: De crisis of de crash. Plus iemand met een nieuw boek of een nieuw liedje als sidekick.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:02 schreef tong80 het volgende:
Bij Pieter ben ik nooit bang dat ie niet kan landen met zijn vleugels.
jaja, elke schadevergoeding gaat naar een goed doel. Ik geloof er geen barst van, maar hij kan leuk lullen.quote:
Ik geloofde het ook niet nee, vooral de stelligheid waarmee hij het leek te moeten zeggen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
jaja, elke schadevergoeding gaat naar een goed doel. Ik geloof er geen barst van, maar hij kan leuk lullen.
Volgens verdient die gast genoeg met zijn bedrijf dus ik geloof hem wel, maar misschien is zijn goededoel familie in Turkije.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
jaja, elke schadevergoeding gaat naar een goed doel. Ik geloof er geen barst van, maar hij kan leuk lullen.
hij ging antwoorden voor zn collega (dacht ik toch?), niet erg taktisch en dat bleek ook uit de non-verbale uitdrukking van die andere mustafaofweetikhoedieheette..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |